Waarom?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
Onze grootste en beste bondgenoot verdient onze onvoorwaardelijke steun.
Dit is onzin, MrX1982.
Ja, maar dat maakt toch niet dat ze onze onvoorwaardelijke steun verdienen? En ik zou wel willen weten hoe je bepaalt dat Amerika de grootste en beste bondgenoot van Nederland is, waarmee ik het overigens niet ontken...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
De wereld schreeuwt moord en brand als er ergens iets in de wereld gebeurt. Iedereen kijkt dan naar de VS.
Nu is er in de VS een afschuwelijke natuurramp geweest en lees ik de meest kansloze reacties die ik ooit heb gelezen.
Ze vergeten dat een dijkdoorbraak in Nederland dit hele land onder water zal zetten.
Ik vind dat de VS onze onvoorwaardelijke steun verdienen. Ze halen ook voor ons de kastanjes uit het vuur.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar dat maakt toch niet dat ze onze onvoorwaardelijke steun verdienen? En ik zou wel willen weten hoe je bepaalt dat Amerika de grootste en beste bondgenoot van Nederland is, waarmee ik het overigens niet ontken...
onmeetbaar naief.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat de VS onze onvoorwaardelijke steun verdienen. Ze halen ook voor ons de kastanjes uit het vuur.
Ik heb het niet zo zeer over de relatie tussen Nederland en de VS eerder Europa als geheel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Christopher Walken - Je weet gewoon dat er stront aan de knikker is, als je zijn kop ziet.
Dustin Hoffman - Nooit mijn favo geweest... prima acteur. Maar heeft de uitstraling van een slak.
Robert deNiro :- Ook erg goed... Al Pacino is wat flambojanter.
tsja als je geen waarde hecht aan het westen kan ik je reactie begrijpenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef George-Butters het volgende:
onmeetbaar naief.
Mooie beschrijving. Hofman moet het vooral van oudere rollen hebben, Midnight Cowboy, Papillon, Rain Man..quote:
Kijk zelf op nederland 2, het is heel weirdquote:Op donderdag 1 september 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:
Die had/heeft toch keelkanker ofzo?
Hij zat toch altijd aan een pijp te lurken? Zal ie wel wat aan overgehouden hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:13 schreef Tafkahs het volgende:
Wien vna den Brink is freaking me out, waarom heeft ie zo'n stemvervormer
Je brengt het alsof de VS een filantropische instelling is met enkel goede bedoelingen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
tsja als je geen waarde hecht aan het westen kan ik je reactie begrijpen
Dat heb je mij niet horen zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef George-Butters het volgende:
Je brengt het alsof de VS een filantropische instelling is met enkel goede bedoelingen.
Wat uiteraard enorme onzin is.
Hij is weer wegquote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
Kijk zelf op nederland 2, het is heel weird
Yep, nu heb je dat andere verschijnsel, in het groen, tadaaa, Nawijnquote:Op donderdag 1 september 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is weer weg
Darth van der Brink![]()
Wat is hier mis meequote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef MrX1982 het volgende:
Het probleem bij Robert DeNiro is dat hij zijn imago te grabbel gooit door in kansloze films te gaan spelen.
Meet the parents
Meet de Fockers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |