quote:
onjuistquote:
Amsterdammers dusquote:- In Amsterdam wonen boeren alleen zijn dat Amsterdamse boeren
onjuist, amsterdam ligt in Noord-Hollandquote:- Amsterdam ligt niet in een provincie, de rest van Nederland wel
Hahahaha!!! Gefeliciteerd, je hebt jezelf net verkoren tot de domste user van het forum!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het... Amsterdam ligt niet in de provincie...
Volgens hem is dit dus de reden dat we provincialen zijn... meneer snapt het verschil stad/land nog niet eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:46 schreef jimjim1983 het volgende:
onjuist, amsterdam ligt in Noord-Holland
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Volgens hem is dit dus de reden dat we provincialen zijn... meneer snapt het verschil stad/land nog niet eens![]()
Rotterdam nog eens dunnetjes over bombarderen, fftjes de klus klaren waar de duitsers hebben gefaaldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
amsterdam, ajax.![]()
Noord-Holland afstoten en in de zee dumpen!
....eh....nee...ik zie t nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek de verschillen
jij opent dit topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:52 schreef whoops het volgende:
Kijk ze eens allemaal trots zijn, en druk bezig hun stad te verdedigen...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
scheur jij maar lekker doormidden
Mongooltjes lachen ook overal om he?quote:
Absoluut, om mensen zoals jij te zien happen...quote:
Geniale comeback gast...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Mongooltjes lachen ook overal om he?
Psst: toch leuk dat we om elkaar kunnen lachen...quote:pssst: you're the joke here
jij hapt niet zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Absoluut, om mensen zoals jij te zien happen...
Dat noemen ze 'voeden'...quote:
Je moet toch iets te happen hebben?quote:
Euhm... Ja... In jouw dorp misschien...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat noemen ze 'het niet snappen'![]()
De D is voor dankjewel...quote:
Ik heb hier een passend antwoord op, maar gezien de FAQ zou dat een permban betekenen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Rotterdam nog eens dunnetjes over bombarderen, fftjes de klus klaren waar de duitsers hebben gefaald
lolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef whoops het volgende:
Kiezen tussen Amsterdam of Rotterdam is als kiezen tussen kanker en aids... Je wil het allebei niet...
Whehehe...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
amsterdam de stad van hasj en coke, waar vrouwen volop vrouw zijn en de mannen ook.![]()
welk walhalla woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef whoops het volgende:
Kiezen tussen Amsterdam of Rotterdam is als kiezen tussen kanker en aids... Je wil het allebei niet...
Je gaat offtopic gast...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
welk walhalla woon jij eigenlijk?
Nee, je wil gewoon zeggen dat mijn stad zuigt en A'dam stukken beter is...quote:
Dan ben je duidelijk niet op de hoogte van de staat waarin amsterdam verkeerd...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
Rotterdam zou zijn naam eigenlijk moeten veranderen in Pauperdam.
Precies de staat waarin die stad verkeert. Waar zijn de Duitsers als je ze nodig hebt
dat hoeft niet gezegd te wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, je wil gewoon zeggen dat mijn stad zuigt en A'dam stukken beter is...
kwartje valt nog niet.quote:Te doorzichtig gewoon...
haha wie is Mathilde Willink nou weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
amsterdam is ok, alleen wonen er mensen die denken dat ze in een grote stad wonen en daarom cool zijn. bij gebrek aan inhoud proberen ze status te ontlenen aan de stad waar ze in wonen. verhuis dan aub naar een echte grote stad en blijf niet opscheppen over dat uit de kluiten gewassen dorp waar je woont en waar ze na 30 jaren nog moeten teren op het feit dat mathilde willink zo excentriek was.
Je vat het keurig samen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
amsterdam is ok, alleen wonen er mensen die denken dat ze in een grote stad wonen en daarom cool zijn. bij gebrek aan inhoud proberen ze status te ontlenen aan de stad waar ze in wonen. verhuis dan aub naar een echte grote stad en blijf niet opscheppen over dat uit de kluiten gewassen dorp waar je woont en waar ze na 30 jaren nog moeten teren op het feit dat mathilde willink zo excentriek was.
Het gaat hier over A'dam, niet over mij of mijn woonplaats...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat hoeft niet gezegd te worden
Daar heb je vaker last van, lijkt het wel...quote:kwartje valt nog niet.
Euhm, dat doen de meeste Amsterdammers standaard...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef jimjim1983 het volgende:
en niemand hier doet stoer dat hij uit Amsterdam komt hoor
Veel slechter dan Rotterdam kan het vast niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Cart_man het volgende:
Dan ben je duidelijk niet op de hoogte van de staat waarin amsterdam verkeerd...
Nou nee, meer dat het gewoon niet terzake doet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maw: je hebt een gevoelige snaar geraakt
Godver, je bevestigt mijn vooroordelen continue...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de rest zuig niet, Amsterdam is gewoon stukken beter
Nee, dán Maastricht! Wie woonde daar ook alweer? Prins carnaval..? Of zelfs die niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
en jij snapt het nog steeds nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver, je bevestigt mijn vooroordelen continue...
Hoe gemakkelijk, steeds de andere steden vergelijken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, dán Maastricht! Wie woonde daar ook alweer? Prins carnaval..? Of zelfs die niet?
Euhm, ja, daar zal het vast aan liggen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en jij snapt het nog steeds niet![]()
ja dat jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Euhm, ja, daar zal het vast aan liggen...
Wat snap ik niet, dat A'dam beter is dan de rest van NL?
Als Amsterdam zo kut was zou dat dus helemaal niet zo makkelijk zijn, de trieste waarheid die jij en je randdebiele provincievriendjes niet willen aanvaarden is dat Amsterdam veruit de mooiste en leukste stad is in dit kleine klotelandjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe gemakkelijk, steeds de andere steden vergelijken...
Het gaat er hier over dat A'dam een snertstad is, open lekker een apart topic voor die andere steden...
Dat zal ik wellicht ook nooit snappen...quote:
Ik ben inderdaad een nerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is ook een nerd. Wordt 'ie helemaal de grond in gestampt en z'n argumenten weggeveegt, en 't enige wat 'ie zegt is 'Whahaha kijk mij lachen, ze happen allemaal![]()
![]()
'.
.
alsof je overal gewoond moet hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zal ik wellicht ook nooit snappen...
Jij bent trouwens ook wel vaag hoor, hoe kan je nou zeggen dat 'de rest' kut is, terwijl je geboren en getochen in dat gehucht bent, en dus eigenlijk alleen Amsterdam kent? Goed vergelijkingsmateriaal heb je dan...
Wat ik al zei: een soort van mongooltje dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is ook een nerd. Wordt 'ie helemaal de grond in gestampt en z'n argumenten weggeveegd, en 't enige wat 'ie zegt is 'Whahaha kijk mij lachen als een boer met kiespijn, ze happen allemaal![]()
![]()
'.
.
Hé geweldig man, heb je ook al een stijve? Je denkbeeldige vriendin heet zeker ook .jpg van d'r achternaam?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een nerd.
Ik geniet van een topic als dit... Prachtig...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef kamagurka het volgende:
jij en je randdebiele provincievriendjes
Dat sowieso...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hé geweldig man, heb je ook al een stijve?
Hoezo oud...quote:Je denkbeeldige vriendin heeft zeker ook .jpg van d'r achternaam?
Eindelijk zeg je iets goedsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef whoops het volgende:
Laat ze van A'dam lekker een eigen land maken, nemen wij Den Haag wel als hoofdstad...
Hoeren, drugs, junks...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag in elk willekeurig land iets over Holland, en minstens 90% noemt Amsterdam of iets dat met Amsterdam te maken heeft.
Wonen in een prutsgehucht, tip 1:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Męn!! Hoe hou je het daar uit?
Goed idee, misschien wil Engeland het hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef GertJanPeter het volgende:
Ze moeten die hele Randstad afstoten....komt alleen maar krepuul vandaan.....
waar kom jij dan vandaan............Gert Jan Peter?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef GertJanPeter het volgende:
Ze moeten die hele Randstad afstoten....komt alleen maar krepuul vandaan.....
Ik zal Tony eens bellen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed idee, misschien wil Engeland het hebben?
Daar heb ik echt nog nooit een buitenlander over gehoord hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rijksmuseum, Anne Frank-huis, Van Gogh museum, grachten, Sail, Gayparade...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef GertJanPeter het volgende:
Rotterdam: positief: .....???![]()
negatief: m*cro's en criminele n*gers en oost-Europeanen.
Genoeg toeristen die er komen andersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit een buitenlander over gehoord hoor...
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef Barcelona het volgende:
Ik was gister in a'dam en botste bijna tegen Georgina Verbaan op!!Zo zie je maar weer wat een belangrijke stad het is.
dan moet je eens wat vaker uit dat gat van je komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit een buitenlander over gehoord hoor...
Gelukkig is dat in elke zichzelf respecterende stad te vinden...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, noem één ding waar jouw dorp beroemd/bekend van is. Één ding.
Schrijfcursus is nog niet doorgebroken in Klompekneuterhorst?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zal ik wellicht ook nooit snappen...
Jij bent trouwens ook wel vaag hoor, hoe kan je nou zeggen dat 'de rest' kut is, terwijl je geboren en getochgen in dat gehucht bent, en dus eigenlijk alleen Amsterdam kent? Goed vergelijkingsmateriaal heb je dan...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij bent dus altijd blijven hangen aan je moeders tepel
Amsterdam is het walhalla voor de drugsgebruikers en hoerenlopersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Gelukkig is dat in elke zichzelf respecterende stad te vinden...
Het zou toch kut zijn als dat alleen in A'dam kon...
Ik deel m'n mening volkomen met wat hierboven staat. .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is ook een nerd. Wordt 'ie helemaal de grond in gestampt en z'n argumenten weggeveegd, en 't enige wat 'ie zegt is 'Whahaha kijk mij lachen als een boer met kiespijn, ze happen allemaal![]()
![]()
'.
.
Ik kom regelmatig in het buitenland hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je eens wat vaker uit dat gat van je komen
heb er al genoeg mensen over gehoord, veel amerikanen, dat dan weer wel.
natuurlijk. dat is toch ook logischquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in het buitenland hoor...
Toch begint het grootste deel over de red light district en de shops...
En de meeste van die gasten hebben ook de grachten en musea e.d. gezien. Denk je nou echt dat ál die toeristen d'r zijn voor de hoeren en de drugs?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in het buitenland hoor...
Toch begint het grootste deel over de red light district en de shops...
Ik wacht nogsteeds.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, noem één ding waar jouw dorp beroemd/bekend van is. Één ding.
precies, dat zijn alleen de engelsenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk je nou echt dat ál die toeristen d'r zijn voor de hoeren en de drugs?.
Bekrompen zieltjes hier ook. Ze kunnen het niet hebben dat deze wereldstad zo welvarend en gevarieëerd is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
precies, dat zijn alleen de engelsen
Die angstige kippeneuker komt toch helemaal nooit in Amsterdam, die heeft nog nooit een rij voor het Van Gogh museum gezien, laat staan 2 miljoen mensen die uit hun plaat gaan op koninginnenacht/dag..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Genoeg toeristen die er komen anders.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
wereldstad <--> Amsterdam.
je kan veel dingen zeggen Gert Jan Peter (quote:
inclusief de hoeren en legale drugs....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan veel dingen zeggen Gert Jan Peter (![]()
![]()
) maar overal waar je komt kennen mensen Amsterdam.
Idd. En dat is al honderden jaren zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan veel dingen zeggen Gert Jan Peter (![]()
![]()
) maar overal waar je komt kennen mensen Amsterdam.
Én de musea en grachten enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
inclusief de hoeren en legale drugs....
Wachtze... Ik ga toch niet inhoudelijk reageren...quote:
Waarschijnlijk de aloude schapeneuk op de brink en de zeepkistwedstrijden.quote:
Stoer manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Wachtze... Ik ga toch niet inhoudelijk reageren...
Als er een klaagtopic over mijn stad komt ga ik die wel verdedigen...
Natuurlijk niet, dan gaan ze wel naar Bangkok.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En de meeste van die gasten hebben ook de grachten en musea e.d. gezien. Denk je nou echt dat ál die toeristen d'r zijn voor de hoeren en de drugs?.
Nou en man!!?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
inclusief de hoeren en legale drugs....
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan gaan ze wel naar Bangkok.
Het is volgens mij gewoon jaloezie. Ze willen allemaal in de wereldbekende stad wonenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nou en man!!?
Wij kennen amerikaanse wereldsteden toch ook vanwege het geweld en de pooiers? Zit niet zo dom te lullen! Feit is dat mensen Amsterdam wél kennen en van de rest van dit land nog nooit iets hebben vernomen, en terecht!
Zoals ik eerder ook al gezegd heb, heb ik vrijwel niets tegen Amsterdam, was er afgelopen weekend toevallig nog... Ik kan er altijd m'n weg prima vinden, heb m'n vaste shops, etc...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die angstige kippeneuker komt toch helemaal nooit in Amsterdam, die heeft nog nooit een rij voor het Van Gogh museum gezien, laat staan 2 miljoen mensen die uit hun plaat gaan op koninginnenacht/dag..![]()
Laat hem zijn kneuterideetjes over die grote boze stad maar koesteren, is ie blij dat we happen
Nogsteeds? En hoevaak ga je dat nog vertellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Blij dat jullie happen ben ik inderdaad wel...
Je mag gewoon 'whoops' zeggen hoor, 'meneer' zegt die neger bij de mac ook altijd al tegen me...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stoer man. Meneer kan niet eens één bekend ding over z'n dorp opnoemen, zegt genoeg
.
Waarom zou je een klaagtopic openen als je niet eens iets van mijn stad weet?quote:En bovendien, er staat geen stad aangegeven in je profiel, dus ik kan er moeilijk een klaagtopic over openen.
Auw, nu moet ik huilen...quote:Nerd.
Totdat de amsterdammers niet meer happen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nogsteeds? En hoevaak ga je dat nog vertellen?.
Zolang er gehapt wordt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nogsteeds? En hoevaak ga je dat nog vertellen?.
En dat is dus een oneindig proces... Geweldig...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Totdat de amsterdammers niet meer happen natuurlijk.
Nou, nu overdrijf je wel een beetje. Er zijn bijvoorbeeld zat buitenlanders die bekend zijn met de Nijmeegse vierdaagsefeesten en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te noemen. Je hebt wel gelijk in de zin dat Amsterdam als hoofdstad het visitekaartje van Nederland is en dus uiteraard het bekendst is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Feit is dat mensen Amsterdam wél kennen en van de rest van dit land nog nooit iets hebben vernomen, en terecht!
Noem je nou nog iets goeds over je dorp, of blijf je er omheen draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Je mag gewoon 'whoops' zeggen hoor, 'meneer' zegt die neger bij de mac ook altijd al tegen me...
Omdat jij net zegt dat je pas reageert als iemand een klaagtopic opent over je stad, du-huhquote:
Waarom zou je een klaagtopic openen als je niet eens iets van mijn stad weet?
hee de nep spanjaard is er ook weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Totdat de amsterdammers niet meer happen natuurlijk.
Ik noem hier niets over mijn stad en daar draai ik niet omheen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Noem je nou nog iets goeds over je dorp, of blijf je er omheen draaien?.
[..]
Omdat jij net zegt dat je pas reageert als iemand een klaagtopic opent over je stad, du-huh.
Ach ja, je moet wat als je je verveelt he...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy fuck, die types als whoops die zichzelf klem lullen en dan zo onwetend verder blaten.
het amsterdams accent is samen met het haagse accent het enige accent dat goed klinktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Monus het volgende:
En dat boeren dialect dat ze in amsterdam hebben. Leer eens een keer een beetje fatsoenlijk nederlands.
Voor de zachte G moet je bij de boertjes van beneden de rivieren wezen en hoewel het amsterdams dialect leuk is om te horen is het natuurlijk niet te verstaan door een fatsoenlijke nederlander. En in spanje hebben we een echte, normale, en fatsoenlijke taal zonder 'dt' geleuter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het amsterdams accent is samen met het haagse accent het enige accent dat goed klinkt![]()
flikker op met je zachte Gof als je zegt lopuuuh ipv lopen.
wat zit je nou de hele tijd stoer te doen met je 'we'? Nepspanjaard, je bent enen ollander!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef Monus het volgende:
[..]
Voor de zachte G moet je bij de boertjes van beneden de rivieren wezen en hoewel het amsterdams dialect leuk is om te horen is het natuurlijk niet te verstaan door een fatsoenlijke nederlander. En in spanje hebben we een echte, normale, en fatsoenlijke taal zonder 'dt' geleuter.![]()
die toeristen mogen wel wat minder idd.quote:
En de spanjaarden zeggen altijd dat de nederlanders spreken alsof ze de hele tijd lopen te kotsten. En ik kan ze niet anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
wat zit je nou de hele tijd stoer te doen met je 'we'? je bent enen ollander!
en spaans met dat geslissss klinkt ook voor geen meter, doe dan maar portugees![]()
Dat krijg je met boertjes die nog nooit uit hun dorp zijn geweest.quote:en volgens mij is het amsterdamse accent beter verstaanbaar dan het rotterdamse, twentse, friese of groningse accent. maar daar kan ik zelf niet goed over oordelen.
Zonder die toeristen is amsterdam zo arm dat ze weer net zoals als in de honger winter bij de boeren landbouwbewerkers om eten moeten schooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die toeristen mogen wel wat minder idd.
de nederlandse taal is niet echt mooi nee dat geef ik toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Monus het volgende:
[..]
En de spanjaarden zeggen altijd dat de nederlanders spreken alsof ze de hele tijd lopen te kotsten. En ik kan ze niet anders dan gelijk geven.
[..]
wauw!! jij kan je dus wel verplaatsen in iemand anders en door zijn of haar oren horen of je het accent wel goed kan verstaan?quote:Dat krijg je met boertjes die nog nooit uit hun dorp zijn geweest.![]()
maar wij hebben toeristen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Zonder die toeristen is amsterdam zo arm dat ze weer net zoals als in de honger winter bij de boeren landbouwbewerkers om eten moeten schooien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik houd van Amsterdam. En dat terwijl ik in Brabant woon
quote:
Leer eerst maar een beetje normaal quoten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wauw!! jij kan je dus wel verplaatsen in iemand anders en door zijn of haar oren horen of je het accent wel goed kan verstaan?![]()
voor iemand die al zoveel van de wereld heeft gezien () ben je aardig dom.
Ben je nu nog steeds aan het provoceren?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef Alicey het volgende:
Rollers heb ik ook nooit last van gehad, maar da's denk ik ook een kwestie van op je spullen letten.
hoezo het onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Leer eerst maar een beetje normaal quoten.![]()
Ja precies. Niet met een uitpuilende portemonnee in je achterzak door de stad gaan lopen e.d.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef Alicey het volgende:
Rollers heb ik ook nooit last van gehad, maar da's denk ik ook een kwestie van op je spullen letten.
Dat denken alleen de amsterdammers omdat die zichzelf zo slim vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo het onderwerp veranderen.
haha je weet dat je dom bent he?je moet in ieder geval doorhebben dat je een domme opmerking maakte.
zeggen dat iemand niet kan quoten omdat je zelf iets doms zei en dus geen goed antwoord had is lekker slimquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat denken alleen de amsterdammers omdat die zichzelf zo slim vinden.
Ik voel meestal ook wel mn portemonnee in mn zak zitten dus die kan niet echt makkelijk gerold worden volgens mij (af klop)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja precies. Niet met een uitpuilende portemonnee in je achterzak door de stad gaan lopen e.d.
Ik niet!! Hullie hebben een deel 2 geopend, ik niet!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds aan het provoceren?
Amsterdam... De stad waar je alleen op de heenweg naar je autoradio kan luisteren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
maar mensen, ga weer eens door met Amsterdam bashen. straks komt er nog een slotje op![]()
Ik heb dat gedaan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet!! Hullie hebben een deel 2 geopend, ik niet!!
radio is kutquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Amsterdam... De stad waar je alleen op de heenweg naar je autoradio kan luisteren...![]()
Die verloren drenthse boer in spanje bedoel je? Ik snap dat ie zijn identiteit liever wil meten aan spanje dan waar ie eigenlijk vandaan komtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hee de nep spanjaard is er ook weer![]()
Een grap is altijd slecht als je 'm eigenlijk niet snapt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap 'm wel, wat een slechte grap![]()
Ik weet het wel zeker! Als geboren, maar niet getogen, Amsterdammer kan ik beamen dat de dialecten in vrijwel alle provincies vrijwel onverstaanbaar zijn, zeker Gronings, Drenths, Gelders, over fries maar te zwijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat zit je nou de hele tijd stoer te doen met je 'we'? Nepspanjaard, je bent enen ollander!
en spaans met dat geslissss klinkt ook voor geen meter, doe dan maar portugees![]()
en volgens mij is het amsterdamse accent beter verstaanbaar dan het rotterdamse, twentse, friese of groningse accent. maar daar kan ik zelf niet goed over oordelen.
De laatste trein naar Rotterdam bedoel je.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Het mooiste aan Amsterdam is de intercity naar het zuiden
het duurde idd ffquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Een grap is altijd slecht als je 'm eigenlijk niet snapt...
Want voor jullie is het allang geen geintje meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar grappen over gestolen auto radio's zijn dan ook wel erg jaren '90
de criminaliteit is al zwaar gedaald de laatste jaren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ok dan
Amsterdam... De stad waar je alleen op de heenweg naar je mp3speler kan luisteren...
Volgens mij ben jij in een ver verleden al van je humor beroofd...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de criminaliteit is al zwaar gedaald de laatste jaren.
alleen kneuzen (=boeren) worden nog beroofd
![]()
alsof iemand die van mij wilt hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Want voor jullie is het allang geen geintje meer?
quote:
je bent er weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is erg snel voor een amsterdammer.![]()
gelukkig ben jij erg grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in een ver verleden al van je humor beroofd...
Dat had ik vandaag nog niet gehoord...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gelukkig ben jij erg grappig
Idem...quote:
Ik ben niet diegene die in de middel-eeuwen leeft en alle afval op straat gooit zodat de varkens en ratten ook wat te eten hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je bent er weer
nu kan je weer op iets nieuws reageren.
totdat je iets doms zegt.
dan ga je over iets anders beginnen
nee ik ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die in de middel-eeuwen leeft en alle afval op straat gooit zodat de varkens en ratten ook wat te eten hebben.![]()
Kijk om je heen, je woont in Neerlands grootste grap...quote:
de 'spanjaard' wel zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de amsterdammers geen humor hebben.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die in de middel-eeuwen leeft en alle afval op straat gooit zodat de varkens en ratten ook wat te eten hebben.![]()
ik dacht dat jij dat wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Kijk om je heen, je woont in Neerlands grootste grap...
Ik bezit inderdaad over de nodige humor, alleen jammer dat het voor de amsterdamse boertjes te hoog gegrepen is.quote:
laat het dan ook eens in dit topic zienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik bezit inderdaad over de nodige humor, alleen jammer dat het voor de amsterdamse boertjes te hoog gegrepen is.
jij begrijpt er ook niets van hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef ScudRaket het volgende:
De arrogantie der Amsterdammers viert weer hoogtij. Men beseft zich niet dat er buiten de grachtengordel zich nog meer leven bevindt, en de stad die als grote concurrent voor 020 geldt wordt afgezeken vanwege een paar bommen 65 jaar geleden. Triest hoor
en toch kent iedereen, maakt niet uit waar, Amsterdamquote:Amsterdam wereldstad
Zelfs Brussel heeft meer inwoners
Omdat er niets anders uitkomt dan hoeren, drugs, en bierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij begrijpt er ook niets van he
[..]
en toch kent iedereen, maakt niet uit waar, Amsterdam![]()
ja he, alleen hoeren, drugs en bierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat er niets anders uitkomt dan hoeren, drugs, en bier
Gelukkig raakt Rotterdam steeds meer in de picture als fatsoenlijke stad in Nederland.![]()
Evenveel als dat jij gelooft dat er in Rotterdam niets te doen/zien isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja he, alleen hoeren, drugs en bier
geloof je het zelf jongen?![]()
waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Evenveel als dat jij gelooft dat er in Rotterdam niets te doen/zien is![]()
En je vergeet de homo's, amsterdam is was de grootste homo stad van de wereld. Maar of je daar nou zo trots op moet zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gelukkig raakt Rotterdam steeds meer in de picture als fatsoenlijke stad in Nederland.![]()
Dit is dan de dingen die ik minder vind aan 'sommige' Amsterdammers. Verder kom ik er graag en ik ken heel veel toffe gasten daar. Maar die arrogante losertjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef TimmyAsd het volgende:Amsterdam
De rest is gewoon een stuk minder
Amsterdam is tolerantquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef Monus het volgende:
[..]
En je vergeet de homo's, amsterdam is was de grootste homo stad van de wereld. Maar of je daar nou zo trots op moet zijn.![]()
rot jij eens op met je maastrichts, want dat taaltje is toch een vieze mix van duits, frans en mislukt nederlandsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
amsterdammers zijn toch boeren
Stoer, grapjes van Theo Maassen gebruiken. Héél origineel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Het mooiste aan Amsterdam is de intercity naar het zuiden
met criminelen waarvan 99% allochtoon is, en de stad met de meeste moordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik verwar je met andere mensen, dat krijg je in een 2 kanten "discussie"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar zeg ik dat?
het niveau stijgt
nee , idd, die zitten op traktoren, zuipen en stinken naar zweetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef Monus het volgende:
[..]
amsterdam is verwijfd en een echte man valt daar niet meer te vinden.![]()
Getuige de molestatie van homo's, de moord op Van Gogh en het compleet negeren van mensen met een Rotterdams accent. Lekker tolerantquote:
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef Monus het volgende:
[..]
amsterdam is verwijfd en een echte man valt daar niet meer te vinden.![]()
KRotterdam fatsoenlijk???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rot jij eens op met je maastrichts, want dat taaltje is toch een vieze mix van duits, frans en mislukt nederlands vlaams![]()
Van Gogh had overal vermoord kunnen worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Getuige de molestatie van homo's, de moord op Van Gogh en het compleet negeren van mensen met een Rotterdams accent. Lekker tolerant
Dat was er maar 1. En dat was geen homo maar een verwijfde relnicht waarvoor ze zelf op het fok nog 7 topics vol hebben gejankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Getuige de molestatie van homo's, de moord op Van Gogh en het compleet negeren van mensen met een Rotterdams accent. Lekker tolerant
Perron nul is al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
KRotterdam fatsoenlijk???![]()
Humorrrr!! Die gore roestige verzameling loodsen en perron nul met aidshoertjes zeker! Of dat geweldadige kankertuig wat achter die voetbalclub aanloopt... Onder de ferme handen van leefbaar Krotterdam... tuurlijk, slaap verder domme boer
Dit topic is echt weer voor domme boeren die de basisbeginselen van wat een stad een stad maakt nog niet hebben begrepen![]()
ik quote mezelf maar weer ffquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
en rotterdammers zijn ook allochtonen, alles voor schiphol is paspoortlandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met criminelen waarvan 99% allochtoon is, en de stad met de meeste moorden
wat is vlaams, idd mislukt nederlandsquote:
keilenweg danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Perron nul is al een tijdje niet meer.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met criminelen waarvan 99% allochtoon is, en de stad met de meeste moorden
Aldus Elsevierquote:Dinsdag 28 december stonden beide steden nog precies gelijk op twintig moorden. In 2003 was Amsterdam moordstad nummer 1 met 36 doden en eindigde Rotterdam op de tweede plaats met 24 moorden. In 2002 was Rotterdam nog lijstaanvoerder.
yes 2003 het beste argumentquote:
Sluit ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
keilenweg dande 1ste tippelzone waar een 10 delige docu over gemaakt is
maar is nog openquote:
Elsevier staat bekend als degene die dit juist goed onderzoekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Die gasten daar komen niet verder dan de telegraaf en de prive.
Ook. Bijna alles op Zuidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
in Amsterdam worden toch alleen maar de criminelen omgebracht, weet niet hoe dat zit in Rotterdam maar echt erg vind ik het niet.
Aha, nú komt de aap echt uit de mouw! Een jankerd uit krotterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die hoertjes worden zelfs opgevangen zodat ze niet meer op straat gaan tippelen...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Aha, nú komt de aap echt uit de mouw! Een jankerd uit krotterdam
Van 2004 heb ik geen data. Next best thing: 2003.quote:
De amsterdammers boertjes komen niet verder dan de telegraaf en de prive.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Elsevier staat bekend als degene die dit juist goed onderzoekt.
wat ben jij bekrompen en kortzichtig zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
De amsterdammers boertjes komen niet verder dan de telegraaf en de prive.![]()
quote:"hoeveel morden zijn er in Rotterdam in 2004 gepleegd? en hoe zat dat ook alweer in 2001 (en 2002) toen rotterdam moordstad was?"
http://theocornelissen.sp(...)g-of-bureaucratisch/quote:"Waarom is de politie Rotterdam-Rijnmond zo bang voor de gemeenteraadsleden? We bijten toch niet?"
Daarom is het deste opvallender dat Amsterdam als moordhoofdstad wordt geclassificeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al dat die van gogh een vuile crimineel was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
in Amsterdam worden toch alleen maar de criminelen omgebracht, weet niet hoe dat zit in Rotterdam maar echt erg vind ik het niet.
mag ik nog een bron btwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
SPquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef donald_dick het volgende:
en waarom kunne gemeenteraadsleden niet eens de moordcijfers van hun gemeente niet eens vinden
[..]
wordt nog leuker
[..]
http://theocornelissen.sp(...)g-of-bureaucratisch/
ok criminelen + van gogh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al dat die van gogh een vuile crimineel was.
of nog erger, jullie eigen clubblad vind Rotterdam ook een moordstadquote:
Zelf in malaga hebben we buurten die gevaarlijker zijn dan de bijlmer. En zelf daar kom ik nog zonder bang te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha![]()
kom maar naar de bijlmer als je durft![]()
ga jij eens lekker een half uur naar de bakker fietsenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Alle grote steden zijn voor homo's en nurts. [afbeelding]
stoer ben jij zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Zelf in malaga hebben we buurten die gevaarlijker zijn dan de bijlmer. En zelf daar kom ik nog zonder bang te zijn.
Dat denken die achterlijke gristenhonden uit de provincie wel vaker ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al dat die van gogh een vuile crimineel was.
Dan moet ik eerst nog een goede reden hebben om naar amsterdam te gaan (en die is er niet).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stoer ben jij zegik zie je wel verschijnen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef ScudRaket het volgende:
[quote]
Dinsdag 28 december stonden beide steden nog precies gelijk op twintig moorden. In 2003 was Amsterdam moordstad nummer 1 met 36 doden en eindigde Rotterdam op de tweede plaats met 24 moorden. In 2002 was Rotterdam nog lijstaanvoerder.
aldus fokquote:Rotterdam heeft dit jaar niet de twijfelachtige eer om moordstad nummer één van Nederland te zijn; Amsterdam heeft het stokje overgenomen. In de regio Rotterdam-Rijnmond vielen in 2003 tot nu toe 30 doden, in 2002 waren dat er 42. In de regio Amsterdam waren dat er dit jaar 43 tegen 25 vorig jaar.
Een directe verklaring voor de sterke daling is niet makkelijk te geven. Mogelijk spelen cameratoezicht en preventief fouilleren een rol, maar toeval speelt ook een rol, zo meent het Rotterdamse OM. Amsterdam had bovendien dit jaar te maken met nogal wat afrekeningen in de onderwereld.
In de meeste Rotterdamse zaken is inmiddels een dader opgepakt. Maar in een paar spraakmakende zaken loopt de moordenaar nog vrij rond. Zo is de zaak van de doodgeschoten sneeuwballen gooiende Sedar Soares nog steeds onopgelost. Dat geldt ook voor de dodelijke steekpartij tijdens een beroving in een schoenenzaak, die aan Muhammed Erdogan, zoon van de eigenaar, het leven kostte. De roofmoord op Udo van Aken is eveneens nog onopgelsot.
Opvallend is verder dat er dit jaar drie Rotterdammers zijn doodgeschoten in Amsterdam, waaronder de crimineel Henk Boom ('Schele Henk') en Recep Ormanoglu.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een enorme omweg fietsen wil er zolang over doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij eens lekker een half uur naar de bakker fietsen
aha, je bang bangquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nog een goede reden hebben om naar amsterdam te gaan (en die is er niet).![]()
geloof je hetzelfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die hoertjes worden zelfs opgevangen zodat ze niet meer op straat gaan tippelen...
Vandaar dat Het Parool en De Groene Amsterdammer daar ook vandaan komen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
ja iedereen loopt hier te hoesten en te kuchenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een enorme omweg fietsen wil er zolang over doen.
En als counter-reply: Ga jij eens een half uur je lippen om de uitlaat van een rijdende auto leggen, dan krijg je schonere lucht binnen dan wanneer je door een grote stad loopt.![]()
Ik dacht dat het voornamelijk islamhonden waren die dat dachten, en laten die nou net vooral in de steden zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat denken die achterlijke gristenhonden uit de provincie wel vaker ja.
Gelukkig weet je als stadsmens wat meer over dat soort dingen, en zul je niet zo snel domme oordelen vellen als dat tuig in de provincie.
je bedoelt rond Rotterdam CSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voornamelijk islamhonden waren die dat dachten, en laten die nou net vooral in de steden zitten.![]()
Je dacht het zelf...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voornamelijk islamhonden waren die dat dachten, en laten die nou net vooral in de steden zitten.![]()
Je klinkt al als een marokkaan die elke keer iemands moeder er bij moet halen omdat ze verder niks weten te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vandaar dat Het Parool en De Groene Amsterdammer daar ook vandaan komen..
Prive en Telegraaf is juist iets voor een achterlijke als jouw moeder die iedere week de leesmap binnenkrijgt omdat er geen winkels in de buurt zijn die een fatsoenlijke krant verkopen
Leefbaar Rotterdamquote:
Ja, daar ook...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je bedoelt rond Rotterdam CS
maar je wist dus niks, dus trap je graag een open deur inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Je klinkt al als een marokkaan die elke keer iemands moeder er bij moet halen omdat ze verder niks weten te vinden.![]()
Het college iig wel:quote:
Rotterdam is ook diep triest. Maar we hebben het nu over amsterdam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam
Fortuintje![]()
allemaal Rotterdammertjes toch
je gelooft je gemeenteraad nog na je Elsivier reactiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De gemeenteraad iig wel:
"De plannen van het College met de Keileweg, waar via persoonsgerichte aanpak het aantal verslaafde prostituees geleidelijk moet worden afgebouwd, konden in de diverse raadsbijdragen rekenen op commentaar."
Amsterdam is dope!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Rotterdam is ook diep triest. Maar we hebben het nu over amsterdam.
correctie, jij wil het over Amsterdam hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Rotterdam is ook diep triest. Maar we hebben het nu over amsterdam.
Nou eerder te creperen, maar wat jij wil.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja iedereen loopt hier te hoesten en te kuchen
Als dat kanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je gelooft je gemeenteraad nog na je Elsivier reactie![]()
die hoeren krijgen gewoon een NS kaartje richting Eindhoven
Ben hartstikke blij hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Nou eerder te creperen, maar wat jij wil.![]()
*ziet TT...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
correctie, jij wil het over Amsterdam hebben
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam (Grappig om te zien dat ik tijdens Sail preventief ben gefouilleerd. Ideetje van LR. Grappig dat een kansarmenstop toch blijkt te werken. Ideetje van LR. Grappig dat Spangen letterlijk wordt opgeknapt door de huizen er gratis weg te geven aan mensen die een mooi penthouse willen hebben. Ideetje van LR.
Fortuintje (Grappig dat Fortuyn wel alle ogen dezelfde kant op kreeg. Niet dat ik met alles van hem eens was, maar ik zie wel dat er in de huidige politiek veel van zijn ideeën zijn uitgevoerd.)
allemaal Rotterdammertjes toch ()
Is beter dan Amsterdam. Jammer dat het wat klein is.quote:
Jij klinkt eerder als een marokkaan die niet weet wie theo van gogh nu eigenlijk was...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Je klinkt al als een marokkaan die elke keer iemands moeder er bij moet halen omdat ze verder niks weten te vinden.![]()
Utreg is een smeriger stinkstad dan Amsterdam, Utregters zijn overigens onuitstaanbaar arrogante klootzakken. Zeker die gooise import hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Is beter dan Amsterdam. Jammer dat het wat klein is.
Dat was de slechte filmmaker van de eeuw, wie weet dat eigenlijk niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij klinkt eerder als een marokkaan die niet weet wie theo van gogh nu eigenlijk was...
Mensen uit het Gooi trekken eerder naar 020 dan 030quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Utreg is een smeriger stinkstad dan Amsterdam, Utregters zijn overigens onuitstaanbaar arrogante klootzakken. Zeker die gooise import hier
Wat hij zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Mensen uit het Gooi trekken eerder naar 020 dan 030![]()
BTW, Utrechters reageren op de arrogantie van Amsterdammers.
Nou, kom hier dan maar ns een tijdje wonen zou ik zeggen... de stad bestaat sowieso al voor de helft uit studenten en ex-studenten van het kaliber kraagje omhoog en lekker brallen, neerkijken op de rest van "het volk"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Mensen uit het Gooi trekken eerder naar 020 dan 030![]()
BTW, Utrechters reageren op de arrogantie van Amsterdammers.
Hahaha, weet niet waar jij komt hoor maar dan doe je toch iets niet goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nou, kom hier dan maar ns een tijdje wonen zou ik zeggen... de stad bestaat sowieso al voor de helft uit studenten en ex-studenten van het kaliber kraagje omhoog en lekker brallen, neerkijken op de rest van "het volk"
Verder wordt je hier afgesnauwd in restaurants en uitgaanstenten en wordt het uitgaansleven gedomineerd door bovengenoemde groep zichzelf belangrijk vindende sukkels.
Amsterdammers komen haast nooit in Utreg (wat moeten ze daar?), dus wat nou reageren
Hahaha, ik ben in Utreg al overal geweest. Vooral in de restaurants aan de oude gracht krijg je goor eten en wordt je afgeblaft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:44 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Hahaha, weet niet waar jij komt hoor maar dan doe je toch iets niet goed![]()
Ik woon zelf ook in Utrecht (centrum) en ik heb van wat jij noemt nooooooooit last![]()
Daar woont hij toch alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Takemenow het volgende:
Mij valt het niet op... serieus, misschien dat jij je er teveel aan stoort.... moet je maar in een dorp gaan wonen
Misschien doe je er wel aan mee...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Takemenow het volgende:
Mij valt het niet op... serieus, misschien dat jij je er teveel aan stoort.... moet je maar in een dorp gaan wonenGeintje
In Utreg idd... helaasquote:
Laten we als een fantasieloze lul maar weer eens een deur intrappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Amsterdammers zijn arrogant
Ik kwam het even meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we als een fantasieloze lul maar weer eens een deur intrappen
Wat dat betreft lijken het wel maastrichtenaren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
amsterdammers zijn zielig, status ontlenen aan hun stad omdat ze zelf volkomen inhoudsloos zijn.
Ik heb er 19 jaar gewoondquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nou, kom hier dan maar ns een tijdje wonen zou ik zeggen... de stad bestaat sowieso al voor de helft uit studenten en ex-studenten van het kaliber kraagje omhoog en lekker brallen, neerkijken op de rest van "het volk"
Verder wordt je hier afgesnauwd in restaurants en uitgaanstenten en wordt het uitgaansleven gedomineerd door bovengenoemde groep zichzelf belangrijk vindende sukkels.
Amsterdammers komen haast nooit in Utreg (wat moeten ze daar?), dus wat nou reageren
O je hebt het over Utrecht, ik ging ervan uit dat je het over Amsterdam hadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben in Utreg al overal geweest. Vooral in de restaurants aan de oude gracht krijg je goor eten en wordt je afgeblaft.
Verder bevindt zich een brede kring cafe's rond de dom waar iedere dag vervelende bralstudenten rondlopen, evenals op het Neude. Of van die gearriveerde ICT-ers die zichzelf onwijs machtig vinden (meer richting Jans Kerkhof).
Er heerst in geen geval een sfeer van vriendelijkheid of tolerantie, iedereen zit elkaar te beoordelen op studie of inkomen
Je zou voor de grap eens in Den Haag moeten kijken... Dat is internationaler dan A'dam...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef kamagurka het volgende:
Aangezien er in Amsterdam zoveel volk van divers pluimage rondloopt (in die zin is het gewoon overduidelijk 'sneerlands wereldstad)
Drie topics is teveel eer voor dat dorpje... twee topic waren dat eigenlijk al. Maar we hebben in iedergeval lol gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef whoops het volgende:
Zal ik deel drie openen of wil iemand anders dit keer graag?
bekrompen omdat ze tolerantie goed vinden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
tolerantie-masturbatie die amsterdammers, hoe bekrompen zeg.
't was leuk iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Monus het volgende:
[..]
Drie topics is teveel eer voor dat dorpje... twee topic waren dat eigenlijk al. Maar we hebben in iedergeval lol gehad.![]()
meer indo's, da's wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens in Den Haag moeten kijken... Dat is internationaler dan A'dam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |