Heerlijk geslapen idd, was compleet van de wereldquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Goed geslapen? Vast wel he, na die massage?
Hey, Stevie Wonder is ook al wakkerquote:
Hmmm..tijd voor een kloon ander blijft dit me achtervolgen denk ik zo maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, Stevie Wonder is ook al wakker![]()
![]()
Was grapjuh..quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmmm..tijd voor een kloon ander blijft dit me achtervolgen denk ik zo maar![]()
* Gutteguttegut heeft wel leuk nieuws...
Aan t werk jij!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef razorfish69 het volgende:
* razorfish69 kijkt dromend naar buiten en geniet van het zonnetje...
Joh..weet ik ook welquote:
Oow, you like to spank me?quote:
Alleen als je straf verdientquote:
Hoe kun je dat nu zeggen, na die geweldige massage van gisteren?quote:
Massage? Welke massage?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen, na die geweldige massage van gisteren?![]()
Of... ben je 'boos' omdat ik gestopt ben met maseren?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Massage? Welke massage?
* Misstique heeft een slecht korte termijn geheugen
* Razorfish69 glimlacht en vraagt aan Misstique of ze toevallig een beetje last heeft van stress?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Massage? Welke massage?
* Misstique heeft een slecht korte termijn geheugen
Wat? Stress? Ik?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 glimlacht en vraagt aan Misstique of ze toevallig een beetje last heeft van stress?
* Razorfish69 merkt dat Misstique een beetje gestressed is, maar ook erg druk... Hij stelt daarom voor om in haar pauze (of na werktijd) langs te komen voor een lange massage-sessie...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat? Stress? Ik?
* gaat weer rap door met werken
Pauze? Tis dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:28 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 merkt dat Misstique een beetje gestressed is, maar ook erg druk... Hij stelt daarom voor om in haar pauze (of na werktijd) langs te komen voor een lange massage-sessie...
Geen stresssquote:
* Dat laat Razorfish69 zich geen 2 keer zeggen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pauze? Tis dat?
Na werktijd zou Misstique wel een goede massage kunnen gebruiken![]()
Vandaag wel behoorlijk stressen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen stresss
Rlext
Doe k ook
owjah k ben it-erDie hebben nooit stress...
![]()
Hoe laat ben je bij me?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Dat laat Razorfish69 zich geen 2 keer zeggen...
Whehe wij hebben ook deadlines,.. maarjah,.. technische complicaties hequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vandaag wel behoorlijk stressen!
Misstique zit in de verkoop en heeft veel met deadlines te maken![]()
Precies, dat soort smoesjes kan ik niet mee aankomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe wij hebben ook deadlines,.. maarjah,.. technische complicaties he
I Love my job,..quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies, dat soort smoesjes kan ik niet mee aankomen![]()
Hoe laat wil je je massage hebben?quote:
Ben rond 19.00 uur thuisquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:54 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hoe laat wil je je massage hebben?
Sja een lange dag merk k al weer,..quote:
Uitstekend, kzal de massage olie vast klaarzettenquote:
Of misschien werk ik niet in m'n woonplaatsquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Sja een lange dag merk k al weer,..
K ga om 1600 toch echt naa rhuis,.. sry een storing? K ben vrij,..![]()
![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uitstekend, kzal de massage olie vast klaarzetten![]()
3 uur reizenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of misschien werk ik niet in m'n woonplaats![]()
Punt waard,..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of misschien werk ik niet in m'n woonplaats![]()
Als jij champagne meeneemt drink ik wel mee hoor..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Drinken we van te voren nog een glaasje champagne, dat was wel lekker gisteren namelijk!![]()
... of weet je dat ook niet meer?
bijna 1,5 uurquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Punt waard,..
Maaruh hoe lang moet je in godsnaam reizen dan?
Ik zou zeggen: geef je vriendin een beurt (massagebeurt bedoel ik)quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Joene het volgende:
damn een lekkere massage geven is wel weer is leukkrijgen soms ook
* Zet champagne op z'n boodschappenlijstjequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als jij champagne meeneemt drink ik wel mee hoor..
* realiseert zich plotseling waarom alle gebeurtenissen van gisteren zo wazig zijn
Die is een paar dagjes weg , maar zal zeker wel gebeuren komende weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: geef je vriendin een beurt (massagebeurt bedoel ik)
Misstique heeft wel een logeerkamerquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Zet champagne op z'n boodschappenlijstje![]()
* realiseert zich dat hij na het drinken van de champagne niet meer mag rijden....![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique heeft wel een logeerkamer![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique heeft wel een logeerkamer![]()
* Misstique kan niet zo goed tegen veel drank...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
![]()
* Razorfish69 zet nog een extra flesje champagne op z'n boodschappenlijst. Nog meer wensen?
Tja, je moet wat over hebben voor een leuke baanquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
anderhalf uur??![]()
k vindt een half uur al veel![]()
* Razorfisch69 schrapt de extra fles champagne en vraagt zich of Misstique een fles Jip & Janneke champagne wel humor zou vinden...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique kan niet zo goed tegen veel drank...![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfisch69 schrapt de extra fles champagne en vraagt zich of Misstique een fles Jip & Janneke champagne wel humor zou vinden...![]()
* Misstique bedenkt zich dat ze Razorfish69 wel moet waarschuwen dat de kans groot is dat ie besprongen wordt...quote:
* Razorfish69 besluit om dat risico maar te nemen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique bedenkt zich dat ze Razorfish69 wel moet waarschuwen dat de kans groot is dat ie besprongen wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |