Inderdaad... kom maar tot 41 nu...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:57 schreef GoLLeM het volgende:
Ik mis de vragen over fantaseren.
ja, dat zal best, maar fantaseren is nog wel iets heel anders dan het daadwerkelijk doen/gedaan hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef anjin_g het volgende:
[..]
Inderdaad... kom maar tot 41 nu...
Als de fantasie erbij komt en dan vooral degene die je zeker nog eens wil uitvoeren.. kom ik een heel eind verder gok ik![]()
Geen gigolo, geen gesnuf aan ondebroeken(dat ik aan allerlei schone was snuffel tijdens het vouwen heb ik niet meegeteld, dat heeft niets met erotiek of wat dan ook te maken)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef lotje11 het volgende:
hmmm, dan begin ik me af te vragen waar je hoge score vandaan komt...ero??
Hmm misschien de leeftijdsvraag? gigolo? onderbroekenvraag?
jezus, dan ben je niet goed bezig idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef TR08 het volgende:
Naar waarheid ingevuld, in bezit van een vaste vriendin en mijn score is........*tromgeroffel*
48
Misschien toch maar iets aan mijn sexleven gaan doen
Valt best mee eigenlijk, het meest christelijke dat ik invul is dat ik geen poep/plas sex doe en geen gedoe met beesten. Voor de rest eigenlijk alleen maar sex gehad met 1 partner (relatie van bijna 8 jaar).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jezus, dan ben je niet goed bezig idd.
OW WAT ERG!!!!111quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef TR08 het volgende:
Naar waarheid ingevuld, in bezit van een vaste vriendin en mijn score is........*tromgeroffel*
48
Misschien toch maar iets aan mijn sexleven gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |