Gevoelig is ie bij mij wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, zeker een te gevoelig onderwerp.
Volgens mij werken die niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef beestjuh het volgende:
Ik weet niet of de middeltjes zoals aangeboden in de betrouwbaar uitziende mailtjes die ik wel eens krijg, ook echt werken, vandaar
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moetenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Volgens mij werken die niet hoor. Oh, maar bedoel je dat, stel dat dergelijke middelen wel werken, je dan van een man zou mogen verwachten dat ie ze gebruikt?
Onzin, daar is het ziekenfonds niet voor bedoeld. Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten![]()
Nee, het gebeurt binnen een bepaalde scene. Waar baseer jij termen als 'veruit de meeste' en 'haast zonder uitzondering' op? Kijk, ik zelf (ik maak er geen geheim van) hoef er ook niet over op te scheppen, maar het maakt mij niet uit. Dat komt ook omdat seks mij niet zoveel boeit uiteraard. Een vrouw die er een probleem van zou maken bij mij krijgt niet eens de kans om mij te dumpen, want dan ben ik haar al voor. Ik leef echt heel simpel in relatie tot andere mensen. Ik ben van niemand onder de indruk en ik voel ook niet de geringste behoefte om indruk te maken op een ander. Zo ben ik gewoon niet. Maar oke, misschien is dat wel uitzonderlijk en heb je gelijk als je spreekt in termen als "haast zonder uitzonering".quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
stel je voor dat als je als man een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind en het ziet er ook nog allemaal goed uit van buiten. je gaat lekker samen naar huis toe en begint elkaar uit te kleden en die bewuste dame heeft een Push up BH aan met flinke vullingen dus er blijft daarboven niet veel meer van overquote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten![]()
Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
ik deed dat eigenlijk om flauwe opmerkingen te voorkomenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef FuifDuif het volgende:
Mercy_symbol, het feit dat je zegt "en nee ik ben niet onderbedeeld" is jammer, want daarmee geef je aan dat je bang bent die indruk te wekken met je verhaal. Je hecht er voor jezelf kennelijk wel dusdanig veel waarde aan om het even te noemen, waarmee je je eigen verhaal wat tegenspreekt.
Maar goed, dat verhaal klopt wel. Goed punt om de last bij de vrouw te leggen in deze. En dat niet alleen, misschien is de vagina van de vrouw wel te ruim of te slap.
Daar gaat het uiteindelijk om...quote:
dmv spermadonering?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Onzin, daar is het ziekenfonds niet voor bedoeld. Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, het gaat hier nu niet over mij.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef Sjeen het volgende:
Issie wel dik?
quote:
Hehehequote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
Goedquote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef vigier het volgende:
"Ik mag dan een klein pikkie hebben, maar wel 180 kilo om hem aan te drukken" WHAHAHA
LOOOOL!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef vigier het volgende:
"Ik mag dan een klein pikkie hebben, maar wel 180 kilo om hem aan te drukken" WHAHAHA
Tenzij je een gigantische obsessie hebt met Russisch is dat totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
stel je voor dat als je als man een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind en het ziet er ook nog allemaal goed uit van buiten. je gaat lekker samen naar huis toe en begint elkaar uit te kleden en die bewuste dame heeft een Push up BH aan met flinke vullingen dus er blijft daarboven niet veel meer van over![]()
als je als man zo'n vrouw gelijk naar huis stuurt word je gezien als een eikel en weet ik wat nog allemaal meer.
maar een vrouw die een man naar huis stuurt met een kleine piemel heeft gelijk volgens vele![]()
mijn mening is dat als je er gewoon voor openstaat dat er altijd wel leuke/lekkere dingen te doen zijn met elkaar![]()
is not the size of the wave that count's but the motion of the ocean![]()
en nee ik ben niet onderbedeeld![]()
Borstkas intrappen enzo...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tenzij je een gigantische obsessie hebt met Russisch is dat totaal niet vergelijkbaar.
zinvolle info.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef Jett het volgende:
mijn broertje heeft een kleine piemol mja die is ook 8 jaar ofzo.
*kuch* heb je zijn topics wel eens gelezen *kuch*?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:25 schreef 0 het volgende:
[..]
zinvolle info.
denk dat fuifduif iets ouder is.
ik heb het nu niet over zijn geestelijke ontwikkelingquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*kuch* heb je zijn topics wel eens gelezen *kuch*?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:32 schreef 0 het volgende:
[..]
ik heb het nu niet over zijn geestelijke ontwikkeling beperking
Als het slechts een leeftijdsissue zou zijn, dan zou er niet zoveel over worden gepraat door volwassen mannen, of wel dan slimpiequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef Jett het volgende:
mijn broertje heeft een kleine piemol mja die is ook 8 jaar ofzo.
Ik vind (maar dat is natuuriljk persoonlijk, dat is voor iedereen anders) een uitgebreide vrijpartij waarbij hij met handen en mond de rest van mijn lichaam verwent, ook erg lekker. Natuurlijk is neuken ook erg lekker. Het is echter in mijn beleving en ervaring niet noodzakelijk voor de kerel om groot geschapen te zijn wil het lekker zijn voor mij. De bevrediging van de vagina kan ook zeer goed met de mondquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:34 schreef FuifDuif het volgende:
Miss_sly, denk je dat iets dergelijks dan makkelijk te compenseren is? Hoe waardevol is de bevrediging van de vagina in verhouding tot andere mogelijke handelingen als het gaat om voldoening?
Nee, ik vind dat niets met moreel te maken hebben, eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Maar stel nu dat er een middel zou zijn die gegarandeerd een paar cm's erbij geeft, vind je het dan moreel van een vrouw om dan expliciet van haar sekspartner te verwachten dat hij groot genoeg geschapen is? Er is immers wat aan te doen, wanneer dat niet het geval is.
nou, zo zwaar bedoel ik hetniet. Ik bedoel te zeggen dat als de eigenaar er geen probleem mee heeft, het goed moet zijn. Wat de rest van de wereld dan denkt, moeten zij weten, dat is toch niet relevant?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, ik zelf vind het dus ook niet moreel. Ik zou het overigens uit principe al niet doen, maar daar ben ik ook FuifDuif voor natuurlijk. Maar als je zegt "waar de eigenaar mee moet leven" dan klinkt dat wel zwaar hoor
.
Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussiequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussie
Eigenschappen en uiterlijkheden vind ik twee verschillende dingen. Als je je droomvrouw/man tegenkomt, maar je houdtn iet van flaporen, is het dan logisch dat je hem/haar uit je leven laat verdwijnen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappen.
Voor die ene persoon waarmee je een relatie heb en misschien wel de rest van je leven mee bent ?? Natuurlijk .. dat heeft niks met eigenwaarde te maken, maar meer met waar jij bereid toe bent voor je geliefde .. daarnaast is trots een van de domste emoties die er is, het kan mensen zwaar in de problemen brengen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
hmm, de vraag was toch een "one-night-stand" mee naar huis nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind (maar dat is natuuriljk persoonlijk, dat is voor iedereen anders) een uitgebreide vrijpartij waarbij hij met handen en mond de rest van mijn lichaam verwent, ook erg lekker. Natuurlijk is neuken ook erg lekker. Het is echter in mijn beleving en ervaring niet noodzakelijk voor de kerel om groot geschapen te zijn wil het lekker zijn voor mij. De bevrediging van de vagina kan ook zeer goed met de mond
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet altijd wel erg lachen om de manier waarop mensen zichzelf altijd buiten het mikpunt willen plaatsen door bij hun bijdragen even snel subtiel op te merken dat zij "er geen last van hebben." Die mensen vind ik sowieso al erg verdacht.
Ja, maar waarom noem je het explicietquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:
[..]
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaatquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:
[..]
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
in dat gevalquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaat
tsja, tieten zijn leuk, maar een vrouw zonder tieten heeft alsnog een gleufquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:46 schreef Com.mentator het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan n grote die weigert!!!!!! Als het op sex aan komt is alles mogelijk om het iemand naar de zin te maken.Er is meer dan penetreren alleen hoor! Ik vind het dus onzin om iemand dan maar weg te sturen!!!!
Doe je toch ook niet met een vrouw die een push-up aan heeft!!!!
Kleiner dan pak hem beet 5 cm?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Vanaf kleiner dan hoeveel cm noem je hem "Klein" ??:) ALtijd zo vaagjes:)
Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Vanaf kleiner dan hoeveel cm noem je hem "Klein" ??:) ALtijd zo vaagjes:)
Kom nou, het gemiddelde is 14cm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nou, het gemiddelde is 14cm.
Is er ook een Nederlandse bron? Maar goed, ik geef je gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
Dat je je er uberhaupt zorgen over zou maken is ronduit sneu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:30 schreef abc123 het volgende:
Oh dan zit ik goed....kdacht al, hoef me toch geen zorgen te maken![]()
Beetje vaag grafiekje. Op de hele en halve inches is het percentage steeds hoger dan op lengte + een kwart of lengte + driekwart wat er op wijst dat er niet goed is afgerond door de degenen die hebben deelgenomen aan het onderzoek. De liegebeestenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
Hehe, alsof ik mij door een vrouw laat intimideren vanwege het formaat van mijn lid (waar dit topic trouwens helemaal geen betrekking op heeft). Zoals ik al zo vaak zeg: ik raak van geen mens onder de indruk en ik heb geen behoefte om indruk te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef -erwin- het volgende:
TS is nog maagd, ongetwijfeld vanwege zijn kleine penis. daardoor durft hij de dames niet onder ogen te komen
en je vindt sex niet zo interessant he?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, alsof ik mij door een vrouw laat intimideren vanwege het formaat van mijn lid (waar dit topic trouwens helemaal geen betrekking op heeft). Zoals ik al zo vaak zeg: ik raak van geen mens onder de indruk en ik heb geen behoefte om indruk te maken.
Alleen een idioot schaamt zich voor zijn gemiddelde penis. Hij die zich wel schaamt moet maar denken dat de helft van de mannen nog 'erger' af is. Kan me niet voorstellen dat een vrouw een leuter van 16cm afwijst, mits de diameter geen 1,5cm isquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef patrickt35 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat een vrouw het een afknapper zal vinden.
Wat me meer opvalt na een tijdje rondwandelen op dit forum, er is hier geen enkele man die een kleintje heeft, of die iets te klagen heeft over zijn lid.
Maar volgens de statistieken willen 80% van de mannen hun lid groter zien.
Gelukkig durf ik er altijd openlijk voor uit te komen dat ik NIET groot geschapen ben.
Gewoon 16 cm, en normaal in omvang, en toch heb ik met mijn vrouw een geweldig sexleven.
Dat je niet klein geschapen bent betekend niet dat je groot geschapen bent. 16 cm. is gewoon gemiddeld, en gemiddeld komt het meest voor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef patrickt35 het volgende:
Wat me meer opvalt na een tijdje rondwandelen op dit forum, er is hier geen enkele man die een kleintje heeft, of die iets te klagen heeft over zijn lid.
Gelukkig durf ik er altijd openlijk voor uit te komen dat ik NIET groot geschapen ben.
Gewoon 16 cm, en normaal in omvang, en toch heb ik met mijn vrouw een geweldig sexleven.
Veel mannen scheppen op en liegen over "wat ze hebben", en als gevolg daarvan denken veel mannen dat het "normaal" is om een gigantische lul te hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef patrickt35 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
je doet het nu overkomen alsof jij denkt dat alle mannen op i-net een klein pikkie hebben zoals jijquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef FuifDuif het volgende:
Tuurlijk Klemvast, het is zo overtrokken. Mannen overdrijven in dit soort discussies altijd. En zoals iemand die zei een pik van 16cm te hebben, sorry hoor, maar dat is boven gemiddeld. Het is onvoorstelbaar zielig hoe sommige mannen zelfs op een anoniem internetforum nog hun eer proberen veilig te stellen of door op te scheppen over hun eigen lengte of door een 'kleine' belachelijk te maken (suggererende dat ze groot geschapen zijn, maar dat in werkelijkheid natuurlijk helemaal niet per definitie hoeven zijn).
Nee hoor, maar zoals hierboven al gezegd wordt: het lijkt erop alsof vrijwel iedereen een grote heeft hier. Maak dat de kat wijs, dat geloof ik gewoon niet en daarmee klaar. Het is een bekend feit dat mannen altijd zo'n 2cm extra erbij optellen, dus dat komt er ook nog eens bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:59 schreef bonke het volgende:
je doet het nu overkomen alsof jij denkt dat alle mannen op i-net een klein pikkie hebben zoals jij
Tuurlijkquote:
Ik heb gezegd dat ik er niet over hoef op te scheppen, maar betekent dat direct dat ik een kleine heb? Er is ook nog zoiets als een grijs gebied. En er zijn andere benamingen voor dan "klein pikkie", dat snap je zeker zelf ook wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef bonke het volgende:
je hebt zelf al aangegeven dat je blijkbaar een klein pikkie hebt
dus dan is het geen belediging als ik zeg dat je een kleintje hebt toch ?
Uiteraard, binnen de sekswereld wel, maar niet in het dagelijks leven. Daar heeft het geen enkele functie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef bonke het volgende:
en primitieve lusten zijn normaal in de grotemensensexwereld hoor
Mwoh, ik ben een calculerend persoon. Ik analyseer altijd de kosten en de baten en ik kom tot de conclusie dat je er niet veel aan hebt, behalve dan bij de seks natuurlijk. Maar ja, aangezien ik niet zo georiënteerd ben op seks is dat ook geen probleem voor mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef bonke het volgende:
en ik snap best dat je jaloers bent op iemand met een grote pik
en met een lange lul spetter je minder tijdens et zeikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben een calculerend persoon. Ik analyseer altijd de kosten en de baten en ik kom tot de conclusie dat je er niet veel aan hebt, behalve dan bij de seks natuurlijk. Maar ja, aangezien ik niet zo georiënteerd ben op seks is dat ook geen probleem voor mij.
hoeveel cm is ie? dan beoordelen wij wel of je een lulletje of een pikkie hebtquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb gezegd dat ik er niet over hoef op te scheppen, maar betekent dat direct dat ik een kleine heb? Er is ook nog zoiets als een grijs gebied. En er zijn andere benamingen voor dan "klein pikkie", dat snap je zeker zelf ook wel.
Je denkt toch niet serieus dat ik jou geef waar je om vraagt? Jij bent niet eens in de positie om iets te beoordelen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:38 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hoeveel cm is ie? dan beoordelen wij wel of je een lulletje of een pikkie hebt
Nee, naar mijn idee nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef strix het volgende:
denk dat een man niets verplicht is! Maar fuifduif verwacht je dan dat een man met wel een grote piemel wel een goede minnaar is ipv iemand met een kleine?
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, naar mijn idee niet. Dat ligt puur aan de persoon zelf, groot of klein geschapen. Denk ik dan.
Vind ik toch wel een fractie anders, borsten of gewicht. Tenzij je verslingerd bent aan russisch neuken, zijn borsten erg leuk om mee te spelen, maar de maat is daarbij niet bepalend voor het functioneren. Je kunt net zo goed met kleine als met grote borsten spelen... Er zitten altijd tepels op en zelfs een cup A is prima te kneden...quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Hetzelfde gaat op voor borsten of gewicht als het om vrouwen gaat. Het zijn zo van die uiterlijkheden die eigenlijk onbelangrijk zouden moeten zijn.
Ah, best zielig eigenlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:03 schreef Ezmeetje het volgende:
Ik heb een tijdje geleden zoiets meegemaakt...
Voordat ik zijn piemel echt te zien kreeg voelde ik al wel dat het erg minimaal is, maargoed ik bleef hoop houden.. Ik had het nooit van mezelf verwacht, maar het was zooo'n ontzettende afknapper!! Ik KON het gewoon niet... Als ik m vasthield verdween hij bijna in mijn hand, pijpen leek me onmogelijk, laat staan dat ik nog zin had om daadwerkelijk met hem naar bed te gaan.
Ik heb gezegd dat ik misselijk was (we hadden een feestje gehad) en ben gaan slapen![]()
Hoezo zouden die eigenschappen onbelangrijk moeten zijn? Omdat de maatschappij dat wil?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn zo van die uiterlijkheden die eigenlijk onbelangrijk zouden moeten zijn.
Ik neem aan dat je hiermee mij bedoelt? Maar rond de 15 cm is toch echt het gemiddelde, en eerder aan de kleine kant.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef FuifDuif het volgende:
Mannen overdrijven in dit soort discussies altijd. En zoals iemand die zei een pik van 16cm te hebben, sorry hoor, maar dat is boven gemiddeld. Het is onvoorstelbaar zielig hoe sommige mannen zelfs op een anoniem internetforum nog hun eer proberen veilig te stellen of door op te scheppen over hun eigen lengte of door een 'kleine' belachelijk te maken (suggererende dat ze groot geschapen zijn, maar dat in werkelijkheid natuurlijk helemaal niet per definitie hoeven zijn).
Ik denk niet dat jij als vrouw voor een man kan bepalen in hoeverre de omvang van de borsten belangrijk is voor de seks. Dat is enkel een manier om de vrouw te verdedigen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef innovative het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een fractie anders, borsten of gewicht. Tenzij je verslingerd bent aan russisch neuken, zijn borsten erg leuk om mee te spelen, maar de maat is daarbij niet bepalend voor het functioneren. Je kunt net zo goed met kleine als met grote borsten spelen... Er zitten altijd tepels op en zelfs een cup A is prima te kneden...
De maat van een lul is, uit ervaring, wél bepalend voor het gevoel tijdens de seks. Vervelend voor de heren met een "kleine", maar het is nou eenmaal zo (te groot moet ik ook niet, trouwens, stoot tegen mijn baarmoedermond aan en dat is pijnlijk). De uiterlijke kant van de kleine van mijn ex vond ik echt het minst storend...
Hiermee sla je de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat op voor borsten of gewicht als het om vrouwen gaat. Het zijn zo van die uiterlijkheden die eigenlijk onbelangrijk zouden moeten zijn.
Tja, laten we eerst een afstappen van die simpele opvatting dat mensen dieren zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo zouden die eigenschappen onbelangrijk moeten zijn? Omdat de maatschappij dat wil?
Ik ben het best wel met je eens dat het echt niet altijd om het uiterlijk draait hoor, maar "zou moeten" vind ik echt onzin.
De natuurlijk wil gewoon lekker vlees. Dat werkt bij alle dieren zo.
Welke reden heb je daar dan voor? Zonder dat blijft het een krankzinnige aanname.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, laten we eerst een afstappen van die simpele opvatting dat mensen dieren zijn.
Waarom is dat zielig? Misschien heeft zij zelf wel kleine borsten of andere afknappers. Het is heel eenvoudig trouwens om een vrouw terug te pakken wanneer ze laat weten dat ze afknapt op je formaat.quote:
Het is achterhaald. Mensen gebruiken het als rechtvaardiging voor dierlijk gedrag. Het is juist een krankzinnige aanname dat mensen dieren zouden zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Welke reden heb je daar dan voor? Zonder dat blijft het een krankzinnige aanname.
Waarom zou je het een vrouw kwalijk nemen als ze afknapt op wat dan ook? Jij hebt maar gewoon te accepteren wat ze vindt, net zoals andersom.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Misschien heeft zij zelf wel kleine borsten of andere afknappers. Het is heel eenvoudig trouwens om een vrouw terug te pakken wanneer ze laat weten dat ze afknapt op je formaat.
Precies, dus in zo'n geval vind ook ik wel iets wat ze zal moeten accepterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zou je het een vrouw kwalijk nemen als ze afknapt op wat dan ook? Jij hebt maar gewoon te accepteren wat ze vindt, net zoals andersom.
Dit is natuurlijk ook niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef innovative het volgende:
[..]
Er zitten altijd tepels op en zelfs een cup A is prima te kneden...
Het is geen rechtvaardiging voor dierlijk gedrag, het verklaart de talloze overeenkomsten tussen mensen en andere dieren. Bovendien ken ik geen goede reden om aan te nemen dat we planten zijn, of iets anders. Jij wel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het is achterhaald. Mensen gebruiken het als rechtvaardiging voor dierlijk gedrag. Het is juist een krankzinnige aanname dat mensen dieren zouden zijn.
Dat jij haar borsten te klein vindt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Precies, dus in zo'n geval vind ook ik wel iets wat ze zal moeten accepteren.
Hehe "of je moet eerst haar borstkas inslaan"... het komt er weer heerlijk uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook niet helemaal waar.
Ik denk niet dat je je lul heerlijk kwijt kunt tussen een cup A, of je moet eerst haar borstkas inslaan.
Nee, uiteraard nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef patrickt35 het volgende:
Maar dit is ook niet het belangrijkste, je moet elkaar gewoon nemen zoals je bent. Wil je een vrouw met grotere borsten, zoek je gewoon verder.
Maar is dit nu allemaal echt zo belangrijk?
Dat klinkt heel naar, duifjequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Precies, dus in zo'n geval vind ook ik wel iets wat ze zal moeten accepteren.
Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Wat mij wel altijd weer opvalt, is dat de vrouwen zeggen;
"Het maakt niet uit een kleine, het kan op genoeg andere manieren, zo kan hij beter in bed zijn dan iemand met een grote die verder niks doet".
Maar als je nou uitgaat van gelijkwaardige sexueel gerichte mannen maar de een heeft een kleine waar je weinig van zult voelen en de ander is gemiddeld/groter geschapen,
kan ik hier dan uit concluderen dat ze toch liever een goeie sexpartner met een gemiddeld/groter lid dan iemand met een kleine?
1.60 en 68 kg is volslank, en niet dik. Nu kijkt natuurlijk wel iedere man zijn vrouw door een roze bril.quote:
Ik vind dat niet belangrijk, maar in zo'n situatie zou ik het wel zeggen. Een oog om een oog, een tand om een tand.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat jij haar borsten te klein vindt?
Tja, als jij dat echt belangrijk vindt. Mij boeit het niet. Een platte kont daarentegen...
Het gaat mij er niet om wat je vriendin weegt hoor, het gaat me gewoon om de term die nergens op slaat. Zeg dat stevig, of mollig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
1.60 en 68 kg is volslank, en niet dik. Nu kijkt natuurlijk wel iedere man zijn vrouw door een roze bril.![]()
En ach, lekker belangrijk wat een andere man van mijn vrouw vind. Ze mag er best wezen, en ze neukt heerlijk![]()
![]()
De we overeenkomsten hebben met dieren zegt niet dat we dieren zijn. Alleen al het feit dat we de intellectuele mogelijkheid hebben om hier over na te denken en om door wil afstand te nemen van dat dierlijk gedrag, dat zegt mij al voldoende. Ik gedraag mij bijvoorbeeld (bewust) zo weinig mogelijk dierlijk. Die keuze kan ik maken, als mens, niet als dier.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is geen rechtvaardiging voor dierlijk gedrag, het verklaart de talloze overeenkomsten tussen mensen en andere dieren. Bovendien ken ik geen goede reden om aan te nemen dat we planten zijn, of iets anders. Jij wel?
Waarom zegt iedereen dan "size doesn't matter" ?quote:
Tja, ik heb mijn trots, maar het ligt natuurlijk aan de manier waarop het gebeurt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar, duifje
Je gaat dus zoeken naar iets om haar te kwetsen, omdat ze jou niet met opzet gekwetst heeft?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef FuifDuif het volgende:
Het is vooral gewoon veel geblaas en stoer doen, maar uiteindelijk zoekt iedereen toch liefde en geborgenheid.
Het is gewoon heel persoonlijk, daar kun je geen generaliserende uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dan "size doesn't matter" ?
Het does matter, maar als je slecht in bed bent heb je er niks aan zeggen ze dan, nee dan heb je nergens iets aan lijkt me...
Nou, het doet er niet toe, in zoverre, dat het echt niet per se een kanjer van een lul hoeft te zijn. Wat mij betreft zelfs liever niet. Maar gewoon rondom het gemiddelde is toch prima? Pas als hij echt klein wordt, zou het wel eens moeiljk kunnen worden. Moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, dus ik kan er niet over oordelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Het does matter, maar als je slecht in bed bent heb je er niks aan zeggen ze dan, nee dan heb je nergens iets aan lijkt me...
Dat is gewoon een lulpraatje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
We hebben iets meer hersencapaciteit dan een chimpansee, wat zegt dat nu weer over het wel of geen dier zijn. Wat zijn we dan? En hoezo, dierlijk, wat is er wel en niet dierlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De we overeenkomsten hebben met dieren zegt niet dat we dieren zijn. Alleen al het feit dat we de intellectuele mogelijkheid hebben om hier over na te denken en om door wil afstand te nemen van dat dierlijk gedrag, dat zegt mij al voldoende. Ik gedraag mij bijvoorbeeld (bewust) zo weinig mogelijk dierlijk. Die keuze kan ik maken, als mens, niet als dier.
Mijn vrouw is stevig en mollig. Beter?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat je vriendin weegt hoor, het gaat me gewoon om de term die nergens op slaat. Zeg dat stevig, of mollig.
Natuurlijk lig thet aan de manier waarop. Maar als ze afknap ergens op, kan ze daar toch niets aan doen? Dan kun je natuurlijk zwaar beledigd gaan lopen zoeken naar iets om haar ook hard terug te pakken, maar dat was toch al helemaal niet haar bedoeling?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn trots, maar het ligt natuurlijk aan de manier waarop het gebeurt.
Ja, kijk, velen zullen dit wel weer gaan ontkennen, maar ik zie het keer op keer gebeuren. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen is het slechts een fase waarin mensen zo onzinnig lopen te bleren over afmeting zus, lengte zo, diepte dit, grootte dat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In al mijn qoutes kon ik het niet zo verwoorden., maar je haalt de woorden uit mijn mond.
Er zijn maar 2 levensvormen op aarde, planten en dieren, De mens is geen levensvorm. Alleen omdat De Mens verder ontwikkeld is in zijn kunnen en doen vinden veel mensen het nodig hier afstand van te nemen, onzin.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De we overeenkomsten hebben met dieren zegt niet dat we dieren zijn. Alleen al het feit dat we de intellectuele mogelijkheid hebben om hier over na te denken en om door wil afstand te nemen van dat dierlijk gedrag, dat zegt mij al voldoende. Ik gedraag mij bijvoorbeeld (bewust) zo weinig mogelijk dierlijk. Die keuze kan ik maken, als mens, niet als dier.
Tja, spreek voor jezelf. Dat jij jouw primitief en simplistisch gedrag wilt projecteren op mij uit angst, ga je gang, maar val mij er niet mee lastig. En "iets meer hersencapaciteit"? Man, lul niet zo uit je nek zeg. De chimpansee is vanaf het begin van zijn tijd nooit verder gekomen, maar de mens, de mens gaat verder en verder, leert meer en meer, ontwikkeld meer en meer. Een mens is geen dier, een mens heeft een dierlijke achtergrond, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:14 schreef heiden6 het volgende:
We hebben iets meer hersencapaciteit dan een chimpansee, wat zegt dat nu weer over het wel of geen dier zijn. Wat zijn we dan? En hoezo, dierlijk, wat is er wel en niet dierlijk?
Je bent een dier dus je gedraagt je altijd dierlijk; al je arrogantie ten spijt.
Is het ook om eerlijk te zijn, maar ik denk wel dat ik zo zou reageren en wetende dat vrouwen wat dat betreft wat makkelijker te raken zijn (gemiddeld uiteraard), zou ik mijn eer wel kunnen reddenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk lig thet aan de manier waarop. Maar als ze afknap ergens op, kan ze daar toch niets aan doen? Dan kun je natuurlijk zwaar beledigd gaan lopen zoeken naar iets om haar ook hard terug te pakken, maar dat was toch al helemaal niet haar bedoeling?
Ik vind dat echt een naar trekje, hoor![]()
Nee sorry, ik weet dat het een hype is om de mens als een dier te zien, maar dat gaat mij toch echt te ver.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 levensvormen op aarde, planten en dieren, De mens is geen levensvorm. Alleen omdat De Mens verder ontwikkeld is in zijn kunnen en doen vinden veel mensen het nodig hier afstand van te nemen, onzin.
Wij zijn gewoon een diersoort, net als de Neanderthaler, Chimpansee en de Dodo. Homo Erectus enzo![]()
'k bekijk 't toch wat fysieker, we hebben ruggengraat, spijsverteringsstelsel enz. Zoogdier klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, spreek voor jezelf. Dat jij jouw primitief en simplistisch gedrag wilt projecteren op mij uit angst, ga je gang, maar val mij er niet mee lastig. En "iets meer hersencapaciteit"? Man, lul niet zo uit je nek zeg. De chimpansee is vanaf het begin van zijn tijd nooit verder gekomen, maar de mens, de mens gaat verder en verder, leert meer en meer, ontwikkeld meer en meer. Een mens is geen dier, een mens heeft een dierlijke achtergrond, dat is wat anders.
Ik zie 't juist als hype dat men ons hiervan wil onderscheiden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee sorry, ik weet dat het een hype is om de mens als een dier te zien, maar dat gaat mij toch echt te ver.
Dat is slechts jouw mening. Op zich wel bijzonder dat je jezelf zo naar beneden haalt, maar ach, alles om het blindelings volgen van je lustgevoelens te rechtvaardigen of nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
'k bekijk 't toch wat fysieker, we hebben ruggengraat, spijsverteringsstelsel enz. Zoogdier klaar.
Dat we zo ver gekomen zijn waar we nu zijn ten opzichte van alle andere levensvormen maakt ons niet een nieuwe of andere soort maar een uitschieter.
We zijn dus wel speciaal, dat valt niet te ontkennen. De mens is juist meer dan alleen zijn biologische bouw. De mens onderscheidt zich juist door taal en rede! Het is pas recentelijk dat een aantal mensen het nodig vindt zichzelf als een dier te beschouwen; een hype dus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik zie 't juist als hype dat men ons hiervan wil onderscheiden.
Ik bekijk het gewoon biologisch (of whatever), zo speciaal zijn we nou ook weer niet, wij kunnen gewoon nadenken en redeneren en dergelijke (de meeste dan)
Ja precies, dus blijf jezelf maar lekker zien als iets speciaals en boven natuurlijks danquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening. Op zich wel bijzonder dat je jezelf zo naar beneden haalt, maar ach, alles om het blindelings volgen van je lustgevoelens te rechtvaardigen of niet?
Uiteraard, maar hey, het geeft niet, misschien dat jij in je volgend leven al wat verder ontwikkeld zult zijn op het spirituele vlakquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ja precies, dus blijf jezelf maar lekker zien als iets speciaals en boven natuurlijks dan![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hey, het geeft niet, misschien dat jij in je volgend leven al wat verder ontwikkeld zult zijn op het spirituele vlak.
Uiteraard, iedereen zijn eigen kwaliteiten en talentenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
![]()
Maar 'k heb wel een grote piemel![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen zijn eigen kwaliteiten en talenten. Iedereen op zijn eigen tempo en op zijn eigen niveau.
Dus als ik ook maar even teleurgesteld reageer, dan ben jij al pleite uit zelfbehoud????quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, het gebeurt binnen een bepaalde scene. Waar baseer jij termen als 'veruit de meeste' en 'haast zonder uitzondering' op? Kijk, ik zelf (ik maak er geen geheim van) hoef er ook niet over op te scheppen, maar het maakt mij niet uit. Dat komt ook omdat seks mij niet zoveel boeit uiteraard. Een vrouw die er een probleem van zou maken bij mij krijgt niet eens de kans om mij te dumpen, want dan ben ik haar al voor. Ik leef echt heel simpel in relatie tot andere mensen. Ik ben van niemand onder de indruk en ik voel ook niet de geringste behoefte om indruk te maken op een ander. Zo ben ik gewoon niet. Maar oke, misschien is dat wel uitzonderlijk en heb je gelijk als je spreekt in termen als "haast zonder uitzonering".
Nee, jij pakt haar driedubbel zo hard terug. Ik pijn.. jij pijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen: ik zou mij nooit laten bekritiseren door een vrouw, nooit!
Alleen als het over sex gaat, of ook op andere gebieden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen: ik zou mij nooit laten bekritiseren door een vrouw, nooit!
Dat heet wetenschappelijke vooruitgang, een uitbreiding van kennis. Het duurt altijd even voor dat dat doordringt op alle lagen van de maatschappij. Jij zit in de categorie mensen die heel hard schreeuwden dat de aarde wél plat was, en dat dat de aarde als iets ronds zien een hype is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We zijn dus wel speciaal, dat valt niet te ontkennen. De mens is juist meer dan alleen zijn biologische bouw. De mens onderscheidt zich juist door taal en rede! Het is pas recentelijk dat een aantal mensen het nodig vindt zichzelf als een dier te beschouwen; een hype dus.
Een vrouw is minder en een man gelijkwaardig denk ik..quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen als het over sex gaat, of ook op andere gebieden?
En zou je je wel laten bekritiseren door een man?
Wat is het verschil?
Uit pure frustratie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:05 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Nee, jij pakt haar driedubbel zo hard terug. Ik pijn.. jij pijn.
Sommige dieren zijn meer gelijk dan anderen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een vrouw is minder en een man gelijkwaardig denk ik..
bekritiseren vanwege een kleine penis???quote:FuifDuif:
Die jongen weet vast zelf wel dat hij een kleintje heeft hoor, wat dat betreft voegt een opmerking inderdaad niets toe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:11 schreef Ephemera het volgende:
maar ff ontopic:
Ik heb wel eens een jongen in bed gehad, waarvan ik dacht 'mwoh, die mocht wel groter'. Maar ik ga hem daarom echt niet uit mn bed trappen. De reden dat ie daar lag, was al dat ik hem geweldig vond. Gewoon om wie hij was, ja. Ik heb hem dat overigens niet verteld, daar wordt niemand gelukkiger van en ik vond het ook geen 'big deal'.
Hij zal ook ongetwijfeld wel iets minder mooi/aantrekkelijk/leuk aan mij hebben gevonden..
Ik bedoelde het op enkel op het gebied van seksquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen als het over sex gaat, of ook op andere gebieden?
En zou je je wel laten bekritiseren door een man?
Wat is het verschil?
Ja, ik vind dat wel kritiek jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef freija het volgende:
[..]
bekritiseren vanwege een kleine penis???![]()
je zou hooguit eerlijk kunnen zeggen dat het niet voldoende is om je te bevredigen, als dat zo is...
of vat je dat ook als kritiek op?
Gelukkig zit ik wat dat betreft in een vrij hoge laagquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heet wetenschappelijke vooruitgang, een uitbreiding van kennis. Het duurt altijd even voor dat dat doordringt op alle lagen van de maatschappij. Jij zit in de categorie mensen die heel hard schreeuwden dat de aarde wél plat was, en dat dat de aarde als iets ronds zien een hype is.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op enkel op het gebied van seks. Waarom niet door een vrouw en wel door een man? Met een man hoef ik geen seks en dus kan het mij ook weinig schelen wat een man van mij vindt wat betreft bijvoorbeeld de lengte van mijn pik.
Precies. Ik bedoel simpelweg dat het mij niet interesseert wat een andere man er van vindt. Dus of een andere man wel of geen kritiek heeft, dat zal mij een rotzorg zijn. En over dat competitie-element, een jaar of twee geleden heb ik eens een poging gewaagd om te gaan fitnessen (ik denk dat ik het zo'n 4 week volgehouden hebquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar het competitie-element tov een man zou je dan weer niets doen, alleen de 'kritiek' van een man?
Vind het gewoon een eerlijke constatering. Omdat jij er zo'n big deal van maakt zul je het wel als kritiek ervaren. Je maakt op mij een onzekere, boze en gefrustreerde indruk.... Ik heb liever een man met een kleine penis dan jou!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel kritiek ja. Waarom moet het worden gezegd? Wat is het nut van die opmerking? Een man kan daar weinig mee. Het is als een steek in je rug.
dat weet iedereen die op fok komtquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
beetje dubbelop hequote:Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef freija het volgende:
[..]
Vind het gewoon een eerlijke constatering. Omdat jij er zo'n big deal van maakt zul je het wel als kritiek ervaren. Je maakt op mij een onzekere, boze en gefrustreerde indruk.... Ik heb liever een man met een kleine penis dan jou!
tssssk....quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik wat dat betreft in een vrij hoge laag. Ik denk niet dat iedere wetenschapper het met jou eens is op dit punt jochie. Hup, weer de collegezaal in jij, want je hebt nog een hoop te leren.
Dat ben ik met je eens, ik reageerde uit frustratie. Maar er werd op een slinkse wijze geïnsinueerd dat ik tot een laag behoor die pas heel laat de laatste wetenschappelijke bevindingen zal ontvangen, begrijpen en accepteren.quote:Op zondag 4 september 2005 10:34 schreef freija het volgende:
[..]
tssssk....
Gekwetst boos onzeker en je afreageren en je 'groter' voordoen door te gaan lopen brallen.....
Hoge laag.... je maakt eerder een onvolwassen onderontwikkelde indruk op mij, 'jochie'![]()
nice to meet you, my name is nobodyquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef patrickt35 het volgende:
Zal ik dan maar 3 pagina's lang in 3 woorden samen vatten?
NOBODY IS PERFECT
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Misschien heeft zij zelf wel kleine borsten of andere afknappers. Het is heel eenvoudig trouwens om een vrouw terug te pakken wanneer ze laat weten dat ze afknapt op je formaat.
Volgens die site van jou:quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gemiddeld: 5 - 7 inches = 12,5 cm - 17,5 cmquote:Q: What is the average penis size?
A: While penis' come in various colors, shapes and sizes, studies have shown that the average penis size is anywhere from 5-7 inches. Here are the statistics on the percent of white college men who have erect penises of various lengths (According to the Alfred C. Kinsey Institute for Sex Research).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |