Ja gister was het nog zo lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Tja, ik was alweer aan het werk. 7uur beginnen
En ik moest zelfs al echt wat doen.
Het mist hier. Zit ik te kleumen in mn korte rokjebrrr. Ik haat het Nederlansch' klimaat.
Moslims hebben hun demografie erg mee. Dat nog niet eens de helft van alle moslims in Nederland kiesgerechtigd is zegt genoeg over hoeveel kiesgerechtige moslims er nog komen, en is daarmee erg relevant voor het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow ja dankzij Pim Fortuyn!!!!!!!! Hou vooral die illusies in stand. Tuurlijk is er nogsteeds groei, maar die groei zelf is ook dalende, wat is de relevantie van dat grafiekje bij het onderwerp? Wat wil je ermee laten zien? Dat er 1miljoen moslims zijn? Dat weet 90% van Nederland ondertussen wel.
Ja, en moslims gaan niet dood, ze zijn onsterfelijk nietwaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Moslims hebben hun demografie erg mee. Dat nog niet eens de helft van alle moslims in Nederland kiesgerechtigd is zegt genoeg over hoeveel kiesgerechtige moslims er nog komen, en is daarmee erg relevant voor het nieuwsbericht.
Het aantal sterfgevallen compenseerd de groei van geboortes en immigratie voor maar een klein gedeelte. Maar goed genoeg gelul over dit, ik ga niet in discussie met iemand die niet onpartijdig is met betrekkking tot dit onderwerp.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en moslims gaan niet dood, ze zijn onsterfelijk nietwaar?![]()
10% marktaandeel was toch de target die John de Mol stelde?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:55 schreef pberends het volgende:
Gemiddeld marktaandeel over de avond: 9.7% (5e zender van Nederland)
Onder de 3e generatie is het geboortecijfer al ongeveer gelijk aan dat van de Nederlanders. Op eht moment dat men meer opleiding heeft genoten en welvarender wordt komt men er meestal ook achter dat grote gezinnen geen noodzaak zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Moslims hebben hun demografie erg mee. Dat nog niet eens de helft van alle moslims in Nederland kiesgerechtigd is zegt genoeg over hoeveel kiesgerechtige moslims er nog komen, en is daarmee erg relevant voor het nieuwsbericht.
Ja, overall gezien. Zondag was het zelfs de eerste zender van het land met 24% ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
10% marktaandeel was toch de target die John de Mol stelde?
Bron van je cijfers graag. En jij bent ook al onpartijdig, je bent linksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onder de 3e generatie is het geboortecijfer al ongeveer gelijk aan dat van de Nederlanders. Op eht moment dat men meer opleiding heeft genoten en welvarender wordt komt men er meestal ook achter dat grote gezinnen geen noodzaak zijn.
Ofwel bestudeer de demografie iets uitgebreider voor je conclusies gaat trekken.
Welke aanwas van moslims is dan voorkomen dankzij Fortuyn? Er zijn niet minder kleine moslimpjes geboren in Nederland dankzij PF, lijkt me. Huwelijksimport is ook belangrijk afgenomen dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Dankzij Pim Fortuyn ja. Anders was het nu nog steeds zo geweest. Gelukkig hebben we toendertijd niet zo autistisch gereageerd op uitspraken zoals die van jou. Anders was die eind aan de groei er nooit gekomen. Overigens groeit het nog steeds gestaag hoor.
Ik moest echt huilen van het lachen, jij bent lekker onpartijdig zeg. Al jaren bezig met een soort van demonisering van moslims, en dan doen alsof hij altijd objectief is. Maar om even je "stelling" te "bevestigen". Ja moslims krijgen een grotere invloed in het politieke klimaat in nederland, en dat werd wel eens tijd ook. 1 miljoen mensen hebben ook een soort van vertegenwoordiging nodigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Het aantal sterfgevallen compenseerd de groei van geboortes en immigratie voor maar een klein gedeelte. Maar goed genoeg gelul over dit, ik ga niet in discussie met iemand die niet onpartijdig is met betrekkking tot dit onderwerp..
Typisch zo'n ding dat gebeurt is juist door Fortuyn. Niet direct, maar indirect, door het bespreekbaar te maken. Zonder hem vingen we nog steeds 150.000 asielzoekers op en lieten we nog steeds iedereen bij bosjes binnen. En nu is de discussie gesloten, ik heb geen zin om energie te steken door tegen muren aan de praten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Welke aanwas van moslims is dan voorkomen dankzij Fortuyn? Er zijn niet minder kleine moslimpjes geboren in Nederland dankzij PF, lijkt me. Huwelijksimport is ook belangrijk afgenomen dacht ik.
Ik heb ook niet de indruk dat er zich moslims afkeren van hun geloof dankzij PF, dus dat kan het ook al niet zijn.
Dat handjevol asielzoekers met moslimgeloof dat dankzij strenger toelatingsbeleid Nederland niet is binnengekomen? Gepruts in de marge.
Voor 2 jaar terug in de intermediar geloof ik. In ieder geval in een gerespecteerd gedrukt mediumquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Bron van je cijfers graag. En jij bent ook al onpartijdig, je bent links [afbeelding].
Het was dan ook een niet al te serieuze post. Maar ik mijn mening, jij je mening. En ja, je hebt altijd gelijk. Pfff, waarom besteed ik in Allah's naam tijd aan randdebielen als jullie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moest echt huilen van het lachen, jij bent lekker onpartijdig zeg. Al jaren bezig met een soort van demonisering van moslims, en dan doen alsof hij altijd objectief is. Maar om even je "stelling" te "bevestigen". Ja moslims krijgen een grotere invloed in het politieke klimaat in nederland, en dat werd wel eens tijd ook. 1 miljoen mensen hebben ook een soort van vertegenwoordiging nodig![]()
Pberends heeft de discussie verloren!!!!!!!!!!!!! Daarom kapt ie em maar snel af!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Typisch zo'n ding dat gebeurt is juist door Fortuyn. Niet direct, maar indirect, door het bespreekbaar te maken. Zonder hem vingen we nog steeds 150.000 asielzoekers op en lieten we nog steeds iedereen bij bosjes binnen. En nu is de discussie gesloten, ik heb geen zin om energie te steken door tegen muren aan de praten.
Omdat je diep in je hart weet dat je altijd ongelijk hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was dan ook een niet al te serieuze post. Maar ik mijn mening, jij je mening. En ja, je hebt altijd gelijk. Pfff, waarom besteed ik in Allah's naam tijd aan randdebielen als jullie?
Das niet waar. Linkse mensen zouden een elitair blad al Intermediar moeten uitkotsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor 2 jaar terug in de intermediar geloof ik. In ieder geval in een gerespecteerd gedrukt medium.
Ja wat zag ik laatst? 16.000+ posts in de SC?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was dan ook een niet al te serieuze post. Maar ik mijn mening, jij je mening. En ja, je hebt altijd gelijk. Pfff, waarom besteed ik in Allah's naam tijd aan randdebielen als jullie?
LOLquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja wat zag ik laatst? 16.000+ posts in de SC?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja wat zag ik laatst? 16.000+ posts in de SC?
Eey het is gratis, dan mag het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Das niet waar. Linkse mensen zouden een elitair blad al Intermediar moeten uitkotsen.
De aarsmaden leggen hun eitjes ter hoogte van de anus, waar ze hopen hun weg te vinden naar de mond.quote:
De overige partijen zijn er alleen voor autochtone blanke Nederlandersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
". Ja moslims krijgen een grotere invloed in het politieke klimaat in nederland, en dat werd wel eens tijd ook. 1 miljoen mensen hebben ook een soort van vertegenwoordiging nodig![]()
Lees anders eens over die 5 miljoen aanhalingstekens in mijn post heen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
De overige partijen zijn er alleen voor autochtone blanke Nederlanders![]()
Het lijkt mij ook sterk dat alle moslims dezelfde politieke denkbeelden hebben in Nederland.
Oh. Discussie sluiten is mij best hoor. Maar ik ben geen muurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Typisch zo'n ding dat gebeurt is juist door Fortuyn. Niet direct, maar indirect, door het bespreekbaar te maken. Zonder hem vingen we nog steeds 150.000 asielzoekers op en lieten we nog steeds iedereen bij bosjes binnen. En nu is de discussie gesloten, ik heb geen zin om energie te steken door tegen muren aan de praten.
Oh dat vind ik ook. Lang leve darwin en min of meer rationeel denken. Maar dan nog heb ik niets tegen een moslimpartij. Denk zelfs dat het wel kan helpen bij de integratie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57259#2216513
Ik heb weer eens gelijk. Maar inderdaad, ik vind mensen die geloof als eerste in hun leven stellen per definitie achterlijk.
Dat zal Mrx en Drwolff leuk vinden, je beledigt ze nu zwaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57259#2216513
Ik heb weer eens gelijk. Maar inderdaad, ik vind mensen die geloof als eerste in hun leven stellen per definitie achterlijk.
Hier ook, Groningen toevallig?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]En de zon breekt door alhier. Kan ik eindelijk ophouden met kleumen in mn rokje![]()
Doe ik ook, quotes uit hun verband trekken e.d. is namelijk veel leukerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees anders eens over die 5 miljoen aanhalingstekens in mijn post heen.![]()
uhuhquote:
Heb je je al aangemeld voor de meet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef sigme het volgende:
En de zon breekt door alhier. Kan ik eindelijk ophouden met kleumen in mn rokje![]()
Hoe weet jij nou dat jij me nooit tegen bent gekomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doe ik ook, quotes uit hun verband trekken e.d. is namelijk veel leuker![]()
Ik vind het vreemd dat ik jou nog nooit ben tegen gekomen
Omdat ik in Groningen zit of omdat ik rokjes draag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je je al aangemeld voor de meet?
Je komt me niet bekend voor als ik in je fotoboek kijk, maar goed ik ben zelfs in staat om mijn moeder straal voorbij te lopen op straat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat jij me nooit tegen bent gekomen![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ik in Groningen zit of omdat ik rokjes draag?
Ik word graag gewaardeerd om m'n rokjes hoorquote:
Sizzler heeft het topic gekaapt, dus kan je niet op de mischien lijst plaatsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik word graag gewaardeerd om m'n rokjes hoor
Nee, ik heb me niet aangemeld, ja als het meezit kom ik wel even langs. Hangt wat af van tijdstip & dag..
Bij mij voor de deur wordt ook om 7 uur begonnen door heren met grote kranen enzo. Die hebben voldoende waardering voor mijn rokje. Mijn dag begint dan met veel welgemeende "goedemorgen"squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:42 schreef du_ke het volgende:
Overigens begon er bij onze buren volgens mij vandaag ook iemand om 7 uur te werken. Maar die had geen kort rokje aan en stond op een stijger.
haha hebben die jongens ook een fijn verzetje aan het begin van een zware dag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur wordt ook om 7 uur begonnen door heren met grote kranen enzo. Die hebben voldoende waardering voor mijn rokje. Mijn dag begint dan met veel welgemeende "goedemorgen"s![]()
De biologische klok van de ODOL wordt dan gelijk goed gezet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef du_ke het volgende:
haha hebben die jongens ook een fijn verzetje aan het begin van een zware dag.
nee, toevallig niet. Zit jij ook in Groningen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:47 schreef Drugshond het volgende:
Toevallig een schots rokje ?
Mijn goeie daad van de dag ook weer gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha hebben die jongens ook een fijn verzetje aan het begin van een zware dag.
Nee net even opgezocht in de routeplanner.... ik woon 269.9 km zuidelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef sigme het volgende:
nee, toevallig niet. Zit jij ook in Groningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |