Dat hele Leidseplein is dus niet te vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Poncho het volgende:
Bier op het Leidseplein, Alicey.
Hee, niet elke mod komt uit de derde wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef cheqy het volgende:
Hoppa, weer het zoveelste Amsterdam-bash topic.
En dat zielige stuk tekst. En dat mag zich mod. noemen.![]()
Wordt vervelend, slotje.![]()
Parkeren op het Museumplein of de, wat was het, 1,2 of 5 pakken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hele Leidseplein is dus niet te vinden.
Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hee, niet elke mod komt uit de derde wereld.
Mwah vergeleken met Israël, komt Amsterdam er beter afquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
Het is een tijdje terug dat ik in de derde wereld Amsterdam was, en ik weet meteen weer waarom. Amsterdam zit om te beginnen zo chaotisch in elkaar, dat je de meest waanzinnige rondjes vierkantjes gaat lopen en weer op punt A uit komt (Aangenomen dat punt A het startpunt was).
Het OV doet ook denken aan een Indiase stad. Heet (Airco is onbekend), en propvol. Bovendien zit OV eveneens onlogisch in elkaar.
Wegen een beetje fatsoenlijk onderhouden zodat je normaal kunt lopen zonder voortdurend bijna onderuit te gaan schijnt ook al niet mogelijk te zijn in Amsterdam.
Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mwah vergeleken met Israël, komt Amsterdam er beter afWat ben je weer kei grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
Ik zat vandaag even in 010.quote:
Ik hoop dat je geen last hebt van astma of iets dergelijks dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Amsterdam, maar ik ga nu twijfelen of dat wel zo'n goed idee is
En ik wilde nog wel met de tram![]()
Idd, Aliceyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Megumi het volgende:
Tja Rotterdammers moeten hier ook niet komen.
Wat moet ik er precies parkeren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Parkeren op het Museumplein of de, wat was het, 1,2 of 5 pakken?
-edit- juiste lijnen.
Als je een lekker wijf was mocht je achterop, maar... helaas!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Amsterdam, maar ik ga nu twijfelen of dat wel zo'n goed idee is
En ik wilde nog wel met de tram![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |