Wanneer is eigenlijk de huldiging? Zo'n unieke wereldprestatie moet toch gevierd worden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef johannes1986 het volgende:
In het Feyenoord-topic:
" Van: Eus Textiel
![]()
![]()
verkeerde topic denk kquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wanneer is eigenlijk de huldiging? Zo'n unieke wereldprestatie moet toch gevierd worden!
die kakkerlakken zijn geen topclub (meer), de reactie wanneer ze een keertje Ajax nipt verslaan spreekt boekdelen
ach Reiziger zou k niet zo mee zitten, maar k denkd at die een beetje over de top is inmiddelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als Bogarde of Reiziger komt ben ik PSV-fan af en dat meen ik serieus![]()
Wie bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op je hilarische vriendje, blame him.
Hm, oke...ik bedoelde het ook niet om iemand op te naaien, ik vind die mail gewoon mooi..hij is gewoon grappigquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef Zapper het volgende:
Goed, Bouma nu dus definitief weg.
Dag FredjeComplimenten voor de nette wijze waarop je weggaat
Inderdaad, PSV heeft Ooijer voor de back. AZ zoekt een rechtsback en heeft ook nog eens Louis als trainer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef Neoktheone het volgende:
Op VI staat nu dat Reiziger met een Nederlandse club praat. Ze suggereren AZ en PSV. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat hij naar PSV komt. AZ lijkt overigens ook de meest logische optie...
quote:PSV.nl: Wilfred Bouma voor drie jaar naar Aston Villa
30 augustus 2005 17:00
Wilfred Bouma (27) speelt de komende drie seizoenen in het shirt van Aston Villa. De verdediger zegt zelf zéér verheugd te zijn met zijn transfer naar de Engelse competitie, die vandaag officieel rond werd gemaakt.
Vertrouwen
"Aston Villa is een grote club en ik kijk er naar uit om hier te komen spelen in de Premier League", zegt Bouma op de officiële website van de club uit Birmingham. "Ik ga mijn uiterste best doen om de club te helpen op de weg naar boven. Ik heb een heel goed gesprek gehad met manager David O’Leary, hij maakte duidelijk dat hij in mij gelooft. Dat geeft me vertrouwen, dat is belangrijk voor me. Ik heb een heel goed gevoel bij deze club, met een rijke historie. Alle mensen die ik heb gesproken waren heel behulpzaam, het stadion ziet er heel mooi uit en ik kijk uit naar mijn eerste wedstrijd."
Medische keuring
De formaliteiten rondom zijn transfer naar Engeland kwamen in hoog tempo rond. Gisteravond vloog Bouma naar Birmingham. Daar onderging hij het eerste deel van zijn medische keuring, vandaag het tweede deel, zo meldt de clubsite. Via een privé-vliegtuig sloot hij zich vervolgens in Nederland weer aan bij de selectie van Oranje, dat twee WK-kwalificatiewedstrijden speelt tegen Armenië en Andorra.
Vanaf 1990 bij PSV
Wilfred Bouma kwam op zijn twaalfde bij PSV, in 1990. Hij doorliep de gehele jeugdopleiding, waarna hij in 1994 officieel debuteerde in het eerste elftal. Daarna is hij vervolgens uitgeleend aan MVV en Fortuna Sittard. Vanaf 1999 speelde Bouma onafgebroken in het eerste. In totaal kwam Bouma tot 55 Europese wedstrijden. In het Nederlands elftal staat zijn teller op twintig interlands, waarin hij twee keer scoorde.
AZ wordt al enkele dagen in verband gebracht met Reizigerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef Neoktheone het volgende:
Op VI staat nu dat Reiziger met een Nederlandse club praat. Ze suggereren AZ en PSV. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat hij naar PSV komt. AZ lijkt overigens ook de meest logische optie...
1 septemberquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:44 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer stopt de Leegloop bij PSV?
Je zult Reiziger bedoelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:34 schreef rubbereend het volgende:
AZ wordt al enkele dagen in verband gebracht met AZ
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je zult Reiziger bedoelen?
weinig hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef Suijk het volgende:
5 miljoen voor Bouma...hallo zeg.
En Lee is voor 3 miljoen?quote:
ja, toen de clausules werden opgenomen in de contracten lagen de verhoudingen wel ff wat anders.quote:
Je hebt hem al in je icon staan zie ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef cultheld het volgende:
Reiziger is wel een goede aanwinst hoor
dat snap ik, maar Ooijer heeft natuurlijk het eerste recht op die positiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Reiziger kan ook centraal spelen, als ie niet geblesseerd is.
weer een flauw inkoppertje of eindelijk eens serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Er komt nog een wereldtalent uit Zuid-Amerika.
Dat heeft Steef ons beloofd. Maandag of dinsdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:44 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
weer een flauw inkoppertje of eindelijk eens serieus?![]()
Nee, een kloon...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:47 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie is Steef? Cultheld?
En om wie gaat het dan wel? Als man die altijd alles weet moet jij het toch wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat heeft Steef ons beloofd. Maandag of dinsdag.
Een feyenoord scout die weet hoe het bij psv gaat, ofzoietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:47 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie is Steef? Cultheld?
Poging tot grappig doen, dit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:43 schreef johannes1986 het volgende:
Jezus gek...Réiziger...nu proberen ze me echt dood te maken met een blije mus![]()
Nee...gewoon donders chagrijnig worden van weer een loze beloften van Westerhof...quote:
Reiziger vind ik toch redelijk opvallend hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:59 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Nee...gewoon donders chagrijnig worden van weer een loze beloften van Westerhof...
opmerkelijke aankopen...
nou, als dit 1 van die 2-3 opmerkelijke aankopen is, dan hoef ik geeneens vervangers voor Bouma en Lee te hebben..
Die hebben we al in de vorm vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Er komt nog een wereldtalent uit Zuid-Amerika.
Dat lijkt me ook niet. 32 is 'ie ook al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef johannes1986 het volgende:
Opvallend ja...maar absoluut geen opvolger voor Bouma of Lee...dat kan Westerhof echt niet maken
Daarom moest hij eerst op stage komen zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die hebben we al in de vorm vanCarrizo
Kap us met je eindeloze optimisme...dit is gewoon kut..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus jij rekent ook op nog 2 verdedigende versterkingen? Ik help het Westerhof hopen in ieder geval...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. 32 is 'ie ook al.
Dat is ook een godswonder hoor..de enige echte topaankoop tot nu toe..maar we hebben dan ook lang op onze topspits moeten wachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Jullie hebben wel Koné....
Jij zit alweer met een paal in je broek hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht nog wel iemand, maar Reiziger heb ik al een tijdje niet meer zien spelen. In Barcelona speelde hij nog erg veel, bij Boro behoorlijk wat geblesseerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dus jij rekent ook op nog 2 verdedigende versterkingen? Ik help het Westerhof hopen in ieder geval...
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...Lee en Bouma óók nog weg is al zo klote..vervolgens maakt Westerhof je bloedgeil door opmerkelijke aankopen te beloven en vervolgens wordt je afgescheept met een Reizigerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij zit alweer met een paal in je broek he
Nee. Niet van Boca. En geen staartje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
Die Carizzo is dat die gast van Boca met z'n staartje op het Amsterdam Tournament?
Ik ben ook nog best optimistisch. Ik zie ons nog best kampioen worden. Zeker met Kone erbij. En de CL daar moet je wat geluk bij hebben. Dus dat zien we wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als Bogarde of Reiziger komt ben ik PSV-fan af en dat meen ik serieus![]()
Och ja, het zal hem aan de naam liggen he. Cultheld duwt 'm de hele dag al terug denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...Lee en Bouma óók nog weg is al zo klote..vervolgens maakt Westerhof je bloedgeil door opmerkelijke aankopen te beloven en vervolgens wordt je afgescheept met een ReizigerEn dat is natuurlijk al 1 van de 2 opmerkelijke aankopen..die andere is natuurlijk Bogarde ofzo..
Ik ga jou en die andere polyfan Zapper nog met veel plezier quoten in april, als de schaal weer in Eindhoven te bewonderen is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...Lee en Bouma óók nog weg is al zo klote..vervolgens maakt Westerhof je bloedgeil door opmerkelijke aankopen te beloven en vervolgens wordt je afgescheept met een ReizigerEn dat is natuurlijk al 1 van de 2 opmerkelijke aankopen..die andere is natuurlijk Bogarde ofzo..
Nee maar die wil niet naar PSV he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef PirE het volgende:
Ziegler is trouwens geen slechte speler.
Mijn seizoen is nu al totaal verpest ja....echt te triest voor woorden dat PSV het nu met zo'n speler moet doen..en dat hij nog als een topaankoop gepresenteerd wordt is helemaal om te huilenquote:
Jij denkt een quote te hebben waar ik zeg dat PSV geen landskampioen wordt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
Ik ga jou en die andere polyfan Zapper nog met veel plezier quoten in april, als de schaal weer in Eindhoven te bewonderen is.
Dat schijnt ook te kunnen ja. Maar volgens mij zijn ze alweer vergeten waarom ze Ferreyra ook weer gehuurd haddenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Kan Ferreyra niet gewoon linksback gaan staan?
haha ja...dat zou even leuk zijn...een verdediging met : Reiziger Alex Ooijer Ferreyra...het is maar goed dat we Koné hebben, dan winnen we misschien af en toe nog met 6-5 of 5-4..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Logisch ook. Het zal Juan Barremanbassebas wel worden.
Kan Ferreyra niet gewoon linksback gaan staan?
Ik moet zeggen, het is heerlijk dat je terug bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn seizoen is nu al totaal verpest ja....echt te triest voor woorden dat PSV het nu met zo'n speler moet doen..en dat hij nog als een topaankoop gepresenteerd wordt is helemaal om te huilen
Ik ben juist vaak vrij positief, maar geef toe..dit is toch te gek voor woorden...Bouma en Lee óók nog eens verkopen en dan aankomen met Reiziger..jezusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef Radegast het volgende:
Ben jij negatief geboren ofzo?
Polyfan, is daar ergens een definitie voor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
Ik ga jou en die andere polyfan Zapper nog met veel plezier quoten in april, als de schaal weer in Eindhoven te bewonderen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |