Nou mevr. rechterhand heeft altijd zin hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef razorfish69 het volgende:
Vorige deel:
*Razorfish69 is enorm geil, met dank aan het warme weer en de leuke dames in de korte rokjes en dito topjes!![]()
Die wacht nog even denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nou mevr. rechterhand heeft altijd zin hoor
Je gebruikt eerst links zekerquote:
hhm kan ik niet met links hoorquote:
nope rechtsquote:
Waar woont ze dan? Heb net op telefoongids.nl, zowel in mijn woonplaats als in een nabijgelegen grote stad gezocht, maar helaas geen resultatenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nou mevr. rechterhand heeft altijd zin hoor
Haiquote:
Heel rustig komt meer in de buurtquote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Nog niet echt druk hier, of wel?
Denk dat t nog te vroeg is voor de anderenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heel rustig komt meer in de buurt
Stel je niet aan man, het is al bijna middag voor sommigenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:08 schreef van.dale het volgende:
damn wat is het vroeg
DAMN wat is het ontzettend vroegquote:Stel je niet aan man, het is al bijna middag voor sommigen
Nog steeds?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef van.dale het volgende:
[..]
DAMN wat is het ontzettend vroeg
Voor sex toch wel??quote:Op donderdag 1 september 2005 10:51 schreef Misstique het volgende:
Niet echt een ochtendmens denk ik
Weet ik niet, moet je aan van.dale vragenquote:
Wie heeft t over half 6?quote:
Op mn werk is zo lastigquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft t over half 6?
De ochtend duurt tot 12 uur hoor![]()
Ik bedoelde in t algemeen, dus ook in t weekendquote:
Dan kan hetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bedoelde in t algemeen, dus ook in t weekend
Nog wilde plannen?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
Mijne ook
Nee, alleen tammequote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef van.dale het volgende:
jij wel?
Hey!quote:
Nou, ik heb niet zo'n zin in tamme dingen... dat kan altijd na het weekend nog... toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |