quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef Eegee het volgende:
Is Rikkert weer aan 't diareren of zow?
LOL! Hoeveel woordspelingen zijn er wel niet te maken over die gast!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef gebruikersnaam het volgende:oh mijn god,
Rob zet weer eens zijn beste beentje voor.
Die lamlul moeten ze eens pootje lichten, want er zitten nogal wat mankementen aan die gast.
Het positieve aan hem is zijn dochter,.... dat dan weer wel.
Vandaag bij de vroedvrouw gehoord dat ze wel erbij mocht dacht ik. Heeft die zonderling toch nog wat te doen. Het is dat die rooie zo aardig is en zich ontfermt over haar, anders had ze echt weinig aanspraak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren is die buik toch nog verteld dat ze er niet in mocht
Ja af en toe even wat op Fok lezen en schrijven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef surferr het volgende:
ik kijk nu al meer dan 1 uur lang naar stream 3 zonder zappen
ja, maar ze zei haar naam, roel had het toen over internet en dat iedereen ging emailen en info zoeken, toen zei dat niemand erachter zou komen waar ze woonde, want ze woonde illegaal bij haar exvriend op zolderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze woont in het atelier van haar moeder samen met haar zus.
Standaard tussennaam Maria zat ook nog ergens ertussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
Dido daagt ons uit: Mijn naam is dido elisabeth en nog wat Van Cuijck ...
"Vind je??? Nou dankjewel"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
"Je hebt een hele mooie mond", zegt Nathalie tegen Dido.
Die lijkt me tochminstens bisexueel
Lijkt me ook moeilijk om daarop te reageren. Maar Dido krijgt zoveel komplimentjes, die moet het toch wel gewend zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Vind je??? Nou dankjewel"
Haha, precies zelfde woorden en toon als toen Roel zei dat ze beeld-beeldschoon was.![]()
Dat is nu les 1 Reageren op Complimentjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Vind je??? Nou dankjewel"
Haha, precies zelfde woorden en toon als toen Roel zei dat ze beeld-beeldschoon was.![]()
Ken nog een haagse voetbalkeeper uit de jaren 80: Dido Havenaar. Was dus een kerel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er nou trouwens mensen die vaker de naam Dido hebben gehoord?
*typo![]()
was dit voor je msn venster bedoeld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Blijf nou eens van mijn Anus hehe
sixflagsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef teamlead het volgende:
lieske: sixflax is leuk.. ben ik nog nooit geweest
3 bij mij wel hoor (wel hetzelfde als 2)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef kibber het volgende:
Stream 3 en 4 doen het niet.
Ja wel hoor, maar ook fietsers in beeld. Geen andere views.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef kibber het volgende:
Wisten we al. En haar account op schoolbank.nl was daarna ook snel gevonden. Dit is de foto die daar op staat:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
Dido daagt ons uit: Mijn naam is dido elisabeth en nog wat Van Cuijck.
Oh kut, verkeerd schermquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
was dit voor je msn venster bedoeld?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is nu les 1 Reageren op Complimentjes
Vind je? Nou, dank je wel ! Leuk om te horen !
ja hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef kibber het volgende:
euh.. sorry.... bier....quote:
Oh grappig om te wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef Maurisico het volgende:
Ken nog een haagse voetbalkeeper uit de jaren 80: Dido Havenaar. Was dus een kerel.
BB-stream ook....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef LuukBes het volgende:
Versatel heeft overal beeld. 2 maal jacuzzi, 2 maal fiets/zitkamer.
Ik vind het ook lief hoe ze reageert...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me ook moeilijk om daarop te reageren. Maar Dido krijgt zoveel komplimentjes, die moet het toch wel gewend zijn
Ze lijkt wel een vent op die fotoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wisten we al. En haar account op schoolbank.nl was daarna ook snel gevonden. Dit is de foto die daar op staat:
[afbeelding]
Ik zie het.. Ze waren weer aan het switchen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef Eegee het volgende:
[..]
Ja wel hoor, maar ook fietsers in beeld. Geen andere views.
Ja, neee niet de badcams...![]()
Eensch isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef surferr het volgende:
ik vind stream 3 wel het beste , krijg je een goed totaal beeld en op de juiste momenten van camera wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |