Ocherm... Ang3l.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:58 schreef Ang3l het volgende:
'T is zover......
Er gaat er een het huis uit. Niet meteen, maar als ie woonruimte in A'dam heeft gevonden.
En ik zal alleen moeten zoeken in Eindhoven.
"Hey now, hey now, don't dream it's over."
Ja maar zij was toch die vrouw die de haren van d'r man geknipt had en toen was hij toch al zijn kracht kwijt geraakt.... toch ?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Jeanne d'Arc van Noach..
jeemig, klote zeg. Knuffel voor ang3l !!quote:Op donderdag 1 september 2005 06:58 schreef Ang3l het volgende:
'T is zover......
Er gaat er een het huis uit. Niet meteen, maar als ie woonruimte in A'dam heeft gevonden.
En ik zal alleen moeten zoeken in Eindhoven.
"Hey now, hey now, don't dream it's over."
Vandaar weer een lekkere lange dag werken of blijft dat je vandaag bespaard?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:32 schreef creno het volgende:
[..]
jeemig, klote zeg. Knuffel voor ang3l !!
morguh allemaal
Nou ja...ze zijn redelijk van de zelfde leeftijds groep toch? Hoe oud is CDP trouwens?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zie ik trouwens een romance opbloeien tussen de kleuter en CDP?
17 of zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja...ze zijn redelijk van de zelfde leeftijds groep toch? Hoe oud is CDP trouwens?![]()
En het kind was wat? 14? Ach dan kan het wel...3 jaar verschil lijkt me niet zo'n bizar iets....dus van mij part bloeien ze lekker verder.quote:
Ohw...ohw ohw....vertel vertel vertel.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Cybart het volgende:
pffff, het was me weer wat vanacht
Geloof jij in sprookjes?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
stap op je fiets.... koop een droger en neem hem op je bagagedrager weer mee naar huis?
Ouderdom!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, mijn geheugen laat me heel voorzichtig in de steek.
weer een lange dag, wederom tot 8 uur !quote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar weer een lekkere lange dag werken of blijft dat je vandaag bespaard?
Doe geen moeite, dat doen wij namelijk ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef TehRockstar het volgende:
GoeiemorgenIk ga maar es een stukje teruglezen
En die pauze vul je met onze onzin te beloeren?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef creno het volgende:
[..]
weer een lange dag, wederom tot 8 uur !
nu ff pauze
Daarbij Rockster, roddelen we over je als je niet aanwezig bent en we willen niet dat jij dat daarna ook nog eens gaat lezen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat doen wij namelijk ook niet.
En met mij msn-en natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En die pauze vul je met onze onzin te beloeren?
Nou nou, poe poe, moet je er maar een wachtwoord opzetten ofzeu!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daarbij Rockster, roddelen we over je als je niet aanwezig bent en we willen niet dat jij dat daarna ook nog eens gaat lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |