Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Omdat het moeilijk is om over sexuele activiteiten te praten (is mijn ervaring) en deze het moelijk is deze te vergelijken heb ik een test gemaakt. Dat het moeilijk bespreekbaar is bleek al tijdens het maken van de vragen. Vrienden durfde niet echt mee te denken Test te vinden op: Ranzigheidstest
Just for the fun!
De uitkomst geeft een leuke indicatie m.b.t. het ranzigheids niveau nog leuker is deze te vergelijken met vrienden! Een vriend van mij is 2 x zo ranzig
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!