Weekend wordt ook mooiquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Redelijk, het is balen om te gaan werken nu het telkens zo'n mooi weer is.
quote:
Nou...het is goed gegaan! Heb het idee dat ik mezelf wel goed neer heb gezet en verder was het geen moeilijk inhoudelijk gesprek maar eerder gewoon interessant en leuk. Amsterdam is toch best een eindje maar dat gaat vast goedkomen en moet veel cursussen doen als ik de baan krijg. Heb nu wel knallende koppijn van zon en gesprek dus maar even relaxen...ben benieuwd of ik het word of niet....quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje zenuwachtig voor een soll.gesprek maar ben ook wel erg nieuwsgierig en heb er eigenlijk ook wel gewoon zin in terwijl ik niet weet wat ik moet verwachten![]()
Keep on the good work!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
-verhaal-
En wat is er dan weer leuk aan een goeie nachtrustquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed, vanavond weer slapen in mijn eigen bed, das wel een heel lekker vooruitzicht.
Welterusten dan . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:12 schreef thaleia het volgende:
Anderhalf uur gestudeerd, maar nu is het echt op. Wil ik nog naar dat feest van vanavond (en ja dat wil ik) dan zal ik NU naar huis en in bed moeten![]()
Thanksquote:
Helaas, van bier wordt je wel dik hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch maar biertje
Morgen sport ik het wel eraf. En ze zeggen toch dat je van bier niet dik wordt? Of is dat om schuldgevoelens van de bierdrinkers weg te praten?
Zelfde, maar dan soort van andersomquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef thaleia het volgende:
Lichamelijk brak, maar geestelijk een stuk beter
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, van bier wordt je wel dik hoor
Hoezo ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Boos op m'n school. Stelletje ellendelingen daar.![]()
Komen ze vandaag laat pas met het rooster en de indelingen. Alleen ik sta nergens bij. Hebben ze me in het verkeerde jaar ingeschreven. (moet door ziekte het 2e jaar over doen). En we moeten maandag al beginnen natuurlijk.quote:
Da's slim ja . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Komen ze vandaag laat pas met het rooster en de indelingen. Alleen ik sta nergens bij. Hebben ze me in het verkeerde jaar ingeschreven. (moet door ziekte het 2e jaar over doen). En we moeten maandag al beginnen natuurlijk.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |