Ik ben een dagboek aan het bijhouden nog steeds, op die manier hoef ik niet het hele hebben en houden op fok te schrijven, op fok zal ik dus steeds minder gaan schrijven omdat ik het hele hebben en houden in word bijhou, alleen af en toe hier een kleine update.
5 pagina's met oppeppende woorden richting mezelf geschreven vandaag en gisteren. Dus wat doe ik dan nu , ik ga voor de 4e keer de fiets bestijgen en met verstand op nul richting het einddoel. 23 minuten dit keer. En ik ga zweten, reken maar dat ik ga zweten
Verder voel ik me mentaal ook okidokie. Heb zin om dit eens door te zetten en de grenzen van mijn lichamelijke functioneren te gaan verkennnen. Lang genoeg bezig geweest met mijn mentale toestand. Nu is mijn fysieke toestand aan de beurt
![]()
En zo ga ik dus de 2e dag in, van mijn race richting een atletisch lichaam
![]()
Over 6 maanden zal ik zeker een dagboek hebben van 1000 pagina's. Hou ik geen dagboek bij, dan haak ik halverwege of liever gezegd bij 1/6 van de rit af.
Zo, genoeg geschreven hier. Ik voel me goed en heb zin om eens iets af te maken. Dus overtollige kilo's vet
![]()
Tot ziens.
![]()
Tijd om weer actie te ondernemen nu
![]()
Tevens zal ik de biertjes wat vaker laten staan, want als ik nu straks weer 4 halve liters drink, heb ik voor niets liggen zweten