Gevoelig is ie bij mij wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, zeker een te gevoelig onderwerp.
Volgens mij werken die niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef beestjuh het volgende:
Ik weet niet of de middeltjes zoals aangeboden in de betrouwbaar uitziende mailtjes die ik wel eens krijg, ook echt werken, vandaar
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moetenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Volgens mij werken die niet hoor. Oh, maar bedoel je dat, stel dat dergelijke middelen wel werken, je dan van een man zou mogen verwachten dat ie ze gebruikt?
Onzin, daar is het ziekenfonds niet voor bedoeld. Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten![]()
Nee, het gebeurt binnen een bepaalde scene. Waar baseer jij termen als 'veruit de meeste' en 'haast zonder uitzondering' op? Kijk, ik zelf (ik maak er geen geheim van) hoef er ook niet over op te scheppen, maar het maakt mij niet uit. Dat komt ook omdat seks mij niet zoveel boeit uiteraard. Een vrouw die er een probleem van zou maken bij mij krijgt niet eens de kans om mij te dumpen, want dan ben ik haar al voor. Ik leef echt heel simpel in relatie tot andere mensen. Ik ben van niemand onder de indruk en ik voel ook niet de geringste behoefte om indruk te maken op een ander. Zo ben ik gewoon niet. Maar oke, misschien is dat wel uitzonderlijk en heb je gelijk als je spreekt in termen als "haast zonder uitzonering".quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
stel je voor dat als je als man een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind en het ziet er ook nog allemaal goed uit van buiten. je gaat lekker samen naar huis toe en begint elkaar uit te kleden en die bewuste dame heeft een Push up BH aan met flinke vullingen dus er blijft daarboven niet veel meer van overquote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten![]()
Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
ik deed dat eigenlijk om flauwe opmerkingen te voorkomenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef FuifDuif het volgende:
Mercy_symbol, het feit dat je zegt "en nee ik ben niet onderbedeeld" is jammer, want daarmee geef je aan dat je bang bent die indruk te wekken met je verhaal. Je hecht er voor jezelf kennelijk wel dusdanig veel waarde aan om het even te noemen, waarmee je je eigen verhaal wat tegenspreekt.
Maar goed, dat verhaal klopt wel. Goed punt om de last bij de vrouw te leggen in deze. En dat niet alleen, misschien is de vagina van de vrouw wel te ruim of te slap.
Daar gaat het uiteindelijk om...quote:
dmv spermadonering?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Onzin, daar is het ziekenfonds niet voor bedoeld. Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, het gaat hier nu niet over mij.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef Sjeen het volgende:
Issie wel dik?
quote:
Hehehequote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
Goedquote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef vigier het volgende:
"Ik mag dan een klein pikkie hebben, maar wel 180 kilo om hem aan te drukken" WHAHAHA
LOOOOL!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef vigier het volgende:
"Ik mag dan een klein pikkie hebben, maar wel 180 kilo om hem aan te drukken" WHAHAHA
Tenzij je een gigantische obsessie hebt met Russisch is dat totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
stel je voor dat als je als man een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind en het ziet er ook nog allemaal goed uit van buiten. je gaat lekker samen naar huis toe en begint elkaar uit te kleden en die bewuste dame heeft een Push up BH aan met flinke vullingen dus er blijft daarboven niet veel meer van over![]()
als je als man zo'n vrouw gelijk naar huis stuurt word je gezien als een eikel en weet ik wat nog allemaal meer.
maar een vrouw die een man naar huis stuurt met een kleine piemel heeft gelijk volgens vele![]()
mijn mening is dat als je er gewoon voor openstaat dat er altijd wel leuke/lekkere dingen te doen zijn met elkaar![]()
is not the size of the wave that count's but the motion of the ocean![]()
en nee ik ben niet onderbedeeld![]()
Borstkas intrappen enzo...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tenzij je een gigantische obsessie hebt met Russisch is dat totaal niet vergelijkbaar.
zinvolle info.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef Jett het volgende:
mijn broertje heeft een kleine piemol mja die is ook 8 jaar ofzo.
*kuch* heb je zijn topics wel eens gelezen *kuch*?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:25 schreef 0 het volgende:
[..]
zinvolle info.
denk dat fuifduif iets ouder is.
ik heb het nu niet over zijn geestelijke ontwikkelingquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*kuch* heb je zijn topics wel eens gelezen *kuch*?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:32 schreef 0 het volgende:
[..]
ik heb het nu niet over zijn geestelijke ontwikkeling beperking
Als het slechts een leeftijdsissue zou zijn, dan zou er niet zoveel over worden gepraat door volwassen mannen, of wel dan slimpiequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef Jett het volgende:
mijn broertje heeft een kleine piemol mja die is ook 8 jaar ofzo.
Ik vind (maar dat is natuuriljk persoonlijk, dat is voor iedereen anders) een uitgebreide vrijpartij waarbij hij met handen en mond de rest van mijn lichaam verwent, ook erg lekker. Natuurlijk is neuken ook erg lekker. Het is echter in mijn beleving en ervaring niet noodzakelijk voor de kerel om groot geschapen te zijn wil het lekker zijn voor mij. De bevrediging van de vagina kan ook zeer goed met de mondquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:34 schreef FuifDuif het volgende:
Miss_sly, denk je dat iets dergelijks dan makkelijk te compenseren is? Hoe waardevol is de bevrediging van de vagina in verhouding tot andere mogelijke handelingen als het gaat om voldoening?
Nee, ik vind dat niets met moreel te maken hebben, eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Maar stel nu dat er een middel zou zijn die gegarandeerd een paar cm's erbij geeft, vind je het dan moreel van een vrouw om dan expliciet van haar sekspartner te verwachten dat hij groot genoeg geschapen is? Er is immers wat aan te doen, wanneer dat niet het geval is.
nou, zo zwaar bedoel ik hetniet. Ik bedoel te zeggen dat als de eigenaar er geen probleem mee heeft, het goed moet zijn. Wat de rest van de wereld dan denkt, moeten zij weten, dat is toch niet relevant?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, ik zelf vind het dus ook niet moreel. Ik zou het overigens uit principe al niet doen, maar daar ben ik ook FuifDuif voor natuurlijk. Maar als je zegt "waar de eigenaar mee moet leven" dan klinkt dat wel zwaar hoor
.
Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussiequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussie
Eigenschappen en uiterlijkheden vind ik twee verschillende dingen. Als je je droomvrouw/man tegenkomt, maar je houdtn iet van flaporen, is het dan logisch dat je hem/haar uit je leven laat verdwijnen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappen.
Voor die ene persoon waarmee je een relatie heb en misschien wel de rest van je leven mee bent ?? Natuurlijk .. dat heeft niks met eigenwaarde te maken, maar meer met waar jij bereid toe bent voor je geliefde .. daarnaast is trots een van de domste emoties die er is, het kan mensen zwaar in de problemen brengen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
hmm, de vraag was toch een "one-night-stand" mee naar huis nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind (maar dat is natuuriljk persoonlijk, dat is voor iedereen anders) een uitgebreide vrijpartij waarbij hij met handen en mond de rest van mijn lichaam verwent, ook erg lekker. Natuurlijk is neuken ook erg lekker. Het is echter in mijn beleving en ervaring niet noodzakelijk voor de kerel om groot geschapen te zijn wil het lekker zijn voor mij. De bevrediging van de vagina kan ook zeer goed met de mond
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet altijd wel erg lachen om de manier waarop mensen zichzelf altijd buiten het mikpunt willen plaatsen door bij hun bijdragen even snel subtiel op te merken dat zij "er geen last van hebben." Die mensen vind ik sowieso al erg verdacht.
Ja, maar waarom noem je het explicietquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:
[..]
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaatquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:
[..]
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
in dat gevalquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaat
tsja, tieten zijn leuk, maar een vrouw zonder tieten heeft alsnog een gleufquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:46 schreef Com.mentator het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan n grote die weigert!!!!!! Als het op sex aan komt is alles mogelijk om het iemand naar de zin te maken.Er is meer dan penetreren alleen hoor! Ik vind het dus onzin om iemand dan maar weg te sturen!!!!
Doe je toch ook niet met een vrouw die een push-up aan heeft!!!!
Kleiner dan pak hem beet 5 cm?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Vanaf kleiner dan hoeveel cm noem je hem "Klein" ??:) ALtijd zo vaagjes:)
Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Vanaf kleiner dan hoeveel cm noem je hem "Klein" ??:) ALtijd zo vaagjes:)
Kom nou, het gemiddelde is 14cm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nou, het gemiddelde is 14cm.
Is er ook een Nederlandse bron? Maar goed, ik geef je gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
Dat je je er uberhaupt zorgen over zou maken is ronduit sneu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:30 schreef abc123 het volgende:
Oh dan zit ik goed....kdacht al, hoef me toch geen zorgen te maken![]()
Beetje vaag grafiekje. Op de hele en halve inches is het percentage steeds hoger dan op lengte + een kwart of lengte + driekwart wat er op wijst dat er niet goed is afgerond door de degenen die hebben deelgenomen aan het onderzoek. De liegebeestenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
Hehe, alsof ik mij door een vrouw laat intimideren vanwege het formaat van mijn lid (waar dit topic trouwens helemaal geen betrekking op heeft). Zoals ik al zo vaak zeg: ik raak van geen mens onder de indruk en ik heb geen behoefte om indruk te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef -erwin- het volgende:
TS is nog maagd, ongetwijfeld vanwege zijn kleine penis. daardoor durft hij de dames niet onder ogen te komen
en je vindt sex niet zo interessant he?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, alsof ik mij door een vrouw laat intimideren vanwege het formaat van mijn lid (waar dit topic trouwens helemaal geen betrekking op heeft). Zoals ik al zo vaak zeg: ik raak van geen mens onder de indruk en ik heb geen behoefte om indruk te maken.
Alleen een idioot schaamt zich voor zijn gemiddelde penis. Hij die zich wel schaamt moet maar denken dat de helft van de mannen nog 'erger' af is. Kan me niet voorstellen dat een vrouw een leuter van 16cm afwijst, mits de diameter geen 1,5cm isquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef patrickt35 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat een vrouw het een afknapper zal vinden.
Wat me meer opvalt na een tijdje rondwandelen op dit forum, er is hier geen enkele man die een kleintje heeft, of die iets te klagen heeft over zijn lid.
Maar volgens de statistieken willen 80% van de mannen hun lid groter zien.
Gelukkig durf ik er altijd openlijk voor uit te komen dat ik NIET groot geschapen ben.
Gewoon 16 cm, en normaal in omvang, en toch heb ik met mijn vrouw een geweldig sexleven.
Dat je niet klein geschapen bent betekend niet dat je groot geschapen bent. 16 cm. is gewoon gemiddeld, en gemiddeld komt het meest voor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef patrickt35 het volgende:
Wat me meer opvalt na een tijdje rondwandelen op dit forum, er is hier geen enkele man die een kleintje heeft, of die iets te klagen heeft over zijn lid.
Gelukkig durf ik er altijd openlijk voor uit te komen dat ik NIET groot geschapen ben.
Gewoon 16 cm, en normaal in omvang, en toch heb ik met mijn vrouw een geweldig sexleven.
Veel mannen scheppen op en liegen over "wat ze hebben", en als gevolg daarvan denken veel mannen dat het "normaal" is om een gigantische lul te hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef patrickt35 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
je doet het nu overkomen alsof jij denkt dat alle mannen op i-net een klein pikkie hebben zoals jijquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef FuifDuif het volgende:
Tuurlijk Klemvast, het is zo overtrokken. Mannen overdrijven in dit soort discussies altijd. En zoals iemand die zei een pik van 16cm te hebben, sorry hoor, maar dat is boven gemiddeld. Het is onvoorstelbaar zielig hoe sommige mannen zelfs op een anoniem internetforum nog hun eer proberen veilig te stellen of door op te scheppen over hun eigen lengte of door een 'kleine' belachelijk te maken (suggererende dat ze groot geschapen zijn, maar dat in werkelijkheid natuurlijk helemaal niet per definitie hoeven zijn).
Nee hoor, maar zoals hierboven al gezegd wordt: het lijkt erop alsof vrijwel iedereen een grote heeft hier. Maak dat de kat wijs, dat geloof ik gewoon niet en daarmee klaar. Het is een bekend feit dat mannen altijd zo'n 2cm extra erbij optellen, dus dat komt er ook nog eens bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:59 schreef bonke het volgende:
je doet het nu overkomen alsof jij denkt dat alle mannen op i-net een klein pikkie hebben zoals jij
Tuurlijkquote:
Ik heb gezegd dat ik er niet over hoef op te scheppen, maar betekent dat direct dat ik een kleine heb? Er is ook nog zoiets als een grijs gebied. En er zijn andere benamingen voor dan "klein pikkie", dat snap je zeker zelf ook wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef bonke het volgende:
je hebt zelf al aangegeven dat je blijkbaar een klein pikkie hebt
dus dan is het geen belediging als ik zeg dat je een kleintje hebt toch ?
Uiteraard, binnen de sekswereld wel, maar niet in het dagelijks leven. Daar heeft het geen enkele functie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef bonke het volgende:
en primitieve lusten zijn normaal in de grotemensensexwereld hoor
Mwoh, ik ben een calculerend persoon. Ik analyseer altijd de kosten en de baten en ik kom tot de conclusie dat je er niet veel aan hebt, behalve dan bij de seks natuurlijk. Maar ja, aangezien ik niet zo georiënteerd ben op seks is dat ook geen probleem voor mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef bonke het volgende:
en ik snap best dat je jaloers bent op iemand met een grote pik
en met een lange lul spetter je minder tijdens et zeikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben een calculerend persoon. Ik analyseer altijd de kosten en de baten en ik kom tot de conclusie dat je er niet veel aan hebt, behalve dan bij de seks natuurlijk. Maar ja, aangezien ik niet zo georiënteerd ben op seks is dat ook geen probleem voor mij.
hoeveel cm is ie? dan beoordelen wij wel of je een lulletje of een pikkie hebtquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb gezegd dat ik er niet over hoef op te scheppen, maar betekent dat direct dat ik een kleine heb? Er is ook nog zoiets als een grijs gebied. En er zijn andere benamingen voor dan "klein pikkie", dat snap je zeker zelf ook wel.
Je denkt toch niet serieus dat ik jou geef waar je om vraagt? Jij bent niet eens in de positie om iets te beoordelen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:38 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hoeveel cm is ie? dan beoordelen wij wel of je een lulletje of een pikkie hebt
Nee, naar mijn idee nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef strix het volgende:
denk dat een man niets verplicht is! Maar fuifduif verwacht je dan dat een man met wel een grote piemel wel een goede minnaar is ipv iemand met een kleine?
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, naar mijn idee niet. Dat ligt puur aan de persoon zelf, groot of klein geschapen. Denk ik dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |