Nou mevr. rechterhand heeft altijd zin hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef razorfish69 het volgende:
Vorige deel:
*Razorfish69 is enorm geil, met dank aan het warme weer en de leuke dames in de korte rokjes en dito topjes!![]()
Die wacht nog even denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nou mevr. rechterhand heeft altijd zin hoor
Je gebruikt eerst links zekerquote:
hhm kan ik niet met links hoorquote:
nope rechtsquote:
Waar woont ze dan? Heb net op telefoongids.nl, zowel in mijn woonplaats als in een nabijgelegen grote stad gezocht, maar helaas geen resultatenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nou mevr. rechterhand heeft altijd zin hoor
Haiquote:
Heel rustig komt meer in de buurtquote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Nog niet echt druk hier, of wel?
Denk dat t nog te vroeg is voor de anderenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heel rustig komt meer in de buurt
Stel je niet aan man, het is al bijna middag voor sommigenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:08 schreef van.dale het volgende:
damn wat is het vroeg
DAMN wat is het ontzettend vroegquote:Stel je niet aan man, het is al bijna middag voor sommigen
Nog steeds?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef van.dale het volgende:
[..]
DAMN wat is het ontzettend vroeg
Voor sex toch wel??quote:Op donderdag 1 september 2005 10:51 schreef Misstique het volgende:
Niet echt een ochtendmens denk ik
Weet ik niet, moet je aan van.dale vragenquote:
Wie heeft t over half 6?quote:
Op mn werk is zo lastigquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft t over half 6?
De ochtend duurt tot 12 uur hoor![]()
Ik bedoelde in t algemeen, dus ook in t weekendquote:
Dan kan hetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bedoelde in t algemeen, dus ook in t weekend
Nog wilde plannen?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
Mijne ook
Nee, alleen tammequote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef van.dale het volgende:
jij wel?
Hey!quote:
Nou, ik heb niet zo'n zin in tamme dingen... dat kan altijd na het weekend nog... toch?quote:
Ik ook niet, maar kheb geen interessante voorstellen gekregenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zo'n zin in tamme dingen... dat kan altijd na het weekend nog... toch?
![]()
zin om heir heen te komen,..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kheb geen interessante voorstellen gekregen![]()
* razorfish69 geeft Misstique een kusje in haar nek (om mee te beginnen)quote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kheb geen interessante voorstellen gekregen![]()
Tssk... veel te direct, ga jij eerst maar ff bijlerenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zin om heir heen te komen,..
k Bedenk wel wat creatiefs,..
* Misstique laat haar hoofd een beetje naar haar schouder vallen zodat Razorfish69 er goed bij kanquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* razorfish69 geeft Misstique een kusje in haar nek (om mee te beginnen)
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??quote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tssk... veel te direct, ga jij eerst maar ff bijleren![]()
jij bent er ook nog!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
oi
* Razorfish69 gaat zachtjes met zijn handen door Misstique's haren en kijkt haar diep in haar ogen...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar hoofd een beetje naar haar schouder vallen zodat Razorfish69 er goed bij kan![]()
Ben je bij mij aan t verkeerde adres, sorryquote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??
Ow, ik dacht dat je achter me stond hahahaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat zachtjes met zijn handen door Misstique's haren en kijkt haar diep in haar ogen...
Like Godt should bequote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben altijd overal en nergens
Net wel, maar dit is wat persoonlijker hequote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je achter me stond hahaha
Had ik niet eens gemerkt dat je ineens voor me stondquote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Net wel, maar dit is wat persoonlijker he
Wie?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef Godlike02 het volgende:
het is een spook
Waar heb je me het liefste?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik niet eens gemerkt dat je ineens voor me stond![]()
Hehehehehe, no commentquote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Waar heb je me het liefste?
quote:
* Misstique laat haar handen over Razorfish69's rug glijden..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:00 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kijkt nog een keer diep in Misstique's ogen en speelt zachtjes met de lokken in haar haren...
Er zijn hier JUIST mensen met gevoel aanwezigquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef het.ismij het volgende:
Hallo er zijn ook mensen met gevoel hier aanwezig,..
Ga anders gezellig msnen
* Razorfish69 geniet en kust Misstique teder in haar nek...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar handen over Razorfish69's rug glijden..
Laat mar je snapt um nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn hier JUIST mensen met gevoel aanwezig![]()
Volgens mij snap JIJ de bedoeling van dit topic niet...quote:
* Misstique maakt Razorfish69 duidelijk dat ze hard genomen wil wordenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 geniet en kust Misstique teder in haar nek...
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:24 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Volgens mij snap JIJ de bedoeling van dit topic niet...![]()
Dat ga ik ook beloven over een paar posts ben ik bangquote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
oeps..ik zou niet meer in dit topic posten...![]()
was sar-cas-me..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef Godlike02 het volgende:
Get a room!
UHmz jawel,.. maar geeft nie zoals k al zei, zit een verhaal achter,.. maar geen zin om uit te leggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:24 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Volgens mij snap JIJ de bedoeling van dit topic niet...![]()
Hmjah..ben er nu toch..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook beloven over een paar posts ben ik bang
De bovenstaande postsquote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah..ben er nu toch..
Met welke reden stop jij?
* Razorfish69 bloost en is er gewoon even stil van...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique maakt Razorfish69 duidelijk dat ze hard genomen wil worden
Hahahhahaha![]()
Is dat meer wat je bedoelt het.ismij?
Waarom?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook beloven over een paar posts ben ik bang
Ok, dat is je goed rechtquote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De bovenstaande posts
Dat kunnen mijn jeugdige ogen niet aan
I WAS KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 bloost en is er gewoon even stil van...![]()
Directe aanpak,..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 bloost en is er gewoon even stil van...![]()
* Razorfish69 bloost nog een keer, maar nu om een andere redenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
I WAS KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
(komt niet echt over geloof ik..)
En met rechtquote:Op donderdag 1 september 2005 13:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 bloost nog een keer, maar nu om een andere reden
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De bovenstaande posts
Dat kunnen mijn jeugdige ogen niet aan
quote:
Nee jochie, kloop immers al tegen de 50quote:
Dan wordt het dus "het grote senioren geilheidstopic"..?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee jochie, kloop immers al tegen de 50![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee jochie, kloop immers al tegen de 50![]()
sarwat??quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Misstique het volgende:
Is er uberhaupt iemand hier bekend met het begrip sarcasme?
Meldt!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Misstique het volgende:
Is er uberhaupt iemand hier bekend met het begrip sarcasme?
Nee, dat telt nietquote:Op donderdag 1 september 2005 14:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
sarwat??
* Gutteguttegut is alleen maar geil...
telt dat ook?
![]()
quote:
M.a.w. ik ben geen mens?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef razorfish69 het volgende:
Nee, en als wij (ja, jij en ik) wat posten, dan zeuren de mensen...![]()
* geeft Misstique een dikke troostende knuffel
Liever zeurende mensen dan helemaal geen mensen...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef razorfish69 het volgende:
Nee, en als wij (ja, jij en ik) wat posten, dan zeuren de mensen...![]()
* geeft Misstique een dikke troostende knuffel
Nee, jij bent een beestquote:
Dat zijn de enige beesten die je kent?quote:
* geeft Misstique een lieve aai over haar hoofd en kriebelt lekker wat in d'r nek...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liever zeurende mensen dan helemaal geen mensen...![]()
* legt haar hoofd lekker op Razorfish69's borst neer
*doet tijger na:quote:Op donderdag 1 september 2005 15:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zijn de enige beesten die je kent?
* Misstique sluit haar ogen en voelt haar spieren ontspannenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* geeft Misstique een lieve aai over haar hoofd en kriebelt lekker wat in d'r nek...
Dat lijkt me een betere vergelijking jaquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*doet tijger na:
GRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere vergelijking ja![]()
Wat een schattig poesjequote:
* Razorfish69 biedt Misstique een lekkere schouder massage aan...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique sluit haar ogen en voelt haar spieren ontspannen
Daar zegt Misstique geen nee tegen!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 biedt Misstique een lekkere schouder massage aan...![]()
prrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
* Razorfish69 vraagt aan Misstique of ze haar topje aan wil houden, of uit wil doen....quote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zegt Misstique geen nee tegen!![]()
De kracht van de poesbank?quote:
Poesjes zijn bijna altijd schattig...quote:
Dat hangt ervan af: krijg ik dan ook een rugmassage?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:37 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 vraagt aan Misstique of ze haar topje aan wil houden, of uit wil doen....
quote:
Ben jij nu de enige dame die mee lurkt??..quote:
Ja hoor, indien gewenst!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af: krijg ik dan ook een rugmassage?
Idd... (je zal maar moeten internetbankieren via www.mijnpoesje.nl)quote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
Alleen zit ik niet bij de Postbank..(thank god...)
Ik lurk nooit, ik post gewoonquote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ben jij nu de eneige dame die mee lurkt??..
* Misstique trekt haar topje uitquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ja hoor, indien gewenst!Ben nu toch bezig, dus why not?
lurkt / post dan...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lurk nooit, ik post gewoon![]()
* Razorfish69 legt zijn warme handen op de schouder van Misstique en begint zachtjes met maseren...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique trekt haar topje uit
Wacht ff..quote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 legt zijn warme handen op de schouder van Misstique en begint zachtjes met maseren...
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef het.ismij het volgende:
*het.ismij bezorgt een flex champagne is een ijsemmer samen met 2 gekoelde champagne glazen.
* Gutteguttegut neemt nog 3 glazen mee voor de andere mannen in dit topicquote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef het.ismij het volgende:
*het.ismij bezorgt een fles champagne is een ijsemmer samen met 2 gekoelde champagne glazen.
* Gutteguttegut geeft AdLentis een doosje lucifersquote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef AdLentis het volgende:
* AdLentis wil wat kaarsjes aansteken... maar z'n aansteker is leeg.![]()
Misstique heeft wel een aansteker in haar tasquote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef AdLentis het volgende:
* AdLentis wil wat kaarsjes aansteken... maar z'n aansteker is leeg.![]()
* het.ismij dacht even niet na,.. en neemt zelf ook maar een slokjequote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut neemt nog 3 glazen mee voor de andere mannen in dit topic![]()
* Gutteguttegut snapt heel goed dat je je ogen niet van Misstique kunt afhouden en daarom de rest om je heen vergeetquote:Op donderdag 1 september 2005 15:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij dacht even niet na,.. en neemt zelf ook maar een slokje
Misstique is Adlentis zeer dankbaarquote:Op donderdag 1 september 2005 15:58 schreef AdLentis het volgende:
* AdLentis pakt het doosje lucifers aan van Gutteguttegut, zodat Misstique kan blijven liggen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut vraagt aan Misstique of hij foto's mag maken..................
* Gutteguttegut laat de camera in zn tas... en gaat op het bed naast Misstique zitten...quote:
* het.ismij pakt z'n spycam, zodat misstuque zich kan laten gaan.quote:
* Razorfish69 gaat lekker door met het maseren van Misstique's schouders en nipt ondertussen van zijn glas champagne (met dank aan het.ismijquote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht ff..
* Misstique gaat er lekker voor liggen
Okay, continue
Gutteguttegut zit in z'n eentje op het bed, want Misstique ligt op de bankquote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut laat de camera in zn tas... en gaat op het bed naast Misstique zitten...
* Misstique genietquote:Op donderdag 1 september 2005 16:03 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat lekker door met het maseren van Misstique's schouders en nipt ondertussen van zijn glas champagne (met dank aan het.ismij)
* Razorfish69 biedt Misstique een glas champagne aan en vraagt of de massage naar wens is...quote:
* Gutteguttegut zet z'n bril weer op en loopt naar de bank...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gutteguttegut zit in z'n eentje op het bed, want Misstique ligt op de bank![]()
![]()
* het.ismij reikt Gutteguttegut zijn stok aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zet z'n bril weer op en loopt naar de bank...
![]()
waar is mn stok..?
* Misstique neemt een slok van haar champagne en geeft aan dat Razorfish'69's handen zeer kundig zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 biedt Misstique een glas champagne aan en vraagt of de massage naar wens is...
* Gutteguttegut vind het geen leuk geintje en geeft de boomstronk weer terug...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij reikt Gutteguttegut zijn stok aan.
* het.ismij komt niet meer bij en reikt zijn echt stok aan, en start zijn laptop op om de cams te richten.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut vind het geen leuk geintje en geeft de boomstronk weer terug...![]()
* Razorfish69 is blij met het compliment en maakt Misstique's spieren lekker los...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique neemt een slok van haar champagne en geeft aan dat Razorfish'69's handen zeer kundig zijn![]()
* Razorfish69 lacht gemeen en kijkt zoekend naar de fles champagne...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij heeft ruzie met ze blauwetand verbinding naar de cams,.. en loopt int rond te vloeken.![]()
* Misstique voelt zich super relaxed..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is blij met het compliment en maakt Misstique's spieren lekker los...
* tevens zwaait hij naar de spycam![]()
* het.ismij schenkt Razorfish69 nog even bij -edit- en vergeet bijna de rest.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:24 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 lacht gemeen en kijkt zoekend naar de fles champagne...
* Misstique vraagt of het.ismij wat minder lawaai kan makenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij heeft ruzie met ze blauwetand verbinding naar de cams,.. en loopt int rond te vloeken.![]()
* het.ismijquote:Op donderdag 1 september 2005 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique vraagt of het.ismij wat minder lawaai kan maken
* Razorfish69 vraagt aan Misstique of hij even mag stoppen met maseren, zodat hij de camera's even de andere kant op kan draaien...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismijen gaat stilletjes verder nu het eindelijk gelukt is.
![]()
* het.ismij snapt de *hint* en pakt zijn cam's al zuchtend weer in,..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:33 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 vraagt aan Misstique of hij even mag stoppen met maseren, zodat hij de camera's even de andere kant op kan draaien...![]()
* Razorfish69 bedankt het.ismij en gaat door met het maseren van Misstique's schouders en rug... en stiekem kjikt hij af en toe naar naar haar kontje...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij snapt de *hint* en pakt zijn cam's al zuchtend weer in,..
* Misstique is Razorfish69 dankbaar maar wil wel dat hij snel weer terugkomtquote:Op donderdag 1 september 2005 16:33 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 vraagt aan Misstique of hij even mag stoppen met maseren, zodat hij de camera's even de andere kant op kan draaien...![]()
* Razorfish69 is alweer terugquote:Op donderdag 1 september 2005 16:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique is Razorfish69 dankbaar maar wil wel dat hij snel weer terugkomt
Ik merk t!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:38 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is alweer terug
* het.ismij neemt ze spycam weer terhand,..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik merk t!
* Misstique trekt haar rokje ietsje naar beneden zodat Razorfish69 goed bij haar onderrug kan
* Razorfish69 gaat er eens goed voor zitten en zorgt ervoor dat ook de onderrug van Misstique lekker los gemaakt wordtquote:Op donderdag 1 september 2005 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik merk t!
* Misstique trekt haar rokje ietsje naar beneden zodat Razorfish69 goed bij haar onderrug kan
Razorfish69 zwaait met 1 hand terugquote:Op donderdag 1 september 2005 16:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut zwaait naar iedereen en wenst iedereen een fijne avond....
* Misstique was zo ontspannen geraakt dat ze even was weggedommeldquote:Op donderdag 1 september 2005 16:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 gaat er eens goed voor zitten en zorgt ervoor dat ook de onderrug van Misstique lekker los gemaakt wordt
* Razorfish69 krijgt het er een beetje warm van en vraagt of Misstique er bezwaar tegen heeft dat hij z'n t-shirt uittrekt...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique was zo ontspannen geraakt dat ze even was weggedommeld![]()
* Misstique mompelt bijna onverstaanbaar dat ze dat niet erg vindtquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 krijgt het er een beetje warm van en vraagt of Misstique er bezwaar tegen heeft dat hij z'n t-shirt uittrekt...
* Razorfish69 trekt (heel verrassend!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique mompelt bijna onverstaanbaar dat ze dat niet erg vindt
* Misstique merkt dat ze geen warme handen meer voelt en kijkt even opquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 trekt (heel verrassend!) zijn T-shirt uit...
* Razorfish69 legt zijn warme handen weer op Misstique's rug en gaat onvermoeibaar door... en weer kijkt hij naar haar kontje.... hmmm....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique merkt dat ze geen warme handen meer voelt en kijkt even op
Volgens mij ben je te laat hoor, ik ben (zoals je ziet) nog steeds Misstique aan het maseren.... Het is hier best donker, dat wel, maar.... volgens mij ben je 'het.ismij' aan het maseren!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef Silverclaw het volgende:
*neemt het massage werk ff over van Razorfish69 om msstique niet te laten wachten
Hallo!quote:
Heerlijk geslapen idd, was compleet van de wereldquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Goed geslapen? Vast wel he, na die massage?
Hey, Stevie Wonder is ook al wakkerquote:
Hmmm..tijd voor een kloon ander blijft dit me achtervolgen denk ik zo maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, Stevie Wonder is ook al wakker![]()
![]()
Was grapjuh..quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmmm..tijd voor een kloon ander blijft dit me achtervolgen denk ik zo maar![]()
* Gutteguttegut heeft wel leuk nieuws...
Aan t werk jij!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef razorfish69 het volgende:
* razorfish69 kijkt dromend naar buiten en geniet van het zonnetje...
Joh..weet ik ook welquote:
Oow, you like to spank me?quote:
Alleen als je straf verdientquote:
Hoe kun je dat nu zeggen, na die geweldige massage van gisteren?quote:
Massage? Welke massage?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen, na die geweldige massage van gisteren?![]()
Of... ben je 'boos' omdat ik gestopt ben met maseren?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Massage? Welke massage?
* Misstique heeft een slecht korte termijn geheugen
* Razorfish69 glimlacht en vraagt aan Misstique of ze toevallig een beetje last heeft van stress?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Massage? Welke massage?
* Misstique heeft een slecht korte termijn geheugen
Wat? Stress? Ik?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 glimlacht en vraagt aan Misstique of ze toevallig een beetje last heeft van stress?
* Razorfish69 merkt dat Misstique een beetje gestressed is, maar ook erg druk... Hij stelt daarom voor om in haar pauze (of na werktijd) langs te komen voor een lange massage-sessie...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat? Stress? Ik?
* gaat weer rap door met werken
Pauze? Tis dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:28 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 merkt dat Misstique een beetje gestressed is, maar ook erg druk... Hij stelt daarom voor om in haar pauze (of na werktijd) langs te komen voor een lange massage-sessie...
Geen stresssquote:
* Dat laat Razorfish69 zich geen 2 keer zeggen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pauze? Tis dat?
Na werktijd zou Misstique wel een goede massage kunnen gebruiken![]()
Vandaag wel behoorlijk stressen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen stresss
Rlext
Doe k ook
owjah k ben it-erDie hebben nooit stress...
![]()
Hoe laat ben je bij me?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Dat laat Razorfish69 zich geen 2 keer zeggen...
Whehe wij hebben ook deadlines,.. maarjah,.. technische complicaties hequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vandaag wel behoorlijk stressen!
Misstique zit in de verkoop en heeft veel met deadlines te maken![]()
Precies, dat soort smoesjes kan ik niet mee aankomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe wij hebben ook deadlines,.. maarjah,.. technische complicaties he
I Love my job,..quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies, dat soort smoesjes kan ik niet mee aankomen![]()
Hoe laat wil je je massage hebben?quote:
Ben rond 19.00 uur thuisquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:54 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hoe laat wil je je massage hebben?
Sja een lange dag merk k al weer,..quote:
Uitstekend, kzal de massage olie vast klaarzettenquote:
Of misschien werk ik niet in m'n woonplaatsquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Sja een lange dag merk k al weer,..
K ga om 1600 toch echt naa rhuis,.. sry een storing? K ben vrij,..![]()
![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uitstekend, kzal de massage olie vast klaarzetten![]()
3 uur reizenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of misschien werk ik niet in m'n woonplaats![]()
Punt waard,..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of misschien werk ik niet in m'n woonplaats![]()
Als jij champagne meeneemt drink ik wel mee hoor..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Drinken we van te voren nog een glaasje champagne, dat was wel lekker gisteren namelijk!![]()
... of weet je dat ook niet meer?
bijna 1,5 uurquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Punt waard,..
Maaruh hoe lang moet je in godsnaam reizen dan?
Ik zou zeggen: geef je vriendin een beurt (massagebeurt bedoel ik)quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Joene het volgende:
damn een lekkere massage geven is wel weer is leukkrijgen soms ook
* Zet champagne op z'n boodschappenlijstjequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als jij champagne meeneemt drink ik wel mee hoor..
* realiseert zich plotseling waarom alle gebeurtenissen van gisteren zo wazig zijn
Die is een paar dagjes weg , maar zal zeker wel gebeuren komende weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: geef je vriendin een beurt (massagebeurt bedoel ik)
Misstique heeft wel een logeerkamerquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Zet champagne op z'n boodschappenlijstje![]()
* realiseert zich dat hij na het drinken van de champagne niet meer mag rijden....![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique heeft wel een logeerkamer![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique heeft wel een logeerkamer![]()
* Misstique kan niet zo goed tegen veel drank...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
* Razorfish69 zet nog een extra flesje champagne op z'n boodschappenlijst. Nog meer wensen?
Tja, je moet wat over hebben voor een leuke baanquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
anderhalf uur??![]()
k vindt een half uur al veel![]()
* Razorfisch69 schrapt de extra fles champagne en vraagt zich of Misstique een fles Jip & Janneke champagne wel humor zou vinden...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique kan niet zo goed tegen veel drank...![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfisch69 schrapt de extra fles champagne en vraagt zich of Misstique een fles Jip & Janneke champagne wel humor zou vinden...![]()
* Misstique bedenkt zich dat ze Razorfish69 wel moet waarschuwen dat de kans groot is dat ie besprongen wordt...quote:
* Razorfish69 besluit om dat risico maar te nemen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique bedenkt zich dat ze Razorfish69 wel moet waarschuwen dat de kans groot is dat ie besprongen wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |