dat is ze wel, als de dood dat mensen haar niet leuk vinden, wat anderen denken over haar .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. als Lieske iets NIET is dan is het onzeker.
En toch vind ze hem wel interresantquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze hem de kwal die 'ie is
Neehoor ze is met z'n tweeën en soms zelfs ook nog vriendinnetjes met haar sigaretjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef milagro het volgende:
Kan er iemand bij De Buik gaan zitten aub, ze ligt helemaal alleen, en dat ligt ze de hele zwangerschap al, en dat is niet leuk, hoor
Dat zegt meer over haarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Tamaartje het volgende:
En toch vind ze hem wel interresant![]()
Lieske...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
aan wie koppelt Menno nou Rikkerrrrrt?
Oh jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Neehoor ze is met z'n tweeën en soms zelfs ook nog vriendinnetjes met haar sigaretje![]()
Oh, dacht dat hij zei dat Roel en Rukkert dit over Dido hadden gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
"Jij moet mooi zijn en verder niets. Je hebt een lichaam en dat is het"
Daar scoor je geen punten Menno
Ze wilt bevestiging natuurlijk , want zij wilt Roelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Menno ziet wel wat in "Lieske en Rikkert". Dido ontkent en zegt dat Lieske dan eerder voor Roel gaat.
Roel heeft nog wat te melden, Menno is een gladjakkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Menno zijn het knapst volgens Dido. Roel en Linda was door Dido gematcht.
Dat is een belediging inderdaad..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt nu dat ze Chantal wel bij Menno vindt passen
Zo Menno, die kan je in je zak steken.
vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
Menno het leukst qua innerlijk...jezus dat meen je niet.
Die jongen is zo doorzichtig
3 doen het niet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mijn streams hebben kuren...... ligt dat weer aan mij of hebben jullie er ook last van??
beste dag tot nu toe. lees de verslagen maar. teveel om op te noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef kibber het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks gebeurd?
Wat was dat met die koffers die leeg moesten?
Daar zat het geld van Lieke in, is het gezien?
quote:
Zichzelf compleet belachelijk maken? Geslaagd! Opzouten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef kibber het volgende:
Menno heeft een missie van Endemol?!
Ja ik hoor hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef kibber het volgende:
Menno heeft een missie van Endemol?!
geen last, alles werktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mijn streams hebben kuren...... ligt dat weer aan mij of hebben jullie er ook last van??
Dan ben ik wel benieuwd hoe ze doet als ze wél wil neuken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef speedcore het volgende:
dido zegt nonverbaal: maar niet met mij, gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |