abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:16:54 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30189243
Waarom ik stop met FOT, nou eigenlijk best simpel, het plezier wordt me danig ontnomen op in dit subforum. Er zijn genoeg andere wegen dan FOK om mijn passie daadwerkelijk ten uitvoering te brengen.

Mijn passie is fotograferen en via FOT is die passie gegroeit tot iets waar ik van vele kanten waardering heb gekregen, waarvoor mijn dank. De laatste tijd is het plezier flink afgenomen omdat er op het forum bepaalde dingen aan het gebeuren zijn die mij en mijn ideeen flink in de weg staan, ik post mijn ideeen niet meer omdat ik weet wat er dan staat te gebeuren. Mijn grootste passie is modelfotografie en daarvoor heb je modellen nodig die je in jouw ideeen helpen om verder te groeien, dit is tot recentelijk ook gebeurd. Helaas wat ik zie is dat er plotseling erg veel terughoudendheid is ontstaan bij zowel modellen en fotografen en dan bedoel ik niet de soort shoots maar een soort spanning die zich uit in terughoudendheid, onzekerheid en frustratie bij modellen. Dit is niet een lekkere manier van werken als mensen zich niet op hun gemak voelen bij fotoshoots of gewoon niet meer willen deelnemen. Terwijl ik weet dat men wel graag iets wil doen maar toch liever niet omdat men zich niet op het gemak voelt of zelfs geintimideerd. Dit leidt meestal tot projecten die buiten de FOK gemeenschap omgaan omdat daar die terughoudendheid niet is. Kortom mijn vertrouwen is weg dus is het beter om dat aan te pakken en een andere oplossing te zoeken.

Ik ken nu genoeg mensen, modellen en fotografen, projecten en ideeen genoeg, tijd is altijd wel een issue geweest maar jah daar doe je weinig aan.

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:28:08 #2
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30189454
WoW RE *even stil is*

Ik ga niet een hoop woorden eraan vuil maken, maar ik spreek je op msn wel
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 2 september 2005 @ 07:38:30 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30192018
Jammer....heeeeeeeeeeeel jammer.......

weer een goede fotograaf verdwenen van FOT.

Deoi lekker ding
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:18:14 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30192309
Sowww... da's ook lekker wakker worden dan...

Re, lul, kom terug! Ik heb niet gezegd dat je weg mocht!

.

Re?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30192377
Re?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_30192537
Het kan zijn dat ik niet genoeg meelees in FOT, maar ik begrijp je gevoel en ideeen over FOT op dit moment niet helemaal
Anyway.. Jammer dat je teleurgesteld bent, maar ik hoop dat je passie voor (model)fotografie er niet onder lijdt.
  Admin vrijdag 2 september 2005 @ 08:40:07 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30192543
Ik ook niet, en zou graag wat meer info.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30193056
Ik ben misschien iets te newbie om te begrijpen wat je bedoelt, maar ik hoop eigenlijk dat je dit in een sombere bui neergepend hebt en er weer op terugkomt.

Zo niet, dan was het mij ook een waar genoegen. voor wat dat waard is

Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30193143
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:18 schreef RonaldV het volgende:
Sowww... da's ook lekker wakker worden dan...
Wat hij zegt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:27:32 #10
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_30193277
Tnx voor de foto's van me dinnetje! En als je ooit nog een mannelijk model nodig hebt geef je maar een gil
Succes met fotograferen
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:37:03 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30193471
re
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30193564
Ok, hoe bedoel je "donderslag bij heldere hemel"....wat heb ik gemist?
Ik zal toegeven, je bent voor mij een groot voorbeeld, dankzij jou is mijn interesse in het maken van (mooie) foto's enorm gegroeit...ik hoop dat we via andere wegen nog contact kunnen houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gutteguttegut op 02-09-2005 11:37:33 ]
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:44:11 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30193633
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:27 schreef Marty26 het volgende:
Tnx voor de foto's van me dinnetje! En als je ooit nog een mannelijk model nodig hebt geef je maar een gil
Succes met fotograferen
compleet offtopic:

Jouw sig

ontopic:

het is eigenlijk heel erg jammer dat het zo moet lopen, het is toch juist de bedoeling dat hier- in het daarvoor bestemde topic- fotografen en model nader tot elkaar komen. Maar zelf ben ik ook geneigd om meer buiten Fok! om te doen en dan hier de resultaten daarvan posten. Dit dan weer wel via de modellensite. Ik vind dat zelf juist prettiger omdat ik nog steeds erg onzeker ben in grote groepen en dat komt de fotografie dan niet echt ten goede. Ook is het jammer dat er kennelijk dergelijke gevoelens zijn ontstaan, alhoewel ik er erg nieuwgierig naar ben zal ik er verder niet naar vragen en de betreffende perso(o)n(en) en hun gevoelens respecteren. Zo ook die van jou Re

maar ik vind het kut dat je weggaat...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:49:53 #14
56864 Marty26
pi_30195225
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

compleet offtopic:

Jouw sig

ontopic:

het is eigenlijk heel erg jammer dat het zo moet lopen, het is toch juist de bedoeling dat hier- in het daarvoor bestemde topic- fotografen en model nader tot elkaar komen. Maar zelf ben ik ook geneigd om meer buiten Fok! om te doen en dan hier de resultaten daarvan posten. Dit dan weer wel via de modellensite. Ik vind dat zelf juist prettiger omdat ik nog steeds erg onzeker ben in grote groepen en dat komt de fotografie dan niet echt ten goede. Ook is het jammer dat er kennelijk dergelijke gevoelens zijn ontstaan, alhoewel ik er erg nieuwgierig naar ben zal ik er verder niet naar vragen en de betreffende perso(o)n(en) en hun gevoelens respecteren. Zo ook die van jou Re

maar ik vind het kut dat je weggaat...
Off topic
Tnx Het is de waarheid

On topic:

Is het niet zo dat iedereen hier zijn lat meschien wat te hoog legt? Het is toch de bedoeling dat je plezier hebt tijdens je hobby? ook al kun je dat op een hoog nivo uit oefenen.....
En andere mensen dingen leren is toch ook leuk?
Dan moet er toch juist geen drempel zijn? niet voor modellen niet voor fotogragen.....
Want dat haalt toch het plezier weg? En je maakt foto's omdat je het leukt vind. En je krijgt foto's omdat je ze mooi vind. toch?

Ik leez echt nooit in FOT alleen kijk ik af en toe foto's. Jammer dat RE weg gaat want dat is gewoon een toffe gast. En het is jammer als mensen ze zich niet meer op hun gemak voelen.

dat was mijn kleine mening
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_30195599
Jeetje, ga je weg?! Da's kut zeg!

Nou, ik wil dan maar even zeggen dat ik vind dat je een aantal zeer vette foto's van mij hebt gemaakt, nog heel erg bedankt daarvoor.

Succes verder!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2005 11:04:19 ]
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:24:44 #16
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30196179
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:49 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat iedereen hier zijn lat meschien wat te hoog legt? Het is toch de bedoeling dat je plezier hebt tijdens je hobby? ook al kun je dat op een hoog nivo uit oefenen.....
En andere mensen dingen leren is toch ook leuk?
Dan moet er toch juist geen drempel zijn? niet voor modellen niet voor fotogragen.....
Want dat haalt toch het plezier weg? En je maakt foto's omdat je het leukt vind. En je krijgt foto's omdat je ze mooi vind. toch?

(..)
Als ik Re zijn post goed lees (en als ie nog meeleest moet ie me maar corrigeren als ik ernaast zit), dan heeft hij er last van dat modellen en mede-fotografen zich plots niet meer op hun gemak voelen, en zich inhouden tijdens shoots waar eerder nog vrijelijk met ideeën gestoeid werd. Het resultaat is een sessie waar noch hij, noch de anderen tevreden mee zijn, omdat iedereen tevoren een andere voorstelling had van de sessie.

Mijn eerste reactie toen ik het las: blijkbaar is er iets niet goed afgesproken, maar dat kan ik me bij Re niet voorstellen. Buiten Fok! om heeft hij wel succesvolle projecten, en van de modellen die hem via mij kennen hoor ik alleen maar enthousiaste reacties. Ik kan het prima met hem vinden en ik heb zelf nergens last van, terwijl ik toch redelijk expliciete dingen doe. Dan ligt het probleem dus tussen hem en (delen van) Fok!, en als je daar je vinger niet achter kunt krijgen dan blijft opstappen als enige mogelijkheid over als je niet gefrustreerd wilt raken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30196318
Re, klote dat je vertrekt. .

@Marty; Ik denk niet dat het te maken heeft met hoge latten en niveaus.
Ik heb Re (voor zover) leren kennen als een aardige kerel, en bovenal een goede fotograaf, prettig om mee te werken.

Wat ik het erge vind, is dat hier een probleem aan de kaak gesteld wordt, wat dat precies is, is niet helemaal duidelijk. Het jammere vind ik persoonlijk dat ik hier 'uitzwaai' reacties tegenkom en dat mensen niet te rade gaan wat het probleem kan zijn.

Re gaat (correct me if I'm wrong) niet met een fijn gevoel weg van FOT. En voor zover ik hier heb rondgeloerd de laatste tijd, was hij een echte aanwinst voor dit subforum.
I bet you are flying inside.
pi_30196377
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
Wat ik het erge vind, is dat hier een probleem aan de kaak gesteld wordt, wat dat precies is, is niet helemaal duidelijk. Het jammere vind ik persoonlijk dat ik hier 'uitzwaai' reacties tegenkom en dat mensen niet te rade gaan wat het probleem kan zijn.

Hier ben ik nou ook benieuwd naar. Als Re niet de enige is met frustraties, dan gaan er binnenkort meer vertrekken. Dat Re vertrekt is al zonde, maar als er nog meer vertrekken......
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30196431
quote:

Mijn 'uitzwaai' smiley was puur vriendelijk bedoeld, als antwoord op de zwaai-smiley waar Re zelf mee afsluit. Eerlijk gezegd zie ik in dit topic geen 'uitzwaai' reacties staan.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30196480
*stil is...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30196504
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Mijn 'uitzwaai' smiley was puur vriendelijk bedoeld, als antwoord op de zwaai-smiley waar Re zelf mee afsluit. Eerlijk gezegd zie ik in dit topic geen 'uitzwaai' reacties staan.
Uitzwaaireakties in die zin van "Jammer, veel succes verder".
Niet persoonlijk bedoeld naar users, ik twijfel ook niet aan de intenties, maar blijkbaar zit er dus ergens een probleem, ik wilde dat uitlichten voor er straks alleen "toedeloes" zouden komen.

Nofi, en misschien heb ik het helemaal mis, maar ik denk dat Re echt iets wilde zeggen met zijn OP.
Ik vind het ontzettend zonde dat zijn plezier in FOT weg is.
I bet you are flying inside.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:46:43 #22
56864 Marty26
pi_30196746
quote:
Re, klote dat je vertrekt. .

@Marty; Ik denk niet dat het te maken heeft met hoge latten en niveaus.
Ik heb Re (voor zover) leren kennen als een aardige kerel, en bovenal een goede fotograaf, prettig om mee te werken.

Re gaat (correct me if I'm wrong) niet met een fijn gevoel weg van FOT. En voor zover ik hier heb rondgeloerd de laatste tijd, was hij een echte aanwinst voor dit subforum.
Ik snap het helemaal. Maar wat ik ook al zei ik lees nooit mee dus ik weet het ook niet helemaal.
Vind het gewoon jammer dat er iemand weg gaat om een kut rede.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:48:07 #23
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30196781
okee toch maar ff copy & paste gedaan uit de SC:
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:28 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als er enige uitleg komt op d'een of d'andere wijze, ja. Want ik begrijp nu maar 2 dingen:

1. Re weg
2. want hij heeft het idee dat zijn shoots verkloot worden, of zo

Ow fuck it, ik begrijp maar 1 ding:

Re weg
quote:
Puckzzz:
het klinkt allemaal een beetje vaag misschien, maar toch legt hij het uit in zijn post. Het is niet zo van "Doei mensen, ik heb er geen zin meer in"
Wat ik ervan begrijp is dat het niet aan een heleboel mensen ligt maar meer aan 1 of 2 personen?
Er zijn kennelijk dingen gebeurd die voor hem de lol er totaal uitgehaald hebben, en als dat zo is kan ik zijn stap begrijpen en respecteren.

en met Brownies krijg je hem echt niet terug hoor...zet dan een lekker wijf hier neer die wel voor hem wil poseren.......ohnee, dat werkt ook al niet meer.....
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sorry Puckzzz....Re legt helemaal niets uit. Hij blijft vaag over zijn beweegredenen....Hij heeft het over "er gebeuren dingen" en "ik kan mijn ideeen niet spuien, want dan weet-ie al wat er gebeurt".

Ik zie nergens iets over een beperkt aantal personen en heel eerlijk gezegd.....ik vind het stuk tekst nogal vaag. Ik heb geen flauw idee waar-ie het over heeft en ik zie in de afgelopen periode ook totaal geen aanleiding voor deze actie.

Maar heeeeee....dat ben ik maar En nu ga ik erover ophouden

Re, succes en zo
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Okee

JIJ hoeft je hier iig ook niet druk over te maken en ik ook niet
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:48:19 #24
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_30196789
Re, misschien dat je een (hypothetisch) voorbeeld kan geven of je gedachten kan uiten wat jij denkt dat er verbeterd zou moeten worden? Begrijp het als je liever geen namen noemt of herkenbare situaties wilt omschrijven.

Ikzelf kies er momenteel ook voor om minder aanwezig te zijn op FOT en ook ik heb hier mijn eigen redenen voor die verder niets met modellen ofzo te maken hebben, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw visie op waar de zwakke plek zit.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:50:52 #25
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30196871
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:37 schreef Auticia het volgende:

[..]

Uitzwaaireakties in die zin van "Jammer, veel succes verder".
Niet persoonlijk bedoeld naar users, ik twijfel ook niet aan de intenties, maar blijkbaar zit er dus ergens een probleem, ik wilde dat uitlichten voor er straks alleen "toedeloes" zouden komen.

Nofi, en misschien heb ik het helemaal mis, maar ik denk dat Re echt iets wilde zeggen met zijn OP.
Ik vind het ontzettend zonde dat zijn plezier in FOT weg is.
de 'uitzwaai' smilie is uit respect en steun, de ware reden vraag ik hem persoonlijk wel (en die weet ik dus nu )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')