Vandaar dat Het Parool en De Groene Amsterdammer daar ook vandaan komen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
De amsterdammers boertjes komen niet verder dan de telegraaf en de prive.![]()
ja iedereen loopt hier te hoesten en te kuchenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een enorme omweg fietsen wil er zolang over doen.
En als counter-reply: Ga jij eens een half uur je lippen om de uitlaat van een rijdende auto leggen, dan krijg je schonere lucht binnen dan wanneer je door een grote stad loopt.![]()
Ik dacht dat het voornamelijk islamhonden waren die dat dachten, en laten die nou net vooral in de steden zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat denken die achterlijke gristenhonden uit de provincie wel vaker ja.
Gelukkig weet je als stadsmens wat meer over dat soort dingen, en zul je niet zo snel domme oordelen vellen als dat tuig in de provincie.
je bedoelt rond Rotterdam CSquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voornamelijk islamhonden waren die dat dachten, en laten die nou net vooral in de steden zitten.![]()
Je dacht het zelf...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voornamelijk islamhonden waren die dat dachten, en laten die nou net vooral in de steden zitten.![]()
Je klinkt al als een marokkaan die elke keer iemands moeder er bij moet halen omdat ze verder niks weten te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vandaar dat Het Parool en De Groene Amsterdammer daar ook vandaan komen..
Prive en Telegraaf is juist iets voor een achterlijke als jouw moeder die iedere week de leesmap binnenkrijgt omdat er geen winkels in de buurt zijn die een fatsoenlijke krant verkopen
Leefbaar Rotterdamquote:
Ja, daar ook...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je bedoelt rond Rotterdam CS
maar je wist dus niks, dus trap je graag een open deur inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Je klinkt al als een marokkaan die elke keer iemands moeder er bij moet halen omdat ze verder niks weten te vinden.![]()
Het college iig wel:quote:
Rotterdam is ook diep triest. Maar we hebben het nu over amsterdam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam
Fortuintje![]()
allemaal Rotterdammertjes toch
je gelooft je gemeenteraad nog na je Elsivier reactiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De gemeenteraad iig wel:
"De plannen van het College met de Keileweg, waar via persoonsgerichte aanpak het aantal verslaafde prostituees geleidelijk moet worden afgebouwd, konden in de diverse raadsbijdragen rekenen op commentaar."
Amsterdam is dope!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Rotterdam is ook diep triest. Maar we hebben het nu over amsterdam.
correctie, jij wil het over Amsterdam hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Rotterdam is ook diep triest. Maar we hebben het nu over amsterdam.
Nou eerder te creperen, maar wat jij wil.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja iedereen loopt hier te hoesten en te kuchen
Als dat kanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je gelooft je gemeenteraad nog na je Elsivier reactie![]()
die hoeren krijgen gewoon een NS kaartje richting Eindhoven
Ben hartstikke blij hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Nou eerder te creperen, maar wat jij wil.![]()
*ziet TT...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
correctie, jij wil het over Amsterdam hebben
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam (Grappig om te zien dat ik tijdens Sail preventief ben gefouilleerd. Ideetje van LR. Grappig dat een kansarmenstop toch blijkt te werken. Ideetje van LR. Grappig dat Spangen letterlijk wordt opgeknapt door de huizen er gratis weg te geven aan mensen die een mooi penthouse willen hebben. Ideetje van LR.
Fortuintje (Grappig dat Fortuyn wel alle ogen dezelfde kant op kreeg. Niet dat ik met alles van hem eens was, maar ik zie wel dat er in de huidige politiek veel van zijn ideeën zijn uitgevoerd.)
allemaal Rotterdammertjes toch ()
Is beter dan Amsterdam. Jammer dat het wat klein is.quote:
Jij klinkt eerder als een marokkaan die niet weet wie theo van gogh nu eigenlijk was...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Je klinkt al als een marokkaan die elke keer iemands moeder er bij moet halen omdat ze verder niks weten te vinden.![]()
Utreg is een smeriger stinkstad dan Amsterdam, Utregters zijn overigens onuitstaanbaar arrogante klootzakken. Zeker die gooise import hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Is beter dan Amsterdam. Jammer dat het wat klein is.
Dat was de slechte filmmaker van de eeuw, wie weet dat eigenlijk niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij klinkt eerder als een marokkaan die niet weet wie theo van gogh nu eigenlijk was...
Mensen uit het Gooi trekken eerder naar 020 dan 030quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Utreg is een smeriger stinkstad dan Amsterdam, Utregters zijn overigens onuitstaanbaar arrogante klootzakken. Zeker die gooise import hier
Wat hij zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Mensen uit het Gooi trekken eerder naar 020 dan 030![]()
BTW, Utrechters reageren op de arrogantie van Amsterdammers.
Nou, kom hier dan maar ns een tijdje wonen zou ik zeggen... de stad bestaat sowieso al voor de helft uit studenten en ex-studenten van het kaliber kraagje omhoog en lekker brallen, neerkijken op de rest van "het volk"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Mensen uit het Gooi trekken eerder naar 020 dan 030![]()
BTW, Utrechters reageren op de arrogantie van Amsterdammers.
Hahaha, weet niet waar jij komt hoor maar dan doe je toch iets niet goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nou, kom hier dan maar ns een tijdje wonen zou ik zeggen... de stad bestaat sowieso al voor de helft uit studenten en ex-studenten van het kaliber kraagje omhoog en lekker brallen, neerkijken op de rest van "het volk"
Verder wordt je hier afgesnauwd in restaurants en uitgaanstenten en wordt het uitgaansleven gedomineerd door bovengenoemde groep zichzelf belangrijk vindende sukkels.
Amsterdammers komen haast nooit in Utreg (wat moeten ze daar?), dus wat nou reageren
Hahaha, ik ben in Utreg al overal geweest. Vooral in de restaurants aan de oude gracht krijg je goor eten en wordt je afgeblaft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:44 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Hahaha, weet niet waar jij komt hoor maar dan doe je toch iets niet goed![]()
Ik woon zelf ook in Utrecht (centrum) en ik heb van wat jij noemt nooooooooit last![]()
Daar woont hij toch alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Takemenow het volgende:
Mij valt het niet op... serieus, misschien dat jij je er teveel aan stoort.... moet je maar in een dorp gaan wonen
Misschien doe je er wel aan mee...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Takemenow het volgende:
Mij valt het niet op... serieus, misschien dat jij je er teveel aan stoort.... moet je maar in een dorp gaan wonenGeintje
In Utreg idd... helaasquote:
Laten we als een fantasieloze lul maar weer eens een deur intrappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Amsterdammers zijn arrogant
Ik kwam het even meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we als een fantasieloze lul maar weer eens een deur intrappen
Wat dat betreft lijken het wel maastrichtenaren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
amsterdammers zijn zielig, status ontlenen aan hun stad omdat ze zelf volkomen inhoudsloos zijn.
Ik heb er 19 jaar gewoondquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nou, kom hier dan maar ns een tijdje wonen zou ik zeggen... de stad bestaat sowieso al voor de helft uit studenten en ex-studenten van het kaliber kraagje omhoog en lekker brallen, neerkijken op de rest van "het volk"
Verder wordt je hier afgesnauwd in restaurants en uitgaanstenten en wordt het uitgaansleven gedomineerd door bovengenoemde groep zichzelf belangrijk vindende sukkels.
Amsterdammers komen haast nooit in Utreg (wat moeten ze daar?), dus wat nou reageren
O je hebt het over Utrecht, ik ging ervan uit dat je het over Amsterdam hadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben in Utreg al overal geweest. Vooral in de restaurants aan de oude gracht krijg je goor eten en wordt je afgeblaft.
Verder bevindt zich een brede kring cafe's rond de dom waar iedere dag vervelende bralstudenten rondlopen, evenals op het Neude. Of van die gearriveerde ICT-ers die zichzelf onwijs machtig vinden (meer richting Jans Kerkhof).
Er heerst in geen geval een sfeer van vriendelijkheid of tolerantie, iedereen zit elkaar te beoordelen op studie of inkomen
Je zou voor de grap eens in Den Haag moeten kijken... Dat is internationaler dan A'dam...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef kamagurka het volgende:
Aangezien er in Amsterdam zoveel volk van divers pluimage rondloopt (in die zin is het gewoon overduidelijk 'sneerlands wereldstad)
Drie topics is teveel eer voor dat dorpje... twee topic waren dat eigenlijk al. Maar we hebben in iedergeval lol gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef whoops het volgende:
Zal ik deel drie openen of wil iemand anders dit keer graag?
bekrompen omdat ze tolerantie goed vinden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
tolerantie-masturbatie die amsterdammers, hoe bekrompen zeg.
't was leuk iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Monus het volgende:
[..]
Drie topics is teveel eer voor dat dorpje... twee topic waren dat eigenlijk al. Maar we hebben in iedergeval lol gehad.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |