Je kunt ze hier in je account uploaden hoorquote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef BullyŠ het volgende:
Ik heb mijn icon maar weggehaalt, maar ik kan ook geen nieuwe meer nemen, want heb geen webpage, maar dan maar ff snel iets opzetten.......![]()
tja... kijk nou eens wat dat forummen jou heeft gebrachtquote:Op zondag 4 september 2005 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
de eerste aanraking met forummen.
Wie was dat dan?quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef sjak het volgende:
En de "onthullingen" van Tanjalies. Vooral ook omdat we het geheim moesten houden en zijn identiteit niet bekend mocht worden maakte het helemaal spannend.
Yep, bedankt!quote:
Echt wel! Nog maar 6 nachtjes slapenquote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
tja... kijk nou eens wat dat forummen jou heeft gebracht
Dat weet V. wel. Ik weet het niet, volgens mij kan Phil je er ook wel iets over vertellen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie was dat dan?Of is dat nog steeds geheim?
JAA!! Voer voor psychologen!! Ge-ni-aal, met diepgaande, ellenlange analyses van Hunter...wow!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef sjak het volgende:
[..]
Voer voor Psychologen was het topic dat me het meest bijstaat, wat een geweldige analyses werden er gemaakt.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |