Okee. Dan zou het wel ERG veel toeval zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 01:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, mijn pc staat niet in Ede voor zover ik weet
Nou ja, het had zomaar gekund...want voor goeie films moet ik ook naar Ede als ik naar de bios wilquote:Op donderdag 1 september 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Dan zou het wel ERG veel toeval zijn
Owen is ook leukquote:Op donderdag 1 september 2005 01:48 schreef TehRockstar het volgende:
Kickass! Owen WilsonRachel McAdams
Ik twijfel of k dat k LOST afkijk op mn pc..of tot de 11e wacht en ik de DVD box hebquote:
Keir O'Donnel... speelt Todd in Wedding Crashersquote:Op donderdag 1 september 2005 01:55 schreef TehRockstar het volgende:
Wiesda?
In Veenendaal draaide alleen de Nederlandse versiequote:Op donderdag 1 september 2005 01:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou ja, het had zomaar gekund...want voor goeie films moet ik ook naar Ede als ik naar de bios wil
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:57 schreef TehRockstar het volgende:
Doet je msn het alweer?
Pathé hequote:Op donderdag 1 september 2005 02:03 schreef TehRockstar het volgende:
Pff, wat ga jij naar veel films.Ik wil mee.
Pas van Pathé zodat k ook in andere bioscopen naar de film kan als medewerkerquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef TehRockstar het volgende:
Wordt het geen miniserie ipv serie?
Mietjequote:
Mijn voeten doen ook pijn v/d muggenstekenquote:
Ik ben met mn arm over een cactus gegaan met als resultaat dat mn lichaam onder de brandende blazen zit, nu jij weer, lief.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn voeten doen ook pijn v/d muggensteken
maar kmag niet klagen ...![]()
Ja daarom zei ik..ik mag niet klagen...quote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben met mn arm over een cactus gegaan met als resultaat dat mn lichaam onder de brandende blazen zit, nu jij weer, lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |