sarwat??quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Misstique het volgende:
Is er uberhaupt iemand hier bekend met het begrip sarcasme?
Meldt!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Misstique het volgende:
Is er uberhaupt iemand hier bekend met het begrip sarcasme?
Nee, dat telt nietquote:Op donderdag 1 september 2005 14:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
sarwat??
* Gutteguttegut is alleen maar geil...
telt dat ook?
![]()
quote:
M.a.w. ik ben geen mens?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef razorfish69 het volgende:
Nee, en als wij (ja, jij en ik) wat posten, dan zeuren de mensen...![]()
* geeft Misstique een dikke troostende knuffel
Liever zeurende mensen dan helemaal geen mensen...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef razorfish69 het volgende:
Nee, en als wij (ja, jij en ik) wat posten, dan zeuren de mensen...![]()
* geeft Misstique een dikke troostende knuffel
Nee, jij bent een beestquote:
Dat zijn de enige beesten die je kent?quote:
* geeft Misstique een lieve aai over haar hoofd en kriebelt lekker wat in d'r nek...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liever zeurende mensen dan helemaal geen mensen...![]()
* legt haar hoofd lekker op Razorfish69's borst neer
*doet tijger na:quote:Op donderdag 1 september 2005 15:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zijn de enige beesten die je kent?
* Misstique sluit haar ogen en voelt haar spieren ontspannenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* geeft Misstique een lieve aai over haar hoofd en kriebelt lekker wat in d'r nek...
Dat lijkt me een betere vergelijking jaquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*doet tijger na:
GRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere vergelijking ja![]()
Wat een schattig poesjequote:
* Razorfish69 biedt Misstique een lekkere schouder massage aan...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique sluit haar ogen en voelt haar spieren ontspannen
Daar zegt Misstique geen nee tegen!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 biedt Misstique een lekkere schouder massage aan...![]()
prrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
* Razorfish69 vraagt aan Misstique of ze haar topje aan wil houden, of uit wil doen....quote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zegt Misstique geen nee tegen!![]()
De kracht van de poesbank?quote:
Poesjes zijn bijna altijd schattig...quote:
Dat hangt ervan af: krijg ik dan ook een rugmassage?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:37 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 vraagt aan Misstique of ze haar topje aan wil houden, of uit wil doen....
quote:
Ben jij nu de enige dame die mee lurkt??..quote:
Ja hoor, indien gewenst!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af: krijg ik dan ook een rugmassage?
Idd... (je zal maar moeten internetbankieren via www.mijnpoesje.nl)quote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
Alleen zit ik niet bij de Postbank..(thank god...)
Ik lurk nooit, ik post gewoonquote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ben jij nu de eneige dame die mee lurkt??..
* Misstique trekt haar topje uitquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ja hoor, indien gewenst!Ben nu toch bezig, dus why not?
lurkt / post dan...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lurk nooit, ik post gewoon![]()
* Razorfish69 legt zijn warme handen op de schouder van Misstique en begint zachtjes met maseren...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique trekt haar topje uit
Wacht ff..quote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 legt zijn warme handen op de schouder van Misstique en begint zachtjes met maseren...
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef het.ismij het volgende:
*het.ismij bezorgt een flex champagne is een ijsemmer samen met 2 gekoelde champagne glazen.
* Gutteguttegut neemt nog 3 glazen mee voor de andere mannen in dit topicquote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef het.ismij het volgende:
*het.ismij bezorgt een fles champagne is een ijsemmer samen met 2 gekoelde champagne glazen.
* Gutteguttegut geeft AdLentis een doosje lucifersquote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef AdLentis het volgende:
* AdLentis wil wat kaarsjes aansteken... maar z'n aansteker is leeg.![]()
Misstique heeft wel een aansteker in haar tasquote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef AdLentis het volgende:
* AdLentis wil wat kaarsjes aansteken... maar z'n aansteker is leeg.![]()
* het.ismij dacht even niet na,.. en neemt zelf ook maar een slokjequote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut neemt nog 3 glazen mee voor de andere mannen in dit topic![]()
* Gutteguttegut snapt heel goed dat je je ogen niet van Misstique kunt afhouden en daarom de rest om je heen vergeetquote:Op donderdag 1 september 2005 15:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij dacht even niet na,.. en neemt zelf ook maar een slokje
Misstique is Adlentis zeer dankbaarquote:Op donderdag 1 september 2005 15:58 schreef AdLentis het volgende:
* AdLentis pakt het doosje lucifers aan van Gutteguttegut, zodat Misstique kan blijven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |