Oh, dacht dat hij zei dat Roel en Rukkert dit over Dido hadden gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
"Jij moet mooi zijn en verder niets. Je hebt een lichaam en dat is het"
Daar scoor je geen punten Menno
Ze wilt bevestiging natuurlijk , want zij wilt Roelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Menno ziet wel wat in "Lieske en Rikkert". Dido ontkent en zegt dat Lieske dan eerder voor Roel gaat.
Roel heeft nog wat te melden, Menno is een gladjakkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Menno zijn het knapst volgens Dido. Roel en Linda was door Dido gematcht.
Dat is een belediging inderdaad..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt nu dat ze Chantal wel bij Menno vindt passen
Zo Menno, die kan je in je zak steken.
vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
Menno het leukst qua innerlijk...jezus dat meen je niet.
Die jongen is zo doorzichtig
3 doen het niet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mijn streams hebben kuren...... ligt dat weer aan mij of hebben jullie er ook last van??
beste dag tot nu toe. lees de verslagen maar. teveel om op te noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef kibber het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks gebeurd?
Wat was dat met die koffers die leeg moesten?
Daar zat het geld van Lieke in, is het gezien?
quote:
Zichzelf compleet belachelijk maken? Geslaagd! Opzouten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef kibber het volgende:
Menno heeft een missie van Endemol?!
Ja ik hoor hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef kibber het volgende:
Menno heeft een missie van Endemol?!
geen last, alles werktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mijn streams hebben kuren...... ligt dat weer aan mij of hebben jullie er ook last van??
Dan ben ik wel benieuwd hoe ze doet als ze wél wil neuken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef speedcore het volgende:
dido zegt nonverbaal: maar niet met mij, gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |