Volgende keer terugzeggen: "bek hôln treknicht, aans kom ik em wa dichtkleppern".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Vandaag ook: ik steek met de fiets een zebrapad over waar wat mensen liepen, zegt 1 zo'n gast: "Ik dach je zou stoppn kloooooootzak!"
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Vandaag ook: ik steek met de fiets een zebrapad over waar wat mensen liepen, zegt 1 zo'n gast: "Ik dach je zou stoppn kloooooootzak!"
![]()
nog steeds depri?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik woon vandaag al precies twee maanden niet meer in Enschede.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:10 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
eej jij woonde naast HG Computers? Oldenzaalsestraat 155quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, kwartiertje geleden voor de laatste keer de deur aan de Oldenzaalsestraat 157 achter mij dicht getrokken
Oldenzaalsestraat 155 is een studentenhuis genaamd Yupyum en heeft niets met computers te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
eej jij woonde naast HG Computers? Oldenzaalsestraat 155
* Chr1st1aan werkte daar in de vakantie een tijd, en vorige dinsdag nog ff daggie
Niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef DrMarten het volgende:
Ah, zie het al. Jij werkt inHengelo
Bedoel ik! Geen naamtopics meer! Of je moet tuk of tukker hetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
puike TT
Het gaat leuk in Enschede
Het is toch een wonderschone stad
Ik dacht dat iedereen in E'de altijd compleet loos ging met de introdagen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef Nuek het volgende:
[..]
ik hoorde wel wat muziek vanuit mijn tuin en in het park maar geen idee waar dat vandaan kwam
tussen de beenn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef bastardhost het volgende:
i kunt d'r n'n betjen papier tuss'n doan... dan zit ze d'r strakker in.. dut veur mie ok
Ik zag wel een hele hoop fietses... maar misschien doen ze wel fiets4daagsequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen in E'de altijd compleet loos ging met de introdagen...
Hier (in D'ter) komt The Sheer zometeen optreden i.v.m. de intro... Toch maar even gaan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |