HE!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:53 schreef wilwilwel het volgende:
lol dan moet ik wel erg raniz zijn.. en erodome nog erger
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef erodome het volgende:
[..]
HE!!!!!!!!!!!!!
Ik ben lief, klein en onschuldig ja!!!!!!!
nee het ging erom wat je gedaan hebt en wat niet .. denken is niet doenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:02 schreef rs1978 het volgende:
score=136,
ik moet zeggen er zaten ook dingen bij die ik nooit gedaan heb maar die wel vaak in me opkomen, ben je dan in werkelijkheid ranziger dat de uitslag doet vermoeden...?
dat je van lekkere burgelijke sex houd ?? tis maar net welke waarde je eraan hect .. mijn score 447 ranzig volgens de test .. maar dat valt wel mee in werkelijkheid .. als je 3o's en gang b's weg laatquote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef Bright het volgende:
Geinig ... score: 81, maar wat houdt dat nu in?
Want je virtuele vrienden wachten je op in het fietsenhok en geven je dan klappen?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:42 schreef Aneurism het volgende:Score is zo laag dat ik me ervoor schaam...
Hehe, ja inderdaad, op de vorige pagina gaf iemand ook aan zijn score te durven geven nadat ik mijn score van 16 plaatste. Ik vraag mij af: waarom vinden sommigen dat een probleem? Ik vind het tamelijk zielig om eerlijk te zijn, dat mensen zelfs binnen zo'n anonieme omgeving nog een bepaalde status willen ontlenen. (Niet dat ik iemand status toeken op basis van zo'n score, maar dat terzijde.) Ik heb 16 punten, ik weet dat het laag is, maar denkt men nu werkelijk dat het mij een ruk interesseert?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Want je virtuele vrienden wachten je op in het fietsenhok en geven je dan klappen?
ff naakt het balkon op en je hebt er zo weer een paar punten bij!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Sessy het volgende:
Voor een lage score valt ook wel wat te zeggen hoor. Je hebt in elk geval nog veel dingen die je kunt uitproberen mocht je verveeld raken.
Ehm....ik ben nieuwsgierig! Zoals wat bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:31 schreef Sessy het volgende:
Het trieste is dat de leukste dingen die ik heb gedaan niet eens in die test stonden.![]()
*ook erg nieuwschierig isquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ehm....ik ben nieuwsgierig! Zoals wat bijvoorbeeld?![]()
Hondeneuker....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef erodome het volgende:
Uw score = 501
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, ja inderdaad, op de vorige pagina gaf iemand ook aan zijn score te durven geven nadat ik mijn score van 16 plaatste. Ik vraag mij af: waarom vinden sommigen dat een probleem? Ik vind het tamelijk zielig om eerlijk te zijn, dat mensen zelfs binnen zo'n anonieme omgeving nog een bepaalde status willen ontlenen. (Niet dat ik iemand status toeken op basis van zo'n score, maar dat terzijde.) Ik heb 16 punten, ik weet dat het laag is, maar denkt men nu werkelijk dat het mij een ruk interesseert?
Smeerlapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |