quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Zichzelf compleet belachelijk maken? Geslaagd! Opzouten!
Pcies, hoorde ik dus ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef AiaS het volgende:
Was een wraakactie van Ingrid, beginnen over die, door Menno gesuggereerde geheime fietsmissie, tegen Rob. Way to go Ingrid![]()
Ik zou ook niet weten wat hij bedoelde :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Dropvetertje20 het volgende:
OMG Dido is dom. Menno heeft het over het Tilburgs matras (Sabine). Dido: "Het zijn echt niet dezelfde matrassen hoor".![]()
![]()
Hij is niet super kmap maar hij heeft inderdaad ietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Al snap ik dat persoonlijk niet zo van Menno, qua mooi, maar goed hij 'schijnt' wat te hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Fling het volgende:
"Dat zijn niet dezelfde matrassen man" <grijns> Whehehe
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat hij bedoelde :p
Die kan nog geen keuze maken volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef Lolalala het volgende:
[..]Idd.. Dat ze die uitdrukking niet kent zeg...
Ik heb eea bijgelezen maar nog niet alles... Heeft die Roel nou Lieske of Dido al gezoend oid?
Ach joh, hij heeft nog 20 kwijlende gymnastiek leerlingen thuis staan. Als er iemand is die ze allemaal afwerkt dan is het Menno welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:
voorzichtig nu Menno.... niet je eigen ruiten ingooien...........
Dat is taktiek!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
TerinG!!!
Gaat die Menno een beetje vertellen aan Dido hoeveel schade een wippartij in het huis kan veroorzaken.![]()
Oh man hou op, hij neukt z'n hele vriendinnenkring afquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh man hou op, hij neukt z'n hele vriendinnenkring af![]()
ik ook, ik moet eigenlijk naar bed maar ik wil niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef surferr het volgende:
ik kijk nu al meer dan 1 uur lang naar stream 3 zonder zappen
Ja dat vertelde hij toch zelf in geuren en kleuren.quote:
Ik heb hetzelfde probleem.. moet om 7.15 weer opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook, ik moet eigenlijk naar bed maar ik wil niet...
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.. moet om 7.15 weer op![]()
Ga je dat echt allemaal lezen?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ben terugVandaag zelf 4,5 uur gefietst (pffff) en ik heb ongeveer 7 topics bij te lezen
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ben terugVandaag zelf 4,5 uur gefietst (pffff) en ik heb ongeveer 7 topics bij te lezen
![]()
Solidair met de bewoners?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik begreep over zijn zus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef martijnisgek het volgende:
Iemand gehoord waar Ralph en Nathalie het net over hadden op de fietsen? Nathalie zei: "dat gaan ze toch niet uitzenden" en "niet meer over hebben"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |