Goed, vooruit kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ok, duidelijkHet wordt nu tijd om uit mijn donkere gat te stappen...anderen hebben plezier zie ik ...
Ik zal weer wat moeten gaan eten, en proberen om weer te slapen...
Er is maar een weg, en die is vooruit...And i will try not to look back...
Ik stort me vol om mn werk en studie. Dan moet het lukken.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik voel me kut!
Maar je hebt het toch bezorgd... dat kun je dan toch bewijzen??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:29 schreef DirtyHarry het volgende:
Voel me niet echt goed.. Hoor net van mijn werkgever dat een pakketje is verdwenen wat ik heb bezorgd (ben pakketkoerier). Leuk om te horen net voor een tentamen wat ik over een uurtje heb
Nouja, ga ik me maar na het tentamen druk om maken..
Komt allemaal goed,..quote:
Volg de adviezenquote:
Van mij ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:08 schreef DarkElf het volgende:
van mij mag het het hele jaar dit weer zijn
Heb ik juist andersomquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Die rust komt mede door stand doordat ik goed slaap. Slaap ik niet goed dan ben ik vanzelf overdag drukker.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb ik juist andersommaar goed dat je goed slaapt
OT komt wat hoofdpijn opzetten
van mij niet, vies plak weer, geef mij maar lekker fris weer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:08 schreef DarkElf het volgende:
van mij mag het het hele jaar dit weer zijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:33 schreef melismay het volgende:
Ik heb een onwijs rotgevoel, wou dat het eens overging...
Jij voelt je ook altijd klote... wat is er dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef melismay het volgende:
Ik voel me kut...
Kop op joh!quote:
nou... ik voel met j meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef melismay het volgende:
Ik voel me kut...
Valt 100% mee hoor, denk dat ik hier gewoon eerder post als ik me minder voelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Jij voelt je ook altijd klote... wat is er dan?
je hebt mail menquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/747265/4/25#30157146]donderdag 1 september 2005 schreef DuchessX het volgende:
Hoe dat zo ??quote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef melismay het volgende:
Geschrokken....
Nou heel veel plezier met je date. Graag verwacht ik een uitgebreid verslag in mjin mailboxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb morgen een date gepland met de ongestructureerde map met electronische muziekdie ga ik eens ff flink onder handen nemen
ff structuur erin slaan en op CD zetten enzo anders loopt het de spuigaten uit. altijd leuk als ze de namen van mp3tjes met cijfers laten beginnen.
Aan jouw posts te zien ben je niet echt vrolijk. Kop op, niet bij de pakken neerzitten en doorgaan. Probeer dingen van je af te praten, dat lucht op. Succes....quote:Op donderdag 1 september 2005 07:43 schreef Chanty het volgende:
Moe... hele nacht niet geslapen en intens verdrietig. Moet de steeds weer janken en nu op excursie de hele dag. Ik weet niet hoe ik dat moet overbruggen
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef melismay het volgende:
Moe, bibberig, beetje paniekerig, wil naar huis
Och, dat ben ik bijna elk weekdn.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef Chanty het volgende:
KLOTE
Ben het hele weekend helemaal alleen, lekker alleen met al die gedachten die me gek maken!
Ach jezek, wat zielig nou . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef Chanty het volgende:
KLOTE
Ben het hele weekend helemaal alleen, lekker alleen met al die gedachten die me gek maken!
Nee mijn vriendje is niet op vakantie. Zeg maar weer wat als je werkelijk iets te melden hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, wat zielig nou . . .
D'r vriendje is een paar weken weg, waarschijnlijk op vakantie met z'n ouders of vrienden. Groot gelijk heeft 'ie . . .
![]()
![]()
Wat is er dan ??quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef Chanty het volgende:
Nee mijn vriendje is niet op vakantie. Zeg maar weer wat als je werkelijk iets te melden hebt.
Dat ga ik hier verder niet op internet verspreiden. Zeker niet als ik dergelijke reacties van jou krijg!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is er dan ??
Want het enige wat ik zie, zijn die "o jee, ik heb het zo zwaar" -posts maar als er gevraagd wordt van wat er aan de hand is, dan blijft het opmerkelijk stil aan jouw kant . . .
He gats...hoop dat je toch nog een beetje ervan kunt genietenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef DuchessX het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ben dus hartstikke zielig euhm ziek op mijn verjaardag (en dus tevens mijn vrije dag)![]()
ohh jij bent op de zelfde dag jarig !!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef DuchessX het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ben dus hartstikke zielig euhm ziek op mijn verjaardag (en dus tevens mijn vrije dag)![]()
Jij begrijpt dit topique nog niet helemaal ?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, wat zielig nou . . .
D'r vriendje is een paar weken weg, waarschijnlijk op vakantie met z'n ouders of vrienden. Groot gelijk heeft 'ie . . .
![]()
![]()
stukje uit elkaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:27 schreef Klingon het volgende:
Goeiemorgen... straks richting Zwolle rijden, daarna door naar Den Haag... voel me prima!
Weekend wordt ook mooiquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Redelijk, het is balen om te gaan werken nu het telkens zo'n mooi weer is.
quote:
Nou...het is goed gegaan! Heb het idee dat ik mezelf wel goed neer heb gezet en verder was het geen moeilijk inhoudelijk gesprek maar eerder gewoon interessant en leuk. Amsterdam is toch best een eindje maar dat gaat vast goedkomen en moet veel cursussen doen als ik de baan krijg. Heb nu wel knallende koppijn van zon en gesprek dus maar even relaxen...ben benieuwd of ik het word of niet....quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje zenuwachtig voor een soll.gesprek maar ben ook wel erg nieuwsgierig en heb er eigenlijk ook wel gewoon zin in terwijl ik niet weet wat ik moet verwachten![]()
Keep on the good work!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
-verhaal-
En wat is er dan weer leuk aan een goeie nachtrustquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed, vanavond weer slapen in mijn eigen bed, das wel een heel lekker vooruitzicht.
Welterusten dan . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:12 schreef thaleia het volgende:
Anderhalf uur gestudeerd, maar nu is het echt op. Wil ik nog naar dat feest van vanavond (en ja dat wil ik) dan zal ik NU naar huis en in bed moeten![]()
Thanksquote:
Helaas, van bier wordt je wel dik hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch maar biertje
Morgen sport ik het wel eraf. En ze zeggen toch dat je van bier niet dik wordt? Of is dat om schuldgevoelens van de bierdrinkers weg te praten?
Zelfde, maar dan soort van andersomquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef thaleia het volgende:
Lichamelijk brak, maar geestelijk een stuk beter
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, van bier wordt je wel dik hoor
Hoezo ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Boos op m'n school. Stelletje ellendelingen daar.![]()
Komen ze vandaag laat pas met het rooster en de indelingen. Alleen ik sta nergens bij. Hebben ze me in het verkeerde jaar ingeschreven. (moet door ziekte het 2e jaar over doen). En we moeten maandag al beginnen natuurlijk.quote:
Da's slim ja . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Komen ze vandaag laat pas met het rooster en de indelingen. Alleen ik sta nergens bij. Hebben ze me in het verkeerde jaar ingeschreven. (moet door ziekte het 2e jaar over doen). En we moeten maandag al beginnen natuurlijk.![]()
![]()
Dus je bent gelijk afgekickt ??quote:
Wrijf wrijf....quote:
thenksquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah je hebt kinderweekend met je nichtjes?Have fun
neuh was het maar zo....quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk afgekickt ??
Dat gevoel ken ik, al blijkt dat ik ook best zonder kan.. Je moet 't toch zelf doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef -Marjo- het volgende:
Ellendig...
Ik ben mijn maatje kwijt...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Depressief / manisch , weet ik veel...
Als je maar vanuit je verstand kunt redeneren dat dat absoluut niet zo is kerel. Kop op, you can do it!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
Moe, nergens zin in, soms zomaar het gevoel alsof ik helemaal alleen op de wereld ben en nergens goed voor ben
Awquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
thenks
en ze zijn echt zo lief ook
Doch vermoeid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:36 schreef QyRoZ het volgende:
Quite nice.
G.R.E.A.T. toch? Of is 't niet wederzijds?quote:
Het komt als een donderslag bij heldere hemel... Ik wil het eigenlijk helemaal niet, ik genoot net van het vrijgezellen leven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
G.R.E.A.T. toch? Of is 't niet wederzijds?
Ik vind 't een heerlijk gevoel in ieder geval![]()
Dat is al weken (0p 0nregelmatige basis) z0...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef JeroenV het volgende:
Er is wat met je o aan de hand...
Maak je je zorgen om je Lyme? Of werken de antibiotica naar je gevoel wel goed? Ik heb reden voor mijn hoofdpijn nu.... een Platypus die me keihard voor mijn hoofd gemept heeft met squash.. na jah. ongelukjes gebeurenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ber0erd d00rdat de h00fdpijn alleen maar erger w0rdt...v0el me kl0te maar heb geen zin 0m 0p zaterdagav0nd 0m 9 uur al in bed te gaan liggen... en het geluid van Haagse Beatnach dat enigszins in mijn kamer te h0ren is maakt het er 00k niet leuker 0p...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |