Aan jouw posts te zien ben je niet echt vrolijk. Kop op, niet bij de pakken neerzitten en doorgaan. Probeer dingen van je af te praten, dat lucht op. Succes....quote:Op donderdag 1 september 2005 07:43 schreef Chanty het volgende:
Moe... hele nacht niet geslapen en intens verdrietig. Moet de steeds weer janken en nu op excursie de hele dag. Ik weet niet hoe ik dat moet overbruggen
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef melismay het volgende:
Moe, bibberig, beetje paniekerig, wil naar huis
Och, dat ben ik bijna elk weekdn.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef Chanty het volgende:
KLOTE
Ben het hele weekend helemaal alleen, lekker alleen met al die gedachten die me gek maken!
Ach jezek, wat zielig nou . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef Chanty het volgende:
KLOTE
Ben het hele weekend helemaal alleen, lekker alleen met al die gedachten die me gek maken!
Nee mijn vriendje is niet op vakantie. Zeg maar weer wat als je werkelijk iets te melden hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, wat zielig nou . . .
D'r vriendje is een paar weken weg, waarschijnlijk op vakantie met z'n ouders of vrienden. Groot gelijk heeft 'ie . . .
![]()
![]()
Wat is er dan ??quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef Chanty het volgende:
Nee mijn vriendje is niet op vakantie. Zeg maar weer wat als je werkelijk iets te melden hebt.
Dat ga ik hier verder niet op internet verspreiden. Zeker niet als ik dergelijke reacties van jou krijg!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is er dan ??
Want het enige wat ik zie, zijn die "o jee, ik heb het zo zwaar" -posts maar als er gevraagd wordt van wat er aan de hand is, dan blijft het opmerkelijk stil aan jouw kant . . .
He gats...hoop dat je toch nog een beetje ervan kunt genietenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef DuchessX het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ben dus hartstikke zielig euhm ziek op mijn verjaardag (en dus tevens mijn vrije dag)![]()
ohh jij bent op de zelfde dag jarig !!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef DuchessX het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ben dus hartstikke zielig euhm ziek op mijn verjaardag (en dus tevens mijn vrije dag)![]()
Jij begrijpt dit topique nog niet helemaal ?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, wat zielig nou . . .
D'r vriendje is een paar weken weg, waarschijnlijk op vakantie met z'n ouders of vrienden. Groot gelijk heeft 'ie . . .
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |