abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2000 @ 11:05:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_242671
Hier het vervolg op Hunter's ontzettend leuke idee om 3 februari nog één keer for old times sake allemaal de laatste BB uitzendin mee vieren. Meld je hier aan én maak het dan straks ook waar !

(overigens is dit het laatste topic dat ik open; heb vooral de laatste maand hard geholpen dit forum een beetje overeind te houden en trad daar bij op als onbetaalde statusloze inhoudsmoderator. Duwtje hier, postje daar, wat stilletjes structureren en regelmatig zorgen voor het vervolg op de goedlopende topics.
Nu dit forum kennelijk niet meer geleid wordt door Juul en Phileine, maar meneer Roodbol de macht gegrepen heeft voel ik me niet meer geroepen. Hij kan het vlgs de pers en zijn recente posts heel goed zonder ons, zijn vaste publiek, welnu dan hoef ik me ook niet meer in te spannen hier.

Deze laatste keer is dan ook puur voor Hunter, een eerbetoon aan de man die niet alleen met een perfect plan komt, maar zowieso alle maanden zich uitgesloofd heeft om de slogan van dit forum 'je leest het het eerst op Fok' waar te maken]

* voyeur buigt voor Hunter en zal er 3 feb ook zijn for old times sake.

Here we are now, entertain us.
pi_242672
Ik heb veel respect voor jullie beiden Hunter en Voyeur.
Ik kan goed begrijpen waarom jullie dan dit forum verlaten, het is gewoon niet leuk meer. Iedereen reageert gefrustreerd.
Ik blijf hier nog rond lopen maar als het forum in deze neerwaartse spiraal blijft zitten...
pi_242673
Laten we ons nog even op de positive kanten van het forum richten. Voyeur, dank voor de mooie inleiding en tot ziens (in ieder geval bij de reunie).

Hier nog even de tekst:

Beste 160bits, AcE, AcidBurn, Addicted_to_Jellybeans, Adje, Aernout, Alex, Alienz, Alkyone, Alwin, Amappa, Amoebe, Anja, Arcee, Arjen, Arjuno/Arjuna, Art, Athena, Atir, Avé, Ayla1, BA, Babs, BadGirl, Badmuts, Baf, Barbarella, Barbie, Baretta, Bazyx, BBwatcher, Beelzebub, Beertje66, Bennie 24, Bep, Beppie, Berry van den Bebber, Big Brother, Big Faymer, Big Mama, BigDick, BigLeen, Binky, Biralex, Bixister, Bladesjeezer, Blauwe m&m, Bogus, Bolletje, Bono, BooBooSan, Bor, Borisje, Braakmiddel, Breekijzer, Bully , Bumme, Buzzer / Buschauffeur, BwennieBren, CaptTripps, Cartman Rules, Casey, Cat, Cb-er, Charisma, Chicken, Chief, Chip, Chucky, Coelho, Cyberbram, Danny, Dark, Darkthorn, DcP, DeeDee, dEON, Detwan, Devilman_, DiEr, Diesel, DIGGER, DizzY, Djeez, Doc, Dodo, Doordevil, Doorsneu Opdroef, Drolage, Duckman, Duiveltje, Dupolas, Dutch Musicman, Dutchess, Dutchie, Dwientje, Edwin, Elessar, Eli, Elmo, Emiel, Esperance, Fanmale, Fannetje, Femme, Ferrari, Firefly, Fly (on the wall), Fokke, Frodo, Gaby, Garp, Gea, Geejee, GeGs, Gert, Gertjan, GHaven, Ginger, Goeroe Pavlov, Goter, Grrrly, Gucky, Guus Muisarm, Haiko, Harrie, Harrie Nac, Harro, Herman, Hermi, Heroppsychodreamer, Het FokKind, Hippy, HiZ, Hobbes, Inge, Ingeltje, Inimini, Is2funky, Isis, Jane, Jangalene, JantjeB, JayBee, JayTaph, Jeike, Jeroen, Jesper, Jessicaa, Jewel, Jochie, John Steed, Jolanda, Jooltje, Jordi, Jorma, Joyrider, Juan Zueco, Jumparound, Juul, JVennex, Kangaroo, Kastanova, KaYa, KickdaBaby, Kierewiet!, King D, Kleine Piepdruif, Knut, Kozzmic, Kpoekie, Lady Mara, Laura 2000-01-08 , Letterman/Baretta, Liejannuh, Lilith, Linebear, Little Brother, Liz, Lois Lane, Lost 95, Luan, Lupas, Machiel, Maddie, Madeline, Magic, Maja, Maloney, Marc H., Marcel, Marina, M@rt.in-JungleMan, Mars, Marylin-Manson, Maunij, Maurisico, Max, Mayra, McRobbie, Merel, MiepMiep, Mi-key, Milkman, Millware, Mimi, MiRRoRMaN, Miss, Miss Moneypenny, Miss.Priscella, MissAverage, MissX, MisterDre, Mobro, Moor, Mr Murphy, Mr Natural, Mr.Wizzn, , NairaNaadje, Nicolette, Niekes, Nieky, Nike, Nikki, NOB1, Nostrabramus, Num, Oliebol2000, Otaku-san, P., Pamela, Patsy, Penta, Perico, Phat Phuk, Phileine, Pinball, Piepeltje, Pino, Planix, Planner, Pony, Pooh, Psycho, Puc, Puck241999 , Q.U.A.S.T., Quenda, R@b, Ravaso, Re, Remcow, Rick Jansen, Ritorno, Roache, Robinson, Robje, Roger, Rogier, Roman, Rosebud 51, Roy, Ruby, Ruinil, Sanseveria, Sarjenka, Saskia, SataN, Schanulleke, SdB, Seestar, Serge, Shabba, Sheep, Sherlock, SiGNe, Sinead, Singa, Sjak, Sjefke, Sjonne, Smallsister, Smarty, Sniper, Snoopy, Ludo, SnowBunny, Sombie, Spider, Stippel, Studentje, Sunny, Sunshine, Superknor, Swetsenegger, Tafkak, Tanjalies-Pinok, Tanuki, TARAraboemdijee, Tazz, Ted, TeeBee, The Flying Tackels, tHe RuLeR, The Two Sisters, Thorka, Tiki, Tina, Tinkepink, Titus, Twinny Sister, Venus, Verbal, Vicky, Von, Votemaster, Vosje, Voyeur, Wattadoe, Weathergirl, Wich, Wim C, Winnie, w.o.r, Xorus, Yon, Yon1, Yppy, Zeef, Zendor en iedereen die ik vergeten ben.
Het BB forum leeft nog steeds (enigszins) maar een groot deel van de trouwe kijkers en bezoekers zijn inmiddels verdwenen. Ik zou het jammer vinden als de boel hier als een nachtkaars uit zou gaan en dat we op het laatst alleen nog wat bekvechterijtjes in onze herinnering hebben. Ik stel voor om er geheel in onze eigen stijl een mooi punt achter te zetten.

Donderdag 3 februari wordt de reünie van de BB-bewoners uitgezonden.
Het lijkt mij erg leuk om op dezelfde datum rond de tijd van de uitzending ook een grote FOK-Big Brother Cyber-Reünie te houden.

- Nog één keer met zoveel mogelijk oude bekenden tegelijk op het forum
- Chatten in Hallo, hier ben ik .....-topics
- 12 Evaluatie-topics voor de bewoners
- Topics over uitgekomen/niet uitgekomen verwachtingen of doomsday -scenario’s
- het topic ‘wat het nou allemaal de moeite en de telefoonrekening waard?

Bij deze roep ik jullie op
- allemaal aanwezig te zijn op 3 februari
- als je e-mail of icq adressen hebt van verdwenen forumleden deze van de reünie op de hoogte te stellen
- als ik je naam niet hebt genoemd toch te komen
- als je nog namen mist deze nog even op te geven

Lijkt het jullie wat?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 9 januari 2000 @ 11:34:00 #4
2004 sunshine
Still shining!
pi_242674
Lieve Hunter,

Ik zou een heleboel willen zeggen, maar weet daar de juiste woorden niet voor te vinden. Daarom deze laatste post:

* sunshine zegt vaarwel.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_242675
Hallo Sunshine,

Kom op dat kun je niet maken, natuurlijk kom jij ook op 3 febr.
Je kunt Hunter en ons toch niet in de steek laten.
Wij bestellen bij deze alvast wat zonnestralen op die dag.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zondag 9 januari 2000 @ 11:54:00 #6
2004 sunshine
Still shining!
pi_242676
Lieve Eli,

Je mag me mailen

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2000 @ 14:56:00 #7
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_242677
* otaku-san zingt U are the sunshine of my life .

Sunshine, je blijft toch wel nog even een tijdje lezen hoop ik.
Zie de waar blijven Juul en Phileine topic.
Misschien komen we toch nog met iets wat we allemaal weer leuk vinden.

Als je echt weg bent, ik vond het fijn dat je er was.

The future is after you
pi_242678

* Athena mist haar mede-verslaafden en zal zeker op de koffie komen.

pi_242679

* Athena hoopt wel dat het deze dag gezellig blijft.

zondag 9 januari 2000 @ 15:43:00 #10
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242680
* Casey ook, anders zorgt ondergetekende er wel voor, hij heeft namelijk een hekel aan al dat negatieve gedoe soms en weigert er aan mee te doen en blijft lekker postief posten en proberen leuk te zijn hoewel dat vaak niet lukt waar hij dan weer een beetje verdrietig van wordt maar dat toch ten gevolge heeft dat hij nu de langste paarse tekst allertijd op het forum geboemst heeft en dat inclusief smiley!!!.

groetjes, Casey

pi_242681
Casey, na tijden te hebben gedacht dat je een vrouw was, zelfs tipjes van de sluier die je hier en door rondstrooide verward genegeerd, moet ik het nu toch echt weten!
Je bent dus inderdaad een (ideale ) man?
Zonder borsten en zonder borsthaar?

Misschien heb je hier al eens antwoord op gegeven en heb ik dat gemist? Of bewaar je de uitslag voor 3 februari?

Groetjes, Athena.

zondag 9 januari 2000 @ 16:18:00 #12
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242682
weer weg... neem aan dat je het wel gelezen hebt, zo niet mail of icq.
Overigens, voor andere geinteresseerden: het is ook weer niet zó moeilijk te achterhalen hoor.....

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 09 Januari 2000).]

pi_242683
Volgens mij zijn Casey en Athena tweelingbroer en -zus...
  zondag 9 januari 2000 @ 16:23:00 #14
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242684
Gelukkig niet.... bij zo'n lekker ding wil ik niet bij voorbaat uitgesloten zijn!
pi_242685
Maar jullie lijken toch verdacht veel op elkaar...
  zondag 9 januari 2000 @ 16:27:00 #16
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242686
Ik weet het, eerst leek ik op Tina, toen op BadGirl, toen op Beppie... Ik ben gewoon een kameleon! Jammer dat ik niet op Kozzmic lijken kan, dat is pas koel!
pi_242687
quote:
op 01-09-2000 om 04:18 PM schreef Casey het volgende:
weer weg... neem aan dat je het wel gelezen hebt, zo niet mail of icq.
Overigens, voor andere geinteresseerden: het is ook weer niet zó moeilijk te achterhalen hoor.....

Helaas, was verzonken in een andere topic... Heb het dus niet gelezen. Maar dat topic bracht wel weer wat licht in deze zaak .

Kozzmic, ben je je private-investigator bureautje weer opgestart? Ik moet je teleurstellen, je zit dit keer op het verkeerde spoor.

Sorry Voyeur en Hunter, voor het off-topic raken.
Om het een beetje goed te maken:
* Athena hoopt dat iedereen 3 februari langskomt, het erg gezellig wordt en Casey zijn/haar geheim prijsgeeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 09 Januari 2000).]

zondag 9 januari 2000 @ 18:03:00 #18
1829 Jewel
De enige echte!
pi_242688
Hunter, als het even kan ben ik ook van de partij.

* Jewel vind het een erg leuk plan.

zondag 9 januari 2000 @ 20:33:00 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_242689
Nou dan meer ff organisatorisch Beetje taakverdelen vast voor de 3e februari.

Casey, da's een deal, jij zorgt samen met GHaven voor de humor op die dag. Guus Muisarm vraag ik een uitwuifsmiley te ontwerpen, Hunter tikt als vanouds alle kranten even over, Moor (je bent er toch hé) onthult een geheim complot, Kozzmic lost dat stante pede op, Opa mag er alleen die dag weer even op om dat ding van hem omhoog te krijgen, Pinok klapt nog een keer uit de school en Oliebol verslaat in een parallel forum real time al onze posts. Voor één dagje mogen Phileine en Juul dan weer slotjes plaatsen (plz Danny)en om ze wat te doen te geven roep ik Barry nu vast op zich weer illegaal aan te melden.

Nog meer liefhebbers ? Teken dan nu in bij ome voyeur voor het grote Wees Nog Een Keer Jezelf Op Fok Rollenspel.

* voyeur zal dan toch nog een keer een topic openen met een mooie inleiding; hopelijk doet Amappa daar zijn kunstje dan weer eens mee.

------------------
voyeur is no longer watching

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 09 Januari 2000).]

Here we are now, entertain us.
  maandag 10 januari 2000 @ 01:28:00 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_242690
Het lijkt mij op zich wel een leuk idee, maar het geval is nu eenmaal, dat ik een dag eerder op wintersportvakantie ga. Dus: veel plezier, ook al moet het dan maar zonder mij.
Life is what you make it.
pi_242691
quote:
op 01-09-2000 om 08:33 PM schreef voyeur het volgende:
Nou dan meer ff organisatorisch Beetje taakverdelen vast voor de 3e februari.

Guus Muisarm vraag ik een uitwuifsmiley te ontwerpen

Nou , waar dacht je aan ?

Een droevige die vaarwel wuift? of een vrolijke die je goeiendag zwaait ?

maandag 10 januari 2000 @ 10:18:00 #22
2148 Duiveltje
lief en vrolijk }:o)
pi_242692
Jongens , COUNT ME IN !!!
Het lijkt me als lezer weer eens gezellig , om de ouderwetse sfeer van het forum weer te proeven ......
Ik hoop dat het een gezellige dag word en wie weet zal ik die dag ook eens posten....
Liever eigenwijs , dan helemaal geen zelfvertrouwen ....*Loesje*

maandag 10 januari 2000 @ 10:26:00 #23
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242693
Maar natuulijk wil ik daar ook bij zijn...!

* BadGirl kan er alleen s'avonds niet bij zijn want dan ga ik met vriendinnetje eten.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 10 januari 2000 @ 13:37:00 #24
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_242694
Echt een top idee, maar (ja die is er) het valt me erg van Hunter tegen dat ie mij (aka M@rt.in) helemaal vergeten is.

M'n oude nick is al sinds begin oktober aktief (ook op de chat) en ik vindt het jammer dat je me niet genoemd hebt, zelfs bij de herhaling in dit topic.

Greetz,
JM

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  maandag 10 januari 2000 @ 13:38:00 #25
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_242695
* M@rt.in is het helemaal met JM eens.

Edit: als je op m'n gegevens klikt zie je dat ik sinds 6 oktober sta ingeschreven, dus mag me wel rekenen tot een vaste member

[Dit bericht is gewijzigd door M@rt.in (Datum 10 Januari 2000).]

maandag 10 januari 2000 @ 13:58:00 #26
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242696
Stoute Hunter, Foei!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  Moderator maandag 10 januari 2000 @ 16:54:00 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_242697
Leuk idee!
En daarna.. wat anders.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 10 januari 2000 @ 17:56:00 #28
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_242698
Ik doe ook mee. Leuk

Nico Dijkshoorn

maandag 10 januari 2000 @ 22:58:00 #29
2335 vossie
preekt met passie
pi_242699
Ik heb net het verhaal van Danny gelezen en ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.

* vossie komt dus met z'n 2-en!.

...dus let op je kippen

pi_242700

lijkt me hartstikke leuk zeg....maar bolletje heeft een probleem..
bolletje heeft nl thuis geen internet...sterker nog...bolletje heeft thuis geeneens een compu...
heeft iemand zin in visite op 3 februari????
let me know,
groetjes bolletje!
lekker belangrijk
  dinsdag 11 januari 2000 @ 13:35:00 #31
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_242701
Ja, ik wil ook graag van de partij zijn.
Ben te zaai voor een signature
pi_242702
Kan ik me nog opgeven? Het is toch niet te duur hoop ik?
Neemt iedereen z'n foto's en dia's mee???
Net als op een gezellige familiereünie
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 11 januari 2000 @ 16:31:00 #33
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242703
Yppy omdat jij het bent mag je mee maar dan moet jij de drank betalen.

* BadGirl koopt de trekrotjes.

pi_242704
Da's goed Badgirl, wil je rooie of groene ranja?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 11 januari 2000 @ 17:10:00 #35
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242705
Pasoa (=rode ranja)
en Pisang Ambon (=groene ranja)
pi_242706
* Fannetje moet huilen.

Ik kan helaas op 3 feb niet aanwezig zijn, want ik moet werken. Dit vind ik echt heel erg jammer, maar ik kan geen vrij meer vragen. Ik kan wel van de partij zijn na 23.00 uur. Ik hoop dat er dan nog iemand online is.

-Snik-

dinsdag 11 januari 2000 @ 17:31:00 #37
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242707
Niet huilen Fannetje, we zijn er heus wel voor je
pi_242708
* Fannetje huilt nog steeds en het wordt steeds harder.

dinsdag 11 januari 2000 @ 17:42:00 #39
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242709
* BadGirl gaat nu ook huilen omdat Fannetje blijkbaar ontroostbaar is.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 18:21:00 #40
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_242710
Jammer hoor Bad Girl, club Fuck scheldtopic deel 6 had ik graag met je opgestart. Natuurlijk ook met Ghaven en Kutkip! en niet te vergeten de introductie van Re.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 11 januari 2000 @ 18:26:00 #41
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242711
o maar schelden doe ik graag hoor!
  dinsdag 11 januari 2000 @ 18:40:00 #42
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_242712
even heel snel dan:

wegens persoonlijke omstandigheden ben ik
een tijdje afwezig geweest, dat zal ook
nog wel even duren.

maar dat jullie maar even weten dat ik er
bij ben op 3 februari.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  dinsdag 11 januari 2000 @ 20:32:00 #43
521 ruby
Hell yeah!
pi_242713
* ruby zal er zeker zijn!.

Leuk idee Hunter!

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_242714
160bits zag zijn naam bij Hunter en dacht, 'da's een leuk idee' dus is 160bits erbij
  dinsdag 11 januari 2000 @ 21:28:00 #45
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_242715
Lieve Bolletje .

Je bent van harte welkom hoor je zegt het maar kunnen we lekker gezellig samen achter de pc.
---------------------------------------------
Dr Bogus What der ek mei dy is ik winskje dy folle sterkte ta.Ast help nedig hast dan seist it mar.
In dikke Tût fan Ayla1

pi_242716
Kierewiet! niet in de uitnodiging ?
Kierewiet! komt ook. En geeft voyeur groot gelijk.
Blijft zich verbazen
  woensdag 12 januari 2000 @ 00:36:00 #47
374 beelzebub
master of disaster
pi_242717
* beelzebub komt ook lekker stangen die avond.
  woensdag 12 januari 2000 @ 13:45:00 #48
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_242718
* Alkyone komt ook die dag als dankbetuiging aan alle posters die dit forum de moeite waard maakten, met name Moor, Hunter, Voyeur, Re, Lilith, Bor en bogus..
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_242719
Lijkt me leuk...kijken of mijn dienstlijst het toelaat...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_242720
Gaat het forum van BB dicht ofzo?
pi_242721
Ajax-girl: wat mij betreft zijn we nog minstens drie weken hier. Maar als iemand beslist of het dicht kan zijn dat toch wel de trouwe posters. Typisch een onderwerp om op de reunie over te praten.

Je komt toch ook?

Ik sluit deze topic. Ik heb nr. III aangemaakt, daar gaan we verder.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 januari 2000 @ 21:26:00 #52
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242722
Merel en ik hebben ervoor gekozen ons huwelijk op 3 februari te laten voltrekken

Op deze manier kan iedereen aanwezig zijn.

Wij zijn er dus zeker.

Grtz. TARAraboemdijee (en Merel)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin donderdag 13 januari 2000 @ 21:37:00 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_242723
Tara, van harte alvast
Er is inmiddels weer een volgend deel geopend zie ik, dus iedereen kan weer verder in het volgende deel...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')