dat is ze wel, als de dood dat mensen haar niet leuk vinden, wat anderen denken over haar .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. als Lieske iets NIET is dan is het onzeker.
En toch vind ze hem wel interresantquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze hem de kwal die 'ie is
Neehoor ze is met z'n tweeën en soms zelfs ook nog vriendinnetjes met haar sigaretjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef milagro het volgende:
Kan er iemand bij De Buik gaan zitten aub, ze ligt helemaal alleen, en dat ligt ze de hele zwangerschap al, en dat is niet leuk, hoor
Dat zegt meer over haarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Tamaartje het volgende:
En toch vind ze hem wel interresant![]()
Lieske...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
aan wie koppelt Menno nou Rikkerrrrrt?
Oh jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Neehoor ze is met z'n tweeën en soms zelfs ook nog vriendinnetjes met haar sigaretje![]()
Oh, dacht dat hij zei dat Roel en Rukkert dit over Dido hadden gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
"Jij moet mooi zijn en verder niets. Je hebt een lichaam en dat is het"
Daar scoor je geen punten Menno
Ze wilt bevestiging natuurlijk , want zij wilt Roelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Menno ziet wel wat in "Lieske en Rikkert". Dido ontkent en zegt dat Lieske dan eerder voor Roel gaat.
Roel heeft nog wat te melden, Menno is een gladjakkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Menno zijn het knapst volgens Dido. Roel en Linda was door Dido gematcht.
Dat is een belediging inderdaad..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt nu dat ze Chantal wel bij Menno vindt passen
Zo Menno, die kan je in je zak steken.
vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
Menno het leukst qua innerlijk...jezus dat meen je niet.
Die jongen is zo doorzichtig
3 doen het niet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mijn streams hebben kuren...... ligt dat weer aan mij of hebben jullie er ook last van??
beste dag tot nu toe. lees de verslagen maar. teveel om op te noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef kibber het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks gebeurd?
Wat was dat met die koffers die leeg moesten?
Daar zat het geld van Lieke in, is het gezien?
quote:
Zichzelf compleet belachelijk maken? Geslaagd! Opzouten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef kibber het volgende:
Menno heeft een missie van Endemol?!
Ja ik hoor hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef kibber het volgende:
Menno heeft een missie van Endemol?!
geen last, alles werktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mijn streams hebben kuren...... ligt dat weer aan mij of hebben jullie er ook last van??
Dan ben ik wel benieuwd hoe ze doet als ze wél wil neuken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef speedcore het volgende:
dido zegt nonverbaal: maar niet met mij, gast
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Zichzelf compleet belachelijk maken? Geslaagd! Opzouten!
Pcies, hoorde ik dus ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef AiaS het volgende:
Was een wraakactie van Ingrid, beginnen over die, door Menno gesuggereerde geheime fietsmissie, tegen Rob. Way to go Ingrid![]()
Ik zou ook niet weten wat hij bedoelde :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Dropvetertje20 het volgende:
OMG Dido is dom. Menno heeft het over het Tilburgs matras (Sabine). Dido: "Het zijn echt niet dezelfde matrassen hoor".![]()
![]()
Hij is niet super kmap maar hij heeft inderdaad ietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Al snap ik dat persoonlijk niet zo van Menno, qua mooi, maar goed hij 'schijnt' wat te hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Fling het volgende:
"Dat zijn niet dezelfde matrassen man" <grijns> Whehehe
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat hij bedoelde :p
Die kan nog geen keuze maken volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef Lolalala het volgende:
[..]Idd.. Dat ze die uitdrukking niet kent zeg...
Ik heb eea bijgelezen maar nog niet alles... Heeft die Roel nou Lieske of Dido al gezoend oid?
Ach joh, hij heeft nog 20 kwijlende gymnastiek leerlingen thuis staan. Als er iemand is die ze allemaal afwerkt dan is het Menno welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:
voorzichtig nu Menno.... niet je eigen ruiten ingooien...........
Dat is taktiek!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
TerinG!!!
Gaat die Menno een beetje vertellen aan Dido hoeveel schade een wippartij in het huis kan veroorzaken.![]()
Oh man hou op, hij neukt z'n hele vriendinnenkring afquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh man hou op, hij neukt z'n hele vriendinnenkring af![]()
ik ook, ik moet eigenlijk naar bed maar ik wil niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef surferr het volgende:
ik kijk nu al meer dan 1 uur lang naar stream 3 zonder zappen
Ja dat vertelde hij toch zelf in geuren en kleuren.quote:
Ik heb hetzelfde probleem.. moet om 7.15 weer opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook, ik moet eigenlijk naar bed maar ik wil niet...
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.. moet om 7.15 weer op![]()
Ga je dat echt allemaal lezen?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ben terugVandaag zelf 4,5 uur gefietst (pffff) en ik heb ongeveer 7 topics bij te lezen
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ben terugVandaag zelf 4,5 uur gefietst (pffff) en ik heb ongeveer 7 topics bij te lezen
![]()
Solidair met de bewoners?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik begreep over zijn zus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef martijnisgek het volgende:
Iemand gehoord waar Ralph en Nathalie het net over hadden op de fietsen? Nathalie zei: "dat gaan ze toch niet uitzenden" en "niet meer over hebben"
Ze vroeg naar zijn zus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef martijnisgek het volgende:
Iemand gehoord waar Ralph en Nathalie het net over hadden op de fietsen? Nathalie zei: "dat gaan ze toch niet uitzenden" en "niet meer over hebben"
Sorry, zit in de andere stream...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef martijnisgek het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat ik niet om 7.15 moest opstaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Je moet niks, maar het is wel verstandig gok ik
Nathalie vroeg aan Ralf of zijn zus nu naar Engeland zou gaan... en daar wilde hij het niet over hebben.. blijkbaar op verzoek van zijn zus was dit onderwerp taboequote:
Ja, daar was ''ie nog trots op ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat vertelde hij toch zelf in geuren en kleuren.
Meer dan een mooie kop heeft die jongen echt dus niet.![]()
Doegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik niet om 7.15 moest opstaan
Maar je dodelde op dat ik hier beter weg kan gaan...
Ga ik ook maar doen
Morgenavond kan ik blijven donderdag ben ik vrij
Fijne nacht !![]()
Nope, ik doelde op het opstaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat ik niet om 7.15 moest opstaan
Maar je doelde op dat ik hier beter weg kan gaan...
Wat heeft ze daar te zoeken dna?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nathalie vroeg aan Ralf of zijn zus nu naar Engeland zou gaan... en daar wilde hij het niet over hebben.. blijkbaar op verzoek van zijn zus was dit onderwerp taboe
Oke begreep ik het eerst TOCH goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Nope, ik doelde op het opstaanJe kunt blijven liggen, maar dan wordt er iemand kwaad denk ik
geen idee.. iets met haar nieuwe vriend...quote:
Blond is al voldoendequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Tamaartje het volgende:
Oke begreep ik het eerst TOCH goed![]()
Ik ben blond.. en het is laat dus goed excuus![]()
![]()
De groetenquote:Ben nu echt weg![]()
![]()
Volg het ook niet zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef teamlead het volgende:
waar gaat deze discussie op 3 nu over??
Ja oke, maar het is dus besproken op een of andere manier..quote:
Kuijk zie schoolbank.nl Dido uit Heemskerkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef srblackbird het volgende:
Dido elizabeth ? van kuip
Huilie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
ah gosj... Lieske heeft weinig contact met haar familie....... en dat is echt niet leuk.....
Ze woont in het atelier van haar moeder samen met haar zus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef Darklight het volgende:
haha, ze woont zogenaamd illegaal bij haar exvriend op zolder, dus niemand komt achter haar adres
Gisteren of eergisteren is die buik toch nog verteld dat ze er niet in mochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef LuukBes het volgende:
Dikpens in de jacuzzie, uiteraard meteen 16 waterstralen op der muts gericht zodat ze toch nog wat bevrediging uit de BB tijd haalt. Ze zei immers dat ze wel 4 keer per dag een beurt wilde hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Joost weer bij de fietsers... Scanman weer naar de tuin
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef Eegee het volgende:
Is Rikkert weer aan 't diareren of zow?
LOL! Hoeveel woordspelingen zijn er wel niet te maken over die gast!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef gebruikersnaam het volgende:oh mijn god,
Rob zet weer eens zijn beste beentje voor.
Die lamlul moeten ze eens pootje lichten, want er zitten nogal wat mankementen aan die gast.
Het positieve aan hem is zijn dochter,.... dat dan weer wel.
Vandaag bij de vroedvrouw gehoord dat ze wel erbij mocht dacht ik. Heeft die zonderling toch nog wat te doen. Het is dat die rooie zo aardig is en zich ontfermt over haar, anders had ze echt weinig aanspraak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren is die buik toch nog verteld dat ze er niet in mocht
Ja af en toe even wat op Fok lezen en schrijven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef surferr het volgende:
ik kijk nu al meer dan 1 uur lang naar stream 3 zonder zappen
ja, maar ze zei haar naam, roel had het toen over internet en dat iedereen ging emailen en info zoeken, toen zei dat niemand erachter zou komen waar ze woonde, want ze woonde illegaal bij haar exvriend op zolderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze woont in het atelier van haar moeder samen met haar zus.
Standaard tussennaam Maria zat ook nog ergens ertussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
Dido daagt ons uit: Mijn naam is dido elisabeth en nog wat Van Cuijck ...
"Vind je??? Nou dankjewel"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
"Je hebt een hele mooie mond", zegt Nathalie tegen Dido.
Die lijkt me tochminstens bisexueel
Lijkt me ook moeilijk om daarop te reageren. Maar Dido krijgt zoveel komplimentjes, die moet het toch wel gewend zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Vind je??? Nou dankjewel"
Haha, precies zelfde woorden en toon als toen Roel zei dat ze beeld-beeldschoon was.![]()
Dat is nu les 1 Reageren op Complimentjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Vind je??? Nou dankjewel"
Haha, precies zelfde woorden en toon als toen Roel zei dat ze beeld-beeldschoon was.![]()
Ken nog een haagse voetbalkeeper uit de jaren 80: Dido Havenaar. Was dus een kerel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er nou trouwens mensen die vaker de naam Dido hebben gehoord?
*typo![]()
was dit voor je msn venster bedoeld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Blijf nou eens van mijn Anus hehe
sixflagsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef teamlead het volgende:
lieske: sixflax is leuk.. ben ik nog nooit geweest
3 bij mij wel hoor (wel hetzelfde als 2)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef kibber het volgende:
Stream 3 en 4 doen het niet.
Ja wel hoor, maar ook fietsers in beeld. Geen andere views.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef kibber het volgende:
Wisten we al. En haar account op schoolbank.nl was daarna ook snel gevonden. Dit is de foto die daar op staat:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
Dido daagt ons uit: Mijn naam is dido elisabeth en nog wat Van Cuijck.
Oh kut, verkeerd schermquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
was dit voor je msn venster bedoeld?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is nu les 1 Reageren op Complimentjes
Vind je? Nou, dank je wel ! Leuk om te horen !
ja hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef kibber het volgende:
euh.. sorry.... bier....quote:
Oh grappig om te wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef Maurisico het volgende:
Ken nog een haagse voetbalkeeper uit de jaren 80: Dido Havenaar. Was dus een kerel.
BB-stream ook....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef LuukBes het volgende:
Versatel heeft overal beeld. 2 maal jacuzzi, 2 maal fiets/zitkamer.
Ik vind het ook lief hoe ze reageert...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me ook moeilijk om daarop te reageren. Maar Dido krijgt zoveel komplimentjes, die moet het toch wel gewend zijn
Ze lijkt wel een vent op die fotoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wisten we al. En haar account op schoolbank.nl was daarna ook snel gevonden. Dit is de foto die daar op staat:
[afbeelding]
Ik zie het.. Ze waren weer aan het switchen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef Eegee het volgende:
[..]
Ja wel hoor, maar ook fietsers in beeld. Geen andere views.
Ja, neee niet de badcams...![]()
Eensch isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef surferr het volgende:
ik vind stream 3 wel het beste , krijg je een goed totaal beeld en op de juiste momenten van camera wisselen.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
Wat zie je nu eigenlijk bij Versatel wel wat wij niet zien?
beter dat de BBstem "de stem"wordt genoemd en linda gewoon lindaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:52 schreef Blue Thunder het volgende:
hahah, Tanja kreeg een hartverknettering omdat De Stem even een jet aanzette hahah
Lieke, geen idee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Eensch is![]()
Hoe heeft die studente dat met het geld nou opgelost? Waar heeft ze 't nu verstopt?
Ik denk niets qua camera's, want ze offeren er maar 4 zenders aan op. Behalve dan dat het geluid en beeld een stuk beter is en alles in breedbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
BB-stream ook....
Wat zie je nu eigenlijk bij Versatel wel wat wij niet zien?
Ik denk dat die bedoeld te vragen, of je op versatel wel tieten ziet,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik denk niets qua camera's, want ze offeren er maar 4 zenders aan op. Behalve dan dat het geluid en beeld een stuk beter is en alles in breedbeeld.
Zijn Joost en Rikkert officially gay ? Joost was toch getrouwd en had kids ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef Maurisico het volgende:
Joost uit zijn fallus-fascinatie nog maar eens.....
Op die reclame van Versatel hebben ze het over "ongecensureerde" beeldenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik denk niets qua camera's, want ze offeren er maar 4 zenders aan op. Behalve dan dat het geluid en beeld een stuk beter is en alles in breedbeeld.
Lieske had het geld verstopt in haar koffer. Vandaag moesten alle bewonders hun koffers echter leeg inleveren. Dus moest ze een ander plekkie vinden. Volgens mij heeft ze het nu onder haar matras verstopt. Ze mag niet betrapt worden met dat geld.quote:
Wat jij wilt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef surferr het volgende:
[..]
beter dat de BBstem "de stem"wordt genoemd en linda gewoon linda![]()
als ie goed koud is, kan dat , maar ja , lijkt mij voor even dan, of je moet een kouwe doos hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef Eegee het volgende:
Vastgevroren worst.... riight
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld te vragen, of je op versatel wel tieten ziet,
Dan zal zijn vriendin niet blij zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zijn Joost en Rikkert officially gay ? Joost was toch getrouwd en had kids ?
Vast niet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld te vragen, of je op versatel wel tieten ziet,
Er dondert er eerdaags nog wel één uit de kast.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zijn Joost en Rikkert officially gay ? Joost was toch getrouwd en had kids ?
Niet met de streams die jullie live chekcen denk ik nee, wel bijvoorbeeld in vergelijking met Talpa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op die reclame van Versatel hebben ze het over "ongecensureerde" beeldenblijkbaar is er dus geen verschil?
Als het maar niet de koffer met geld is van Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Er dondert er eerdaags nog wel één uit de kast.....![]()
"ATENTIE bewoners, wllen de heren de bedden van dames gaan verschonen, en de dames de bedden van de heren"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieske had het geld verstopt haar koffer. Vandaag moesten alle bewonders de koffers echter leeg inleveren. Dus moest ze een ander plekkie vinden. Volgens mij heeft ze het nu onder haar matras verstopt. Ze mag niet betrapt worden met dat geld.
Laatst zei iemand dat er veel bloot was via versatel. Dat was dus onzin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Niet met de streams die jullie live chekcen denk ik nee, wel bijvoorbeeld in vergelijking met Talpa.
Hahahaha die msn lijst zit nu al vol denk ik!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef BBscanner het volgende:
Iemand intresse in het msn/email adres van Lieske Hoog Antink; liesk@hotmail.com; kan je lekker met haar msn ' en als ze volgende week weer thuis zit in het hoge noorden.
Vanmiddag op de streams gezien dat ze ook bezig met iets in sokkenbolletjes te proppen. Toen snapte ik um niet, maar na de uitzending van half 8 begreep ik dat ze geld aan het verstoppen was!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieske had het geld verstopt in haar koffer. Vandaag moesten alle bewonders hun koffers echter leeg inleveren. Dus moest ze een ander plekkie vinden. Volgens mij heeft ze het nu onder haar matras verstopt. Ze mag niet betrapt worden met dat geld.
Ok, dus qua inhoud geen verschil met I-net streamsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Niet met de streams die jullie live chekcen denk ik nee, wel bijvoorbeeld in vergelijking met Talpa.
Zender 1 en 2 zijn nu 2 cams richting de fietsers Lieske en Nathalie met hun boring verhaal.
Zender 3 en 4 zijn 2 cams richting de zitgroep buiten (gelukkig nu niet meer boring Tanja/Linda in bad).
Volgens het blog heet ze geen Hoog Antink maar Stokkers... magoedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef BBscanner het volgende:
Iemand intresse in het msn/email adres van Lieske Hoog Antink; liesk@hotmail.com; kan je lekker met haar msn ' en als ze volgende week weer thuis zit in het hoge noorden.
Ik dnek wel dat ze het op een bepaald punt uit gaan laten komen ja..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
"ATENTIE bewoners, wllen de heren de bedden van dames gaan verschonen, en de dames de bedden van de heren"
Dat KAN bijna niet anders. Joost is te lief, te vrouwelijk, te meegaandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef schatje het volgende:
Ieder bewonder heeft zijn geheim. Misschien zien we daarom wel de coming-out van Joost op tv.
LOL... wordt een verkeerde Lieske helemaal vol gespamdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Eegee het volgende:
[..]
Volgens het blog heet ze geen Hoog Antink maar Stokkers... magoed
Joost dóet lief omdat hij weet dat de camera's aan staan en het op tv komt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat KAN bijna niet anders. Joost is te lief, te vrouwelijk, te meegaand![]()
op versatel veel bloot, maar dat is geen BB, maar de standaard harde politiefilms na 00.00 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatst zei iemand dat er veel bloot was via versatel. Dat was dus onzin?
ik ben blij dat ik net die namen allemaal ken en nou ook nog eens bijnamenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wat jij wilt..
Geef dat ook in Welke bijnamen hebben de bewoners?? aan...
BB is toch ook duidelijk om aan te duiden dat het de regie is?
Linda wordt al een tijdje De Stem genoemd namelijk
Onder de dekens zie je dat ook niet. En je gezicht dan in de plooi houden is wel te doen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:03 schreef vw_caddy het volgende:
Hoe kan je nou zolang lopen lullen zonder actie te ondernemenZelfs een simpele zelfbevrediging heb ik nog niet gezien. Kan toch niet
![]()
Denk het wel. Ik heb 's nachts heel af en toe als iemand naar bed ging of zat te woelen 1 zender richting de slaapkamer gezien, en soms bij badkamer-action schakelen ze over op de badkamer-cams, maar dat is allemaal denk ik identiek aan de streams die ook op internet aangeboden worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatst zei iemand dat er veel bloot was via versatel. Dat was dus onzin?
Hier zijn de bijnamen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:03 schreef surferr het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik net die namen allemaal ken en nou ook nog eens bijnamen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |