Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
Wat zie je nu eigenlijk bij Versatel wel wat wij niet zien?
beter dat de BBstem "de stem"wordt genoemd en linda gewoon lindaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:52 schreef Blue Thunder het volgende:
hahah, Tanja kreeg een hartverknettering omdat De Stem even een jet aanzette hahah
Lieke, geen idee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Eensch is![]()
Hoe heeft die studente dat met het geld nou opgelost? Waar heeft ze 't nu verstopt?
Ik denk niets qua camera's, want ze offeren er maar 4 zenders aan op. Behalve dan dat het geluid en beeld een stuk beter is en alles in breedbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
BB-stream ook....
Wat zie je nu eigenlijk bij Versatel wel wat wij niet zien?
Ik denk dat die bedoeld te vragen, of je op versatel wel tieten ziet,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik denk niets qua camera's, want ze offeren er maar 4 zenders aan op. Behalve dan dat het geluid en beeld een stuk beter is en alles in breedbeeld.
Zijn Joost en Rikkert officially gay ? Joost was toch getrouwd en had kids ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef Maurisico het volgende:
Joost uit zijn fallus-fascinatie nog maar eens.....
Op die reclame van Versatel hebben ze het over "ongecensureerde" beeldenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik denk niets qua camera's, want ze offeren er maar 4 zenders aan op. Behalve dan dat het geluid en beeld een stuk beter is en alles in breedbeeld.
Lieske had het geld verstopt in haar koffer. Vandaag moesten alle bewonders hun koffers echter leeg inleveren. Dus moest ze een ander plekkie vinden. Volgens mij heeft ze het nu onder haar matras verstopt. Ze mag niet betrapt worden met dat geld.quote:
Wat jij wilt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef surferr het volgende:
[..]
beter dat de BBstem "de stem"wordt genoemd en linda gewoon linda![]()
als ie goed koud is, kan dat , maar ja , lijkt mij voor even dan, of je moet een kouwe doos hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef Eegee het volgende:
Vastgevroren worst.... riight
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld te vragen, of je op versatel wel tieten ziet,
Dan zal zijn vriendin niet blij zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zijn Joost en Rikkert officially gay ? Joost was toch getrouwd en had kids ?
Vast niet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld te vragen, of je op versatel wel tieten ziet,
Er dondert er eerdaags nog wel één uit de kast.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zijn Joost en Rikkert officially gay ? Joost was toch getrouwd en had kids ?
Niet met de streams die jullie live chekcen denk ik nee, wel bijvoorbeeld in vergelijking met Talpa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op die reclame van Versatel hebben ze het over "ongecensureerde" beeldenblijkbaar is er dus geen verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |