Dus jij rekent ook op nog 2 verdedigende versterkingen? Ik help het Westerhof hopen in ieder geval...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. 32 is 'ie ook al.
Dat is ook een godswonder hoor..de enige echte topaankoop tot nu toe..maar we hebben dan ook lang op onze topspits moeten wachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Jullie hebben wel Koné....
Jij zit alweer met een paal in je broek hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
Die hebben we al in de vorm vanCarrizo
Ik verwacht nog wel iemand, maar Reiziger heb ik al een tijdje niet meer zien spelen. In Barcelona speelde hij nog erg veel, bij Boro behoorlijk wat geblesseerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dus jij rekent ook op nog 2 verdedigende versterkingen? Ik help het Westerhof hopen in ieder geval...
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...Lee en Bouma óók nog weg is al zo klote..vervolgens maakt Westerhof je bloedgeil door opmerkelijke aankopen te beloven en vervolgens wordt je afgescheept met een Reizigerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij zit alweer met een paal in je broek he
Nee. Niet van Boca. En geen staartje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
Die Carizzo is dat die gast van Boca met z'n staartje op het Amsterdam Tournament?
Ik ben ook nog best optimistisch. Ik zie ons nog best kampioen worden. Zeker met Kone erbij. En de CL daar moet je wat geluk bij hebben. Dus dat zien we wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als Bogarde of Reiziger komt ben ik PSV-fan af en dat meen ik serieus![]()
Och ja, het zal hem aan de naam liggen he. Cultheld duwt 'm de hele dag al terug denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...Lee en Bouma óók nog weg is al zo klote..vervolgens maakt Westerhof je bloedgeil door opmerkelijke aankopen te beloven en vervolgens wordt je afgescheept met een ReizigerEn dat is natuurlijk al 1 van de 2 opmerkelijke aankopen..die andere is natuurlijk Bogarde ofzo..
Ik ga jou en die andere polyfan Zapper nog met veel plezier quoten in april, als de schaal weer in Eindhoven te bewonderen is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo iemand nou nog optimistisch is...Lee en Bouma óók nog weg is al zo klote..vervolgens maakt Westerhof je bloedgeil door opmerkelijke aankopen te beloven en vervolgens wordt je afgescheept met een ReizigerEn dat is natuurlijk al 1 van de 2 opmerkelijke aankopen..die andere is natuurlijk Bogarde ofzo..
Nee maar die wil niet naar PSV he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef PirE het volgende:
Ziegler is trouwens geen slechte speler.
Mijn seizoen is nu al totaal verpest ja....echt te triest voor woorden dat PSV het nu met zo'n speler moet doen..en dat hij nog als een topaankoop gepresenteerd wordt is helemaal om te huilenquote:
Jij denkt een quote te hebben waar ik zeg dat PSV geen landskampioen wordt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
Ik ga jou en die andere polyfan Zapper nog met veel plezier quoten in april, als de schaal weer in Eindhoven te bewonderen is.
Dat schijnt ook te kunnen ja. Maar volgens mij zijn ze alweer vergeten waarom ze Ferreyra ook weer gehuurd haddenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Kan Ferreyra niet gewoon linksback gaan staan?
haha ja...dat zou even leuk zijn...een verdediging met : Reiziger Alex Ooijer Ferreyra...het is maar goed dat we Koné hebben, dan winnen we misschien af en toe nog met 6-5 of 5-4..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Logisch ook. Het zal Juan Barremanbassebas wel worden.
Kan Ferreyra niet gewoon linksback gaan staan?
Ik moet zeggen, het is heerlijk dat je terug bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn seizoen is nu al totaal verpest ja....echt te triest voor woorden dat PSV het nu met zo'n speler moet doen..en dat hij nog als een topaankoop gepresenteerd wordt is helemaal om te huilen
Ik ben juist vaak vrij positief, maar geef toe..dit is toch te gek voor woorden...Bouma en Lee óók nog eens verkopen en dan aankomen met Reiziger..jezusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef Radegast het volgende:
Ben jij negatief geboren ofzo?
Polyfan, is daar ergens een definitie voor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
Ik ga jou en die andere polyfan Zapper nog met veel plezier quoten in april, als de schaal weer in Eindhoven te bewonderen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |