Je kunt ze hier in je account uploaden hoorquote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef BullyŠ het volgende:
Ik heb mijn icon maar weggehaalt, maar ik kan ook geen nieuwe meer nemen, want heb geen webpage, maar dan maar ff snel iets opzetten.......![]()
tja... kijk nou eens wat dat forummen jou heeft gebrachtquote:Op zondag 4 september 2005 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
de eerste aanraking met forummen.
Wie was dat dan?quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef sjak het volgende:
En de "onthullingen" van Tanjalies. Vooral ook omdat we het geheim moesten houden en zijn identiteit niet bekend mocht worden maakte het helemaal spannend.
Yep, bedankt!quote:
Echt wel! Nog maar 6 nachtjes slapenquote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
tja... kijk nou eens wat dat forummen jou heeft gebracht
Dat weet V. wel. Ik weet het niet, volgens mij kan Phil je er ook wel iets over vertellen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie was dat dan?Of is dat nog steeds geheim?
JAA!! Voer voor psychologen!! Ge-ni-aal, met diepgaande, ellenlange analyses van Hunter...wow!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef sjak het volgende:
[..]
Voer voor Psychologen was het topic dat me het meest bijstaat, wat een geweldige analyses werden er gemaakt.
[..]
Hee, je kan ook zonder schreiffouten schrijvenquote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef tanjalies het volgende:
Sjak,
Voer voor Psychologen was inderdaad meer dan leuk tijdens BB1. Ik ben er zelf zoals je ziet ook nog steeds. Zal proberen om wat achtergrond info over deze BB te krijgen. Ik heb 15 jaar gewerkt in studio Aalsmeer en weet dus precies waar ze alles nu gebouwd hebben. Ik heb alleen weinig tijd deze keer. Wie weet zie je dingen van mijn hand verschijnen.
Hoi Tanjalies,quote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef tanjalies het volgende:
Sjak,
Voer voor Psychologen was inderdaad meer dan leuk tijdens BB1. Ik ben er zelf zoals je ziet ook nog steeds. Zal proberen om wat achtergrond info over deze BB te krijgen. Ik heb 15 jaar gewerkt in studio Aalsmeer en weet dus precies waar ze alles nu gebouwd hebben. Ik heb alleen weinig tijd deze keer. Wie weet zie je dingen van mijn hand verschijnen.
ja dat weet ik. Maar ze waren zo vreselijk opvallent dat het gewoon grappig werd.quote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef phileine het volgende:
die schrijffouten waren geloof ik deel van de vermomming, toch tanjalies?
eta: grappig genoeg blijk je jezelf opeens met terugwerkende kracht vernoemd te hebben naar twee deelnemers van de huidige BB-editie. Dat had je toen vast ook nooit gedacht
Verkapte ´kijk mij een gerimpelde oldbie kont hebben´-postquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef Maurisico het volgende:
Ik zie trouwens nu dat ik met 306 wel een ontzettende oldbie ben.... wist niet eens dat ik er toen zo vroeg bij was...
ik zou hem snel rippen en seeden voor alle trouwe fok!kertjesquote:
M'n videorecorder is kapotquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zou hem snel rippen en seeden voor alle trouwe fok!kertjes
inderdaad, vandaar dat ik tegenwoordig achtermijn computer staquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Verkapte ´kijk mij een gerimpelde oldbie kont hebben´-post
Big Brother Archiefquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:19 schreef Sassefras het volgende:
Ik kan ook niet in het archief?
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef mimi het volgende:
OWjaaaa, het bakkie weeeeeegt ook mee !
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:22 schreef mimi het volgende:
Wat hartstikke leuk om dit topic door te lezen
BB1 was de oorzaak dat ik met internet in aanraking kwam.....Geweldige tijd gehad hier, op Fok!
Leuk om oude bekenden hier te zien.
Ja zo'n telefoonrekening heb ik ook gehad, nog iets hoger zelfs, heb me pas geregistreerd na afloop van BB toen hier de kabel kwam. Maar kom hier inderdaad wel veel oude bekenden tegen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef mimi het volgende:
Yepzzz, ik kijk zeker weer
En lees hier ook wel her en der het een en ander, maar steek er niet meer zoveel tijd in als 'toen'...
Compleet verslaafd was ik !![]()
Op zolder stond onze comp, met inbelmodem....kabel of adsl was hier nog niet mogelijk.
Honderd keer per dag naar boven om ff in te loggen...streamverslagen te lezen...telefoon rekening van 800,- gulden ...
Zelfs tijdens het kerstdiner glipte ik stiekum weg om ff snel te lezen .
Heb je zijn eigen kop recentelijk nog gezien bij **slag? Jezus wat is die gast in 6 jaar tijd oud geworden zeg!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef Herald het volgende:
Bart heeft toch ook een keer gezongen dat er enkel oude lullen in het huis zaten
Fotoquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:
maar die gast is kalend, rimpelig etc. het lijkt mn balzak wel!
Van Bart of van MM's balzak?quote:
Jij snapt 'm .quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Herald het volgende:
maakt dat uit, als we Meerhoerman moeten geloven zien we het verschil toch niet
Martin?? Je bedoelt Willem denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
En toen, 27 december zo rond 11 uur, toen was het zover. Toen werd de kabel aangesloten en kon ik nog net de laatste dagen meepikkken. Ruud, Bart en Martin in het störrvat. Dat waren de eerste streams die hier goed binnen kwamen.
Verkeerde smileysquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
HEE HEE HEE!!!!![]()
![]()
STELLETJE KRENGEN!!!!
![]()
![]()
![]()
[ code verwijderd ]
![]()
JOAH?!
GEZALLICH.
En dat is nu preciés 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef Arcee het volgende:
Toen plaatste ik m'n allereerste post op Fok!
Ik heb dat toen helemaal gemist (terwijl ik er toch allang wasquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:30 schreef Pinball het volgende:
http://www.scotland.com/forums/showthread.php?t=1499&page=1&pp=15
MacSchanulson & mcspeed_and_coreson
RealPlayer volstaat ook. Wel erg kansloos idd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Remzz het volgende:
Ow ja ze zijn in m4a formaat volgensmij moet je dus iTunes hebben.
5 oktober was het voor mij 6 jaar geledenquote:
Hahahaha,quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:49 schreef bunnyma het volgende:
En je kon een borduurpatroon krijgen van het logo. Heb ik inderdaad geborduurd.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |