dat snap ik, maar Ooijer heeft natuurlijk het eerste recht op die positiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Reiziger kan ook centraal spelen, als ie niet geblesseerd is.
weer een flauw inkoppertje of eindelijk eens serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Er komt nog een wereldtalent uit Zuid-Amerika.
Dat heeft Steef ons beloofd. Maandag of dinsdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:44 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
weer een flauw inkoppertje of eindelijk eens serieus?![]()
Nee, een kloon...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:47 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie is Steef? Cultheld?
En om wie gaat het dan wel? Als man die altijd alles weet moet jij het toch wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat heeft Steef ons beloofd. Maandag of dinsdag.
Een feyenoord scout die weet hoe het bij psv gaat, ofzoietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:47 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie is Steef? Cultheld?
Poging tot grappig doen, dit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:43 schreef johannes1986 het volgende:
Jezus gek...Réiziger...nu proberen ze me echt dood te maken met een blije mus![]()
Nee...gewoon donders chagrijnig worden van weer een loze beloften van Westerhof...quote:
Reiziger vind ik toch redelijk opvallend hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:59 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Nee...gewoon donders chagrijnig worden van weer een loze beloften van Westerhof...
opmerkelijke aankopen...
nou, als dit 1 van die 2-3 opmerkelijke aankopen is, dan hoef ik geeneens vervangers voor Bouma en Lee te hebben..
Die hebben we al in de vorm vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Er komt nog een wereldtalent uit Zuid-Amerika.
Dat lijkt me ook niet. 32 is 'ie ook al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef johannes1986 het volgende:
Opvallend ja...maar absoluut geen opvolger voor Bouma of Lee...dat kan Westerhof echt niet maken
Daarom moest hij eerst op stage komen zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die hebben we al in de vorm vanCarrizo
Kap us met je eindeloze optimisme...dit is gewoon kut..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die hebben we al in de vorm vanCarrizo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |