Veel slechter dan Rotterdam kan het vast niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Cart_man het volgende:
Dan ben je duidelijk niet op de hoogte van de staat waarin amsterdam verkeerd...
Nou nee, meer dat het gewoon niet terzake doet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maw: je hebt een gevoelige snaar geraakt
Godver, je bevestigt mijn vooroordelen continue...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de rest zuig niet, Amsterdam is gewoon stukken beter
Nee, dán Maastricht! Wie woonde daar ook alweer? Prins carnaval..? Of zelfs die niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
amsterdam is ok, alleen wonen er mensen die denken dat ze in een grote stad wonen en daarom cool zijn. bij gebrek aan inhoud proberen ze status te ontlenen aan de stad waar ze in wonen. verhuis dan aub naar een echte grote stad en blijf niet opscheppen over dat uit de kluiten gewassen dorp waar je woont en waar ze na 30 jaren nog moeten teren op het feit dat mathilde willink zo excentriek was.
en jij snapt het nog steeds nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver, je bevestigt mijn vooroordelen continue...
Hoe gemakkelijk, steeds de andere steden vergelijken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, dán Maastricht! Wie woonde daar ook alweer? Prins carnaval..? Of zelfs die niet?
Euhm, ja, daar zal het vast aan liggen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en jij snapt het nog steeds niet![]()
ja dat jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Euhm, ja, daar zal het vast aan liggen...
Wat snap ik niet, dat A'dam beter is dan de rest van NL?
Als Amsterdam zo kut was zou dat dus helemaal niet zo makkelijk zijn, de trieste waarheid die jij en je randdebiele provincievriendjes niet willen aanvaarden is dat Amsterdam veruit de mooiste en leukste stad is in dit kleine klotelandjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe gemakkelijk, steeds de andere steden vergelijken...
Het gaat er hier over dat A'dam een snertstad is, open lekker een apart topic voor die andere steden...
Dat zal ik wellicht ook nooit snappen...quote:
Ik ben inderdaad een nerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is ook een nerd. Wordt 'ie helemaal de grond in gestampt en z'n argumenten weggeveegt, en 't enige wat 'ie zegt is 'Whahaha kijk mij lachen, ze happen allemaal![]()
![]()
'.
.
alsof je overal gewoond moet hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zal ik wellicht ook nooit snappen...
Jij bent trouwens ook wel vaag hoor, hoe kan je nou zeggen dat 'de rest' kut is, terwijl je geboren en getochen in dat gehucht bent, en dus eigenlijk alleen Amsterdam kent? Goed vergelijkingsmateriaal heb je dan...
Wat ik al zei: een soort van mongooltje dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is ook een nerd. Wordt 'ie helemaal de grond in gestampt en z'n argumenten weggeveegd, en 't enige wat 'ie zegt is 'Whahaha kijk mij lachen als een boer met kiespijn, ze happen allemaal![]()
![]()
'.
.
Hé geweldig man, heb je ook al een stijve? Je denkbeeldige vriendin heet zeker ook .jpg van d'r achternaam?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een nerd.
Ik geniet van een topic als dit... Prachtig...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef kamagurka het volgende:
jij en je randdebiele provincievriendjes
Dat sowieso...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hé geweldig man, heb je ook al een stijve?
Hoezo oud...quote:Je denkbeeldige vriendin heeft zeker ook .jpg van d'r achternaam?
Eindelijk zeg je iets goedsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef whoops het volgende:
Laat ze van A'dam lekker een eigen land maken, nemen wij Den Haag wel als hoofdstad...
Hoeren, drugs, junks...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag in elk willekeurig land iets over Holland, en minstens 90% noemt Amsterdam of iets dat met Amsterdam te maken heeft.
Wonen in een prutsgehucht, tip 1:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Mên!! Hoe hou je het daar uit?
Goed idee, misschien wil Engeland het hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef GertJanPeter het volgende:
Ze moeten die hele Randstad afstoten....komt alleen maar krepuul vandaan.....
waar kom jij dan vandaan............Gert Jan Peter?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef GertJanPeter het volgende:
Ze moeten die hele Randstad afstoten....komt alleen maar krepuul vandaan.....
Ik zal Tony eens bellen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed idee, misschien wil Engeland het hebben?
Daar heb ik echt nog nooit een buitenlander over gehoord hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rijksmuseum, Anne Frank-huis, Van Gogh museum, grachten, Sail, Gayparade...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef GertJanPeter het volgende:
Rotterdam: positief: .....???![]()
negatief: m*cro's en criminele n*gers en oost-Europeanen.
Genoeg toeristen die er komen andersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit een buitenlander over gehoord hoor...
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef Barcelona het volgende:
Ik was gister in a'dam en botste bijna tegen Georgina Verbaan op!!Zo zie je maar weer wat een belangrijke stad het is.
dan moet je eens wat vaker uit dat gat van je komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit een buitenlander over gehoord hoor...
Gelukkig is dat in elke zichzelf respecterende stad te vinden...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, noem één ding waar jouw dorp beroemd/bekend van is. Één ding.
Schrijfcursus is nog niet doorgebroken in Klompekneuterhorst?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zal ik wellicht ook nooit snappen...
Jij bent trouwens ook wel vaag hoor, hoe kan je nou zeggen dat 'de rest' kut is, terwijl je geboren en getochgen in dat gehucht bent, en dus eigenlijk alleen Amsterdam kent? Goed vergelijkingsmateriaal heb je dan...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij bent dus altijd blijven hangen aan je moeders tepel
Amsterdam is het walhalla voor de drugsgebruikers en hoerenlopersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Gelukkig is dat in elke zichzelf respecterende stad te vinden...
Het zou toch kut zijn als dat alleen in A'dam kon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |