Of je worst lust!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
![]()
![]()
huh? wie wat waar!?
Misschien!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
Hebben we hier ook PHP goeroes?
En misschien niet?quote:
uhhhquote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
Hebben we hier ook PHP goeroes?
quote:
En...*speciale saus*quote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Yum! Met uitjes nog wel! Wat een tractatie!
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet echt smakelijk uitzien eigenlijk
Tis al laat...nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:14 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Cordenblue..mon saussages c'est magnifique non...![]()
Nee dat is een Frans gerecht van kipfiles (of ander vlees) gevuld met ham en zwitserse kaas.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef wonderer het volgende:
Cordon bleu... is dat een batterij ME'ers?
Dat lik ik er dan eerst vanaf en dan pas begin ik aan het worstjequote:
msn zat vanmiddag wel te klooienquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben k de enige bij wie MSN t niet doet?
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jupquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet ik, moest ineens aan een blauw cordon denken. Ik merk alleen net dat dat met een k wordt geschrevenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef xman het volgende:
[..]
Nee dat is een Frans gerecht van kipfiles (of ander vlees) gevuld met ham en zwitserse kaas.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
truste leuters
Ah, het eerste dingetje dat ik geleerd heb vandaag. Ik dacht ook dat het met een c was.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, moest ineens aan een blauw cordon denken. Ik merk alleen net dat dat met een k wordt geschrevenhttp://www.woordenboek.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kordon
Violetquote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk charly and the chocolate factory gezien. Was echt vet cool
Nee de vraag is...was Johhny Depp weer ontzettend lekker?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk charly and the chocolate factory gezien. Was echt vet cool
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:40 schreef xman het volgende:
[..]
Nee de vraag is...was Johhny Depp weer ontzettend lekker?![]()
So, echt wel! Toegegeven, ik heb een tophat fetish, maar dan nog. Talent is gewoon aantrekkelijk en hij heeft massa's talent.quote:
Ik ook! Leuke film welquote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |