mijne ook niet, maar ik ook niet dus dat scheeltquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:57 schreef kliek het volgende:
Ze wil niet anaal.![]()
Verder is het allemaal wel prima.![]()
ja die pil, dat heb ik vaker gehoord. Ik had ook een dinnetje, die had met regelmaat zin en toen ze aan de pil ging had ze vrijwel nooit meer zin.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:04 schreef SadKingBilly het volgende:
Ach, ik doe het maar één keer per jaar, maar ik klaag niet
(want ik doe het vandaag)
Gister had ze geen zin dus vandaag even uitgebreid, ik moet zeggen dat sinds ze gestopt is met de pil ze wel stukken meer zin heeft dan voorheen. Pijpen doet ze niet (zo heel) moeilijk meer over, ze slikt alleen niet; nou ja, jammer.
Een ex van me, daar deed ik het minstens 2 tot 3 keer per dag mee (en dat de hele week door!), op een gegeven moment is dan de lol er ook wel een beetje vanaf, hoe geil ze er ook uit zag. Die was echt sexverslaafd, die deed het naast drie keer per dag met mij ook nog minstens twee keer met anderen (met een leraar en een klasgenoot) Misschien kun je dan tóch beter een vriendin hebben die iets minder zin heeft maar wél alleen in JOU...
Hhm dat werd niet gevraagdquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:13 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de mensen die melden dat ze geen sexleven hebben, vertel ons ook even waaróm dan; tenslotte is dat als je geen partner hebt wel iets anders dan wanneer die partner nooit zin heeft (of het liever met een ander doet)
Dat was niet de vraag maar fyi:quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:13 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de mensen die melden dat ze geen sexleven hebben, vertel ons ook even waaróm dan; tenslotte is dat als je geen partner hebt wel iets anders dan wanneer die partner nooit zin heeft (of het liever met een ander doet)
Afkicken? Of doe je iets fout?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag maar fyi:
Sinds kort single en scharrelloos![]()
Sinds wanneer heeft anaal iets met 'willen' te maken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:57 schreef kliek het volgende:
Ze wil niet anaal.![]()
Verder is het allemaal wel prima.![]()
Zwaar afkickenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Afkicken? Of doe je iets fout?![]()
Dat klinkt alsof je er niet zelf voor kiest...das minder..quote:
Ach, tis gewoon ff wennenquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er niet zelf voor kiest...das minder..
Geen leuke buurman/buurjongen?..(of misschien lekkere ex.?)
ik heb een zwaar vermoeden dat de hele werking van de pil hierop is gebaseerd!quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja die pil, dat heb ik vaker gehoord. Ik had ook een dinnetje, die had met regelmaat zin en toen ze aan de pil ging had ze vrijwel nooit meer zin.
Sex met je ex is Goed,..quote:
Ik zou dat niet makkelijk kunnen...en wennen...dat lijkt mij onmogelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, tis gewoon ff wennen
Buurman is 60, nee dusSex met ex doe ik niet
![]()
Collega's ook geen optie. Been there done that, was geen succesquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik zou dat niet makkelijk kunnen...en wennen...dat lijkt mij onmogelijk.
Collega's?![]()
De sex is wel goed, alleen dat gezeik daar na is wat minder...quote:
Afhankelijk hoe je 'relatie' met je ex nog is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef whoops het volgende:
[..]
De sex is wel goed, alleen dat gezeik daar na is wat minder...
Precies, proves my pointquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef whoops het volgende:
[..]
De sex is wel goed, alleen dat gezeik daar na is wat minder...
quote:
je kan condoomloos neuken, heeft ze geen zin... ja dan wordt ze ook niet zwanger neequote:Op maandag 29 augustus 2005 12:00 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
[..]
ik heb een zwaar vermoeden dat de hele werking van de pil hierop is gebaseerd!
Ja die pil, nou mijn liefie heeft er grotere tieten van gekregen maar wel minder zin.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja die pil, dat heb ik vaker gehoord. Ik had ook een dinnetje, die had met regelmaat zin en toen ze aan de pil ging had ze vrijwel nooit meer zin.
die van mij heeft als ze zin heeft gelukkig wel zin in mij en niet in anderen
Laatste tijd nog naar "feestjes" geweest of dat nog ff niet?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef Sylvana het volgende:
ik zou wel een wat regelmatiger sexleven willen, maar verder weinig te klagen, ben dan wel vrijgezel, maar heb evengoed nog wel sex en ik heb er nooit last van gehad dat ik door de pil minder zin kreeg
Ik denk ook dat heel veel vrouwen het idd gewoon als excuus gebruiken om niet te hoeven neequote:Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef Trixal het volgende:
IMHO is dat je libido van de pil naar benee gaat bullshit. Ik heb er totaal geen last van
9 en 16/17 september weerquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Laatste tijd nog naar "feestjes" geweest of dat nog ff niet?
haha gezellig weer dus..quote:
idd. Zelfde als dat ze de menstruatie als excuus gebruiken,en zo 5x per maand aan de kwats zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik denk ook dat heel veel vrouwen het idd gewoon als excuus gebruiken om niet te hoeven nee
ben de afgelopen 3 maanden niet geweest, vanwege onder andere vakantie en andere dingen die ik te doen had, maar nou in september ga ik dus wel weerquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha gezellig weer dus..
Tijdje geen gehad dan??
Haha heb je lekker wat in te halen dusquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ben de afgelopen 3 maanden niet geweest, vanwege onder andere vakantie en andere dingen die ik te doen had, maar nou in september ga ik dus wel weer
Waar is dat feest?quote:
Hmmm..dan wordt het wat lastig..quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Collega's ook geen optie. Been there done that, was geen succes![]()
Hey! Dit is geen gegronde reden om te klagen....quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Het enige wat ik te klagen heb is dat het weekend te kort is, de nachten te snel voorbij gaan, had zaterdagnacht helemaal geen zin om te stoppen, maar om 7 uur 'sochtens moesten we wel even gaan slapen
* het.ismij begint zich een beetje eenzaam te voelen, in de nachten,..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Het enige wat ik te klagen heb is dat het weekend te kort is, de nachten te snel voorbij gaan, had zaterdagnacht helemaal geen zin om te stoppen, maar om 7 uur 'sochtens moesten we wel even gaan slapen
Hhm vrouwen hoeven toch nooit zonder te zitten??quote:
En mannen wel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm vrouwen hoeven toch nooit zonder te zitten??![]()
Ik vind van wel, we hebben te lang geouwehoert, begonnen pas om 3 uur s'nachts met leuke dingen, dan maar 4 uurtjes de tijdquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Hey! Dit is geen gegronde reden om te klagen....
Vrouwen kunnen makkelijker een scharrel krijgen dan mannen denk ikquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen makkelijker een scharrel krijgen dan mannen denk ik
Onzin, is voor beide geslachten even makkelijk/moeilijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen makkelijker een scharrel krijgen dan mannen denk ik
Er zijn meer mannen die willen dan vrouwen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onzin, is voor beide geslachten even makkelijk/moeilijk![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onzin, is voor beide geslachten even makkelijk/moeilijk![]()
Ben ik niet met je eens, vooral in deze tijd zijn er genoeg vrouwen met een groot libido, aantal zal ongeveer gelijk zijn aan elkaar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen die willen dan vrouwen..
dus het moet voor vrouwen wel makkelijker zijn, of ze moeten heul lelijk zijn (maar zelfs dan gaat het nog makkelijker voor vrouwen)
Ik ben het nog steeds niet met miss eens,.. er zullen ongetwijfeld steeds meer vrouwen zijn,.. maar het is nog steeds niet makkelijk voor mannen,..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, vooral in deze tijd zijn er genoeg vrouwen met een groot libido, aantal zal ongeveer gelijk zijn aan elkaar.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
In princiepe hoeven veel vrouwen maar te knipperen en ze kunnen los gaan
Als ik dat doe gebeurd er geen klote![]()
k heb het wel over naar bepaalde knipperen ,..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt als je t helemaal niet uitmaakt hoe de man in kwestie eruit ziet e.d.
Toch denk ik dat vrouwen kritischer zijn dan mannen wat betreft hun keuze...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt als je t helemaal niet uitmaakt hoe de man in kwestie eruit ziet e.d.
Verschilt per vrouw, er zijn er ook die alleen maar een pik willen en zich niet druk maken over wat er verder aan vast zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Toch denk ik dat vrouwen kritischer zijn dan mannen wat betreft hun keuze...
daar hou k van,.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw, er zijn er ook die alleen maar een pik willen en zich niet druk maken over wat er verder aan vast zit
dat van jou en je rechter/linkerhandquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Wat voor leven?
1 2 date?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm vrouwen hoeven toch nooit zonder te zitten??![]()
Hoe bedoel jij nuek???quote:
halve date..quote:
Dat is erg goed.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat van jou en je rechter/linkerhand
So fucking truequote:Op maandag 29 augustus 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Het enige wat ik te klagen heb is dat het weekend te kort is, de nachten te snel voorbij gaan
Neem er eentje bijquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik zie mijn vriendje om de 2 a 4 wekendas pas frustrerend!
Ik al 3,5 jaar niet meer, so????quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:
Nou wij hebben nu al 4 weken geen sex meer gehad.
Het is vroeg op, laat naar bed. Kus en weltrusten. Hier wil ik wat aan doen, want anders gaat het nog een keer fout, ben ik bang
whehehe. ze typte 12 date...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
halve date..
maar snap hem dan nog niet![]()
dan snap ik de 1 niet :Squote:Op maandag 29 augustus 2005 15:46 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
whehehe. ze typte 12 date...
Want To Date dus![]()
(en niet halve date)
1 = one... klinkt als want (naja, de breezah generatie gebruikt het zo ook nog wel eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
dan snap ik de 1 niet :S
maar moet ze foto erbij zetten in d'r info of fotoboek.. moet het met de mannen hier zo lukken..
sorry dat ik hem niet snapte dan![]()
En terecht,..quote:
Okay, ik blijf zover mogelijk bij die Breezah gerenatie weg..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:53 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
1 = one... klinkt als want (naja, de breezah generatie gebruikt het zo ook nog wel eens)
![]()
even voor de duidelijkheid, ik ben geen breezahquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:55 schreef PieterCK het volgende:
Okay, ik blijf zover mogelijk bij die Breezah gerenatie weg..
Maar laat d'r dan een foto van d'rzelf in d'r fotoboek zetten..
Heeft ze hier zo een date
Kee, maar je wist het zooo goed...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben geen breezahik ken er gewoon een aantal
![]()
en je zegt laat dr dan, maar goed, ik ken haar verder niet.. ik ben alleen de vertaler![]()
onetwodatequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
halve date..
maar snap hem dan nog niet![]()
naja, ik ben er ooit een soort van een geweestquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
Kee, maar je wist het zooo goed...
Geeft niet als je wel een Breezah was geweest hoor![]()
Dan moet je me die vrouwen toch ns aanwijzen, want die ben ik nog nóóit tegengekomen (tenzij ze misschien schurftlelijk zijn, maar dan let ik er niet op).quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw, er zijn er ook die alleen maar een pik willen en zich niet druk maken over wat er verder aan vast zit
sorry dat one en want snapte ik niet....quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
onetwodate
oftewel want to date? maarja laat maar als je dat nog niet eens begreep![]()
Idd, gaat nergens meer overquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm..apart topic aan het worden...
*tikkie jij bent umquote:
Nietus, ben veel te snel voor jouquote:
Eg nie..ik had je alquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nietus, ben veel te snel voor jou![]()
Is Enschede gezellig om te daten?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
naja, ik ben er ooit een soort van een geweest(ja, drie jaar terug
)
nu niet meerik heb zelfs een vriendin laten inzien dat ze als zijnde een 'breezah' door iedereen bespot werd... (achter dr rug om) dus tja
![]()
breezers?![]()
Duh daar zijn het toch ook Breezahs voor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
naja, ik ben er ooit een soort van een geweest(ja, drie jaar terug
)
nu niet meerik heb zelfs een vriendin laten inzien dat ze als zijnde een 'breezah' door iedereen bespot werd... (achter dr rug om) dus tja
![]()
breezers?![]()
Wil jij mij even een mailtje sturen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh daar zijn het toch ook Breezahs voor.
Voordeel is dat ze het zelf nooit door hebben..
Maar ach je bent er misschien geen slechter mens om geworden hoor
Ik was bang voor je vriendje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
jij wilde nooit toen ik een vriendje had en nu opeens wel?
Ok, je weet natuurlijk wat voor reacties dit gaat opleveren neem ik aan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Rhanna het volgende:
Kom maar eens op met goede seks. Ik heb werkelijk nog nooit een vent gehad die goed kon beffen.. de vrouwen zijn toch beter
Dan heb je de verkeerde mannen getroffen hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Rhanna het volgende:
Kom maar eens op met goede seks. Ik heb werkelijk nog nooit een vent gehad die goed kon beffen.. de vrouwen zijn toch beter
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Welk sexleven?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde mannen getroffen hoor...
Lees het topic eens door en meld je dan nog esquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Welk sexleven?
daten?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Rhanna het volgende:
Opgelost...nextquote:
Dan ben je wat langer van huisquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
maar jij woont ook al zo ver weg![]()
Zoals?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef Nuek het volgende:
[..]
Naah, ik heb me bedacht en stel meer eisen
Geen wonder dat jij geen sexleven hebt lolquote:
Ga je dan niet teveel klagen over je sexleven?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij geen sexleven hebt lol
hints begrijpen is een 1e
nou preciesquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde mannen getroffen hoor...
Vertelquote:
Ik heb niks te klagen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vertel![]()
* Gutteguttegut wil sappige details...![]()
Niet echt veel detailsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef Trixal het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen hoorMijn vriend beft goed
Moek er eerst 1 hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Ga je dan niet teveel klagen over je sexleven?
Teveel onthullen hoeft toch niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet echt veel details
Maar gelukkig is u gelukkig![]()
Nueken?quote:
Ik zeg altijd: alles mag ...niets moet...quote:
en als je het wel kent, is het nog geen garantie voor een sexlevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ken (gelukkig) die Breezah taal niet
![]()
Liever geen sexleven dan sexleven met een Breezahquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:44 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
en als je het wel kent, is het nog geen garantie voor een sexleven![]()
wat kan er nou gebeuren?hoogstens een soaquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
wat kan er nou gebeuren?hoogstens een soa
ja weet ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Liever geen sexleven dan sexleven met een Breezah![]()
Maar ging nog ff over dat 1 2 gedeelte...
Okquote:
Verkapt "mijn zestienjarige vriendin neukt beter dan mijn ex die jullie allemaal wel kennen" topicquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:04 schreef MikeyMo het volgende:
..en laat anderen beseffend at ze het zo slecht niet hebben
TS begint, alleen heb ik met mijn huidge relatie niets te klagen. Ze is niet vies van pijpen, ze slikt zonder problemen, ze wilt lekker vaak en neemt vaak het initiatief, ze is enorm creatief, niet beroerd om ook zelf werk te verrichten ipv enkel te liggen.
Hoe kun je nou klagen over een vriendin die op onverwachte moment je aankijkt met eend iepe blik en zegt: zal ik jou eens even lekker zuigen
Maar goed ik heb ook meiden van een heel ander kaliber meegemaakt, dus ik weet hoe sommige mannen het hebben en ben dus ook me er zeer van bewust hoe ik nou mijn handjes moet dicht knijpen met haar
Maar goed, mensen klaag hier over je seksleven en laat anderen ziend at ze het zo slecht nog niet hebben
whehehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okscheelt weer..
maar verder heb ik geen klachten over mijn sexleven, ow nee, ik had het ook niet heb je ook geen klachten he![]()
Hopelijk heeft er iemand mee geholpen om je van je dipje af te krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:54 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
whehehe.
geen klachten? pff. gister eff een dipjesexueel gefrustreerd
Maar nu geniet ik lekker van het zonnetje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hopelijk heeft er iemand mee geholpen om je van je dipje af te krijgen
Het is idd lekker weer
ik ben geen breezer!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Liever geen sexleven dan sexleven met een Breezah![]()
Maar ging nog ff over dat 1 2 gedeelte...
Zorg ook es dat je geneukt wordt. IPV op alle topics van de TS frustrerend te replyenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verkapt "mijn zestienjarige vriendin neukt beter dan mijn ex die jullie allemaal wel kennen" topic
Zeg ook niet dat je het bent....quote:
Ik ben het wel met hem eens. Als je dan zo'n topic opent, is dit toch een debiele openingspost. Sowieso zit dit topic vol met mensen die blij zijn. Dat was toch de bedoeling niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:19 schreef Trixal het volgende:
[..]
Zorg ook es dat je geneukt wordt. IPV op alle topics van de TS frustrerend te replyen
Hoi Qwea, doorzichtig kloontje weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:19 schreef Trixal het volgende:
[..]
Zorg ook es dat je geneukt wordt. IPV op alle topics van de TS frustrerend te replyen
"Laat anderen inzien dat ze het nog zo slecht niet hebben"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens. Als je dan zo'n topic opent, is dit toch een debiele openingspost. Sowieso zit dit topic vol met mensen die blij zijn. Dat was toch de bedoeling niet.
Ofwel: idee goed, uitwerking belabberd.
Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoi Qwea, doorzichtig kloontje weer
Los van dat t debiel is om te zeggen dat je FOK!vriendinnetje beter neukt, wel pijpt en slikt, is het een trap na voor zijn FOK!-exvriendinnetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef Trixal het volgende:
[..]
"Laat anderen inzien dat ze het nog zo slecht niet hebben"
TS laat zichzelf inzien dat hij totaal niks te klagen heeft bij zn huidige vriendin. Dus de openings post klopt voor een gedeelte wel degelijk
Ik weet niet of dat debiel is.. Ik kan niet in het hoofd van de TS kijken. Doet het ex vriendinnetje overigens niet hetzelfde? Na wat ik gelezen heb...komt het er praktisch wel op neerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Los van dat t debiel is om te zeggen dat je FOK!vriendinnetje beter neukt, wel pijpt en slikt, is het een trap na voor zijn FOK!-exvriendinnetje.
volgens sunchaser niet neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:38 schreef McFarmer het volgende:
Heb niks te klagen.. of mag ik hier dan niks posten
En dus laat hij anderen helemaal niet inzien dat ze het zo slecht nog niet hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef Trixal het volgende:
[..]
"Laat anderen inzien dat ze het nog zo slecht niet hebben"
TS laat zichzelf inzien dat hij totaal niks te klagen heeft bij zn huidige vriendin. Dus de openings post klopt voor een gedeelte wel degelijk
Lees dit eens : TS laat zichzelf inzienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
En dus laat hij anderen helemaal niet inzien dat ze het zo slecht nog niet hebben.
Je spreekt jezelf tegen.
Dat onderstreept maar weer eens wat een kansloze idioot het is. Al helemaal als dat verhaal over hem dat in dit topic naar voren komt waar is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:42 schreef Trixal het volgende:
[..]
Lees dit eens : TS laat zichzelf inzien
en wat voor verhaal komt in jouw optiek naar voren? Wat maak je hier uit op?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat onderstreept maar weer eens wat een kansloze idioot het is. Al helemaal als dat verhaal over hem dat in dit topic naar voren komt waar is.
wat zit je de ts nou te verdedigenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef Trixal het volgende:
[..]
en wat voor verhaal komt in jouw optiek naar voren? Wat maak je hier uit op?
Ik zorg iig dat het ergens anders over gaat dan over datenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wat zit je de ts nou te verdedigen![]()
boeiend![]()
Nee,sunchaserquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef ErikT het volgende:
Sunchaser's verhaal natuurlijk. Daaruit maak ik op dat hij een kansloze idioot is. Dat zeg ik toch.
misschien moet je eens mn username lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef ErikT het volgende:
En wie ben jij dan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:58 schreef Trixal het volgende:
[..]
misschien moet je eens mn username lezen
Dat is Qwea, het vriendinnetje waar t over gaat in de OP. En Patries86 is die exquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef ErikT het volgende:
En wie ben jij dan?
Dat verklaart een hoop. Als je het okee vindt dat je partner je sexleven met heel Nederland deelt en hem vervolgens gaat zitten verdedigen heb je wel een aardige verzameling gaten in je hersens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is Qwea, het vriendinnetje waar t over gaat in de OP. En Patries86 is die ex
smileysnolquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Ladyxima het volgende:
het is hier net een soap
allemaal gefrustreerde mensenwhehehehe
Wordt het toch nog ontopicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Ladyxima het volgende:
allemaal gefrustreerde mensenwhehehehe
zie de post eens boven jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Als je het okee vindt dat je partner je sexleven met heel Nederland deelt en hem vervolgens gaat zitten verdedigen heb je wel een aardige verzameling gaten in je hersens.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
restecpt.
het valt niet op hoor..![]()
whehehe ontken het maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Trixal het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Schitterend inderdaad. normaal sta ik altijd aan de zijlijn, nu doe ik meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
volg topic
Damn hier kan een gemiddelde soap niet tegen opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is Qwea, het vriendinnetje waar t over gaat in de OP. En Patries86 is die ex
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed.
de verrassende plotwending in het geheel is dus dat q. haar eigen bestaan ontkent.
ook wel leuk.
wat een grappen en grollen maar weer.
*bookmarkt*
Ik begreep hem, ik begreep hem!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
onetwodate
oftewel want to date? maarja laat maar als je dat nog niet eens begreep![]()
Grote jongenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad. normaal sta ik altijd aan de zijlijn, nu doe ik mee
Kicke!
Dat zou dan weer betekenen dat TS inderdaad te klagen heeft over zijn sexleven. Dus het topic klopt toch! Ik neem alles terugquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed.
de verrassende plotwending in het geheel is dus dat q. haar eigen bestaan ontkent.
ook wel leuk.
quote:
Of TS heeft idd wat te klagen over zn sexleven,dat is dat ie niks te klagen heeft. Daarom klaagt ie,dat ie klaagt,dat hij juist niks te klagen heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat zou dan weer betekenen dat TS inderdaad te klagen heeft over zijn sexleven. Dus het topic klopt toch! Ik neem alles terug
Je hebt dat tentamen in je eerste levens jaar al voltooid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef ErikT het volgende:
[..]Na een tentamen moet een mens even hersenloos doen he.
soapquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef PieterCK het volgende:
Damn hier kan een gemiddelde soap niet tegen op![]()
whehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef PieterCK het volgende:
Toch blij dat ik nooit ga daten met een Fokster, houdt het leven wel simpeler
Het niveau van jouw posts is zelfs voor mij na een tentamen nog te hersenloos. Je haalt ongeveer het niveau Café de Sport op Talpa. Gelukkig ga ik zo weer leren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef Trixal het volgende:
[..]
Je hebt dat tentamen in je eerste levens jaar al voltooid?
preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef Aventura het volgende:
Welk sexleven?
Of daten en dan iig niet op Fok neer zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
soapwhehehe wat een topic
![]()
[..]
whehehe
daten is op zich niet erg, maar je moet daarna niet teveel willen ofzo... ik spreek uit ervaring![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het niveau van jouw posts is zelfs voor mij na een tentamen nog te hersenloos. Je haalt ongeveer het niveau Café de Sport op Talpa. Gelukkig ga ik zo weer leren.
dat is een goeiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef Aventura het volgende:
..maar ja, geen sex is altijd nog beter dan matige of zelfs slechte sex.
quote:
Waarom? Je kunt ook gewoon zorgen dat er niemand wat te klagen heeft over je 'prestaties'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef het.ismij het volgende:
Pff,.. das het nadeel als je met Fok!sters gaat![]()
whehehehe. Ik heb niks te vertellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]begon net leuk te worden......
kom op, hier die roddels....
Of het slechte sexleven natuurlijk
Je hebt toch wel een x een slecht sexleven gehad of nog maagdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
whehehehe. Ik heb niks te vertellenniet bestaand sexleven
![]()
true,..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt ook gewoon zorgen dat er niemand wat te klagen heeft over je 'prestaties'.
ik heb een kindquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een x een slecht sexleven gehad of nog maagd![]()
maria was ook onbevlekt ontvangenquote:
strak planquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
maria was ook onbevlekt ontvangen
Maar zullen we weer OT gaan![]()
Grinnik, idd zegquote:Toch blij dat ik nooit ga daten met een Fokster, houdt het leven wel simpeler
Ja kom je hoeft toch niet je hele leven zo hier op Fok te hebben staanquote:
daar sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja kom je hoeft toch niet je hele leven zo hier op Fok te hebben staan![]()
Als je het fout doet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja kom je hoeft toch niet je hele leven zo hier op Fok te hebben staan![]()
Daten dan maar?quote:
Ben je ook niet de 1e mee, met die opmerking hequote:
En ik zal ook vast niet de laatste zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben je ook niet de 1e mee, met die opmerking he![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:32 schreef whoops het volgende:
[..]
En ik zal ook vast niet de laatste zijn...
OMG... Jij was diegene de '1 2 date?' niet snapte toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* PieterCK hoopt dat de andere Fokkers iets origineler zijn
OT weerquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef whoops het volgende:
[..]
OMG... Jij was diegene de '1 2 date?' niet snapte toch?
En dan nog hoop je dat andere mensen origineler zijn? Wat wil je dat ze doen, het op papier in drievoud aanvragen ofzo? Denk je dat je dat wel begrijpt?
ja hoi, ik sta al 2 dagen droog nu. Is dat ontopic genoegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat zou dan weer betekenen dat TS inderdaad te klagen heeft over zijn sexleven. Dus het topic klopt toch! Ik neem alles terug
Nou kom maar ff langs dan op me werk, me baas is geil (en in de 60)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef Aventura het volgende:
Welk sexleven?
2 dagen? Boo-hooquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja hoi, ik sta al 2 dagen droog nu. Is dat ontopic genoeg
nou nou shockingquote:
2 dagen al?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja hoi, ik sta al 2 dagen droog nu. Is dat ontopic genoeg
ik ben een man, dus 2 dagen droog staan is juist trekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Trixal het volgende:
[..]
2 dagen al?dat zou ik niet trekken
je zou,mits je het als bevredigend ervaart,ook je piemel tussen de duur kunnen stekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
ik ben een man, dus 2 dagen droog staan is juist trekken
Het hoeft hiet hoor...quote:
hihiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Het hoeft hiet hoor...
Maar is vast wel gezellig...
Morgen?quote:
merk er niets vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Morgen?
Het zal wel druk zijn in de stad met intro enzo...
Hoezo?quote:
Beter gewoon aftrekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef QyRoZ het volgende:
Neuken is toch stom.
True... Maar het is niet erg om dat af en toe aan den lijve te ondervinden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef QyRoZ het volgende:
Neuken is toch stom.
ik hoorde wel wat muziek vanuit mijn tuin en in het park maar geen idee waar dat vandaan kwamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Is het altijd zo druk of negeer je de drukte gewoon ofzo?
subtielquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:04 schreef MikeyMo het volgende:
..en laat anderen beseffend at ze het zo slecht niet hebben
TS begint, alleen heb ik met mijn huidge relatie niets te klagen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef BoomSmurf het volgende:
Pff ik sta al 3 dagen droog. Zaterdag pas weer sex. De horror :|
Hhhm 700 dagen valt toch ook nog wel mee?quote:
ik gelukkig vrijdag weer, mits ik haar natuurlijk pissig maak van de week...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef BoomSmurf het volgende:
Pff ik sta al 3 dagen droog. Zaterdag pas weer sex. De horror :|
En dan? Dan krijg je pikstraf he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik gelukkig vrijdag weer, mits ik haar natuurlijk pissig maak van de week...
*nog 2 daagjes aardig zijn, ik kan het!
tieft es op?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
*hihihihihi*
'ik zei pikstraf'
[afbeelding]
Wat dan??quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat dan??
op een forum heb je toch tot zekere hoogte "freedom of speech"
Zie mijn info..quote:
30 maart 2005quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zie mijn info..
maar Miss had niks fout gezegt m.i.
Soquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
So=> Bij jou info Geregistreerd op: dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:57
Maar zullen we weer OT gaan???
ja je bent MM maar dan een kloonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
Trust me,ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer post dan er staat
Jij bent echt zo belachelijk dom! Staat echt geen maat op gewoon, ga je eerst lopen ontkennen dat je het mokkel ben van TS, en nu ga je weer lopen bevestigen dat je een kloon bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
zo 1 dagje niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
Gisteren geen seks gehad, huillllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik nog maar een jaar lang niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
maar stiekem ben je wel een newbie en weet je nergens wat van afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
1 dag hou ik nog wel uit, daarna wordt het snel moeilijker, kwestie van gewenning he, ik denk niet dat ik in de afgelopen 13 jaar een keer langer dan 3 weken geen seks heb gehad(en dat was na de bevalling).quote:
Huilliequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
zou jij mn reet willen likken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar stiekem ben je wel een newbie en weet je nergens wat van af
wat een grap![]()
![]()
haha kee ik 3,5 jaar nu.. zal nog wel paar jaar aan volgen vermoed ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]
1 dag hou ik nog wel uit, daarna wordt het snel moeilijker, kwestie van gewenning he, ik denk niet dat ik in de afgelopen 13 jaar een keer langer dan 3 weken geen seks heb gehad(en dat was na de bevalling).
Vlak voor bevalling ook gewoon sex gehad??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]
1 dag hou ik nog wel uit, daarna wordt het snel moeilijker, kwestie van gewenning he, ik denk niet dat ik in de afgelopen 13 jaar een keer langer dan 3 weken geen seks heb gehad(en dat was na de bevalling).
Das 2quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:34 schreef Rhanna het volgende:
Bummer. Ik wil ook seks.
mja,je vader wordt er een beetje flauw van eigkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, daar heb je tenslotte al iemand voor
die is al 16 jaar doodquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef Trixal het volgende:
[..]
mja,je vader wordt er een beetje flauw van eigk![]()
aaahwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die is al 16 jaar dood
is makkelijk he, als je er niet meer uitkomt om dan op de persoon te gaan spelen
S'avonds seks gehad, midden in de nacht begon het, moet wel zeggen dat ik niet geiler werd van zwanger zijn, in die periode hebben we het minste seks gehad van de hele relatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Vlak voor bevalling ook gewoon sex gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |