rot jij eens op met je maastrichts, want dat taaltje is toch een vieze mix van duits, frans en mislukt nederlandsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
amsterdammers zijn toch boeren
Stoer, grapjes van Theo Maassen gebruiken. Héél origineel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Het mooiste aan Amsterdam is de intercity naar het zuiden
met criminelen waarvan 99% allochtoon is, en de stad met de meeste moordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat er niets anders uitkomt dan hoeren, drugs, en bier
Gelukkig raakt Rotterdam steeds meer in de picture als fatsoenlijke stad in Nederland.![]()
Ik verwar je met andere mensen, dat krijg je in een 2 kanten "discussie"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar zeg ik dat?
het niveau stijgt
nee , idd, die zitten op traktoren, zuipen en stinken naar zweetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef Monus het volgende:
[..]
amsterdam is verwijfd en een echte man valt daar niet meer te vinden.![]()
Getuige de molestatie van homo's, de moord op Van Gogh en het compleet negeren van mensen met een Rotterdams accent. Lekker tolerantquote:
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef Monus het volgende:
[..]
amsterdam is verwijfd en een echte man valt daar niet meer te vinden.![]()
KRotterdam fatsoenlijk???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat er niets anders uitkomt dan hoeren, drugs, en bier
Gelukkig raakt Rotterdam steeds meer in de picture als fatsoenlijke stad in Nederland.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rot jij eens op met je maastrichts, want dat taaltje is toch een vieze mix van duits, frans en mislukt nederlands vlaams![]()
Van Gogh had overal vermoord kunnen worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Getuige de molestatie van homo's, de moord op Van Gogh en het compleet negeren van mensen met een Rotterdams accent. Lekker tolerant
Dat was er maar 1. En dat was geen homo maar een verwijfde relnicht waarvoor ze zelf op het fok nog 7 topics vol hebben gejankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Getuige de molestatie van homo's, de moord op Van Gogh en het compleet negeren van mensen met een Rotterdams accent. Lekker tolerant
Perron nul is al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
KRotterdam fatsoenlijk???![]()
Humorrrr!! Die gore roestige verzameling loodsen en perron nul met aidshoertjes zeker! Of dat geweldadige kankertuig wat achter die voetbalclub aanloopt... Onder de ferme handen van leefbaar Krotterdam... tuurlijk, slaap verder domme boer
Dit topic is echt weer voor domme boeren die de basisbeginselen van wat een stad een stad maakt nog niet hebben begrepen![]()
ik quote mezelf maar weer ffquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
en rotterdammers zijn ook allochtonen, alles voor schiphol is paspoortlandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met criminelen waarvan 99% allochtoon is, en de stad met de meeste moorden
wat is vlaams, idd mislukt nederlandsquote:
keilenweg danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Perron nul is al een tijdje niet meer.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met criminelen waarvan 99% allochtoon is, en de stad met de meeste moorden
Aldus Elsevierquote:Dinsdag 28 december stonden beide steden nog precies gelijk op twintig moorden. In 2003 was Amsterdam moordstad nummer 1 met 36 doden en eindigde Rotterdam op de tweede plaats met 24 moorden. In 2002 was Rotterdam nog lijstaanvoerder.
yes 2003 het beste argumentquote:
Sluit ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
keilenweg dande 1ste tippelzone waar een 10 delige docu over gemaakt is
maar is nog openquote:
Elsevier staat bekend als degene die dit juist goed onderzoekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Die gasten daar komen niet verder dan de telegraaf en de prive.
Ook. Bijna alles op Zuidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
in Amsterdam worden toch alleen maar de criminelen omgebracht, weet niet hoe dat zit in Rotterdam maar echt erg vind ik het niet.
Aha, nú komt de aap echt uit de mouw! Een jankerd uit krotterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die hoertjes worden zelfs opgevangen zodat ze niet meer op straat gaan tippelen...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Aha, nú komt de aap echt uit de mouw! Een jankerd uit krotterdam
Van 2004 heb ik geen data. Next best thing: 2003.quote:
De amsterdammers boertjes komen niet verder dan de telegraaf en de prive.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Elsevier staat bekend als degene die dit juist goed onderzoekt.
wat ben jij bekrompen en kortzichtig zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
De amsterdammers boertjes komen niet verder dan de telegraaf en de prive.![]()
quote:"hoeveel morden zijn er in Rotterdam in 2004 gepleegd? en hoe zat dat ook alweer in 2001 (en 2002) toen rotterdam moordstad was?"
http://theocornelissen.sp(...)g-of-bureaucratisch/quote:"Waarom is de politie Rotterdam-Rijnmond zo bang voor de gemeenteraadsleden? We bijten toch niet?"
Daarom is het deste opvallender dat Amsterdam als moordhoofdstad wordt geclassificeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
[..]
De amsterdammers boertjes komen niet verder dan de telegraaf en de prive.![]()
Ik dacht altijd al dat die van gogh een vuile crimineel was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
in Amsterdam worden toch alleen maar de criminelen omgebracht, weet niet hoe dat zit in Rotterdam maar echt erg vind ik het niet.
mag ik nog een bron btwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
SPquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef donald_dick het volgende:
en waarom kunne gemeenteraadsleden niet eens de moordcijfers van hun gemeente niet eens vinden
[..]
wordt nog leuker
[..]
http://theocornelissen.sp(...)g-of-bureaucratisch/
ok criminelen + van gogh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al dat die van gogh een vuile crimineel was.
of nog erger, jullie eigen clubblad vind Rotterdam ook een moordstadquote:
Zelf in malaga hebben we buurten die gevaarlijker zijn dan de bijlmer. En zelf daar kom ik nog zonder bang te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha![]()
kom maar naar de bijlmer als je durft![]()
ga jij eens lekker een half uur naar de bakker fietsenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Alle grote steden zijn voor homo's en nurts. [afbeelding]
stoer ben jij zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Zelf in malaga hebben we buurten die gevaarlijker zijn dan de bijlmer. En zelf daar kom ik nog zonder bang te zijn.
Dat denken die achterlijke gristenhonden uit de provincie wel vaker ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al dat die van gogh een vuile crimineel was.
Dan moet ik eerst nog een goede reden hebben om naar amsterdam te gaan (en die is er niet).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stoer ben jij zegik zie je wel verschijnen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef ScudRaket het volgende:
[quote]
Dinsdag 28 december stonden beide steden nog precies gelijk op twintig moorden. In 2003 was Amsterdam moordstad nummer 1 met 36 doden en eindigde Rotterdam op de tweede plaats met 24 moorden. In 2002 was Rotterdam nog lijstaanvoerder.
aldus fokquote:Rotterdam heeft dit jaar niet de twijfelachtige eer om moordstad nummer één van Nederland te zijn; Amsterdam heeft het stokje overgenomen. In de regio Rotterdam-Rijnmond vielen in 2003 tot nu toe 30 doden, in 2002 waren dat er 42. In de regio Amsterdam waren dat er dit jaar 43 tegen 25 vorig jaar.
Een directe verklaring voor de sterke daling is niet makkelijk te geven. Mogelijk spelen cameratoezicht en preventief fouilleren een rol, maar toeval speelt ook een rol, zo meent het Rotterdamse OM. Amsterdam had bovendien dit jaar te maken met nogal wat afrekeningen in de onderwereld.
In de meeste Rotterdamse zaken is inmiddels een dader opgepakt. Maar in een paar spraakmakende zaken loopt de moordenaar nog vrij rond. Zo is de zaak van de doodgeschoten sneeuwballen gooiende Sedar Soares nog steeds onopgelost. Dat geldt ook voor de dodelijke steekpartij tijdens een beroving in een schoenenzaak, die aan Muhammed Erdogan, zoon van de eigenaar, het leven kostte. De roofmoord op Udo van Aken is eveneens nog onopgelsot.
Opvallend is verder dat er dit jaar drie Rotterdammers zijn doodgeschoten in Amsterdam, waaronder de crimineel Henk Boom ('Schele Henk') en Recep Ormanoglu.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een enorme omweg fietsen wil er zolang over doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij eens lekker een half uur naar de bakker fietsen
aha, je bang bangquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nog een goede reden hebben om naar amsterdam te gaan (en die is er niet).![]()
geloof je hetzelfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die hoertjes worden zelfs opgevangen zodat ze niet meer op straat gaan tippelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |