Als Sony het zou doen zou dat zeker flink vertraging opleveren, en eerlijk gezegd denk ik dat het niet zo schokkend is dat Sony het ontwerp zou willen veranderen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sony kan nog wel. Maar MS, mwhue
Dan hoef ik die revo ook niet, als er niet genoeg ruimte voor is in een winkel dan is er ook niet genoeg ruimte op me kamer.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
-NO demo's in store, too "sensitive" and "Not enough space" to properly use the controller
Die eerste... pfff sommige stukjes zijn wel heel optimistisch, daarom wil ik het niet geloven.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ahh eindelijk unbanned
[..]
[..]
Minder vertrouwbaar natuurlijk. Die gast praat trouwens ook raar Engels![]()
WHAHAHHHAHAAHHAAHHAquote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef peristilius het volgende:
Als het $300,- wordt hebben ze hun fans flink voor de gek gehouden.
Ze hebben bijvoorbeeld de D-pad gepatenteerd en dat heeft ook niet geholpen (gewoon even de D-pad aapassen en je kan het makkelijk omzeilen).quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat nintendo bang is dat hun ideeen gejat worden is zon slechte smoes, vraag er gewoon patent op aan ofzo.En alsof Sony en Microsoft hun ontwerpen nu nog drastisch gaan omgooien.
Je weet toch wel dat 200$ 162 euro isquote:Op woensdag 7 september 2005 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Die eerste... pfff sommige stukjes zijn wel heel optimistisch, daarom wil ik het niet geloven.
Die tweede, complete, complete onzin. De Revolution wordt $200, denk ik, maar zeker geen $300.
Misschien betekent "not enough space" dat er in de gemiddelde winkel geen bank staat.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan hoef ik die revo ook niet, als er niet genoeg ruimte voor is in een winkel dan is er ook niet genoeg ruimte op me kamer.
Sigh, waar waren die tijden dat je languit op de bank kon gamen....
Nou? Hier wordt ie dan wel 200 euro, net zoals de DS hier 150 euro is en in de VS 150 dollar (maar door een recente prijsverlaging is de DS nu 130 dollar in de VS).quote:Op woensdag 7 september 2005 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat 200$ 162 euro is? (En 300$ 241)
Das een goeie.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mischien tip voor volgende onderwerp : Counting to the 16th
Patenten zijn zo te omzeilen voor Sony en MS...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat nintendo bang is dat hun ideeen gejat worden is zon slechte smoes, vraag er gewoon patent op aan ofzo.En alsof Sony en Microsoft hun ontwerpen nu nog drastisch gaan omgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |