Vond zelfs "Meet the fockers" beter dan "the parents". Dustin Hoffman doet het wel goed in comedy'squote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
geen idee, het zijn hele grappige films. So your full name is Gaylord Focker![]()
![]()
Amerika is een 3e wereldland.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Dus een Amerikaanse stad is onder water gelopen, huizen staan in brand en kunnen niet geblust worden, bendes lopen met AK-47's door de straten, helikopters worden beschoten, haaien zwemmen door de straten, hulpgoederen komen niet of nauwelijks aan... wat is dit voor sci-fi?
Het zijn films met Ben Stiller.quote:
Dat heet overmacht en paupers die zich niet kunnen bedragen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Dus een Amerikaanse stad is onder water gelopen, huizen staan in brand en kunnen niet geblust worden, bendes lopen met AK-47's door de straten, helikopters worden beschoten, haaien zwemmen door de straten, hulpgoederen komen niet of nauwelijks aan... wat is dit voor sci-fi?
Ik zeg ook niet dat ik geen waarde hecht aan het westen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen
Ik zeg ook niet dat de VS heilig zijn en dat het een hemel op aarde is.
Sterker nog. Ik heb het woord "westen" helemaal niet gebruikt.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik geen waarde hecht aan het westen.
kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Het leven is verschrikkelijk zinloos.
Anti-Amerikanisme is anti-Westersquote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef George-Butters het volgende:
Sterker nog. Ik heb het woord "westen" helemaal niet gebruikt.
Ook dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Anti-Amerikanisme is anti-Westers
En anti-Francisme = pro-fascisme. Logisch...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Anti-Amerikanisme is anti-Westers
Ben Stiller is wel ok, speelt alleen een beetje vaak hetzelfde typetje (klungelig romantisch etc)quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zijn films met Ben Stiller.
Ver beneden het niveau van Robert DeNiro als je het mij vraagt.
Anti-Francisme = pro-VSquote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef Monidique het volgende:
En anti-Francisme = pro-fascisme. Logisch...
Ik vind zijn "humor" gewoon heel erg slecht. Ik zou het eigenlijk geen humor willen noemen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:55 schreef Chewie het volgende:
Ben Stiller is wel ok, speelt alleen een beetje vaak hetzelfde typetje (klungelig romantisch etc)
Maar daar lijkt hij nu ook een beetje vanaf te komen door Dodgeball
en zo is de cirkel weer rondquote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
Dat zou pro-VS = pro-fascisme maken...
Ben Stiller afkraken is anti-westersquote:Op donderdag 1 september 2005 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind zijn "humor" gewoon heel erg slecht. Ik zou het eigenlijk geen humor willen noemen.
Ook in Dodgeball speelt hij slecht en voorspelbaar. Daarin is hij overigens ook klungelig
Als jij het westen fascistisch noemtquote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
Dat zou pro-VS = pro-fascisme maken...
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij het westen fascistisch noemt
Nee dat is pro-humorquote:Op donderdag 1 september 2005 15:58 schreef George-Butters het volgende:
Ben Stiller afkraken is anti-westers
Daar ga je alweer de fout in...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij het westen fascistisch noemt
Niet mee eens, in Dodgeball speelt hij een enorm foute sportschoolhouder (en doet dit imo zeer goed) i.p.v de gebruikelijk sukkelige romantische guy next door.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind zijn "humor" gewoon heel erg slecht. Ik zou het eigenlijk geen humor willen noemen.
Ook in Dodgeball speelt hij slecht en voorspelbaar. Daarin is hij overigens ook klungelig
Ach wat schattig... ze mogen weer....quote:Eerste executies in Irak sinds val Saddam Hussein
Uitgegeven: 1 september 2005 15:01
BAGDAD - In Irak zijn donderdag drie veroordeelde moordenaars geëxecuteerd. Dat zei regeringswoordvoerder Laith Kubba. Het was voor het eerst sinds de val van het bewind van Saddam Hussein in april 2003 dat er in Irak weer doodstraffen ten uitvoer zijn gebracht.
Als jij nou eens gewoon een beroep leerde, hoefde je ook niet meer dwars te liggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar ga je alweer de fout in...
Ik zie de logica niet! En dan kun je wel... dus leg het maar gewoon uit!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon een beroep leerde, hoefde je ook niet meer dwars te liggen.
Waarom ga je niet gewoon studeren, in plaats van Di-rect spandoeken te verven?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie de logica niet! En dan kun je wel... dus leg het maar gewoon uit!
Beroepsdwarsligger in opleiding.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon een beroep leerde, hoefde je ook niet meer dwars te liggen.
Ik vind zijn films passen in de categorie, downloaden en weggooien.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:01 schreef Chewie het volgende:
Niet mee eens, in Dodgeball speelt hij een enorm foute sportschoolhouder (en doet dit imo zeer goed) i.p.v de gebruikelijk sukkelige romantische guy next door.
Ook speelt hij wel een goede rol(etje) in Anchorman als Spaanstalige nieuwslezer.
Maar hij haalt het niet qua humor bij Will Ferel
Beroepspannellid dusquote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Beroepsdwarsligger in opleiding.
Ik deel zulke informatie niet, noch heb ik spandoeken geverfd.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon studeren, in plaats van Di-rect spandoeken te verven?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dee meeste wel maar daar vind ik "meet the", "dodgeball" en "there is something about Mary" niet bijhoren.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind zijn films passen in de categorie, downloaden en weggooien.
Hij is de Vin Diesel van het komedie genre.
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Twee vragen:
- Stamt de mens nu mede af van de amoebe?
- Hoe heten toch die primitieve wezens wier fossielen je in de bergen aan kunt treffen?
De laatste vind ik ook wel leuk. Die zou ik wel aanschaffen op dvd maar in die film kende ik het Ben Stiller truckje nog nietquote:Op donderdag 1 september 2005 16:11 schreef Chewie het volgende:
Dee meeste wel maar daar vind ik "meet the", "dodgeball" en "there is something about Mary" niet bijhoren.
Van amoebes, dan. Het is stom dat ik het niet meer zeker weet.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Monidique het volgende:
[..]1.: Is de amoebe een verzamelnaam? Zo ja, dan niet, denk ik...
Van amoebes, bijvoorbeeld. Of ontstaan daarvan geen fossielen?quote:2.: Daar vind je er nogal wat van, niet waar? Welke?
Dat lijkt mij ook, maar dat is nog geen antwoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
Als je fossielen in bergen vindt, zijn het sowieso zéér oude fossielen, lijkt mij...
Mensen stammen uiteraard af van zulke rare beestjes, maar of ze ook afstammen van wat we nu amoebes noemen... geen idee...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van amoebes, dan. Het is stom dat ik het niet meer zeker weet.
Het zijn ééncellige rotbeestjes, dat gaat niet zo snel, maar op de een of andere manier zal men wel te weten zijn gekomen over beestjes van miljarden jaren geleden.quote:Van amoebes, bijvoorbeeld. Of ontstaan daarvan geen fossielen?
Heb je twee linkerhanden ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Biologen ken ik niet, althans niet direct, maar ik heb de vragen aan de ongetwijfeld terzake kundige bevolking van [afbeelding] WFL [afbeelding] gesteld.
Nee, en overigens is ook alles wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je twee linkerhanden ofzo?
quote:
Ach, ouders die hun kinderen misbruiken zijn vroeger zelf ook misbruikt. Een soort afschuifsysteem zeg maar.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef pberends het volgende:
Schindler's List.
Vreemd dat die joden zich vandaag de dag dan zo nazi-achtig gedragen tegen de Palestijnen...
een paar handen, een centenbakje en een draaiorgelwiel, nou goed?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat valt er nou weer te schudden, Harry?
De aap staat hierboven.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
een paar handen, een centenbakje en een draaiorgelwiel, nou goed?
Met koud bier, ook dat is beschaving, Johanquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Met koud bier, ook dat is beschaving, Johan
is dat vrouwlijk of manlijk?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Cellolikken.
Dat is het altijd, mijn waarde vrind. Je kan maar beter een grote aap worden, dat snijdt tenminste houtquote:Op donderdag 1 september 2005 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, het leven is dus aanstootgevend zinloos.
RQ?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe kun je een aap worden?
Door bier te drinken en vrouwen lastig te vallen natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe kun je een aap worden?
Voor wie niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is geen oplossing.
Om er wat mee te doen?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Al heb ik inmiddels de aanbieding gekregen om gratis Portugees te leren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |