abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30157232
Voor de dames.

Stel je voor: je hebt een leuke jongen ontmoet en je vraagt hem nadat hij je thuis gebracht heeft mee naar binnen. Het wordt niet met zoveel woorden gezegd, maar het mag duidelijk zijn dat de daad verricht zal worden. In een geile bui strompelen jullie naar je kamer en kleden elkaar uit. Dan trek je zijn onderbroek uit en zie je tot je grote schrik en teleurstelling een zeer klein geval vooruit staan, wachtend op voldoening. Hij is veel te klein voor jouw persoonlijke norm in ieder geval en als je dit van tevoren had geweten, zou het nooit zo ver gekomen zijn.

Maar nu zit je dus met een dilemma. Wat zou je doen? Zou je bijvoorbeeld de seks met een smoes afkappen, of zou je het voor die ene keer dan door de vingers zien? Of zou je iets anders doen, bijvoorbeeld heel eerlijk zijn?
pi_30158776
Nou, zeker een te gevoelig onderwerp .
pi_30159364
hoe klein is ie
  donderdag 1 september 2005 @ 11:04:31 #4
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30159405
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef darkie_blue het volgende:
hoe klein is ie
klein genoeg om gelijk weer naar buiten gewerkt te worden
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 1 september 2005 @ 11:04:57 #5
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_30159418
Zit je dr al lang mee ?
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_30159432
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, zeker een te gevoelig onderwerp .
Gevoelig is ie bij mij wel.
pi_30159474
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef TiMmS het volgende:
Zit je dr al lang mee ?
! ! !
Scheren is voor schapen!
pi_30159503
Mensen, het gaat hier nu niet over mij.
pi_30159524
Nee, dat zeggen ze allemaal
pi_30159566
Hehe, 1 keer meegemaakt, niks laten merken en gewoon doorgegaan waar we mee bezig waren, maar een teleurstelling was het wel, ik voelde echt helemaal niks.. en hij maar kreunen

In het boek 'mijn horizontale leven' staat een hilarisch verhaal over wat de vrouw in het boek deed toen zij dit meemaakte, aanrader!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  donderdag 1 september 2005 @ 11:12:30 #11
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30159642
Poging tot serieus: Ik weet niet hoe klein, maar ik zou hem heus wel proberen te plezieren, al zal hij mij op andere manieren moeten verwennen

Belachelijk toch: Die jongen is leuk genoeg om mee naar huis te nemen (er vanuit gaand dat ik nuchter genoeg ben om iig dát objectief te kunnen beoordelen ) en kan er ws. weinig aan doen. Zonder pik kun je ook lol hebben dus met een kleine net zo goed.
power to the people
pi_30159710
Hoezo "kan er ws. weinig aan doen"? Welke man zou er opzettelijk zorg voor dragen om zijn penis te verkleinen of klein te houden? (Afgezien van de manier waarop dat zou moeten gebeuren.)
pi_30159736
Maar zou het moreel zijn om zo'n jongen dan op dat moment wel af te wijzen?
  donderdag 1 september 2005 @ 11:16:18 #14
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30159758
Ik weet niet of de middeltjes zoals aangeboden in de betrouwbaar uitziende mailtjes die ik wel eens krijg, ook echt werken, vandaar

Nee, dat zou niet moreel zijn vind ik.
power to the people
pi_30159793
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef beestjuh het volgende:
Ik weet niet of de middeltjes zoals aangeboden in de betrouwbaar uitziende mailtjes die ik wel eens krijg, ook echt werken, vandaar
Volgens mij werken die niet hoor . Oh, maar bedoel je dat, stel dat dergelijke middelen wel werken, je dan van een man zou mogen verwachten dat ie ze gebruikt?
  donderdag 1 september 2005 @ 11:21:27 #16
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30159919
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Volgens mij werken die niet hoor . Oh, maar bedoel je dat, stel dat dergelijke middelen wel werken, je dan van een man zou mogen verwachten dat ie ze gebruikt?
Als er iets was wat zou werken, zou het in het ziekenfonds moeten

Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
power to the people
pi_30160145
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef beestjuh het volgende:
Onzin, daar is het ziekenfonds niet voor bedoeld. Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
quote:
Ik gun het niemand om op zoiets afgerekend te worden hoor, maar het gebeurd wel: Mannen met een kleine penis schamen zich er haast zonder uitzondering vreselijk voor, durven niet snel voor een vrouw uit de kleren te gaan, en veruit de meeste vrouwen laten zich er inderdaad door afschrikken.
Nee, het gebeurt binnen een bepaalde scene. Waar baseer jij termen als 'veruit de meeste' en 'haast zonder uitzondering' op? Kijk, ik zelf (ik maak er geen geheim van) hoef er ook niet over op te scheppen, maar het maakt mij niet uit. Dat komt ook omdat seks mij niet zoveel boeit uiteraard. Een vrouw die er een probleem van zou maken bij mij krijgt niet eens de kans om mij te dumpen, want dan ben ik haar al voor. Ik leef echt heel simpel in relatie tot andere mensen. Ik ben van niemand onder de indruk en ik voel ook niet de geringste behoefte om indruk te maken op een ander. Zo ben ik gewoon niet. Maar oke, misschien is dat wel uitzonderlijk en heb je gelijk als je spreekt in termen als "haast zonder uitzonering".
  donderdag 1 september 2005 @ 11:44:19 #18
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30160650
Ik lees wel eens op fora en verdiep me graag in de mening van "de meeste mensen". Verder praten mensen graag met mij en weet ik dus uit eerste hand van enkele van dit soort problemen en hoe diegene daar mee omgaat. Soms deprimerend maar in dit geval is het net als het figuur van vrouwen: Slank is nog steeds het ideaal en vele vrouwen spugen daarom hun eten uit of eten niet, daar is het mee te vergelijken denk ik.
Binnen een bepaalde scene? Mensen die zich gemakkelijk laten beïnvloeden door de mening van anderen en natuurlijk de media. Is dat een wel een scene te noemen?
Jij laat je niet door anderen van de wijs brengen en blijft staan achter wat je gelooft, maar ik weet zeker dat een meerderheid niet zo zeker van zichzelf is. Dat is niet gebaseerd op feiten dus maar wat ik om me heen zie, lees en hoor en ik beschouw mij als een redelijk betrouwbare informatiebron
power to the people
pi_30161027
Oke, ik neem dan van je aan dat de meeste mensen zo zijn. Kijk, ik heb ook wel mijn onzekerheden, dingen doen ook mij wat en ik heb ook wel eens gedacht (en doe dat nog steeds wel eens) aan bepaalde zaken aan en van mijzelf waar ik ontevreden over ben. Dat is een menselijk verschijnsel. Maar ik analyseer die gedachten en gevoelens en vraag mij af "ik het zinvol om mij hier druk over te maken?" of "maak ik mij hier druk om voor mijzelf, of in relatie tot anderen?" enzovoort. En vervolgens laat ik ze weer gaan. Ik geef er in ieder geval niet aan toe, omdat je dan wel aan de gang kunt blijven. Ik vind het trouwens heel jammer dat veel mensen wel zo zijn.
  donderdag 1 september 2005 @ 11:55:50 #20
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30161070
quote:

[..]

stel je voor dat als je als man een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind en het ziet er ook nog allemaal goed uit van buiten. je gaat lekker samen naar huis toe en begint elkaar uit te kleden en die bewuste dame heeft een Push up BH aan met flinke vullingen dus er blijft daarboven niet veel meer van over

als je als man zo'n vrouw gelijk naar huis stuurt word je gezien als een eikel en weet ik wat nog allemaal meer.

maar een vrouw die een man naar huis stuurt met een kleine piemel heeft gelijk volgens vele

mijn mening is dat als je er gewoon voor openstaat dat er altijd wel leuke/lekkere dingen te doen zijn met elkaar

is not the size of the wave that count's but the motion of the ocean

en nee ik ben niet onderbedeeld
Let's race
Buienradar
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 11:58:05 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30161155
Issie wel dik?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30161175
Mercy_symbol, het feit dat je zegt "en nee ik ben niet onderbedeeld" is jammer, want daarmee geef je aan dat je bang bent die indruk te wekken met je verhaal. Je hecht er voor jezelf kennelijk wel dusdanig veel waarde aan om het even te noemen, waarmee je je eigen verhaal wat tegenspreekt.

Maar goed, dat verhaal klopt wel. Goed punt om de last bij de vrouw te leggen in deze. En dat niet alleen, misschien is de vagina van de vrouw wel te ruim of te slap .
pi_30161185
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef Sjeen het volgende:
Issie wel dik?
Ja, dat wel .
  donderdag 1 september 2005 @ 11:59:55 #24
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30161232
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef FuifDuif het volgende:
Mercy_symbol, het feit dat je zegt "en nee ik ben niet onderbedeeld" is jammer, want daarmee geef je aan dat je bang bent die indruk te wekken met je verhaal. Je hecht er voor jezelf kennelijk wel dusdanig veel waarde aan om het even te noemen, waarmee je je eigen verhaal wat tegenspreekt.

Maar goed, dat verhaal klopt wel. Goed punt om de last bij de vrouw te leggen in deze. En dat niet alleen, misschien is de vagina van de vrouw wel te ruim of te slap .
ik deed dat eigenlijk om flauwe opmerkingen te voorkomen maar kan dus ook verkeerd uitgelegd worden
Let's race
Buienradar
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 12:00:44 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30161260
quote:

[..]

Ja, dat wel .
Daar gaat het uiteindelijk om...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30161310
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar gaat het uiteindelijk om...
Gelukkig één pluspunt .
  donderdag 1 september 2005 @ 12:02:56 #27
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_30161344
quote:

[..]

Ja, dat wel .
maar niet van jou...
pi_30164672
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Onzin, daar is het ziekenfonds niet voor bedoeld. Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
dmv spermadonering?

ontopic:
heb je een date vanavond
omg ik heb het niet meer na al die reacties
─_(º.0)_/─
pi_30164750
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, het gaat hier nu niet over mij.
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef Sjeen het volgende:
Issie wel dik?
quote:
Ja, dat wel .
─_(º.0)_/─
pi_30169494
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Laat men zulke zaken maar uit eigen zak betalen!
Hehehe
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_30179672
"Ik mag dan een klein pikkie hebben, maar wel 180 kilo om hem aan te drukken" WHAHAHA
Da gao nie nou!
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:46:41 #32
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_30187301
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef vigier het volgende:
"Ik mag dan een klein pikkie hebben, maar wel 180 kilo om hem aan te drukken" WHAHAHA
Goed
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_30187592
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef vigier het volgende:
LOOOOL! ;D
pi_30188497
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

stel je voor dat als je als man een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind en het ziet er ook nog allemaal goed uit van buiten. je gaat lekker samen naar huis toe en begint elkaar uit te kleden en die bewuste dame heeft een Push up BH aan met flinke vullingen dus er blijft daarboven niet veel meer van over

als je als man zo'n vrouw gelijk naar huis stuurt word je gezien als een eikel en weet ik wat nog allemaal meer.

maar een vrouw die een man naar huis stuurt met een kleine piemel heeft gelijk volgens vele

mijn mening is dat als je er gewoon voor openstaat dat er altijd wel leuke/lekkere dingen te doen zijn met elkaar

is not the size of the wave that count's but the motion of the ocean

en nee ik ben niet onderbedeeld
Tenzij je een gigantische obsessie hebt met Russisch is dat totaal niet vergelijkbaar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:48:25 #35
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30188693
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tenzij je een gigantische obsessie hebt met Russisch is dat totaal niet vergelijkbaar.
Borstkas intrappen enzo...
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:18:03 #36
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30189269
Oh..een fuifduif topic...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:21:38 #37
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_30189342
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef darkie_blue het volgende:
hoe klein is ie
zo klein

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_30189360
mijn broertje heeft een kleine piemol mja die is ook 8 jaar ofzo.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_30189402
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef Jett het volgende:
zinvolle info.
denk dat fuifduif iets ouder is.
nuff said.
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:30:43 #40
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30189505
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:25 schreef 0 het volgende:

[..]

zinvolle info.
denk dat fuifduif iets ouder is.
*kuch* heb je zijn topics wel eens gelezen *kuch*?
pi_30189533
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

*kuch* heb je zijn topics wel eens gelezen *kuch*?
ik heb het nu niet over zijn geestelijke ontwikkeling
nuff said.
  vrijdag 2 september 2005 @ 03:28:34 #42
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30190417
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:32 schreef 0 het volgende:

[..]

ik heb het nu niet over zijn geestelijke ontwikkeling beperking
pi_30193109
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef Jett het volgende:
Als het slechts een leeftijdsissue zou zijn, dan zou er niet zoveel over worden gepraat door volwassen mannen, of wel dan slimpie ?
pi_30193114
Ja ja, wat zijn we weer grappig om het op mij persoonlijk te betrekken .
pi_30193300
Ik zou het zeker niet afkappen, dat vind ik onzin. Ik zou dan echter wel hopen en verwachten dat hij andere kwaliteiten laat zien om er een gezellige nacht van te maken
Hoewel ik moet toegeven dat ik het ook wel prettig vind als hij niet al te klein is, is het niet zo dat je geen lekkere sex kunt hebben. Er vanuit gaande dat de jongen in kwestie zelf ook al wel weet dat hij klein geschapen is, zal hij zich hopelijk bekwaamd hebben in andere zaken om een vrouw te plezieren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_30193399
Miss_sly, denk je dat iets dergelijks dan makkelijk te compenseren is ? Hoe waardevol is de bevrediging van de vagina in verhouding tot andere mogelijke handelingen als het gaat om voldoening?
pi_30193570
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:34 schreef FuifDuif het volgende:
Miss_sly, denk je dat iets dergelijks dan makkelijk te compenseren is ? Hoe waardevol is de bevrediging van de vagina in verhouding tot andere mogelijke handelingen als het gaat om voldoening?
Ik vind (maar dat is natuuriljk persoonlijk, dat is voor iedereen anders) een uitgebreide vrijpartij waarbij hij met handen en mond de rest van mijn lichaam verwent, ook erg lekker. Natuurlijk is neuken ook erg lekker. Het is echter in mijn beleving en ervaring niet noodzakelijk voor de kerel om groot geschapen te zijn wil het lekker zijn voor mij. De bevrediging van de vagina kan ook zeer goed met de mond
pi_30193663
Maar stel nu dat er een middel zou zijn die gegarandeerd een paar cm's erbij geeft, vind je het dan moreel van een vrouw om dan expliciet van haar sekspartner te verwachten dat hij groot genoeg geschapen is? Er is immers wat aan te doen, wanneer dat niet het geval is.
pi_30193807
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Maar stel nu dat er een middel zou zijn die gegarandeerd een paar cm's erbij geeft, vind je het dan moreel van een vrouw om dan expliciet van haar sekspartner te verwachten dat hij groot genoeg geschapen is? Er is immers wat aan te doen, wanneer dat niet het geval is.
Nee, ik vind dat niets met moreel te maken hebben, eigenlijk.
Als een man zelf zou vinden dat hij te klein geschapen is, en hij kaner iets aan doen, dan is dat fijn. Heeft hij er geen problemen mee, ook goed, toch?
Ik vind mbt uiterlijkheden je niet kunt spreken van de morele verplichting om je aan te passen aan zogenaamde geldende normen of verwachtingen; dat geldt voor kleine/grote lullen of borsten, te dik of te dun zijn, grote neus hebben...dat zijn allemaal zaken die persoonlijk zijn en waar de eigenaar mee moet leven, of niet
pi_30193892
Ja.
pi_30193922
Oke, ik zelf vind het dus ook niet moreel. Ik zou het overigens uit principe al niet doen, maar daar ben ik ook FuifDuif voor natuurlijk . Maar als je zegt "waar de eigenaar mee moet leven" dan klinkt dat wel zwaar hoor .
pi_30194015
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, ik zelf vind het dus ook niet moreel. Ik zou het overigens uit principe al niet doen, maar daar ben ik ook FuifDuif voor natuurlijk . Maar als je zegt "waar de eigenaar mee moet leven" dan klinkt dat wel zwaar hoor .
nou, zo zwaar bedoel ik hetniet. Ik bedoel te zeggen dat als de eigenaar er geen probleem mee heeft, het goed moet zijn. Wat de rest van de wereld dan denkt, moeten zij weten, dat is toch niet relevant?
Dat wil niet zeggen dat het wel eens jammer kan zijn als blijkt dat iemand die jij leuk vind, jou niet moet vanwege een van die uiterlijke terkortkomingen die je zelf hebt geaccepteerd, maar dat geeft je geen enkele morele verplichting tot aanpassing, in mijn ogen
pi_30194112
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
pi_30194200
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussie
pi_30194255
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussie
Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappen .
pi_30194323
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappen .
Eigenschappen en uiterlijkheden vind ik twee verschillende dingen. Als je je droomvrouw/man tegenkomt, maar je houdtn iet van flaporen, is het dan logisch dat je hem/haar uit je leven laat verdwijnen?

Ik moet toegeven dat ik niet zo geloof in droommannen en vrouwen, maar dat is persoonlijk
pi_30194401
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Voor die ene persoon waarmee je een relatie heb en misschien wel de rest van je leven mee bent ?? Natuurlijk .. dat heeft niks met eigenwaarde te maken, maar meer met waar jij bereid toe bent voor je geliefde .. daarnaast is trots een van de domste emoties die er is, het kan mensen zwaar in de problemen brengen.

Maar "als" ik klein geschapen was, zou ik misschien wel een verlenging doen als ik me daardoor beter voel en waardoor mijn vriendin meer genot ervaar. Maar als ze het zou gaan eisen zou ik haar zonder pardon de deur wijzen.
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_30194481
Nou sorry hoor, maar het is nep! Ik bedoel, hoe kun je nu voldoening halen uit het idee dat je penis alleen langer is omdat je eraan geopereerd bent? Hetzelfde geldt naar mijn mening voor borstvergroting. Alleen al het idee dat het niet van jezelf is vind ik een totale afknapper.
pi_30194694
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind (maar dat is natuuriljk persoonlijk, dat is voor iedereen anders) een uitgebreide vrijpartij waarbij hij met handen en mond de rest van mijn lichaam verwent, ook erg lekker. Natuurlijk is neuken ook erg lekker. Het is echter in mijn beleving en ervaring niet noodzakelijk voor de kerel om groot geschapen te zijn wil het lekker zijn voor mij. De bevrediging van de vagina kan ook zeer goed met de mond
hmm, de vraag was toch een "one-night-stand" mee naar huis nemen?

als ik een klein ding zou hebben, en na et stappen met een grietje naar huis gaan, wil ik die best graag verwennen, maar om nu een "vreemd" grietje aan de zure sloot te gaan likken de eerste avond dat ik haar ken, liever niet.
ik lik graag maar niet de eerste avond

*gelukkig heeft cypher21 niets te klagen over zijn penis*
pi_30194818
Ik moet altijd wel erg lachen om de manier waarop mensen zichzelf altijd buiten het mikpunt willen plaatsen door bij hun bijdragen even snel subtiel op te merken dat zij "er geen last van hebben." Die mensen vind ik sowieso al erg verdacht .
pi_30195253
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet altijd wel erg lachen om de manier waarop mensen zichzelf altijd buiten het mikpunt willen plaatsen door bij hun bijdragen even snel subtiel op te merken dat zij "er geen last van hebben." Die mensen vind ik sowieso al erg verdacht .
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
pi_30195264
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:

[..]

tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
Ja, maar waarom noem je het expliciet ? Ik ga er echt niet van uit dat iedereen die in dit topic post een kleine heeft ofzo.
pi_30195343
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:

[..]

Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaat
pi_30195482
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaat
in dat geval dan lik ik graag
pi_30196191
TS toch
pi_30196748
Beter een kleine die stijgert dan n grote die weigert!!!!!! Als het op sex aan komt is alles mogelijk om het iemand naar de zin te maken.Er is meer dan penetreren alleen hoor! Ik vind het dus onzin om iemand dan maar weg te sturen!!!!
Doe je toch ook niet met een vrouw die een push-up aan heeft!!!!
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_30198464
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:46 schreef Com.mentator het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan n grote die weigert!!!!!! Als het op sex aan komt is alles mogelijk om het iemand naar de zin te maken.Er is meer dan penetreren alleen hoor! Ik vind het dus onzin om iemand dan maar weg te sturen!!!!
Doe je toch ook niet met een vrouw die een push-up aan heeft!!!!
tsja, tieten zijn leuk, maar een vrouw zonder tieten heeft alsnog een gleuf

als ik een iemand mee naar huis neem, om te sexxen, en het blijkt dat ze en poes heeft zonder gat (om maar ff iets te vergelijken met een ontiegelijk kleine piemel, bedoel kunt er niets instoppen en voelt dus ook niet) wordt et wel ff wat anders

maar ja, avondje oraal hoeft niet vervelend te zijn
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:35:11 #68
31734 abc123
betweter.....
pi_30202094
Vanaf kleiner dan hoeveel cm noem je hem "Klein" ??:) ALtijd zo vaagjes:)
pi_30203084
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Kleiner dan pak hem beet 5 cm?
pi_30203136
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.
pi_30203219
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.
Kom nou, het gemiddelde is 14cm.
pi_30203315
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kom nou, het gemiddelde is 14cm.
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
pi_30203414
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
Is er ook een Nederlandse bron? Maar goed, ik geef je gelijk .
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:30:29 #74
31734 abc123
betweter.....
pi_30203831
Oh dan zit ik goed....kdacht al, hoef me toch geen zorgen te maken
pi_30203842
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:30 schreef abc123 het volgende:
Oh dan zit ik goed....kdacht al, hoef me toch geen zorgen te maken
Dat je je er uberhaupt zorgen over zou maken is ronduit sneu.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:31:25 #76
31734 abc123
betweter.....
pi_30203853
Gelukkig doe ik dat ook niet echt
pi_30207628
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Beetje vaag grafiekje. Op de hele en halve inches is het percentage steeds hoger dan op lengte + een kwart of lengte + driekwart wat er op wijst dat er niet goed is afgerond door de degenen die hebben deelgenomen aan het onderzoek. De liegebeesten
pi_30208536
Neem voor de zekerheid een komkommer mee naar boven
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:35:22 #79
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30214663
TS is nog maagd, ongetwijfeld vanwege zijn kleine penis. daardoor durft hij de dames niet onder ogen te komen
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_30217930
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef -erwin- het volgende:
TS is nog maagd, ongetwijfeld vanwege zijn kleine penis. daardoor durft hij de dames niet onder ogen te komen
Hehe, alsof ik mij door een vrouw laat intimideren vanwege het formaat van mijn lid (waar dit topic trouwens helemaal geen betrekking op heeft). Zoals ik al zo vaak zeg: ik raak van geen mens onder de indruk en ik heb geen behoefte om indruk te maken.
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:03:13 #81
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30218414
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hehe, alsof ik mij door een vrouw laat intimideren vanwege het formaat van mijn lid (waar dit topic trouwens helemaal geen betrekking op heeft). Zoals ik al zo vaak zeg: ik raak van geen mens onder de indruk en ik heb geen behoefte om indruk te maken.
en je vindt sex niet zo interessant he? ach, JP had voor zijn huwelijk op zijn 35e vast ook nog nooit geneukt. er is nog hoop voor je
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_30219821
Ik kan me wel voorstellen dat een vrouw het een afknapper zal vinden.

Wat me meer opvalt na een tijdje rondwandelen op dit forum, er is hier geen enkele man die een kleintje heeft, of die iets te klagen heeft over zijn lid.

Maar volgens de statistieken willen 80% van de mannen hun lid groter zien.

Gelukkig durf ik er altijd openlijk voor uit te komen dat ik NIET groot geschapen ben.

Gewoon 16 cm, en normaal in omvang, en toch heb ik met mijn vrouw een geweldig sexleven.
pi_30219996
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef patrickt35 het volgende:

Wat me meer opvalt na een tijdje rondwandelen op dit forum, er is hier geen enkele man die een kleintje heeft, of die iets te klagen heeft over zijn lid.

Gelukkig durf ik er altijd openlijk voor uit te komen dat ik NIET groot geschapen ben.

Gewoon 16 cm, en normaal in omvang, en toch heb ik met mijn vrouw een geweldig sexleven.
Alleen een idioot schaamt zich voor zijn gemiddelde penis. Hij die zich wel schaamt moet maar denken dat de helft van de mannen nog 'erger' af is. Kan me niet voorstellen dat een vrouw een leuter van 16cm afwijst, mits de diameter geen 1,5cm is
pi_30220032
quote:

Dat je niet klein geschapen bent betekend niet dat je groot geschapen bent. 16 cm. is gewoon gemiddeld, en gemiddeld komt het meest voor.
pi_30223093
quote:

Veel mannen scheppen op en liegen over "wat ze hebben", en als gevolg daarvan denken veel mannen dat het "normaal" is om een gigantische lul te hebben.

Ik heb ook gewoon een gemiddelde hoor (plus minus 17 cm in erectie de laatste keer dat ik het gemeten heb, en dat was toch al zo'n 6 jaar geleden! ).

Wie heeft ooit gezegd dat alleen mannen met gigantische penissen vrouwen plezier kunnen bezorgen?

Het is zelfs omgekeerd: te groot is ook niet altijd goed, omdat veel vrouwen er pijn door hebben. Zelfs mijn vriendin op dit moment vind bepaalde standjes minder fijn omwille van pijn bij het vrijen, ze is nogal klein zie je, dus stel je maar eens voor dat je daar met een lul van 23 cm aankomt, dan kan je dus helemaal niks beginnen uiteraard.
pi_30223420
het gaat om de liefde niet om de sex!!!! en ik heb er eentje van 6 cm!!!
pi_30223453
ik ben van onder ook net een baby
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
pi_30223817
Tuurlijk Klemvast, het is zo overtrokken. Mannen overdrijven in dit soort discussies altijd. En zoals iemand die zei een pik van 16cm te hebben, sorry hoor, maar dat is boven gemiddeld. Het is onvoorstelbaar zielig hoe sommige mannen zelfs op een anoniem internetforum nog hun eer proberen veilig te stellen of door op te scheppen over hun eigen lengte of door een 'kleine' belachelijk te maken (suggererende dat ze groot geschapen zijn, maar dat in werkelijkheid natuurlijk helemaal niet per definitie hoeven zijn).
pi_30223877
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef FuifDuif het volgende:
Tuurlijk Klemvast, het is zo overtrokken. Mannen overdrijven in dit soort discussies altijd. En zoals iemand die zei een pik van 16cm te hebben, sorry hoor, maar dat is boven gemiddeld. Het is onvoorstelbaar zielig hoe sommige mannen zelfs op een anoniem internetforum nog hun eer proberen veilig te stellen of door op te scheppen over hun eigen lengte of door een 'kleine' belachelijk te maken (suggererende dat ze groot geschapen zijn, maar dat in werkelijkheid natuurlijk helemaal niet per definitie hoeven zijn).
je doet het nu overkomen alsof jij denkt dat alle mannen op i-net een klein pikkie hebben zoals jij
ps: de mijne is boven gemiddeld
pies on joe toe
pi_30223934
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:59 schreef bonke het volgende:
je doet het nu overkomen alsof jij denkt dat alle mannen op i-net een klein pikkie hebben zoals jij
Nee hoor, maar zoals hierboven al gezegd wordt: het lijkt erop alsof vrijwel iedereen een grote heeft hier. Maak dat de kat wijs, dat geloof ik gewoon niet en daarmee klaar. Het is een bekend feit dat mannen altijd zo'n 2cm extra erbij optellen, dus dat komt er ook nog eens bij.

En denk je dat je mij kunt beledigen met woorden als "klein pikkie"? Dat jij zoveel waarde hecht aan jouw primitieve lusten is eerder een indicatie voor het feit dat jij wat dat betreft nog laat op de evolutionaire ladder staat.

Het doet me geen fuck! Dat ik hier op Fok! een topic erover open heeft geen relatie met mijn dagelijks leven. In het dagelijks leven ben je als normaal mens bezig met je studie of je werk en daar dien je andere eigenschappen te benutten die je veel verder brengen dan de lengte van je pik (tenzij je in de porno-industrie gaat werken natuurlijk ). En mocht het zo zijn dat een vrouw mij afwijst vanwege mijn pik, nou geloof mij, dan zal ze daar niet goed vanaf komen. We weten allemaal dat vrouwen uiterst onzeker zijn en het is derhalve een koud kunstje om haar een complex aan te praten (als zij mij naakt gezien heeft, dan zal ik haar namelijk ook wel naakt hebben gezien).
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:59 schreef bonke het volgende:
ps: de mijne is boven gemiddeld
Tuurlijk .
pi_30223987
je hebt zelf al aangegeven dat je blijkbaar een klein pikkie hebt
dus dan is het geen belediging als ik zeg dat je een kleintje hebt toch ?
en primitieve lusten zijn normaal in de grotemensensexwereld hoor
en ik snap best dat je jaloers bent op iemand met een grote pik
pies on joe toe
pi_30224125
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef bonke het volgende:
je hebt zelf al aangegeven dat je blijkbaar een klein pikkie hebt
dus dan is het geen belediging als ik zeg dat je een kleintje hebt toch ?
Ik heb gezegd dat ik er niet over hoef op te scheppen, maar betekent dat direct dat ik een kleine heb? Er is ook nog zoiets als een grijs gebied. En er zijn andere benamingen voor dan "klein pikkie", dat snap je zeker zelf ook wel.
quote:
en primitieve lusten zijn normaal in de grotemensensexwereld hoor
Uiteraard, binnen de sekswereld wel, maar niet in het dagelijks leven. Daar heeft het geen enkele functie.
quote:
en ik snap best dat je jaloers bent op iemand met een grote pik
Mwoh, ik ben een calculerend persoon. Ik analyseer altijd de kosten en de baten en ik kom tot de conclusie dat je er niet veel aan hebt, behalve dan bij de seks natuurlijk. Maar ja, aangezien ik niet zo georiënteerd ben op seks is dat ook geen probleem voor mij.
pi_30224172
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Mwoh, ik ben een calculerend persoon. Ik analyseer altijd de kosten en de baten en ik kom tot de conclusie dat je er niet veel aan hebt, behalve dan bij de seks natuurlijk. Maar ja, aangezien ik niet zo georiënteerd ben op seks is dat ook geen probleem voor mij.
en met een lange lul spetter je minder tijdens et zeiken
pies on joe toe
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:38:46 #94
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30224347
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb gezegd dat ik er niet over hoef op te scheppen, maar betekent dat direct dat ik een kleine heb? Er is ook nog zoiets als een grijs gebied. En er zijn andere benamingen voor dan "klein pikkie", dat snap je zeker zelf ook wel.
hoeveel cm is ie? dan beoordelen wij wel of je een lulletje of een pikkie hebt
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_30224397
denk dat een man niets verplicht is! Maar fuifduif verwacht je dan dat een man met wel een grote piemel wel een goede minnaar is ipv iemand met een kleine?
"It is only in the country that we can get to know a person or a book."
pi_30224703
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:38 schreef -erwin- het volgende:

[..]

hoeveel cm is ie? dan beoordelen wij wel of je een lulletje of een pikkie hebt
Je denkt toch niet serieus dat ik jou geef waar je om vraagt? Jij bent niet eens in de positie om iets te beoordelen!
pi_30224751
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef strix het volgende:
denk dat een man niets verplicht is! Maar fuifduif verwacht je dan dat een man met wel een grote piemel wel een goede minnaar is ipv iemand met een kleine?
Nee, naar mijn idee niet . Dat ligt puur aan de persoon zelf, groot of klein geschapen. Denk ik dan.
pi_30226497
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, naar mijn idee niet . Dat ligt puur aan de persoon zelf, groot of klein geschapen. Denk ik dan.
Ik ben het met je eens
Ik vind de obsessie mbt de grootte van het geslacht lichtelijk overdreven, maar goed.
Hetzelfde gaat op voor borsten of gewicht als het om vrouwen gaat. Het zijn zo van die uiterlijkheden die eigenlijk onbelangrijk zouden moeten zijn.
pi_30228127
Ik zou eerst eens kijken wat hij voor de rest presteert... Klein is niet zo erg (tenzij het echt vijf centimeter is, dat gaat niet werken), maar ik wil ook wel een beetje plezier beleven.

Goed, uit ervaring: Zeker niet er vandoor gaan, gewoon vol goede moed er aan beginnen. Seks was wat minder heftig, maar hé, er is meer dan dat. En tja, het heerschap in kwestie wist ook op dat gebied niet zo heel veel te presteren, hij was nogal gericht op het dumpen van zijn kwakkie en klaar. Toen was de lol er snel af, funest voor mijn libido! 'k Heb het er niet om uitgemaakt, trouwens, maar echt leuk was het ook niet...

Maar zou het me weer overkomen en de man weet me wél te plezieren, dan zou ik er niet echt problemen mee hebben. Zou het wel jammer vinden alleen als hij bepaalde plekjes van binnen niet weet te raken...
pi_30228162
Ik wijs eerder mannen met een te grote af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')