En..........???????????????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Toen ik zou gaan daten met Isabeau in het Vondelpark
Speaking of mijn eerste Fok!post... Isabeau heeft zich ook op 12 oktober 1999 op Fok! geregistreerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Toen ik zou gaan daten met Isabeau in het Vondelpark
Nee, de date staat nog steeds openquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
En..........???????????????
Gelukkig getrouwd nu??![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Speaking of mijn eerste Fok!post... Isabeau heeft zich ook op 12 oktober 1999 op Fok! geregistreerd.
Kimmie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef SunChaser het volgende:
In BB2 zat toch ook zo'n heel schuchter trutje met lang blond haar dat naakt poseerde? Zijn daar nog pics van?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TAA het volgende:![]()
Toen was je nog gewoon usertquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had tijdens BB1 nog maar net een internetaansluiting en had nog geen idéé wat FOK! was.
quote:
Dus Cynix is gewoon een newbyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eeeh, er is ook nog een Cynix zónder ®.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
Was het eerste slipje dat we zagen. Nou noem het maar een onderbroek.quote:
Jaa, het IP-spel,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TAA het volgende:
BB1 was voor mij vooral IRC en reclame raden!
Klopt, maar 't blijft een newbie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh, er is ook nog een Cynix zónder ®.
Bovendien ben ik begonnen als lurker.
Daar denken we niet aan bij Karin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Was het eerste slipje dat we zagen. Nou noem het maar een onderbroek.
Je houdt niet van mindfucken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef SunChaser het volgende:
BB is nog steeds saai
Ook nooit meer iets van gehoord. Zou ze gescheiden zijn van haar miljonair ? Zezat er niet voor niets immmers.quote:
Jawel, maar niet uitgesmeerd over 100 dagen en niet met mensen die toch al labiel zijn. Zoals dit jaar. Wel leuk af en toe te kijken maar echt spannend wordt t nooitquote:
En voor iedereen die er nog eens van wil genieten: http://rapidshare.de/files/4544611/bbkutkip.wav.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef RayMania het volgende:
Kutkip.
Volgens mij is alleen Tanja maar labiel, hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Jawel, maar niet uitgesmeerd over 100 dagen en niet met mensen die toch al labiel zijn. Zoals dit jaar. Wel leuk af en toe te kijken maar echt spannend wordt t nooit
Jij vindt de reactie van Joost op de terugkeer van Rob normaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij is alleen Tanja maar labiel, hoor.
Deze?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Die halfbloedmiep is nu lingerie model (foto's posten mag) .
Normaler dan roken tijdens een zwangerschap.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:07 schreef Barb het volgende:
Jij vindt de reactie van Joost op de terugkeer van Rob normaal?
Cyrille denk ik eerder...quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cyrille denk ik eerder...
[afbeelding]
Hadden wij toen ook niet een meeting?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Stranger het volgende:
Toen lurkte ik volop
En plaatste ik mijn eerste post ooit op fok.
preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:37 schreef Sasami het volgende:
Ik zat toen stiekum streams te bekijken via een telefoonlijn wat ben ik nu blij dat ik ADSL heb![]()
...die boom dreigde nog te hoog te worden voor het BB-huis omdat iemand de bouwtekening verkeerd had gelezen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef SunChaser het volgende:
Toch herinner ik me de kerstboom van lego als heel gezellig en spannend
Mooi was dat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef SunChaser het volgende:
Toch herinner ik me de kerstboom van lego als heel gezellig en spannend
Heb je niets anders te doen? Streams kijken ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
Zag trouwens dat er reeds 31 users met een UserID onder de 1000 gepost hebben in BB5.
Zogenaamd een idee van Monaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef UFOtje het volgende:
En natuurlijk het BB-lied, wat de bewoners hadden gemaakt op de melodie van "Big city".
"Onze Sabine is een meid, die graag grenzen overschrijd......"
Ik moet het nog ergens op cd hebben staan!
In mijn herinnering zaten ze toen alleen nog maar op de bankquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet nog vooral dat BB1 regelmatig HEEEEEL erg saai was, maar dat het toch bleef boeien omdat het iets nieuws was. Bart bracht nog wel wat leven in de brouwerij, maar ook hij kon de anderen soms niet in beweging krijgen. Vooral de laatste maand werd het behoorlijk erg.
En de officiële Veronica-site die samenvattingen jatte uit 'ons' BB-forumquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Jane het volgende:
Elke avond een column van Doordevil op FOK!. Die nog leuk waren ook!!!
Die single ligt nog in de kast hier, incl. handtekeningen van de bewoners destijdsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef UFOtje het volgende:
De begintune "Leef"![]()
En natuurlijk het BB-lied, wat de bewoners hadden gemaakt op de melodie van "Big city".
"Onze Sabine is een meid, die graag grenzen overschrijd......"
Ik moet het nog ergens op cd hebben staan!
Ja, maar juist die saaiheid, gecombineerd met het feit dat zij (in tegenstelling tot nu) écht niet wisten of er ook maar een hond keek, maakte het superboeiend, imho.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In mijn herinnering zaten ze toen alleen nog maar op de bank
Userid's onder de 1000 zijn stoer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
Heb uiteraard BB1 helemaal gevolgd, alleen Fok was toen nog een grote onbekende voor mij.
Zag trouwens dat er reeds 31 users met een UserID onder de 1000 gepost hebben in BB5.
(1, 136, 148, 209, 215, 242, 262, 263, 306, 367, 393, 407, 421, 503, 519, 521, 545, 593, 640, 675, 680, 691, 779, 798, 819, 834, 859, 862, 863, 980, 982)
Dus Mona was toch van BB 1? ohjah!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Ja, maar juist die saaiheid, gecombineerd met het feit dat zij (in tegenstelling tot nu) écht niet wisten of er ook maar een hond keek, maakte het superboeiend, imho.
Maar eigenlijk verdient iedereen die zich tijdens BB1 geregistreerd heeft natuurlijk een extra ondertitel of tag "Ik heb FOK! mee helpen groot worden!"quote:
Mona die van dat koord (toch?) afviel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Dus Mona was toch van BB 1? ohjah!
Nee joh, volgens mij kwam Mona juist in de plaats van Tara. Iig ben ik pas gaan kijken toen Tara al lang een breed vertrokken was (na 1 of 2 weken geloof ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef UFOtje het volgende:
"ZE MOET BIJ MIJ BLIJVEN!!"![]()
![]()
(toen Tara??! het huis ging verlaten!)
Dacht dat het nij het vertrek van Sabine was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij kwam Mona juist in de plaats van Tara. Iig ben ik pas gaan kijken toen Tara al lang een breed vertrokken was (na 1 of 2 weken geloof ik) en de komst van Mona staat me nog glashelder voor ogen.
ze schreeuwde ze moet hier blijven toen Sabine het huis moest verlaten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef UFOtje het volgende:
"ZE MOET BIJ MIJ BLIJVEN!!"![]()
![]()
(toen Tara??! het huis ging verlaten!)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dacht dat het nij het vertrek van Sabine was.
Deze???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef SunChaser het volgende:
En die wekelijkse psycholoog in de studio
Inderdaad, had het net ergens gevonden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:04 schreef Jojogirl het volgende:
Bianca?
Oh ja! Dat is waar ook! Ze isten helemaal niet dat het programma een succes wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar juist die saaiheid, gecombineerd met het feit dat zij (in tegenstelling tot nu) écht niet wisten of er ook maar een hond keek, maakte het superboeiend, imho.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef Herald het volgende:
ze schreeuwde ze moet hier blijven toen Sabine het huis moest verlaten.
Bart 'onterechte winnaar' Spring in 't Veldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:07 schreef Jane het volgende:
Big Brother 1 (16 september - 30 december 1999)[/b]
Bart Spring in 't Veld (winnaar van 250.000 gulden)
Ruud Bénard
nou als jij er aan twijfelt zal het dan wel niet kloppen ehquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef Arcee het volgende:
Zeker weten?
quote:
quote:
Toch had ze wel een lekker bekkie.quote:
De search lijkt op het hele forum niet verder terug te gaan dan 2004...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
Ligt het trouwens aan mij dat ik geen topics tevoorschijn kan halen in het BB-Archief op FOK!? Maakt niet uit welke tijdspanne ik aangeef...
Nopequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
Ligt het trouwens aan mij dat ik geen topics tevoorschijn kan halen in het BB-Archief op FOK!? Maakt niet uit welke tijdspanne ik aangeef...
Oh, werkt dat ook al niet meer? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De search lijkt op het hele forum niet verder terug te gaan dan 2004...
Ten eerste pijpen dames zoals Karin niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Zou Karin nu wel of niet Maurice hebben gepijpt onder de douche
quote:Op zondag 9 januari 2000 11:21 schreef Hunter het volgende:
Laten we ons nog even op de positive kanten van het forum richten. Voyeur, dank voor de mooie inleiding en tot ziens (in ieder geval bij de reunie).
Hier nog even de tekst:
Beste 160bits, AcE, AcidBurn, Addicted_to_Jellybeans, Adje, Aernout, Alex, Alienz, Alkyone, Alwin, Amappa, Amoebe, Anja, Arcee, Arjen, Arjuno/Arjuna, Art, Athena, Atir, Avé, Ayla1, BA, Babs, BadGirl, Badmuts, Baf, Barbarella, Barbie, Baretta, Bazyx, BBwatcher, Beelzebub, Beertje66, Bennie 24, Bep, Beppie, Berry van den Bebber, Big Brother, Big Faymer, Big Mama, BigDick, BigLeen, Binky, Biralex, Bixister, Bladesjeezer, Blauwe m&m, Bogus, Bolletje, Bono, BooBooSan, Bor, Borisje, Braakmiddel, Breekijzer, Bully , Bumme, Buzzer / Buschauffeur, BwennieBren, CaptTripps, Cartman Rules, Casey, Cat, Cb-er, Charisma, Chicken, Chief, Chip, Chucky, Coelho, Cyberbram, Danny, Dark, Darkthorn, DcP, DeeDee, dEON, Detwan, Devilman_, DiEr, Diesel, DIGGER, DizzY, Djeez, Doc, Dodo, Doordevil, Doorsneu Opdroef, Drolage, Duckman, Duiveltje, Dupolas, Dutch Musicman, Dutchess, Dutchie, Dwientje, Edwin, Elessar, Eli, Elmo, Emiel, Esperance, Fanmale, Fannetje, Femme, Ferrari, Firefly, Fly (on the wall), Fokke, Frodo, Gaby, Garp, Gea, Geejee, GeGs, Gert, Gertjan, GHaven, Ginger, Goeroe Pavlov, Goter, Grrrly, Gucky, Guus Muisarm, Haiko, Harrie, Harrie Nac, Harro, Herman, Hermi, Heroppsychodreamer, Het FokKind, Hippy, HiZ, Hobbes, Inge, Ingeltje, Inimini, Is2funky, Isis, Jane, Jangalene, JantjeB, JayBee, JayTaph, Jeike, Jeroen, Jesper, Jessicaa, Jewel, Jochie, John Steed, Jolanda, Jooltje, Jordi, Jorma, Joyrider, Juan Zueco, Jumparound, Juul, JVennex, Kangaroo, Kastanova, KaYa, KickdaBaby, Kierewiet!, King D, Kleine Piepdruif, Knut, Kozzmic, Kpoekie, Lady Mara, Laura 2000-01-08 , Letterman/Baretta, Liejannuh, Lilith, Linebear, Little Brother, Liz, Lois Lane, Lost 95, Luan, Lupas, Machiel, Maddie, Madeline, Magic, Maja, Maloney, Marc H., Marcel, Marina, M@rt.in-JungleMan, Mars, Marylin-Manson, Maunij, Maurisico, Max, Mayra, McRobbie, Merel, MiepMiep, Mi-key, Milkman, Millware, Mimi, MiRRoRMaN, Miss, Miss Moneypenny, Miss.Priscella, MissAverage, MissX, MisterDre, Mobro, Moor, Mr Murphy, Mr Natural, Mr.Wizzn, , NairaNaadje, Nicolette, Niekes, Nieky, Nike, Nikki, NOB1, Nostrabramus, Num, Oliebol2000, Otaku-san, P., Pamela, Patsy, Penta, Perico, Phat Phuk, Phileine, Pinball, Piepeltje, Pino, Planix, Planner, Pony, Pooh, Psycho, Puc, Puck241999 , Q.U.A.S.T., Quenda, R@b, Ravaso, Re, Remcow, Rick Jansen, Ritorno, Roache, Robinson, Robje, Roger, Rogier, Roman, Rosebud 51, Roy, Ruby, Ruinil, Sanseveria, Sarjenka, Saskia, SataN, Schanulleke, SdB, Seestar, Serge, Shabba, Sheep, Sherlock, SiGNe, Sinead, Singa, Sjak, Sjefke, Sjonne, Smallsister, Smarty, Sniper, Snoopy, Ludo, SnowBunny, Sombie, Spider, Stippel, Studentje, Sunny, Sunshine, Superknor, Swetsenegger, Tafkak, Tanjalies-Pinok, Tanuki, TARAraboemdijee, Tazz, Ted, TeeBee, The Flying Tackels, tHe RuLeR, The Two Sisters, Thorka, Tiki, Tina, Tinkepink, Titus, Twinny Sister, Venus, Verbal, Vicky, Von, Votemaster, Vosje, Voyeur, Wattadoe, Weathergirl, Wich, Wim C, Winnie, w.o.r, Xorus, Yon, Yon1, Yppy, Zeef, Zendor en iedereen die ik vergeten ben.
Het BB forum leeft nog steeds (enigszins) maar een groot deel van de trouwe kijkers en bezoekers zijn inmiddels verdwenen. Ik zou het jammer vinden als de boel hier als een nachtkaars uit zou gaan en dat we op het laatst alleen nog wat bekvechterijtjes in onze herinnering hebben. Ik stel voor om er geheel in onze eigen stijl een mooi punt achter te zetten.
Donderdag 3 februari wordt de reünie van de BB-bewoners uitgezonden.
Het lijkt mij erg leuk om op dezelfde datum rond de tijd van de uitzending ook een grote FOK-Big Brother Cyber-Reünie te houden.
- Nog één keer met zoveel mogelijk oude bekenden tegelijk op het forum
- Chatten in Hallo, hier ben ik .....-topics
- 12 Evaluatie-topics voor de bewoners
- Topics over uitgekomen/niet uitgekomen verwachtingen of doomsday -scenario’s
- het topic ‘wat het nou allemaal de moeite en de telefoonrekening waard?
Bij deze roep ik jullie op
- allemaal aanwezig te zijn op 3 februari
- als je e-mail of icq adressen hebt van verdwenen forumleden deze van de reünie op de hoogte te stellen
- als ik je naam niet hebt genoemd toch te komen
- als je nog namen mist deze nog even op te geven
Lijkt het jullie wat?
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 Januari 2000).]
Hee, goed man!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef TAA het volgende:
Er komen ook 'ineens' quotes naar boven drijven...
"Ouwe gabber laat je niet gek maaakuuhhhh!"
quote:Op woensdag 13 oktober 1999 15:50 schreef doordevil het volgende:
Hier weer wat meningen waar niemand op zit te wachten.
Ik probeer me steeds voor te stellen hoe de toekomst van de verschillende bewoners er uit gaat zien, nadat zij uit het huis komen.
Dat Ruud op dit moment al, zonder dat hij het zelf weet, miljonair is lijkt mij duidelijk. Voor deze Vleesgeworden Ongecompliceerdheid staan de reclamebureaus direct rijendik bij de uitgang. En let op, die gaat in de Gerrie Kneteman-val lopen, namelijk als Lekker Gekke Gewone man op komen draven in ieder denkbaar programma. Onvermijdelijk. "En Ruud, onlangs nog klaargekomen", zal steevast de openingsvraag luidden van de quizmaster. Gelach van tribune. Bij openingen van winkelcentra zal Ruud, gehuld in een levensgrote schuimrubberen Fallus onder het schreeuwen van de Nationale Kreet "oude gabber, laat je niet gek makeeeeeen" zich door een vlies moeten boren. Ruud doet mee aan de actie "Klaarkomen voor Bulgarije" na het enorme succes van het enkele jaren geleden georganiseerde "Yoghurt voor Bulgarije". En waarschijnlijk wordt de werkelijkheid nog ongerijmder dan dat wat ik nu verzin.
Net als de ontwikkelingen in het Big-Brother huis trouwens. Ik vind het een ontzettende afknapper dat Veronica, zwichtend voor de commerciële mogelijkheden die de populariteit van het programma nu biedt er steeds vaker voor kiest om indrukken van de buitenwereld toe te laten. Juist de totale isolatie en het in het ongewisse laten van de deelnemers sprak mij zo aan.
Dat Mona de bewoners bij kon praten over Big Brother op de televisie deed me alleen maar goed. Dikke pret. Vooral Bianca was erg geïnteresseerd in het "hoe komen wij over, hoe worden wij gemonteerd" verhaal, maar kreeg op deze vraag alleen maar wat vage, éénlettergrepige keelklanken als antwoord op. "Jaaa, jij wisselend hoor, wisselend" Prachtig. Ik denk dat Mona niet eens ooit stil heeft gestaan bij het feit dat er gemonteerd wordt. Die dacht dat de bewoners iedere avond een samenvatting van de dag naspeelden.
Maar nu, die opdracht om een single op te nemen vind ik niet goed. De bewoners krijgen nu wel een erg sterk signaal dat de totale gekte is uitgebroken buiten de poorten. Ik denk dat dit een enorme invloed op hun gedrag gaat krijgen.
Overigens is vanochtend net bekend geworden dat Bart, die door Martin werd "verdacht" van homofilie, aan Martin had gevraagd, in verband met gemis aan warmte, lichamelijkheid etc die toch ieder mens nodig heeft, of hij hem mocht Fistfucken. Martin, nog niet helemaal zeker, twijfelde, maar Ruud heeft toen met een verhandeling over Fistfucken, namelijk dat dit een Oud-Drentse watersport is , waarin het de bedoeling is dat de deelnemers op een zelfgemaakt vlot (De Fist) zo snel mogelijk naar de overkant van een meer peddelen, het zogenaamde Foeken ook wel Fucken geheten, Martin over de drempel getrokken. Dat wilde hij wel eens een keer proberen. kon het dan ook zonder meer? Ja, dan was de Barts vuist zogenaamd een vlot en martin het buitenmeer, Zo gezegd zo gedaan. De rest is geschiedenis.
Mijn dagelijkse Ongehoorde Feiten Uit Alle Windstreken Van Ruud voorpelling: Ruud zal de komende dagen de medebewoners urenlang doorzagen over een uil die alleen in Oost-Siberë voorkomt maar die het voorkomen heeft van een Blauwe Reiger En dat je dus nooit weet als je een reiger ziet enz enz. Verder zal hij met geinige weetjes over de uitvinding van de schroevendraaier, de eierwekker, de elektrische deken ("dan kan je geëlektrocuteerd worden bij het klaarkomen, joh, hé, godverdikkie") de stofzuiger en de gloeilamp komen. Tevens zal Ruud in de komende 70 dagen in ieder geval 1 keer met het verhaal komen dat er al lang een gloeilamp bestaat die nooit kapot gaat, maar dat die voor de mensheid wordt achtergehouden. Maurice zal hierop met het verhaal van de Auto Op Water komen.
Groeten van uw persoonlijke Ziener
Nico
Toch op zoek gegaan, Jane?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
Juist, dat is de manier.quote:
Niet echt iets speciaals, gewoon wat van die oude topics. Maar Barb had al uitkomst geboden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch op zoek gegaan, Jane?
Wat zoek je?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TAA het volgende:
[..]
![]()
BB1 was voor mij vooral IRC en reclame raden! En natuurlijk de WAZ meeting![]()
n00bs, the lot of you...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Speaking of mijn eerste Fok!post... Isabeau heeft zich ook op 12 oktober 1999 op Fok! geregistreerd.
Ja, 136.quote:
Word je na bijna 6 jaar nog steeds afgerekend op 2 dagenquote:
Ik zal ophouden met deze running gag.quote:
Mensen die met parachutes landen (en ze helaas vertelden hoeveel mensen naar ze keken), dingen die over het hek heen gegooid werden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Herald het volgende:
overigens was de hele hype ook wel mooi. Elke zender verzon een parodie, en RTL4 hypte het als een gek. Massa's mensen bij het huis tijdens de live-uitzendingen.
Stuur even een mailtje naar Breuls. Die regelt dat zo voor je.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef mctazdevil het volgende:
Ik vraag me af of ik mijn oude User id terug kan krijgen Dit was Bully©
Geregistreerd op 15 okt 199@oo.oo uur usernr 931
en nu heb ik 104984 :-(
wil weer Bully© zijn.
Kijk dat bedoel ik, ik was er vrij vroeg bij toen en bb ook gevolgd, tot ik de rekening niet meer kon betalenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar Breuls. Die regelt dat zo voor je.
Je bent maar 3 dagen na mij geregistreerd, trouwens.
breuls@fok.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef mctazdevil het volgende:
heb je email van Breuls??
Zeker, zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef mctazdevil het volgende:
zou wel tof zijn om weer mijn oude naam en dan vooral nr te hebben
Ik was nét te laat helaas. BB nog wel via de FP meegepikt. Vanaf februari 2000 het forum ontdekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef ART het volgende:
En met BB1 op Fok! is het forumleven begonnen.
Schrijf je weer/nog stukkies over BB?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:17 schreef doordevil het volgende:
Geweldige tijd.
hij leeft nogquote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef doordevil het volgende:
Maar die hebben de lat dan ook wel erg laag gelegd, Sabine, Bart en Ruud.
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:32 schreef SunChaser het volgende:
Maar werk je nu nog steeds fulltime als schrijver Nico?
Cool. Ik herinner me trouwens nog dat je naar veronica ging en dat vanaf toen niks meer van jou gepubliceerd mocht worden van Danny. Die Danny was stikjaloers op mensen die buiten FOK! om succes hadden.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef doordevil het volgende:
Ja.
Ik ken die hele Wilco niet. Help me eens. En Danny heb ik eigenlijk alleen maar goede herinneringen aan. Hij was een van de eerste mensen op het net die in de gaten had wat er zo bijzonder was aan BB1. Zonder hem konden wij hier niet eens posten, dus wat mij betreft alleen maar positief. Ik weet ook helemaal niet wat er met hem is gebeurd.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Cool. Ik herinner me trouwens nog dat je naar veronica ging en dat vanaf toen niks meer van jou gepubliceerd mocht worden van Danny. Die Danny was stikjaloers op mensen die buiten FOK! om succes hadden.
Die Wilco Terwijn trouwens, probeert jou wel heel erg na te doen he
Hij is getrouwd en heeft twee kids en heeft FOK! verkocht en woont nu in Monaco.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef doordevil het volgende:
Ik weet ook helemaal niet wat er met hem is gebeurd.
En was je nog 'user' of 'newbie'. Niks zelf een ondertitel bedenken....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Herald het volgende:
tijdens BB1 mocht je nog spaties en vreemde tekens in je username gebruiken
Was het niet Ruud die hem toen zo vaderlijk ging verzorgen!?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:
Als ik terugdenk aan BB1 zie ik Bart. Ladderzat in zijn bed, liggend op zijn rechterarm.......BRAAAAAK![]()
Volgens mij wel maar dat weet ik niet meer zo zeker. Ik weet alleen dat ik me de pleuris heb gelachen toen Bart daar lag te kostenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:34 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Was het niet Ruud die hem toen zo vaderlijk ging verzorgen!?![]()
![]()
Morgen weer "studeren" zj-tjuh?quote:
nog geen reactie gekregen, wie gaat daar nog meer over???quote:
highlander@fok.nlquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef mctazdevil het volgende:
[..]
nog geen reactie gekregen, wie gaat daar nog meer over???
Oude usernaam plus nummer terug krijgen dus...
Geweldige stukken op retecool, ouderwets genieten weerquote:
En je hebt mail terugquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:02 schreef mctazdevil het volgende:
Thanks, Arcee.
Weer gemaild en afwachten maar weer...
Dat had niet zozeer met mij te maken hoor. We kregen het vriendelijke doch dringende verzoek van Veronica om niets van de columns van Nico over te nemen, want daar rustte copyright op enzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Cool. Ik herinner me trouwens nog dat je naar veronica ging en dat vanaf toen niks meer van jou gepubliceerd mocht worden van Danny. Die Danny was stikjaloers op mensen die buiten FOK! om succes hadden.
Op Retecool nog niet gelezen. Ik heb wel eens gezegd dat ik Nico's columns geen reet aanvond en dat is nog steeds zo. Het was vooral veel van hetzelfde, vind ikquote:Op zondag 4 september 2005 08:55 schreef Danny het volgende:
Ik lees weer met veel plezier zijn BB columns op retecool (wat minder nostalgisch dan op FOK!, maar shit happens)
Ochquote:Op zondag 4 september 2005 10:43 schreef Ymke het volgende:
Ik lees netwat posts van me terug uit 1999 , ook niet gezond dat ik nu nog hier zit te posten![]()
Nou?quote:Op zondag 4 september 2005 10:37 schreef Ymke het volgende:
Toen had ik een andere usersnaam geen idee wat mijn wachtwoord toen was
Zo herinner ik het me ook. Het was, zeker in de eerste twee jaar op FOK, een lekker losse tijd. Alles kon eigenlijk, zelfs als ik lulletjes op de frontpage wilde tekenen. En dat biertje drinken staat nog steeds, als het aan mij ligt. Wanneer ben je met je zeiljacht in Nederland?quote:Op zondag 4 september 2005 08:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Verder sluit ik me aan bij Nico. We hebben weleens in de clinch gelegen, maar buiten dat had ik destijds altijd een goed contact met Nico.
Okquote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou?
Zoeken we wel voor je op hoor
Mail me maar even.
Ja, van die Manga-iconsquote:Op zondag 4 september 2005 11:59 schreef Ymke het volgende:
Toen hadden we ook nog van die leuke icoontjes waar je uit kon kiezen
Je kunt ze hier in je account uploaden hoorquote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef Bully© het volgende:
Ik heb mijn icon maar weggehaalt, maar ik kan ook geen nieuwe meer nemen, want heb geen webpage, maar dan maar ff snel iets opzetten.......![]()
tja... kijk nou eens wat dat forummen jou heeft gebrachtquote:Op zondag 4 september 2005 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
de eerste aanraking met forummen.
Wie was dat dan?quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef sjak het volgende:
En de "onthullingen" van Tanjalies. Vooral ook omdat we het geheim moesten houden en zijn identiteit niet bekend mocht worden maakte het helemaal spannend.
Yep, bedankt!quote:
Echt wel! Nog maar 6 nachtjes slapenquote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
tja... kijk nou eens wat dat forummen jou heeft gebracht
Dat weet V. wel. Ik weet het niet, volgens mij kan Phil je er ook wel iets over vertellen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie was dat dan?Of is dat nog steeds geheim?
JAA!! Voer voor psychologen!! Ge-ni-aal, met diepgaande, ellenlange analyses van Hunter...wow!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef sjak het volgende:
[..]
Voer voor Psychologen was het topic dat me het meest bijstaat, wat een geweldige analyses werden er gemaakt.
[..]
Hee, je kan ook zonder schreiffouten schrijvenquote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef tanjalies het volgende:
Sjak,
Voer voor Psychologen was inderdaad meer dan leuk tijdens BB1. Ik ben er zelf zoals je ziet ook nog steeds. Zal proberen om wat achtergrond info over deze BB te krijgen. Ik heb 15 jaar gewerkt in studio Aalsmeer en weet dus precies waar ze alles nu gebouwd hebben. Ik heb alleen weinig tijd deze keer. Wie weet zie je dingen van mijn hand verschijnen.
Hoi Tanjalies,quote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef tanjalies het volgende:
Sjak,
Voer voor Psychologen was inderdaad meer dan leuk tijdens BB1. Ik ben er zelf zoals je ziet ook nog steeds. Zal proberen om wat achtergrond info over deze BB te krijgen. Ik heb 15 jaar gewerkt in studio Aalsmeer en weet dus precies waar ze alles nu gebouwd hebben. Ik heb alleen weinig tijd deze keer. Wie weet zie je dingen van mijn hand verschijnen.
ja dat weet ik. Maar ze waren zo vreselijk opvallent dat het gewoon grappig werd.quote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef phileine het volgende:
die schrijffouten waren geloof ik deel van de vermomming, toch tanjalies?
eta: grappig genoeg blijk je jezelf opeens met terugwerkende kracht vernoemd te hebben naar twee deelnemers van de huidige BB-editie. Dat had je toen vast ook nooit gedacht
Verkapte ´kijk mij een gerimpelde oldbie kont hebben´-postquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef Maurisico het volgende:
Ik zie trouwens nu dat ik met 306 wel een ontzettende oldbie ben.... wist niet eens dat ik er toen zo vroeg bij was...
ik zou hem snel rippen en seeden voor alle trouwe fok!kertjesquote:
M'n videorecorder is kapotquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zou hem snel rippen en seeden voor alle trouwe fok!kertjes
inderdaad, vandaar dat ik tegenwoordig achtermijn computer staquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Verkapte ´kijk mij een gerimpelde oldbie kont hebben´-post
Big Brother Archiefquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:19 schreef Sassefras het volgende:
Ik kan ook niet in het archief?
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef mimi het volgende:
OWjaaaa, het bakkie weeeeeegt ook mee !
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:22 schreef mimi het volgende:
Wat hartstikke leuk om dit topic door te lezen
BB1 was de oorzaak dat ik met internet in aanraking kwam.....Geweldige tijd gehad hier, op Fok!
Leuk om oude bekenden hier te zien.
Ja zo'n telefoonrekening heb ik ook gehad, nog iets hoger zelfs, heb me pas geregistreerd na afloop van BB toen hier de kabel kwam. Maar kom hier inderdaad wel veel oude bekenden tegen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef mimi het volgende:
Yepzzz, ik kijk zeker weer
En lees hier ook wel her en der het een en ander, maar steek er niet meer zoveel tijd in als 'toen'...
Compleet verslaafd was ik !![]()
Op zolder stond onze comp, met inbelmodem....kabel of adsl was hier nog niet mogelijk.
Honderd keer per dag naar boven om ff in te loggen...streamverslagen te lezen...telefoon rekening van 800,- gulden ...
Zelfs tijdens het kerstdiner glipte ik stiekum weg om ff snel te lezen .
Heb je zijn eigen kop recentelijk nog gezien bij **slag? Jezus wat is die gast in 6 jaar tijd oud geworden zeg!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef Herald het volgende:
Bart heeft toch ook een keer gezongen dat er enkel oude lullen in het huis zaten
Fotoquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:
maar die gast is kalend, rimpelig etc. het lijkt mn balzak wel!
Van Bart of van MM's balzak?quote:
Jij snapt 'm .quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Herald het volgende:
maakt dat uit, als we Meerhoerman moeten geloven zien we het verschil toch niet
Martin?? Je bedoelt Willem denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
En toen, 27 december zo rond 11 uur, toen was het zover. Toen werd de kabel aangesloten en kon ik nog net de laatste dagen meepikkken. Ruud, Bart en Martin in het störrvat. Dat waren de eerste streams die hier goed binnen kwamen.
Verkeerde smileysquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
HEE HEE HEE!!!!![]()
![]()
STELLETJE KRENGEN!!!!
![]()
![]()
![]()
[ code verwijderd ]
![]()
JOAH?!
GEZALLICH.
En dat is nu preciés 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef Arcee het volgende:
Toen plaatste ik m'n allereerste post op Fok!
Ik heb dat toen helemaal gemist (terwijl ik er toch allang wasquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:30 schreef Pinball het volgende:
http://www.scotland.com/forums/showthread.php?t=1499&page=1&pp=15
MacSchanulson & mcspeed_and_coreson
RealPlayer volstaat ook. Wel erg kansloos idd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Remzz het volgende:
Ow ja ze zijn in m4a formaat volgensmij moet je dus iTunes hebben.
5 oktober was het voor mij 6 jaar geledenquote:
Hahahaha,quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:49 schreef bunnyma het volgende:
En je kon een borduurpatroon krijgen van het logo. Heb ik inderdaad geborduurd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |