naja, ik ben er ooit een soort van een geweestquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
Kee, maar je wist het zooo goed...
Geeft niet als je wel een Breezah was geweest hoor![]()
Dan moet je me die vrouwen toch ns aanwijzen, want die ben ik nog nóóit tegengekomen (tenzij ze misschien schurftlelijk zijn, maar dan let ik er niet op).quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw, er zijn er ook die alleen maar een pik willen en zich niet druk maken over wat er verder aan vast zit
sorry dat one en want snapte ik niet....quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
onetwodate
oftewel want to date? maarja laat maar als je dat nog niet eens begreep![]()
Idd, gaat nergens meer overquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm..apart topic aan het worden...
*tikkie jij bent umquote:
Nietus, ben veel te snel voor jouquote:
Eg nie..ik had je alquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nietus, ben veel te snel voor jou![]()
Is Enschede gezellig om te daten?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
naja, ik ben er ooit een soort van een geweest(ja, drie jaar terug
)
nu niet meerik heb zelfs een vriendin laten inzien dat ze als zijnde een 'breezah' door iedereen bespot werd... (achter dr rug om) dus tja
![]()
breezers?![]()
Duh daar zijn het toch ook Breezahs voor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
naja, ik ben er ooit een soort van een geweest(ja, drie jaar terug
)
nu niet meerik heb zelfs een vriendin laten inzien dat ze als zijnde een 'breezah' door iedereen bespot werd... (achter dr rug om) dus tja
![]()
breezers?![]()
Wil jij mij even een mailtje sturen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh daar zijn het toch ook Breezahs voor.
Voordeel is dat ze het zelf nooit door hebben..
Maar ach je bent er misschien geen slechter mens om geworden hoor
Ik was bang voor je vriendje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
jij wilde nooit toen ik een vriendje had en nu opeens wel?
Ok, je weet natuurlijk wat voor reacties dit gaat opleveren neem ik aan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Rhanna het volgende:
Kom maar eens op met goede seks. Ik heb werkelijk nog nooit een vent gehad die goed kon beffen.. de vrouwen zijn toch beter
Dan heb je de verkeerde mannen getroffen hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Rhanna het volgende:
Kom maar eens op met goede seks. Ik heb werkelijk nog nooit een vent gehad die goed kon beffen.. de vrouwen zijn toch beter
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Welk sexleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |