Heb je huisdieren?quote:
Mooi, van jou kan ik waarschijnlijk nog wat leren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef laika het volgende:
296!!!
deze reactie verklaart meteen waarom jouw score laag isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:16 schreef rob_de_rechter het volgende:
[..]
hmmm... kun je als V zijnde dan ergens invullen: "Jawel, met 12 negers"?
tja woord/letter/ cijfer blindheidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef Cosworth het volgende:
[..]
op die site staan in de highscores:
447 M wilwilwel
hoogstens mijn iq-score, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
deze reactie verklaart meteen waarom jouw score laag is[afbeelding]
Heb je ook een foto van je hond?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:33 schreef kL0j00h het volgende:
156 M onbekend
Ben geen mietje of zo, maar er staan echt ranzige dingen tussen
wilt u mijn naam niet zo maar misbruikenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:27 schreef Jett het volgende:
jezus iednereen heeft zo hoog, STELLETJE DIERENBEULEN
Kennis?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef wilwilwel het volgende:
hahahaha misschien moet iedereen zijn/ haar leeftijd erbij vermelden ... of ik ben zo ranzig .. of er is bij FOK een groot gebrek aan kennis MWUhahahah
geef toe, jij hebt het dierengedeelte ingevuldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Uw score = 501
ja duuuuuuh!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Uw score = 501
TEACHE ME !!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Uw score = 501
Nope, anders had ik wel hoger gescoort, geen dieren, geen luiers, geen seks op de wc, geen poepseks(verder weet ik het niet meer hoor).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
geef toe, jij hebt het dierengedeelte ingevuld
Neem de slogan van nike en je bent er wel, just do itquote:
Ik vermoed dat sex met meerdere mensen ook wel hoog scoort.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope, anders had ik wel hoger gescoort, geen dieren, geen luiers, geen seks op de wc, geen poepseks(verder weet ik het niet meer hoor).
Iedereen hier is braaf als je het vergelijkt met de max score van boven de 800.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:44 schreef Elcaro het volgende:
110..... wat ben ik braaf als ik het zo vergelijk...
Inderdaad... kom maar tot 41 nu...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:57 schreef GoLLeM het volgende:
Ik mis de vragen over fantaseren.
ja, dat zal best, maar fantaseren is nog wel iets heel anders dan het daadwerkelijk doen/gedaan hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef anjin_g het volgende:
[..]
Inderdaad... kom maar tot 41 nu...
Als de fantasie erbij komt en dan vooral degene die je zeker nog eens wil uitvoeren.. kom ik een heel eind verder gok ik![]()
Geen gigolo, geen gesnuf aan ondebroeken(dat ik aan allerlei schone was snuffel tijdens het vouwen heb ik niet meegeteld, dat heeft niets met erotiek of wat dan ook te maken)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef lotje11 het volgende:
hmmm, dan begin ik me af te vragen waar je hoge score vandaan komt...ero??
Hmm misschien de leeftijdsvraag? gigolo? onderbroekenvraag?
jezus, dan ben je niet goed bezig idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef TR08 het volgende:
Naar waarheid ingevuld, in bezit van een vaste vriendin en mijn score is........*tromgeroffel*
48
Misschien toch maar iets aan mijn sexleven gaan doen
Valt best mee eigenlijk, het meest christelijke dat ik invul is dat ik geen poep/plas sex doe en geen gedoe met beesten. Voor de rest eigenlijk alleen maar sex gehad met 1 partner (relatie van bijna 8 jaar).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jezus, dan ben je niet goed bezig idd.
OW WAT ERG!!!!111quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef TR08 het volgende:
Naar waarheid ingevuld, in bezit van een vaste vriendin en mijn score is........*tromgeroffel*
48
Misschien toch maar iets aan mijn sexleven gaan doen
Nike, just do me !!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Neem de slogan van nike en je bent er wel, just do it
Nu durf ik wel. 27.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef FuifDuif het volgende:
Uw score = 16
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:30 schreef AgLarrr het volgende:
67...
Snel naar de hoeren...
Met mijn hond.
tja dat heb je nu eenmaal als je al 'hoer' roept naar iedereen die een kort rokje aanheeftquote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef FuifDuif het volgende:
Uw score = 16
HE!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:53 schreef wilwilwel het volgende:
lol dan moet ik wel erg raniz zijn.. en erodome nog erger
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef erodome het volgende:
[..]
HE!!!!!!!!!!!!!
Ik ben lief, klein en onschuldig ja!!!!!!!
nee het ging erom wat je gedaan hebt en wat niet .. denken is niet doenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:02 schreef rs1978 het volgende:
score=136,
ik moet zeggen er zaten ook dingen bij die ik nooit gedaan heb maar die wel vaak in me opkomen, ben je dan in werkelijkheid ranziger dat de uitslag doet vermoeden...?
dat je van lekkere burgelijke sex houd ?? tis maar net welke waarde je eraan hect .. mijn score 447 ranzig volgens de test .. maar dat valt wel mee in werkelijkheid .. als je 3o's en gang b's weg laatquote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Bright het volgende:
Geinig ... score: 81, maar wat houdt dat nu in?
Want je virtuele vrienden wachten je op in het fietsenhok en geven je dan klappen?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:42 schreef Aneurism het volgende:Score is zo laag dat ik me ervoor schaam...
Hehe, ja inderdaad, op de vorige pagina gaf iemand ook aan zijn score te durven geven nadat ik mijn score van 16 plaatste. Ik vraag mij af: waarom vinden sommigen dat een probleem? Ik vind het tamelijk zielig om eerlijk te zijn, dat mensen zelfs binnen zo'n anonieme omgeving nog een bepaalde status willen ontlenen. (Niet dat ik iemand status toeken op basis van zo'n score, maar dat terzijde.) Ik heb 16 punten, ik weet dat het laag is, maar denkt men nu werkelijk dat het mij een ruk interesseert?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Want je virtuele vrienden wachten je op in het fietsenhok en geven je dan klappen?
ff naakt het balkon op en je hebt er zo weer een paar punten bij!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Sessy het volgende:
Voor een lage score valt ook wel wat te zeggen hoor. Je hebt in elk geval nog veel dingen die je kunt uitproberen mocht je verveeld raken.
Ehm....ik ben nieuwsgierig! Zoals wat bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:31 schreef Sessy het volgende:
Het trieste is dat de leukste dingen die ik heb gedaan niet eens in die test stonden.![]()
*ook erg nieuwschierig isquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ehm....ik ben nieuwsgierig! Zoals wat bijvoorbeeld?![]()
Hondeneuker....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Uw score = 501
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, ja inderdaad, op de vorige pagina gaf iemand ook aan zijn score te durven geven nadat ik mijn score van 16 plaatste. Ik vraag mij af: waarom vinden sommigen dat een probleem? Ik vind het tamelijk zielig om eerlijk te zijn, dat mensen zelfs binnen zo'n anonieme omgeving nog een bepaalde status willen ontlenen. (Niet dat ik iemand status toeken op basis van zo'n score, maar dat terzijde.) Ik heb 16 punten, ik weet dat het laag is, maar denkt men nu werkelijk dat het mij een ruk interesseert?
Smeerlapquote:
Kussen en knuffelen tellen ze niet, alleen of je "het hebt gedaan", bij de vraag over andere vrouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ehm....ik ben nieuwsgierig! Zoals wat bijvoorbeeld?![]()
Dus dat heb je wel gedaan?quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Hyperdude het volgende:
74![]()
Wie gaat er in Godsnaam aan een schone onderbroek ruiken, da's nog zieker dan aan een gebruikte![]()
scrollen man!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:38 schreef bastardhost het volgende:
en hoe scoort een nuek op de schaal van ranzigheid?
neuh; dat zeg ik niet, en dan had ik ook wel een hogere score dan 74quote:
droom lekker verderquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef bastardhost het volgende:
[..]
rrrr... 217, nix nie verkeerd
Jij bent nog maagd?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Boschjesman het volgende:
Mijn score is 13.
wat niet wet wat niet deertquote:Op woensdag 7 september 2005 11:58 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Jep. En ik voel me er prima bij.
Nu alleen nog het geslacht juist hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand zit op iedereens naam uberranzige dingen te maken
809 M ijsmeis
809 M BloodHoundFromHell
809 M Catherine Geijl
803 M catlin
801 V Mother-Mother
801 V Yvonne
801 V Vies peuk
801 V sloerie
801 V Knorretje
801 V Brechtje
801 V Danny
801 V sletje
![]()
Bedoel ik maar! Want wat is ranzig?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:50 schreef BartvdBk het volgende:
Uw score = 344
Dit verklaart een hoop als ik de rest van de resultaten zo zie....
Hoe heb je in godsnaam zo'n score kunnen halen.. toch niks met dieren aangevinkt?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef wilwilwel het volgende:
lol ik heb nog maar 4 mensen gezien die over mijn score van 447 heen gekomen zijn ... en dames die 320+ scoren ... WAAR WAREN JULLIE MIJN GEHELE LEVEN
geen dieren, geen homo praktijken .. maar wel veel trio's / gang bangs / buiten sex / openbare sex gedaan en dat tikt leuk aanquote:Op donderdag 8 september 2005 15:03 schreef P0RN het volgende:
[..]
Hoe heb je in godsnaam zo'n score kunnen halen.. toch niks met dieren aangevinkt?![]()
Van de buurvrouw?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef RijstNatie het volgende:
120...
heb geroken aan schoon ondergoed
Wat houd je tegen ?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er stonden dingen bij die ik nog nooit gedaan heb maar wel zou willen doen.
Dus je bent puisterig, lelijk, dik én je kan niet seksen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:57 schreef Sweet_SunShine het volgende:
1e post op fok
ik ben echt braaf.. uw score = 64 :S
quote:
Is best netjesquote:Uw score = 215
met al die topics van jou mag je het gerust kwadraterenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef FuifDuif het volgende:
Uw score = 16
quote:zo'n "sextest" was die ik laatst ontving in mijn hotmail
Hmmm tsjaaa ik had hem niet doorquote:Op donderdag 15 september 2005 01:21 schreef coz het volgende:
[..]
die is op zich best doorzichtig ja, maar wel geinig
![]()
iew , ranzigquote:Op donderdag 15 september 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
Uw score = 169
dat betekent dat je met dieren neukt of aan plassex doetquote:Op donderdag 15 september 2005 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, omdat ik dacht dat het zo'n "sextest" was die ik laatst ontving in mijn hotmail en prompt doorgestuurd werd naar AL mijn contactpersonenhad ik het niet eerlijk ingevuld
Tadaaaa hier komt de nieuwe uitslag....462
![]()
![]()
(sorry ben ook alleen maar eerlijk![]()
)
Euhmeeee nou nee, waarschijnlijk telt "heb u het gedaan met: mannen,vrouwen, meerdere mannen/vrouwen, orgasmes bed, sauna etc, door derden, orale sexervaringen, anale sexervaringen, sex met ouder en jonger, orgasmes op lokaties, sexfoto's, piercings, spanking, bdsm, sexpartys bezocht, latex/rubber/uniform, geen ondergoed etccccccccc" dubbel?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat betekent dat je met dieren neukt of aan plassex doet
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
waarschijnlijk telt "heb u het gedaan met: mannen,vrouwen, meerdere mannen/vrouwen, orgasmes bed, sauna etc, door derden, orale sexervaringen, anale sexervaringen, sex met ouder en jonger, orgasmes op lokaties, sexfoto's, piercings, spanking, bdsm, sexpartys bezocht, latex/rubber/uniform, geen ondergoed etccccccccc" dubbel?Ja dan heb ik iets meer punten
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmeeee nou nee, waarschijnlijk telt "heb u het gedaan met: mannen,vrouwen, meerdere mannen/vrouwen, orgasmes bed, sauna etc, door derden, orale sexervaringen, anale sexervaringen, sex met ouder en jonger, orgasmes op lokaties, sexfoto's, piercings, spanking, bdsm, sexpartys bezocht, latex/rubber/uniform, geen ondergoed etccccccccc" dubbel?Ja dan heb ik iets meer punten
![]()
Sorry hoor, hoef je niet meteen te![]()
![]()
![]()
Oke was een leuke test en leuke scorequote:
Vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke was een leuke test en leuke scoreTruste en benieuwd naar alle andere scores, wel eerlijk invullen he?
![]()
of nog makkelijker dat plaatje wat ik net neerdumptequote:Op donderdag 15 september 2005 04:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |