hihiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Het hoeft hiet hoor...
Maar is vast wel gezellig...
Morgen?quote:
merk er niets vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Morgen?
Het zal wel druk zijn in de stad met intro enzo...
Hoezo?quote:
Beter gewoon aftrekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef QyRoZ het volgende:
Neuken is toch stom.
True... Maar het is niet erg om dat af en toe aan den lijve te ondervinden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef QyRoZ het volgende:
Neuken is toch stom.
ik hoorde wel wat muziek vanuit mijn tuin en in het park maar geen idee waar dat vandaan kwamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Is het altijd zo druk of negeer je de drukte gewoon ofzo?
subtielquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:04 schreef MikeyMo het volgende:
..en laat anderen beseffend at ze het zo slecht niet hebben
TS begint, alleen heb ik met mijn huidge relatie niets te klagen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef BoomSmurf het volgende:
Pff ik sta al 3 dagen droog. Zaterdag pas weer sex. De horror :|
Hhhm 700 dagen valt toch ook nog wel mee?quote:
ik gelukkig vrijdag weer, mits ik haar natuurlijk pissig maak van de week...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef BoomSmurf het volgende:
Pff ik sta al 3 dagen droog. Zaterdag pas weer sex. De horror :|
En dan? Dan krijg je pikstraf he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik gelukkig vrijdag weer, mits ik haar natuurlijk pissig maak van de week...
*nog 2 daagjes aardig zijn, ik kan het!
tieft es op?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
*hihihihihi*
'ik zei pikstraf'
[afbeelding]
Wat dan??quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat dan??
op een forum heb je toch tot zekere hoogte "freedom of speech"
Zie mijn info..quote:
30 maart 2005quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zie mijn info..
maar Miss had niks fout gezegt m.i.
Soquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
So=> Bij jou info Geregistreerd op: dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:57
Maar zullen we weer OT gaan???
ja je bent MM maar dan een kloonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
Trust me,ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer post dan er staat
Jij bent echt zo belachelijk dom! Staat echt geen maat op gewoon, ga je eerst lopen ontkennen dat je het mokkel ben van TS, en nu ga je weer lopen bevestigen dat je een kloon bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
zo 1 dagje niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
Gisteren geen seks gehad, huillllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik nog maar een jaar lang niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
maar stiekem ben je wel een newbie en weet je nergens wat van afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
1 dag hou ik nog wel uit, daarna wordt het snel moeilijker, kwestie van gewenning he, ik denk niet dat ik in de afgelopen 13 jaar een keer langer dan 3 weken geen seks heb gehad(en dat was na de bevalling).quote:
Huilliequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
zou jij mn reet willen likken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar stiekem ben je wel een newbie en weet je nergens wat van af
wat een grap![]()
![]()
haha kee ik 3,5 jaar nu.. zal nog wel paar jaar aan volgen vermoed ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]
1 dag hou ik nog wel uit, daarna wordt het snel moeilijker, kwestie van gewenning he, ik denk niet dat ik in de afgelopen 13 jaar een keer langer dan 3 weken geen seks heb gehad(en dat was na de bevalling).
Vlak voor bevalling ook gewoon sex gehad??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]
1 dag hou ik nog wel uit, daarna wordt het snel moeilijker, kwestie van gewenning he, ik denk niet dat ik in de afgelopen 13 jaar een keer langer dan 3 weken geen seks heb gehad(en dat was na de bevalling).
Das 2quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:34 schreef Rhanna het volgende:
Bummer. Ik wil ook seks.
mja,je vader wordt er een beetje flauw van eigkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, daar heb je tenslotte al iemand voor
die is al 16 jaar doodquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef Trixal het volgende:
[..]
mja,je vader wordt er een beetje flauw van eigk![]()
aaahwquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die is al 16 jaar dood
is makkelijk he, als je er niet meer uitkomt om dan op de persoon te gaan spelen
S'avonds seks gehad, midden in de nacht begon het, moet wel zeggen dat ik niet geiler werd van zwanger zijn, in die periode hebben we het minste seks gehad van de hele relatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Vlak voor bevalling ook gewoon sex gehad??
oke,..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef erodome het volgende:
[..]
S'avonds seks gehad, midden in de nacht begon het, moet wel zeggen dat ik niet geiler werd van zwanger zijn, in die periode hebben we het minste seks gehad van de hele relatie.
Veel vrouwen worden erg geil van zwanger zijn, ik niet dus, vond het bewegende kind in me erg storend.
niet eens? dumpen die hap 14.gifquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef speknek het volgende:
Ze vindt het niet zo lekker in d'r gezicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |