Wanneer is eigenlijk de huldiging? Zo'n unieke wereldprestatie moet toch gevierd worden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef johannes1986 het volgende:
In het Feyenoord-topic:
" Van: Eus Textiel
![]()
![]()
verkeerde topic denk kquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wanneer is eigenlijk de huldiging? Zo'n unieke wereldprestatie moet toch gevierd worden!
die kakkerlakken zijn geen topclub (meer), de reactie wanneer ze een keertje Ajax nipt verslaan spreekt boekdelen
ach Reiziger zou k niet zo mee zitten, maar k denkd at die een beetje over de top is inmiddelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als Bogarde of Reiziger komt ben ik PSV-fan af en dat meen ik serieus![]()
Wie bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op je hilarische vriendje, blame him.
Hm, oke...ik bedoelde het ook niet om iemand op te naaien, ik vind die mail gewoon mooi..hij is gewoon grappigquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef Zapper het volgende:
Goed, Bouma nu dus definitief weg.
Dag FredjeComplimenten voor de nette wijze waarop je weggaat
Inderdaad, PSV heeft Ooijer voor de back. AZ zoekt een rechtsback en heeft ook nog eens Louis als trainer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef Neoktheone het volgende:
Op VI staat nu dat Reiziger met een Nederlandse club praat. Ze suggereren AZ en PSV. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat hij naar PSV komt. AZ lijkt overigens ook de meest logische optie...
quote:PSV.nl: Wilfred Bouma voor drie jaar naar Aston Villa
30 augustus 2005 17:00
Wilfred Bouma (27) speelt de komende drie seizoenen in het shirt van Aston Villa. De verdediger zegt zelf zéér verheugd te zijn met zijn transfer naar de Engelse competitie, die vandaag officieel rond werd gemaakt.
Vertrouwen
"Aston Villa is een grote club en ik kijk er naar uit om hier te komen spelen in de Premier League", zegt Bouma op de officiële website van de club uit Birmingham. "Ik ga mijn uiterste best doen om de club te helpen op de weg naar boven. Ik heb een heel goed gesprek gehad met manager David O’Leary, hij maakte duidelijk dat hij in mij gelooft. Dat geeft me vertrouwen, dat is belangrijk voor me. Ik heb een heel goed gevoel bij deze club, met een rijke historie. Alle mensen die ik heb gesproken waren heel behulpzaam, het stadion ziet er heel mooi uit en ik kijk uit naar mijn eerste wedstrijd."
Medische keuring
De formaliteiten rondom zijn transfer naar Engeland kwamen in hoog tempo rond. Gisteravond vloog Bouma naar Birmingham. Daar onderging hij het eerste deel van zijn medische keuring, vandaag het tweede deel, zo meldt de clubsite. Via een privé-vliegtuig sloot hij zich vervolgens in Nederland weer aan bij de selectie van Oranje, dat twee WK-kwalificatiewedstrijden speelt tegen Armenië en Andorra.
Vanaf 1990 bij PSV
Wilfred Bouma kwam op zijn twaalfde bij PSV, in 1990. Hij doorliep de gehele jeugdopleiding, waarna hij in 1994 officieel debuteerde in het eerste elftal. Daarna is hij vervolgens uitgeleend aan MVV en Fortuna Sittard. Vanaf 1999 speelde Bouma onafgebroken in het eerste. In totaal kwam Bouma tot 55 Europese wedstrijden. In het Nederlands elftal staat zijn teller op twintig interlands, waarin hij twee keer scoorde.
AZ wordt al enkele dagen in verband gebracht met Reizigerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef Neoktheone het volgende:
Op VI staat nu dat Reiziger met een Nederlandse club praat. Ze suggereren AZ en PSV. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat hij naar PSV komt. AZ lijkt overigens ook de meest logische optie...
1 septemberquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:44 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer stopt de Leegloop bij PSV?
Je zult Reiziger bedoelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:34 schreef rubbereend het volgende:
AZ wordt al enkele dagen in verband gebracht met AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |