Dus als ik ook maar even teleurgesteld reageer, dan ben jij al pleite uit zelfbehoud????quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, het gebeurt binnen een bepaalde scene. Waar baseer jij termen als 'veruit de meeste' en 'haast zonder uitzondering' op? Kijk, ik zelf (ik maak er geen geheim van) hoef er ook niet over op te scheppen, maar het maakt mij niet uit. Dat komt ook omdat seks mij niet zoveel boeit uiteraard. Een vrouw die er een probleem van zou maken bij mij krijgt niet eens de kans om mij te dumpen, want dan ben ik haar al voor. Ik leef echt heel simpel in relatie tot andere mensen. Ik ben van niemand onder de indruk en ik voel ook niet de geringste behoefte om indruk te maken op een ander. Zo ben ik gewoon niet. Maar oke, misschien is dat wel uitzonderlijk en heb je gelijk als je spreekt in termen als "haast zonder uitzonering".
Nee, jij pakt haar driedubbel zo hard terug. Ik pijn.. jij pijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen: ik zou mij nooit laten bekritiseren door een vrouw, nooit!
Alleen als het over sex gaat, of ook op andere gebieden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen: ik zou mij nooit laten bekritiseren door een vrouw, nooit!
Dat heet wetenschappelijke vooruitgang, een uitbreiding van kennis. Het duurt altijd even voor dat dat doordringt op alle lagen van de maatschappij. Jij zit in de categorie mensen die heel hard schreeuwden dat de aarde wél plat was, en dat dat de aarde als iets ronds zien een hype is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We zijn dus wel speciaal, dat valt niet te ontkennen. De mens is juist meer dan alleen zijn biologische bouw. De mens onderscheidt zich juist door taal en rede! Het is pas recentelijk dat een aantal mensen het nodig vindt zichzelf als een dier te beschouwen; een hype dus.
Een vrouw is minder en een man gelijkwaardig denk ik..quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen als het over sex gaat, of ook op andere gebieden?
En zou je je wel laten bekritiseren door een man?
Wat is het verschil?
Uit pure frustratie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:05 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Nee, jij pakt haar driedubbel zo hard terug. Ik pijn.. jij pijn.
Sommige dieren zijn meer gelijk dan anderen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een vrouw is minder en een man gelijkwaardig denk ik..
bekritiseren vanwege een kleine penis???quote:FuifDuif:
Die jongen weet vast zelf wel dat hij een kleintje heeft hoor, wat dat betreft voegt een opmerking inderdaad niets toe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:11 schreef Ephemera het volgende:
maar ff ontopic:
Ik heb wel eens een jongen in bed gehad, waarvan ik dacht 'mwoh, die mocht wel groter'. Maar ik ga hem daarom echt niet uit mn bed trappen. De reden dat ie daar lag, was al dat ik hem geweldig vond. Gewoon om wie hij was, ja. Ik heb hem dat overigens niet verteld, daar wordt niemand gelukkiger van en ik vond het ook geen 'big deal'.
Hij zal ook ongetwijfeld wel iets minder mooi/aantrekkelijk/leuk aan mij hebben gevonden..
Ik bedoelde het op enkel op het gebied van seksquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen als het over sex gaat, of ook op andere gebieden?
En zou je je wel laten bekritiseren door een man?
Wat is het verschil?
Ja, ik vind dat wel kritiek jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef freija het volgende:
[..]
bekritiseren vanwege een kleine penis???![]()
je zou hooguit eerlijk kunnen zeggen dat het niet voldoende is om je te bevredigen, als dat zo is...
of vat je dat ook als kritiek op?
Gelukkig zit ik wat dat betreft in een vrij hoge laagquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heet wetenschappelijke vooruitgang, een uitbreiding van kennis. Het duurt altijd even voor dat dat doordringt op alle lagen van de maatschappij. Jij zit in de categorie mensen die heel hard schreeuwden dat de aarde wél plat was, en dat dat de aarde als iets ronds zien een hype is.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op enkel op het gebied van seks. Waarom niet door een vrouw en wel door een man? Met een man hoef ik geen seks en dus kan het mij ook weinig schelen wat een man van mij vindt wat betreft bijvoorbeeld de lengte van mijn pik.
Precies. Ik bedoel simpelweg dat het mij niet interesseert wat een andere man er van vindt. Dus of een andere man wel of geen kritiek heeft, dat zal mij een rotzorg zijn. En over dat competitie-element, een jaar of twee geleden heb ik eens een poging gewaagd om te gaan fitnessen (ik denk dat ik het zo'n 4 week volgehouden hebquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar het competitie-element tov een man zou je dan weer niets doen, alleen de 'kritiek' van een man?
Vind het gewoon een eerlijke constatering. Omdat jij er zo'n big deal van maakt zul je het wel als kritiek ervaren. Je maakt op mij een onzekere, boze en gefrustreerde indruk.... Ik heb liever een man met een kleine penis dan jou!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel kritiek ja. Waarom moet het worden gezegd? Wat is het nut van die opmerking? Een man kan daar weinig mee. Het is als een steek in je rug.
dat weet iedereen die op fok komtquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
nooit!
beetje dubbelop hequote:Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef freija het volgende:
[..]
Vind het gewoon een eerlijke constatering. Omdat jij er zo'n big deal van maakt zul je het wel als kritiek ervaren. Je maakt op mij een onzekere, boze en gefrustreerde indruk.... Ik heb liever een man met een kleine penis dan jou!
tssssk....quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik wat dat betreft in een vrij hoge laag. Ik denk niet dat iedere wetenschapper het met jou eens is op dit punt jochie. Hup, weer de collegezaal in jij, want je hebt nog een hoop te leren.
Dat ben ik met je eens, ik reageerde uit frustratie. Maar er werd op een slinkse wijze geïnsinueerd dat ik tot een laag behoor die pas heel laat de laatste wetenschappelijke bevindingen zal ontvangen, begrijpen en accepteren.quote:Op zondag 4 september 2005 10:34 schreef freija het volgende:
[..]
tssssk....
Gekwetst boos onzeker en je afreageren en je 'groter' voordoen door te gaan lopen brallen.....
Hoge laag.... je maakt eerder een onvolwassen onderontwikkelde indruk op mij, 'jochie'![]()
nice to meet you, my name is nobodyquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef patrickt35 het volgende:
Zal ik dan maar 3 pagina's lang in 3 woorden samen vatten?
NOBODY IS PERFECT
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Misschien heeft zij zelf wel kleine borsten of andere afknappers. Het is heel eenvoudig trouwens om een vrouw terug te pakken wanneer ze laat weten dat ze afknapt op je formaat.
Volgens die site van jou:quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
Gemiddeld: 5 - 7 inches = 12,5 cm - 17,5 cmquote:Q: What is the average penis size?
A: While penis' come in various colors, shapes and sizes, studies have shown that the average penis size is anywhere from 5-7 inches. Here are the statistics on the percent of white college men who have erect penises of various lengths (According to the Alfred C. Kinsey Institute for Sex Research).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |