Ik deel m'n mening volkomen met wat hierboven staat. .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is ook een nerd. Wordt 'ie helemaal de grond in gestampt en z'n argumenten weggeveegd, en 't enige wat 'ie zegt is 'Whahaha kijk mij lachen als een boer met kiespijn, ze happen allemaal![]()
![]()
'.
.
Ik kom regelmatig in het buitenland hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je eens wat vaker uit dat gat van je komen
heb er al genoeg mensen over gehoord, veel amerikanen, dat dan weer wel.
natuurlijk. dat is toch ook logischquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in het buitenland hoor...
Toch begint het grootste deel over de red light district en de shops...
En de meeste van die gasten hebben ook de grachten en musea e.d. gezien. Denk je nou echt dat ál die toeristen d'r zijn voor de hoeren en de drugs?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in het buitenland hoor...
Toch begint het grootste deel over de red light district en de shops...
Ik wacht nogsteeds.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, noem één ding waar jouw dorp beroemd/bekend van is. Één ding.
precies, dat zijn alleen de engelsenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk je nou echt dat ál die toeristen d'r zijn voor de hoeren en de drugs?.
Bekrompen zieltjes hier ook. Ze kunnen het niet hebben dat deze wereldstad zo welvarend en gevarieëerd is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
precies, dat zijn alleen de engelsen
Die angstige kippeneuker komt toch helemaal nooit in Amsterdam, die heeft nog nooit een rij voor het Van Gogh museum gezien, laat staan 2 miljoen mensen die uit hun plaat gaan op koninginnenacht/dag..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Genoeg toeristen die er komen anders.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
wereldstad <--> Amsterdam.
je kan veel dingen zeggen Gert Jan Peter (quote:
inclusief de hoeren en legale drugs....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan veel dingen zeggen Gert Jan Peter (![]()
![]()
) maar overal waar je komt kennen mensen Amsterdam.
Idd. En dat is al honderden jaren zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan veel dingen zeggen Gert Jan Peter (![]()
![]()
) maar overal waar je komt kennen mensen Amsterdam.
Én de musea en grachten enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
inclusief de hoeren en legale drugs....
Wachtze... Ik ga toch niet inhoudelijk reageren...quote:
Waarschijnlijk de aloude schapeneuk op de brink en de zeepkistwedstrijden.quote:
Stoer manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Wachtze... Ik ga toch niet inhoudelijk reageren...
Als er een klaagtopic over mijn stad komt ga ik die wel verdedigen...
Natuurlijk niet, dan gaan ze wel naar Bangkok.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En de meeste van die gasten hebben ook de grachten en musea e.d. gezien. Denk je nou echt dat ál die toeristen d'r zijn voor de hoeren en de drugs?.
Nou en man!!?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
inclusief de hoeren en legale drugs....
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan gaan ze wel naar Bangkok.
Het is volgens mij gewoon jaloezie. Ze willen allemaal in de wereldbekende stad wonenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nou en man!!?
Wij kennen amerikaanse wereldsteden toch ook vanwege het geweld en de pooiers? Zit niet zo dom te lullen! Feit is dat mensen Amsterdam wél kennen en van de rest van dit land nog nooit iets hebben vernomen, en terecht!
Zoals ik eerder ook al gezegd heb, heb ik vrijwel niets tegen Amsterdam, was er afgelopen weekend toevallig nog... Ik kan er altijd m'n weg prima vinden, heb m'n vaste shops, etc...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die angstige kippeneuker komt toch helemaal nooit in Amsterdam, die heeft nog nooit een rij voor het Van Gogh museum gezien, laat staan 2 miljoen mensen die uit hun plaat gaan op koninginnenacht/dag..![]()
Laat hem zijn kneuterideetjes over die grote boze stad maar koesteren, is ie blij dat we happen
Nogsteeds? En hoevaak ga je dat nog vertellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Blij dat jullie happen ben ik inderdaad wel...
Je mag gewoon 'whoops' zeggen hoor, 'meneer' zegt die neger bij de mac ook altijd al tegen me...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stoer man. Meneer kan niet eens één bekend ding over z'n dorp opnoemen, zegt genoeg
.
Waarom zou je een klaagtopic openen als je niet eens iets van mijn stad weet?quote:En bovendien, er staat geen stad aangegeven in je profiel, dus ik kan er moeilijk een klaagtopic over openen.
Auw, nu moet ik huilen...quote:Nerd.
Totdat de amsterdammers niet meer happen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nogsteeds? En hoevaak ga je dat nog vertellen?.
Zolang er gehapt wordt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nogsteeds? En hoevaak ga je dat nog vertellen?.
En dat is dus een oneindig proces... Geweldig...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Totdat de amsterdammers niet meer happen natuurlijk.
Nou, nu overdrijf je wel een beetje. Er zijn bijvoorbeeld zat buitenlanders die bekend zijn met de Nijmeegse vierdaagsefeesten en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te noemen. Je hebt wel gelijk in de zin dat Amsterdam als hoofdstad het visitekaartje van Nederland is en dus uiteraard het bekendst is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Feit is dat mensen Amsterdam wél kennen en van de rest van dit land nog nooit iets hebben vernomen, en terecht!
Noem je nou nog iets goeds over je dorp, of blijf je er omheen draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Je mag gewoon 'whoops' zeggen hoor, 'meneer' zegt die neger bij de mac ook altijd al tegen me...
Omdat jij net zegt dat je pas reageert als iemand een klaagtopic opent over je stad, du-huhquote:
Waarom zou je een klaagtopic openen als je niet eens iets van mijn stad weet?
hee de nep spanjaard is er ook weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Totdat de amsterdammers niet meer happen natuurlijk.
Ik noem hier niets over mijn stad en daar draai ik niet omheen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Noem je nou nog iets goeds over je dorp, of blijf je er omheen draaien?.
[..]
Omdat jij net zegt dat je pas reageert als iemand een klaagtopic opent over je stad, du-huh.
Ach ja, je moet wat als je je verveelt he...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy fuck, die types als whoops die zichzelf klem lullen en dan zo onwetend verder blaten.
het amsterdams accent is samen met het haagse accent het enige accent dat goed klinktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Monus het volgende:
En dat boeren dialect dat ze in amsterdam hebben. Leer eens een keer een beetje fatsoenlijk nederlands.
Voor de zachte G moet je bij de boertjes van beneden de rivieren wezen en hoewel het amsterdams dialect leuk is om te horen is het natuurlijk niet te verstaan door een fatsoenlijke nederlander. En in spanje hebben we een echte, normale, en fatsoenlijke taal zonder 'dt' geleuter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het amsterdams accent is samen met het haagse accent het enige accent dat goed klinkt![]()
flikker op met je zachte Gof als je zegt lopuuuh ipv lopen.
wat zit je nou de hele tijd stoer te doen met je 'we'? Nepspanjaard, je bent enen ollander!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef Monus het volgende:
[..]
Voor de zachte G moet je bij de boertjes van beneden de rivieren wezen en hoewel het amsterdams dialect leuk is om te horen is het natuurlijk niet te verstaan door een fatsoenlijke nederlander. En in spanje hebben we een echte, normale, en fatsoenlijke taal zonder 'dt' geleuter.![]()
die toeristen mogen wel wat minder idd.quote:
En de spanjaarden zeggen altijd dat de nederlanders spreken alsof ze de hele tijd lopen te kotsten. En ik kan ze niet anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
wat zit je nou de hele tijd stoer te doen met je 'we'? je bent enen ollander!
en spaans met dat geslissss klinkt ook voor geen meter, doe dan maar portugees![]()
Dat krijg je met boertjes die nog nooit uit hun dorp zijn geweest.quote:en volgens mij is het amsterdamse accent beter verstaanbaar dan het rotterdamse, twentse, friese of groningse accent. maar daar kan ik zelf niet goed over oordelen.
Zonder die toeristen is amsterdam zo arm dat ze weer net zoals als in de honger winter bij de boeren landbouwbewerkers om eten moeten schooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die toeristen mogen wel wat minder idd.
de nederlandse taal is niet echt mooi nee dat geef ik toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Monus het volgende:
[..]
En de spanjaarden zeggen altijd dat de nederlanders spreken alsof ze de hele tijd lopen te kotsten. En ik kan ze niet anders dan gelijk geven.
[..]
wauw!! jij kan je dus wel verplaatsen in iemand anders en door zijn of haar oren horen of je het accent wel goed kan verstaan?quote:Dat krijg je met boertjes die nog nooit uit hun dorp zijn geweest.![]()
maar wij hebben toeristen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Zonder die toeristen is amsterdam zo arm dat ze weer net zoals als in de honger winter bij de boeren landbouwbewerkers om eten moeten schooien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik houd van Amsterdam. En dat terwijl ik in Brabant woon
quote:
Leer eerst maar een beetje normaal quoten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wauw!! jij kan je dus wel verplaatsen in iemand anders en door zijn of haar oren horen of je het accent wel goed kan verstaan?![]()
voor iemand die al zoveel van de wereld heeft gezien () ben je aardig dom.
Ben je nu nog steeds aan het provoceren?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef Alicey het volgende:
Rollers heb ik ook nooit last van gehad, maar da's denk ik ook een kwestie van op je spullen letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |