Ohw...ohw ohw....vertel vertel vertel.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Cybart het volgende:
pffff, het was me weer wat vanacht
Geloof jij in sprookjes?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
stap op je fiets.... koop een droger en neem hem op je bagagedrager weer mee naar huis?
Ouderdom!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, mijn geheugen laat me heel voorzichtig in de steek.
weer een lange dag, wederom tot 8 uur !quote:Op donderdag 1 september 2005 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar weer een lekkere lange dag werken of blijft dat je vandaag bespaard?
Doe geen moeite, dat doen wij namelijk ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef TehRockstar het volgende:
GoeiemorgenIk ga maar es een stukje teruglezen
En die pauze vul je met onze onzin te beloeren?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef creno het volgende:
[..]
weer een lange dag, wederom tot 8 uur !
nu ff pauze
Daarbij Rockster, roddelen we over je als je niet aanwezig bent en we willen niet dat jij dat daarna ook nog eens gaat lezen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat doen wij namelijk ook niet.
En met mij msn-en natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En die pauze vul je met onze onzin te beloeren?
Nou nou, poe poe, moet je er maar een wachtwoord opzetten ofzeu!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daarbij Rockster, roddelen we over je als je niet aanwezig bent en we willen niet dat jij dat daarna ook nog eens gaat lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |