Ik vind het helemaal niet walgelijk, maar terecht dat Vanatis er een opmerking over maakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
Die gast is 15 ofzo, wat een walgelijke uitspraak.
is toch opzich wel jouw leeftijdcategorie, niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Kan iedereen zijn (15jarige![]()
![]()
) plasser binnenhouden?
Ik doe niet aan plasseksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hard plassen ze zo moeilijk....
Dus? Dat betekent niet dat ik ze leuk vind.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
is toch opzich wel jouw leeftijdcategorie, niet?
We gaan jou toch wel aan hem koppelen, of je 't nou leuk vind of niet, resistance is futile!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus? Dat betekent niet dat ik ze leuk vind.
Je vindt mij leuk he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ahum:quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Had ik nou sjans van een vrouw?!
Gerontofiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
hij mag nog niet drinken dus dat wordt niet watquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef error het volgende:
[..]
hij mag nog niet drinken dus dat wordt niet wat
ja da's een goed idee voor tijdens de meeting in de eftelingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We gaan jou toch wel aan hem koppelen, of je 't nou leuk vind of niet, resistance is futile!
En als ik nou zeg dat ik je een lekker ding enzo vind, ben je dan wel blij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vrouwen en 14-jarigen.
Dat schiet niet op natuurlijk....
Blijer denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En als ik nou zeg dat ik je een lekker ding enzo vind, ben je dan wel blij?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vond een kameel, maar de kameel vond van niet.
Hier, dit is goed genoeg voor jou:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding] Nog een paar daagjes!
Kan je daarmee sms-en?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hier, dit is goed genoeg voor jou:
[afbeelding]
Kijk, da's dan nou weer veels te spontaan, hč,quote:
Amper.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Had ik nou sjans van een vrouw?!
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind bier lief lekker.
[afbeelding]
My precioussssquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind bier lief lekker.
[afbeelding]
Wie moet het dan zeggen, zodat je helemaal totaal blij wordt?quote:
Niemand uit de 'H'...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:09 schreef error het volgende:
Wie moet het dan zeggen, zodat je helemaal totaal blij wordt?
Dat ben ik nou weer wel, jaquote:
Da's niet het woord, denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Krijgen we kapsones?
lievquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat er maar twee [homo]'s zijn die wel gelukkig worden van iemand uit de H en error is daar één van..
Na een poosje werd toen zoëvenquote:
Op dit tijdstip? Męn, dan krijg ik echt nooit meer de ogen dicht (niet met die harddrug van mij iig)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/9554/foto1543tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
koffie
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou geen naam kunnen noemen.
is voor mij een hele overwinnning hoor, zo groot dat ik het gewoon met drie N-en schrijf !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na een poosje werd toen zoëven
dit berichtje doorgegeven:
Binnen werd een moord gepleegd.
Sebastiaan is opgeveegd..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/9554/foto1543tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
koffie
Da's een fabeltje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
is voor mij een hele overwinnning hoor, zo groot dat ik het gewoon met drie N-en schrijf !
liever dood in de bak, dan vannacht in mijn mond
Jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Oeh, die trailer ziet er goed uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:53 schreef creno het volgende:
*hysterisch gil*
http://pdl.warnerbros.com(...)let_trlf2_qt_500.mov
tnx lieffie![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oeh, die trailer ziet er goed uit
Er zitten wel andere leuke jongens in, zo te zienquote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had alleen gehoopt dat HP er leuker uit zou zien..
Jij met je grote verwachtingen altijd!!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had alleen gehoopt dat HP er leuker uit zou zien..
Sorry.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef xman het volgende:
[..]
Jij met je grote verwachtingen altijd!!![]()
Dude die zijn rond de 12 jaar!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Er zitten wel andere leuke jongens in, zo te zien
Dat is kei eng, zelfs TRS komt.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef xman het volgende:
[..]
Maakt niet uit..we maken het wel goed bij de efteling!![]()
Ik mag hopen van niet. Het is het 4e jaar van Harry Potter, dus ze zijn in ieder geval 16 en dus in werkelijkheid nog wel een paar jaar ouder (hoop ik). De ene die ik wel leuk vond, zag er tenminste echt niet uit als 12quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is kei eng, zelfs TRS komt..
http://imdb.com/name/nm0705356/quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Het is het 4e jaar van Harry Potter, dus ze zijn in ieder geval 16 en dus in werkelijkheid nog wel een paar jaar ouder (hoop ik). De ene die ik wel leuk vond, zag er tenminste echt niet uit als 12En anders neem ik gelijk mijn woorden terug.
En stinkend geil!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef xman het volgende:
[..]
http://imdb.com/name/nm0705356/![]()
Hij is inderdaad al 16. Ik word oud.![]()
Ik had het niet over hem trouwensquote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef xman het volgende:
[..]
http://imdb.com/name/nm0705356/![]()
Hij is inderdaad al 16. Ik word oud.![]()
Zeg het nou maar... we weten toch dat je het uiteindelijk toch gaat vertellen. Dus kom maar op!quote:
Hnnnng! Hnnnng!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef xman het volgende:
[..]
Zeg het nou maar... we weten toch dat je het uiteindelijk toch gaat vertellen. Dus kom maar op!![]()
Oh.....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En nee, dat was het ook niet..
Of je worst lust!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
![]()
![]()
huh? wie wat waar!?
Misschien!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
Hebben we hier ook PHP goeroes?
En misschien niet?quote:
uhhhquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
Hebben we hier ook PHP goeroes?
quote:
En...*speciale saus*quote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Yum! Met uitjes nog wel! Wat een tractatie!
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet echt smakelijk uitzien eigenlijk
Tis al laat...nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:14 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Cordenblue..mon saussages c'est magnifique non...![]()
Nee dat is een Frans gerecht van kipfiles (of ander vlees) gevuld met ham en zwitserse kaas.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef wonderer het volgende:
Cordon bleu... is dat een batterij ME'ers?
Dat lik ik er dan eerst vanaf en dan pas begin ik aan het worstjequote:
msn zat vanmiddag wel te klooienquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben k de enige bij wie MSN t niet doet?
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jupquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet ik, moest ineens aan een blauw cordon denken. Ik merk alleen net dat dat met een k wordt geschrevenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef xman het volgende:
[..]
Nee dat is een Frans gerecht van kipfiles (of ander vlees) gevuld met ham en zwitserse kaas.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
truste leuters
Ah, het eerste dingetje dat ik geleerd heb vandaag. Ik dacht ook dat het met een c was.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, moest ineens aan een blauw cordon denken. Ik merk alleen net dat dat met een k wordt geschrevenhttp://www.woordenboek.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kordon
Violetquote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk charly and the chocolate factory gezien. Was echt vet cool
Nee de vraag is...was Johhny Depp weer ontzettend lekker?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk charly and the chocolate factory gezien. Was echt vet cool
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:40 schreef xman het volgende:
[..]
Nee de vraag is...was Johhny Depp weer ontzettend lekker?![]()
So, echt wel! Toegegeven, ik heb een tophat fetish, maar dan nog. Talent is gewoon aantrekkelijk en hij heeft massa's talent.quote:
Ik ook! Leuke film welquote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
Toch niet in Ede he...?quote:
Okee. Dan zou het wel ERG veel toeval zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 01:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, mijn pc staat niet in Ede voor zover ik weet
Nou ja, het had zomaar gekund...want voor goeie films moet ik ook naar Ede als ik naar de bios wilquote:Op donderdag 1 september 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Dan zou het wel ERG veel toeval zijn
Owen is ook leukquote:Op donderdag 1 september 2005 01:48 schreef TehRockstar het volgende:
Kickass! Owen WilsonRachel McAdams
Ik twijfel of k dat k LOST afkijk op mn pc..of tot de 11e wacht en ik de DVD box hebquote:
Keir O'Donnel... speelt Todd in Wedding Crashersquote:Op donderdag 1 september 2005 01:55 schreef TehRockstar het volgende:
Wiesda?
In Veenendaal draaide alleen de Nederlandse versiequote:Op donderdag 1 september 2005 01:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou ja, het had zomaar gekund...want voor goeie films moet ik ook naar Ede als ik naar de bios wil
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:57 schreef TehRockstar het volgende:
Doet je msn het alweer?
Pathé hequote:Op donderdag 1 september 2005 02:03 schreef TehRockstar het volgende:
Pff, wat ga jij naar veel films.Ik wil mee.
Pas van Pathé zodat k ook in andere bioscopen naar de film kan als medewerkerquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef TehRockstar het volgende:
Wordt het geen miniserie ipv serie?
Mietjequote:
Mijn voeten doen ook pijn v/d muggenstekenquote:
Ik ben met mn arm over een cactus gegaan met als resultaat dat mn lichaam onder de brandende blazen zit, nu jij weer, lief.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn voeten doen ook pijn v/d muggensteken
maar kmag niet klagen ...![]()
Ja daarom zei ik..ik mag niet klagen...quote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben met mn arm over een cactus gegaan met als resultaat dat mn lichaam onder de brandende blazen zit, nu jij weer, lief.
Ocherm... Ang3l.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:58 schreef Ang3l het volgende:
'T is zover......
Er gaat er een het huis uit. Niet meteen, maar als ie woonruimte in A'dam heeft gevonden.
En ik zal alleen moeten zoeken in Eindhoven.
"Hey now, hey now, don't dream it's over."
Ja maar zij was toch die vrouw die de haren van d'r man geknipt had en toen was hij toch al zijn kracht kwijt geraakt.... toch ?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Jeanne d'Arc van Noach..
jeemig, klote zeg. Knuffel voor ang3l !!quote:Op donderdag 1 september 2005 06:58 schreef Ang3l het volgende:
'T is zover......
Er gaat er een het huis uit. Niet meteen, maar als ie woonruimte in A'dam heeft gevonden.
Vandaar weer een lekkere lange dag werken of blijft dat je vandaag bespaard?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:32 schreef creno het volgende:
[..]
jeemig, klote zeg. Knuffel voor ang3l !!
morguh allemaal
Nou ja...ze zijn redelijk van de zelfde leeftijds groep toch? Hoe oud is CDP trouwens?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zie ik trouwens een romance opbloeien tussen de kleuter en CDP?
17 of zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja...ze zijn redelijk van de zelfde leeftijds groep toch? Hoe oud is CDP trouwens?![]()
En het kind was wat? 14? Ach dan kan het wel...3 jaar verschil lijkt me niet zo'n bizar iets....dus van mij part bloeien ze lekker verder.quote:
Ohw...ohw ohw....vertel vertel vertel.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Cybart het volgende:
pffff, het was me weer wat vanacht
Geloof jij in sprookjes?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
stap op je fiets.... koop een droger en neem hem op je bagagedrager weer mee naar huis?
Ouderdom!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, mijn geheugen laat me heel voorzichtig in de steek.
weer een lange dag, wederom tot 8 uur !quote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar weer een lekkere lange dag werken of blijft dat je vandaag bespaard?
Doe geen moeite, dat doen wij namelijk ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef TehRockstar het volgende:
GoeiemorgenIk ga maar es een stukje teruglezen
En die pauze vul je met onze onzin te beloeren?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef creno het volgende:
[..]
weer een lange dag, wederom tot 8 uur !
nu ff pauze
Daarbij Rockster, roddelen we over je als je niet aanwezig bent en we willen niet dat jij dat daarna ook nog eens gaat lezen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat doen wij namelijk ook niet.
En met mij msn-en natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En die pauze vul je met onze onzin te beloeren?
Nou nou, poe poe, moet je er maar een wachtwoord opzetten ofzeu!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daarbij Rockster, roddelen we over je als je niet aanwezig bent en we willen niet dat jij dat daarna ook nog eens gaat lezen.
dat.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat?
quote:Gisteravond komt Manager 1 naar me toe:
"Kun jij morgen ipv tot 23.00 tot sluit (00.15) blijven?"
Geen probleem.
Belt vanochtend om 10.15 Assistent Theatermanager op mn voicemail:
"We hebben teveel mensen, dus je bent vrij vanavond"
Sta ik om 12.30 onder de douche belt Theatermanager [de grote baas dus]:
"Ja, kun je i.p.v. vanavond nu vanmiddag komen werken?"
ik: "Nee, Jelle belde 2 uur terug dat ik vanavond vrij ben"
TM: "Oh? Maar kun je niet nu dan?"
ik: "Nou ik doe er zeker 45 min over om er te komen en liever niet"
TM: "Maar Jelle heeft je vanochtend gebeld dat je vrij was? Dan weet k genoeg..."
Pathéquote:Op donderdag 1 september 2005 13:15 schreef Weemz het volgende:
theatermanager? Waar werkt ge?
Que? Wa?quote:
Met een beetje gelukquote:Op donderdag 1 september 2005 13:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn date gisteren was best gezellig eigenlijk... hij zit met een beetje geluk nu in de bus naar huis.
Jah, openbaar vervoer in Nederland is niet bepaald betrouwbaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met een beetje geluk
Je hebt de nacht met m doorgebracht?![]()
Over het OV ben k t met je eensquote:Op donderdag 1 september 2005 13:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jah, openbaar vervoer in Nederland is niet bepaald betrouwbaar.
In hetzefde bed nog wel![]()
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
MGM Cinemas BV Voormalige naam van Pathé.
Dat vind k juist zo lief eraanquote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
er was niets romantisch aan hoor.
geen sex, geen gezoen, geen gefriemel, helemaal niets dat ook maar enigzins romantisch is.
gewoon geslapen.
1995quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Over het OV ben k t met je eens![]()
En wat romantisch![]()
[..]
Voor mijn tijd![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
er was niets romantisch aan hoor.
geen sex, geen gezoen, geen gefriemel, helemaal niets dat ook maar enigzins romantisch is.
gewoon geslapen.
Waar lag ie?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb de pilot van Supernatural gevonden
Niet zo ver wegquote:
Vond ik ookquote:
Als hij helemaal binnen is *ben nog aan het hengelen* ga ik m kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat ga je er nu mee doen?
En daarna?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als hij helemaal binnen is *ben nog aan het hengelen* ga ik m kijken
En haal Reunion ook binnen nu![]()
Ijs eten, Prison Break kijkenquote:
Slapen?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ijs eten, Prison Break kijken
Dinner en dan BB kijken
En wat doe jij met je donderdagmiddag/avond?
Ook spannendquote:
Ik ben echt het blondje hier...had er helemaal niets van opgevangenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het niet leuk om te horen dat Ang3l en Pup uit elkaar zijn![]()
Nou ja, het begint waarschijnlijk met CSI kijken op de bank.quote:
Ik denk dat niemand hier van geniet idd.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het niet leuk om te horen dat Ang3l en Pup uit elkaar zijn![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 06:58 schreef Ang3l het volgende:
'T is zover......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |