Zelfde, maar dan soort van andersomquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:24 schreef thaleia het volgende:
Lichamelijk brak, maar geestelijk een stuk beter
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, van bier wordt je wel dik hoor
Hoezo ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Boos op m'n school. Stelletje ellendelingen daar.![]()
Komen ze vandaag laat pas met het rooster en de indelingen. Alleen ik sta nergens bij. Hebben ze me in het verkeerde jaar ingeschreven. (moet door ziekte het 2e jaar over doen). En we moeten maandag al beginnen natuurlijk.quote:
Da's slim ja . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Komen ze vandaag laat pas met het rooster en de indelingen. Alleen ik sta nergens bij. Hebben ze me in het verkeerde jaar ingeschreven. (moet door ziekte het 2e jaar over doen). En we moeten maandag al beginnen natuurlijk.![]()
![]()
Dus je bent gelijk afgekickt ??quote:
Wrijf wrijf....quote:
thenksquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah je hebt kinderweekend met je nichtjes?Have fun
neuh was het maar zo....quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk afgekickt ??
Dat gevoel ken ik, al blijkt dat ik ook best zonder kan.. Je moet 't toch zelf doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef -Marjo- het volgende:
Ellendig...
Ik ben mijn maatje kwijt...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Depressief / manisch , weet ik veel...
Als je maar vanuit je verstand kunt redeneren dat dat absoluut niet zo is kerel. Kop op, you can do it!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
Moe, nergens zin in, soms zomaar het gevoel alsof ik helemaal alleen op de wereld ben en nergens goed voor ben
Awquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
thenks
en ze zijn echt zo lief ook
Doch vermoeid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:36 schreef QyRoZ het volgende:
Quite nice.
G.R.E.A.T. toch? Of is 't niet wederzijds?quote:
Het komt als een donderslag bij heldere hemel... Ik wil het eigenlijk helemaal niet, ik genoot net van het vrijgezellen leven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
G.R.E.A.T. toch? Of is 't niet wederzijds?
Ik vind 't een heerlijk gevoel in ieder geval![]()
Dat is al weken (0p 0nregelmatige basis) z0...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef JeroenV het volgende:
Er is wat met je o aan de hand...
Maak je je zorgen om je Lyme? Of werken de antibiotica naar je gevoel wel goed? Ik heb reden voor mijn hoofdpijn nu.... een Platypus die me keihard voor mijn hoofd gemept heeft met squash.. na jah. ongelukjes gebeurenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ber0erd d00rdat de h00fdpijn alleen maar erger w0rdt...v0el me kl0te maar heb geen zin 0m 0p zaterdagav0nd 0m 9 uur al in bed te gaan liggen... en het geluid van Haagse Beatnach dat enigszins in mijn kamer te h0ren is maakt het er 00k niet leuker 0p...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |